Stelling van de dag

Reactiescore
1.283
Waar komt het precies vandaan dan fier nu de gebeten hond wilt zijn?

Ik hoor meerdere keren voorbij komen dat nu iedereen of althans hi ho tegen fier is ipv tegen taow.

Allereerst is het taow die met zo een kleine maar super gedreven groep te werk ging dat het al zonde zou zijn als die groep spelers zou verdwijnen door te weinig kwantiteit.

Hiho is altijd de stam geweest om op te bashen want “slaafjes” want “overmacht”, puntje bij paaltje komt de nap eruit die flink uitgebuit word en dan komt er 1 partij naar buiten die een 60/40 niet fair vind?

Erg onlogisch is het dan toch niet dat dat negativiteit op zich af roept, of mis ik iets door mijn afwezigheid?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Vanaf TAoW kant is er geen enkele afgunst richting Fier. Sterker nog, we hopen op een mooie eindstrijd en zetten ook stappen dit te realiseren.

Hi Ho viel in mijn ogen te snel en daardoor heb ik nog een wat onverzadigd gevoel bij deze wereld. Nu hebben we beide gelijke middelen, jullie de onderste helft en wij de bovenste.

We maken afspraken over edelspam en kunnen eveneens praten over 1C spam. Laten we er een eindstrijd van maken waar iedereen een betere speler van wordt!
 
Reactiescore
766
sinds wanneer kan Fier voorspellen dat Hi Ho zo slecht gaat deffen of beterweg niet kan deffen. een week terug was Hi Ho nog groter dan Fier, dat ze t zo slecht doen betekent niet dat Fier van dag op dag de nap moet opzeggen. ipv naar de nap te kijken, kijk je beter naar jullie o zo slechte werk van de laatste week.
Hahahahaha wat een bizar rare reactie. Als Hi Ho spelers zo slecht kunnen deffen, kan je ons toch gewoon komen breken straks?

Iaa heeft Hi Ho laten vallen waardoor op den duur pvm een te groot front kreeg en door de overmacht aan parten wordt gespeeld. In noord is een goede massa geland waardoor nog een account gebroken werd.

Om de wereld in een gezonde 1v1v1 te houden hadden zowel FIER als TAOW na het breken van IAA en de klappen op Hi Ho in noord, serieus om de tafel moeten gaan met betrekking tot deze NAP.
 
Reactiescore
5.599
Vanuit mij ook geen afgunst naar TAoW, diplomatisch heeft Melvin zich uitermate sterk opgesteld de hele wereld lang al. Van dit soort spelers had je er vroeger veel meer, maar Melvin laat zien dat er nog spelers over zijn. Verder heb ik zin in de eindstrijd ook en hopelijk kunnen beide leidingen hier een mooi iets voor samenstellen.

Verder over TAS met de gebeten hond, overal in de wereldchat en het AF kan ik citaten terughalen waarbij Fier als negatiever wordt beschouwd dan TAoW. Nu schets je het beeld dat dit komt door de kwaliteit van TAoW terwijl ik meermaals lees dat het door de manier van handelen van Fier komt en dus los staat van TAoW. Verder heeft nogmaals ieder het recht op zijn of haar mening en voelt het soms dat wij negatiever worden aangezien als dat sommige spelers van Fier verdienen.
Al is het normaal Fier als geheel hierop aan te bespreken en te beoordelen, vtcpro en andere hebben (degelijk) onderbouwd waarom zij dit zo zien en daar kan ik prima mee leven.

Fier is kwalitatief de zwakste hoor ik in iedere hoek terug en aan ons de taak om dit beeld om te draaien in de komende tijd.
 
Reactiescore
1.075
Hahahahaha wat een bizar rare reactie. Als Hi Ho spelers zo slecht kunnen deffen, kan je ons toch gewoon komen breken straks?

Iaa heeft Hi Ho laten vallen waardoor op den duur pvm een te groot front kreeg en door de overmacht aan parten wordt gespeeld. In noord is een goede massa geland waardoor nog een account gebroken werd.

Om de wereld in een gezonde 1v1v1 te houden hadden zowel FIER als TAOW na het breken van IAA en de klappen op Hi Ho in noord, serieus om de tafel moeten gaan met betrekking tot deze NAP.

Dus het is onze fout dat jullie niet anticiperen op het verlies van een account als iaa, beetje dom om heel jullie stamcluster hier vanaf te laten hangen. Dat half Hi Ho daarna opgeeft of rondweg nauwelijks nog kan deffen is ook onze schuld. Maar stel je nu werkelijk voor dat taow en fier als ze wat klappen uitdelen meteen naar Hi Ho moeten gaan voor afspraken en nap opzegging etc?
Hi ho heeft een verschil van pakweg 5 mil met fier nu en geeft meteen op, kijk eerst naar je eigen stam vooraleer je elders kijkt.
 
