Golden Awards

Reactiescore
685
En tis btw best een goeie speler hoor, maar lang niet de beste.

Ik ben best benieuwd wat jij nu een goeie tw speler vind. Noem bijv eens 3 namen die jij wel goed vind. (jezelf en mij daar buitengelaten)
Ik heb jou in iedergeval nog nooit horen zeggen dat iemand 'echt' goed is.
Gewoon nieuwsgierigheid :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik ben best benieuwd wat jij nu een goeie tw speler vind. Noem bijv eens 3 namen die jij wel goed vind. (jezelf en mij daar buitengelaten)
Ik heb jou in iedergeval nog nooit horen zeggen dat iemand 'echt' goed is.
Gewoon nieuwsgierigheid :)

Niemand buiten mezelf.
 

DeletedUser82113

Guest
Slechtste speler:
1) buildawall deze speler groeide aan het begin erg hard maar uiteindelijk was het toch wel een deceptie toen zij essential tegenover zich kregen. Meerdere massa's werden er gegooid met maar een klein aantal dorpen winst. Dit heeft de groei beperkt en ligt hierdoor al een maand stil. Dit heeft zowel voor buildawall als essential kapot gemaakt. Hierbij zeggende dat essential alles zelf heeft gedaan tegen een hele stam creditssssssss. Wel heeft buildawall veel geleerd van deze wereld, wat ze dan ook kunnen meenemen naar eventueel een volgende :)!


Beste

Ik lees dit en wil hier toch een stukje context aan toevoegen.
Essential skills heeft inderdaad zeer goed gespeeld en dit heeft ons veel gekost. De reden dat buildawall al een maand stil ligt is echter anders.

Wij hebben in opdracht van Ho-Lee-Fock voor Pov TLS aangevallen.
Ook zouden de sterkste spelers uit onze stam Fuseren met POV.

We hebben met alle plezier Essential aangevallen en zijn hier vrij nat op gegaan.
Toen heeft buildawall wat andere dorpen gepakt, Deze MOEST die afstaan aan leden van POV.

Daarna kregen we weer de vraag TLS af te maken.
In de tussentijd hadden we de belofte dat TAD zich er niet mee zou bemoeien vanuit POV.
we begonnen weer met beuken en vanuit het account numnum pakte we 2 dorpen van essential.
Deze werden gerecapped door TAD.

Dit bleek dus gewoon een kansloze situatie. Kosten voor ons waren hoog en het leverde niks op.
Er bleek geen officiele NAP met TAD welke Ho-Lee-Fock had geregeld.

Dit was voor ons het moment te beseffen dat het voorbij was. we mochten niet meer fuseren met POV.
Hebben dorpen afgestaan en gecleard voor POV (buildawall dan) en groeiden zelf niet meer.

Hierna stopte de groei van buildawall volledig en donderde die uit de top.

Nu zie ik hier voor de zoveelste keer buildawall voorbij komen als slechtste speler.
En ja er zijn fouten gemaakt en ja essential hebben we onderschat, maar ik vindt het persoonlijk vrij kut dat een vriend van mij te kakken wordt gezet.

We zijn genaaid, hebben we van geleerd, je kan niemand vertrouwen. Zeker geen sales personen met een vlotte babbel.
Ik geloof ook niet dat het vanuit Ho-Lee-Fock met slechte intenties is gebeurd, gewoon onvoorziene omstandigheden.
Uiteindelijk zijn wij de grote verliezers.

Op het moment van schrijven voeren Essentials Kills, TAD en POV een gezamelijke aanval uit op buildawall en numnum.
Essentials kills, de speler welke wij voor POV moesten vernietigen.

Enigsins Ironisch.

Mogelijk klopt het dus ook wel dat buildawall de slechtste speler is geweest. Hij heeft zich aan zijn kan van de afspraken gehouden terwijl duidelijk was dat de andere partij dit niet deed. Naief en dom, dus wat dat betreft een slechte speler.

Dit was mijn spreekbeurt ik hoop dat jullie het leuk vonden.
 
Reactiescore
2.444
Beste

Ik lees dit en wil hier toch een stukje context aan toevoegen.
Essential skills heeft inderdaad zeer goed gespeeld en dit heeft ons veel gekost. De reden dat buildawall al een maand stil ligt is echter anders.

Wij hebben in opdracht van Ho-Lee-Fock voor Pov TLS aangevallen.
Ook zouden de sterkste spelers uit onze stam Fuseren met POV.

We hebben met alle plezier Essential aangevallen en zijn hier vrij nat op gegaan.
Toen heeft buildawall wat andere dorpen gepakt, Deze MOEST die afstaan aan leden van POV.

Daarna kregen we weer de vraag TLS af te maken.
In de tussentijd hadden we de belofte dat TAD zich er niet mee zou bemoeien vanuit POV.
we begonnen weer met beuken en vanuit het account numnum pakte we 2 dorpen van essential.
Deze werden gerecapped door TAD.

Dit bleek dus gewoon een kansloze situatie. Kosten voor ons waren hoog en het leverde niks op.
Er bleek geen officiele NAP met TAD welke Ho-Lee-Fock had geregeld.

Dit was voor ons het moment te beseffen dat het voorbij was. we mochten niet meer fuseren met POV.
Hebben dorpen afgestaan en gecleard voor POV (buildawall dan) en groeiden zelf niet meer.

Hierna stopte de groei van buildawall volledig en donderde die uit de top.

Nu zie ik hier voor de zoveelste keer buildawall voorbij komen als slechtste speler.
En ja er zijn fouten gemaakt en ja essential hebben we onderschat, maar ik vindt het persoonlijk vrij kut dat een vriend van mij te kakken wordt gezet.

We zijn genaaid, hebben we van geleerd, je kan niemand vertrouwen. Zeker geen sales personen met een vlotte babbel.
Ik geloof ook niet dat het vanuit Ho-Lee-Fock met slechte intenties is gebeurd, gewoon onvoorziene omstandigheden.
Uiteindelijk zijn wij de grote verliezers.

Op het moment van schrijven voeren Essentials Kills, TAD en POV een gezamelijke aanval uit op buildawall en numnum.
Essentials kills, de speler welke wij voor POV moesten vernietigen.

Enigsins Ironisch.

Mogelijk klopt het dus ook wel dat buildawall de slechtste speler is geweest. Hij heeft zich aan zijn kan van de afspraken gehouden terwijl duidelijk was dat de andere partij dit niet deed. Naief en dom, dus wat dat betreft een slechte speler.

Dit was mijn spreekbeurt ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Dat lijken een hoop valse beloftes en niet nagekomen afspraken aan de kant van POV, ben benieuwd wat die daar over te zeggen hebben @Ho-Lee Foek ?
 
Reactiescore
69
Beste

Ik lees dit en wil hier toch een stukje context aan toevoegen.
Essential skills heeft inderdaad zeer goed gespeeld en dit heeft ons veel gekost. De reden dat buildawall al een maand stil ligt is echter anders.

Wij hebben in opdracht van Ho-Lee-Fock voor Pov TLS aangevallen.
Ook zouden de sterkste spelers uit onze stam Fuseren met POV.

We hebben met alle plezier Essential aangevallen en zijn hier vrij nat op gegaan.
Toen heeft buildawall wat andere dorpen gepakt, Deze MOEST die afstaan aan leden van POV.

Daarna kregen we weer de vraag TLS af te maken.
In de tussentijd hadden we de belofte dat TAD zich er niet mee zou bemoeien vanuit POV.
we begonnen weer met beuken en vanuit het account numnum pakte we 2 dorpen van essential.
Deze werden gerecapped door TAD.

Dit bleek dus gewoon een kansloze situatie. Kosten voor ons waren hoog en het leverde niks op.
Er bleek geen officiele NAP met TAD welke Ho-Lee-Fock had geregeld.

Dit was voor ons het moment te beseffen dat het voorbij was. we mochten niet meer fuseren met POV.
Hebben dorpen afgestaan en gecleard voor POV (buildawall dan) en groeiden zelf niet meer.

Hierna stopte de groei van buildawall volledig en donderde die uit de top.

Nu zie ik hier voor de zoveelste keer buildawall voorbij komen als slechtste speler.
En ja er zijn fouten gemaakt en ja essential hebben we onderschat, maar ik vindt het persoonlijk vrij kut dat een vriend van mij te kakken wordt gezet.

We zijn genaaid, hebben we van geleerd, je kan niemand vertrouwen. Zeker geen sales personen met een vlotte babbel.
Ik geloof ook niet dat het vanuit Ho-Lee-Fock met slechte intenties is gebeurd, gewoon onvoorziene omstandigheden.
Uiteindelijk zijn wij de grote verliezers.

Op het moment van schrijven voeren Essentials Kills, TAD en POV een gezamelijke aanval uit op buildawall en numnum.
Essentials kills, de speler welke wij voor POV moesten vernietigen.

Enigsins Ironisch.