Reactiescore
241
Dus het is onze fout dat jullie niet anticiperen op het verlies van een account als iaa, beetje dom om heel jullie stamcluster hier vanaf te laten hangen. Dat half Hi Ho daarna opgeeft of rondweg nauwelijks nog kan deffen is ook onze schuld. Maar stel je nu werkelijk voor dat taow en fier als ze wat klappen uitdelen meteen naar Hi Ho moeten gaan voor afspraken en nap opzegging etc?
Hi ho heeft een verschil van pakweg 5 mil met fier nu en geeft meteen op, kijk eerst naar je eigen stam vooraleer je elders kijkt.


Misschien ook even kijken wat er prive speelt :)
Als je 1k+ incs krijgt elke dag en je speelt met 2 en tegelijkertijd moet je je moeder bezoeken op haar sterfbed.
Dan laat ik tw ook achter.

Toon eens wat empathie


dus bakkes dicht *knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.962
Misschien ook even kijken wat er prive speelt :)
Als je 1k+ incs krijgt elke dag en je speelt met 2 en tegelijkertijd moet je je moeder bezoeken op haar sterfbed.
Dan laat ik tw ook achter.

Toon eens wat empathie


dus bakkes dicht hond

Laat Steff maar lullen, ik ben er zelf ook niet blij mee dat er zo achterlijk gepost wordt terwijl er de naam Fier onder staat.
 
Reactiescore
5.599
Dan uit ik me verkeerd of lees je het verkeerd.

Wat ik hierboven omschrijf is waarom ik zelf vind dat taow meer “recht” had op die nap, imo de meeste kwaliteit en activiteit maar een te kleine stam om het solo te redden.

Fier daarentegen deed niet veel onder aan hiho en was “de stam” die zvm afgunst toonde op hi ho (beweer niet dat taow dat niet deed)

Vervolgens word hi ho gestraft wat deels niet onterecht is gezien het aantal Mbs etc maar dan heeft fier het normaal toch ook te slikken wanneer taow als beste uit de nap komt?

Ik zie het plaatje ook het mooiste voor me hoor wanneer beide partijen evenwichtig door gaan dus maak hier niet uit op dat een 60/40 de beste manier is ofzo
Ik wil verder niet meer ingaan op het feit of TAoW het meer verdiend oid om als betere uit de NAP te komen, ik gun TAoW hun ''gewin'' als die er al zou zijn.

Verder zeg je eerst dat TAoW de kwalitatieve en actieve partij was, maar te klein (klopt) en daardoor recht had op de nap. Een zin verder beweer je dat Fier (die dus niet de kwalitatieve en actieve partij was) wél de partij was die het dichtst bij Hi ho in de buurt kwam (en dus geen recht had op een nap)? Lijkt me niet helemaal kloppend dan, want kwaliteit + activiteit weegt zwaarder dan punten. Dat zag je in de praktijk ook, TAoW brak makkelijker door dan Fier (je stammen leden geven aan dat dit door kwaliteit en activiteit komt, net als jijzelf) in hoever zijn wij dan de slechte partij om de nap te behouden?
 
Reactiescore
1.542
sinds wanneer kan Fier voorspellen dat Hi Ho zo slecht gaat deffen of beterweg niet kan deffen. een week terug was Hi Ho nog groter dan Fier, dat ze t zo slecht doen betekent niet dat Fier van dag op dag de nap moet opzeggen. ipv naar de nap te kijken, kijk je beter naar jullie o zo slechte werk van de laatste week.

Wat een goedkope reactie zeg, blijf aub. weg als je niks beters te zeggen hebt en je de feiten niet kent. Heb vv tegen jou gedraaid het was te zielig voor woorden hoe jij aanviel. Het is dat Prone 1 dag offline was er er zo veel gebashed was dat de middelen gewoon minimaal waren anders had ik en waarschijnlijk vele anderen je alle hoeken van de map laten zien want zo nonchalant viel je aan met je losse edels en paren, niks getimed etc. De enige reden dat er zoveel verliezen werden geleden was omdat er steeds meer en meer teams werden uitgedund en er een veel en veel te hoge druk kwam te liggen op een aantal hele goede gasten die super actief waren. Die trokken het privé helaas niet meer. De nap vereiste gewoon veel activiteit van de gehele stam want je moet gewoon rekenen op 1/2 massa's die je binnenkrijgt per week en nog eens één die je evt. zelf wilt opzetten.

Een aantal zeiden ook simpelweg; zolang de NAP blijft zal ik de focus op een andere wereld leggen. Tja dan krijg je wel een lastige situatie. Bij de TAOW kant was het meer dat een aantal teams daar een gigantische activiteit lieten zien en via 1c en hun constante druk ook wel mensen hebben weggejaagd die gewoon zeiden dit gaat mij te ver af.
 
Reactiescore
1.283
Ik wil verder niet meer ingaan op het feit of TAoW het meer verdiend oid om als betere uit de NAP te komen, ik gun TAoW hun ''gewin'' als die er al zou zijn.

Verder zeg je eerst dat TAoW de kwalitatieve en actieve partij was, maar te klein (klopt). Een zin verder beweer je dat Fier (die dus niet de kwalitatieve en actieve partij was) wél de partij was die het dichtst bij Hi ho in de buurt kwam? Lijkt me niet helemaal kloppend dan, want kwaliteit + activiteit weegt zwaarder dan punten. Dat zag je in de praktijk ook, TAoW brak makkelijker door dan Fier (je stammen leden geven aan dat dit door kwaliteit en activiteit komt, net als jijzelf) in hoever zijn wij dan de slechte partij om de nap te behouden?