Mogelijk klopt het dus ook wel dat buildawall de slechtste speler is geweest. Hij heeft zich aan zijn kan van de afspraken gehouden terwijl duidelijk was dat de andere partij dit niet deed. Naief en dom, dus wat dat betreft een slechte speler.

Dit was mijn spreekbeurt ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Uhm, in mijn opzicht zijn er veel dingen fout gegaan bij jullie waardoor ik jullie nomineerde. Daarin tegen ben ik ook wel van mening dat jullie veel geleerd hebben van deze wereld wat ik ook in mijn post verwerkte.

Als je met timebots en een massa aan premium punten niet 1 speler weggespeeld krijgt. verdien je ook wel deze nominatie.
 
Reactiescore
416
Beste

Ik lees dit en wil hier toch een stukje context aan toevoegen.
Essential skills heeft inderdaad zeer goed gespeeld en dit heeft ons veel gekost. De reden dat buildawall al een maand stil ligt is echter anders.

Wij hebben in opdracht van Ho-Lee-Fock voor Pov TLS aangevallen.
Ook zouden de sterkste spelers uit onze stam Fuseren met POV.

We hebben met alle plezier Essential aangevallen en zijn hier vrij nat op gegaan.
Toen heeft buildawall wat andere dorpen gepakt, Deze MOEST die afstaan aan leden van POV.

Daarna kregen we weer de vraag TLS af te maken.
In de tussentijd hadden we de belofte dat TAD zich er niet mee zou bemoeien vanuit POV.
we begonnen weer met beuken en vanuit het account numnum pakte we 2 dorpen van essential.
Deze werden gerecapped door TAD.

Dit bleek dus gewoon een kansloze situatie. Kosten voor ons waren hoog en het leverde niks op.
Er bleek geen officiele NAP met TAD welke Ho-Lee-Fock had geregeld.

Dit was voor ons het moment te beseffen dat het voorbij was. we mochten niet meer fuseren met POV.
Hebben dorpen afgestaan en gecleard voor POV (buildawall dan) en groeiden zelf niet meer.

Hierna stopte de groei van buildawall volledig en donderde die uit de top.

Nu zie ik hier voor de zoveelste keer buildawall voorbij komen als slechtste speler.
En ja er zijn fouten gemaakt en ja essential hebben we onderschat, maar ik vindt het persoonlijk vrij kut dat een vriend van mij te kakken wordt gezet.

We zijn genaaid, hebben we van geleerd, je kan niemand vertrouwen. Zeker geen sales personen met een vlotte babbel.
Ik geloof ook niet dat het vanuit Ho-Lee-Fock met slechte intenties is gebeurd, gewoon onvoorziene omstandigheden.
Uiteindelijk zijn wij de grote verliezers.

Op het moment van schrijven voeren Essentials Kills, TAD en POV een gezamelijke aanval uit op buildawall en numnum.
Essentials kills, de speler welke wij voor POV moesten vernietigen.

Enigsins Ironisch.

Mogelijk klopt het dus ook wel dat buildawall de slechtste speler is geweest. Hij heeft zich aan zijn kan van de afspraken gehouden terwijl duidelijk was dat de andere partij dit niet deed. Naief en dom, dus wat dat betreft een slechte speler.

Dit was mijn spreekbeurt ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wauw, RamBam, jij en ik weten allebei dat de vork heel anders in de steel steekt en dat je nu uit frustratie alles anders insteekt.

Dat lijken een hoop valse beloftes en niet nagekomen afspraken aan de kant van POV, ben benieuwd wat die daar over te zeggen hebben @Ho-Lee Foek ?

Komt in orde, ik ga de oude berichten en chats weer boven water halen om aan te tonen wat hier echt gebeurd is =)
 

DeletedUser82113

Guest
Uhm, in mijn opzicht zijn er veel dingen fout gegaan bij jullie waardoor ik jullie nomineerde. Daarin tegen ben ik ook wel van mening dat jullie veel geleerd hebben van deze wereld wat ik ook in mijn post verwerkte.

Als je met timebots en een massa aan premium punten niet 1 speler weggespeeld krijgt. verdien je ook wel deze nominatie.

massa premium punten true.
We hebben veel geleerd en ik waardeer dat je dit aanhaalt.

Timebot is een verhaal dat ons blijft achtervolgen.
Er zijn honderden aanvallen verstuurd.

Een aantal waren waardeloos. 2 waren tot op 3 en 1 ms precies.

Ik kan een heel boek schrijven hierover maar ik snap de beschuldiging ondanks dat ik deze kan en heb weerlegd.
Op AF geld blijkbaar de regel schuldig tot onschuldig bewezen.

Ik vindt dit jammer, niemand heeft aan ons iets gevraagd. er zijn screenshots gedeelt met wow moet je dit zien buildawall moet wel botten.
Er heeft geen hoor en wederhoor plaatsgevonden.

De conclusie buildawall timebot is getrokken gebaseerd op 1 mogelijk 2 aanvallen.

Wat mij irriteert is dat als het een timebot was geweest het veel beter gedaan was...
Ik schets het scenario

CLEAR
CLEAR
CLEAR
CLEAR
1ms
Edel
50ms
edel
Random lucky getimde clear
50ms
edel
50ms

als Buildawall had gebot was het geweest

CLEAR
edel
CLEAR
edel
CLEAR
edel
CLEAR
edel.

Ik blijf ageren op deze beschuldiging. Het is een beschuldiging op de persoonlijke integeriteit van ons als vriendengroep. Wij spelen niet vals en elke beschulding zal ik tegenspreken MET argumenten.
 
Reactiescore
1.476
massa premium punten true.

Wat mij irriteert is dat als het een timebot was geweest het veel beter gedaan was...
Ik schets het scenario

CLEAR
CLEAR
CLEAR
CLEAR
1ms
Edel
50ms
edel
Random lucky getimde clear
50ms
edel
50ms

als Buildawall had gebot was het geweest

CLEAR
edel
CLEAR
edel
CLEAR
edel
CLEAR
edel.

Ik blijf ageren op deze beschuldiging. Het is een beschuldiging op de persoonlijke integeriteit van ons als vriendengroep. Wij spelen niet vals en elke beschulding zal ik tegenspreken MET argumenten.
Blijkt wel uit dat jullie noobs zijn, als je zo een timebot gaat gebruiken. Buildawall is ook in de top gekomen door een sketchy situatie toch?
 
Reactiescore
71
als Buildawall had gebot was het geweest

CLEAR
edel
CLEAR
edel
CLEAR
edel
CLEAR
edel.

Dit heeft ook plaats gevonden... dat heb ik destijds ook naar support gestuurd. Ik heb volgens mij het recht om het vermoeden van timebot neer te leggen bij support? dat heeft elke speler en ik ook, en vermoeden stijgen als je het niet alleen zelf zegt, maar ook andere. Als support er niet achter komt, betekend het niet dat hij geen timebot heeft of had gebruikt, er zijn genoeg timebots die niet te achterhalen zijn.

En betreft het eerdere lijstje, dat build word genomineerd als slechtse speler, hij heeft die ss ook gezien met tijden, en als hij ook vind dat hij timebot gebruikte en je daarom als slechtse speler genomineerd heeft, omdat je maar 2 dorpen winst had, is dat een mening, en dit topic gaat over meningen zo respecteer het feit dat het om een mening gaat.
 

DeletedUser82113

Guest
Wauw, RamBam, jij en ik weten allebei dat de vork heel anders in de steel steekt en dat je nu uit frustratie alles anders insteekt.


Komt in orde, ik ga de oude berichten en chats weer boven water halen om aan te tonen wat hier echt gebeurd is =)

Nogmaals ik geloof niet dat je dit met kwade intenties hebt gedaan.
Dat zou je een slecht persoon maken, en wat ik opmerkte in de gesprekken via de app is dat je vriendelijk overkwam.

Wel een typische sales gast, maar dat is een eigenschap welke nodig is op bepaalde plekken.

Dat doet niks weg van het feit dat de fusie welke ons is voorgehouden nooit heeft plaatsgevonden.
De voorwaarde was dat wij essential zouden wegspelen, Dit is ons niet gelukt omdat TAD zich ermee ging bemoeien.

In plaats van verantwoordelijkheid te nemen voor een gezamelijke onderschatting en fock up bood je buildawall en job als moraalbreker aan.
MORAALBREKER van nummer 1 van de wereld naar op dat moment rond de 30.
Ik herhaal moraalbreker. Dat is geen aanbod, dat is een belediging.

Achteraf gezien hebben we allemaal een foute inschatting gemaakt en wij, niet jij betalen de prijs hiervan.
Dit terwijl het acount buildawall wordt neergezet als slechtste account. Dit is niet terecht.

cherry pick zometeen alle screenshots die je wilt.
Doe ik hetzelfde en krijgen we een welles nietus verhaal.
Geen zin in, ik wil gewoon context bieden waarom buildawall zo hard gevallen is en erger me aan het hele buildisawall is een slechte speler gedoe
 
Reactiescore
69
Er zijn vele aanvallen op 0 ms getimed. Heb de rapporten onder ogen gezien. Maar inderdaad misschien moet ik niet te snel conclusies trekken. Ik vind het zaakje iig stinken

Hoeft maar 1 co van het acc het te doen zonder dat jullie het weten ..

maar kan het niet bewijzen helaas, dus misschien had ik dat idd niet moeten zeggen
 

DeletedUser82113

Guest
Dit heeft ook plaats gevonden... dat heb ik destijds ook naar support gestuurd. Ik heb volgens mij het recht om het vermoeden van timebot neer te leggen bij support? dat heeft elke speler en ik ook, en vermoeden stijgen als je het niet alleen zelf zegt, maar ook andere. Als support er niet achter komt, betekend het niet dat hij geen timebot heeft of had gebruikt, er zijn genoeg timebots die niet te achterhalen zijn.

En betreft het eerdere lijstje, dat build word genomineerd als slechtse speler, hij heeft die ss ook gezien met tijden, en als hij ook vind dat hij timebot gebruikte en je daarom als slechtse speler genomineerd heeft, omdat je maar 2 dorpen winst had, is dat een mening, en dit topic gaat over meningen zo respecteer het feit dat het om een mening gaat.

Essential ik begrijp volledig jouw beschuldiging, ik zie ook dat er een aantal aanvallen extreem perfect waren. Dit ontken ik niet.
Ik begrijp ook volledig dat je hier een ticket over heb gestuurd.

Ik schets wel de context waarin dit is gebeurd

Wat ik niet begrijp is dat niemand iets aan buildawall heeft gevraagd en iedereen zit te zeiken dat die timebot.
Ik snap jouw beschuldiging volledig. Ik snap elk ander persoon welke de conclusie heeft getrokken buildawall timebot zonder bij hem verhaal te halen niet.

Graag zou ik de aanvallen op 0ms zien. Ik heb hier geen rapporten van zien.
met een gemiddelde serverlag is 0ms ook niet mogelijk.... Maargoed dan wordt het technisch.

Je mag best je verdenkingen uitspreken. Zet het niet neer als feit en haal bij alle partijen je informatie op in het vervolg ;)
 
Reactiescore
71
Wat ik niet begrijp is dat niemand iets aan buildawall heeft gevraagd en iedereen zit te zeiken dat die timebot.
Ik snap jouw beschuldiging volledig. Ik snap elk ander persoon welke de conclusie heeft getrokken buildawall timebot zonder bij hem verhaal te halen niet.



Dat is wel gebeurd , Ho-Lee heeft het netjes met hun besproken destijds, gevraagd of ze botten, toen is er zelfs een co geleaved van Build, dat kan iik eventueel nog bewijzen, van zowel Holee als mijn gesprekken met holee

Ook zei je dat het niet gelukt was om mij weg te spelen door TAD, Tad heeft enkel gerecapped omdat ik t zat was, geen zin meer om telkens te recappen, ik had me dorpen ez kunnen behouden, en tad heeft niks anders gedaan dan 2 x recappen
 

DeletedUser82113

Guest
Ik had het in dit geval over de mensen op AF en niet over Ho Lee.
Ik reageerde op bultabolt, had ik expliciter moeten melden

HoLee heeft inderdaad netjes verhaal gehaald in de appgroep. Wel direct op een zeer beschuldigende manier.
Een Co is uit de appgroep met HoLee vertrokken omdat die geen zin had zich te moeten verdedigen op de beschuldigingen.

Ik kan screenshots tevoorschijn toveren indien nodig.
Liever niet want ik kom daar ook niet al te best in naar voren.
Noem je een zeikwijf, slechte verliezer en andere onaardige dingen vanwege de beschuldiging.

Reactie in emotie, daar hou ik het op.
 
Reactiescore
71
Ik had het in dit geval over de mensen op AF en niet over Ho Lee.
Ik reageerde op bultabolt, had ik expliciter moeten melden

HoLee heeft inderdaad netjes verhaal gehaald in de appgroep. Wel direct op een zeer beschuldigende manier.
Een Co is uit de appgroep met HoLee vertrokken omdat die geen zin had zich te moeten verdedigen op de beschuldigingen.

Ik kan screenshots tevoorschijn toveren indien nodig.
Liever niet want ik kom daar ook niet al te best in naar voren.
Noem je een zeikwijf, slechte verliezer en andere onaardige dingen vanwege de beschuldiging.

Reactie in emotie, daar hou ik het op.

Ik slechte verliezer en zeikwijf :(
 
Bovenaan