Je was net op tijd met je citaat want had hem eraf gegooid om het even anders te omschrijven, kwam maybe negatiever over dan bedoelt.

Het is waar dat activiteit en kwaliteit zwaarder wegen dan punten maar met de achterstand die taow had kan ook een minder actieve stam nog prima massa’s deffen en uitdelen zonder daar tekort in te schieten.
 

DeletedUser79458

Guest
Ja ehh als Hi Ho doorspeelt kunnen we in mijn optiek nog gewoon een 3strijd aangaan hoor. Dat dit het 'einde' is doen ze nu toch zelf door allemaal te stoppen? Als de leiding van TAoW en Fier het overeenkomen dat de NAP zsm wordt verbroken, kunnen we die 3strijd nog gewoon aangaan, en ik ben daar persoonlijk sowieso voor. Ik heb altijd nog een 3strijd gewild, en dat kan nogsteeds als Hi Ho hun overige spelers bij elkaar raapt.

Ik heb van verhalen gehoord dat bijna iedereen in Hi Ho is gestopt door die NAP van jullie. Dit wisten jullie al en jullie zijn gewoon doorgeknald. Mag je hier wel komen zeggen dat je NAP eraf wilt hebben nu moraal kapot laag is en Hi Ho dik kwantitatief achterstaat, lekker makkelijk hoor.

Vandaag heb ik ook screenshots gezien uit de wereldchat waarop er heel veel Fier leden zijn die Hi Ho wouden wegknallen dmv de NAP maar nu moet er wel berouw voor Fier getoond worden? Dit noem ik een dubbele standaard, u komen huilen op AF is echt triest en zeer dubbelzinnig. Fier tracht al sinds het begin van de wereld om de kwantitieve overmacht te halen. Jullie willen een makkelijke wereldwinst maar die wordt jullie gewoon niet gegund, jullie mogen je best er voor gaan doen.

Dus aan Fier zichzelf is te bewijzen met gelijkwaardige middelen. Leiding van Fier mag zichzelf zeer ten rade gaan waarom ze die NAP hebben aangenomen want nu komt het ze ff lekker niet goed uit en weet Fier precies hoe Hi Ho zich voelde.
 

Deleted User - 487890096

Guest
sinds wanneer kan Fier voorspellen dat Hi Ho zo slecht gaat deffen of beterweg niet kan deffen. een week terug was Hi Ho nog groter dan Fier, dat ze t zo slecht doen betekent niet dat Fier van dag op dag de nap moet opzeggen. ipv naar de nap te kijken, kijk je beter naar jullie o zo slechte werk van de laatste week.
Naar ventje, ik weet vrij zeker dat je het tegen elk account in Hi Ho finaal ingemaakt zou worden in een 1v1.
 
Reactiescore
1.075
Misschien ook even kijken wat er prive speelt :)
Als je 1k+ incs krijgt elke dag en je speelt met 2 en tegelijkertijd moet je je moeder bezoeken op haar sterfbed.
Dan laat ik tw ook achter.

Toon eens wat empathie


dus bakkes dicht *knip*

natuurlijk laat je TW dan achter, maar dit was het geval bij alle accs die verliezen hadden? ik snap niet waarom je dit erbij haalt eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
natuurlijk laat je TW dan achter, maar dit was het geval bij alle accs die verliezen hadden? ik snap niet waarom je dit erbij haalt eerlijk gezegd.


het antwoord op je vraag is: Ja
3van de 4 mensen had een probleem/issue persoonlijk, en had TW gewoon als uitlaatklep.

Misschien stop je nu even met posten, want dit is schaamtelijk.
 
Reactiescore
1.075
Wat een goedkope reactie zeg, blijf aub. weg als je niks beters te zeggen hebt en je de feiten niet kent. Heb vv tegen jou gedraaid het was te zielig voor woorden hoe jij aanviel. Het is dat Prone 1 dag offline was er er zo veel gebashed was dat de middelen gewoon minimaal waren anders had ik en waarschijnlijk vele anderen je alle hoeken van de map laten zien want zo nonchalant viel je aan met je losse edels en paren, niks getimed etc. De enige reden dat er zoveel verliezen werden geleden was omdat er steeds meer en meer teams werden uitgedund en er een veel en veel te hoge druk kwam te liggen op een aantal hele goede gasten die super actief waren. Die trokken het privé helaas niet meer. De nap vereiste gewoon veel activiteit van de gehele stam want je moet gewoon rekenen op 1/2 massa's die je binnenkrijgt per week en nog eens één die je evt. zelf wilt opzetten.

Een aantal zeiden ook simpelweg; zolang de NAP blijft zal ik de focus op een andere wereld leggen. Tja dan krijg je wel een lastige situatie. Bij de TAOW kant was het meer dat een aantal teams daar een gigantische activiteit lieten zien en via 1c en hun constante druk ook wel mensen hebben weggejaagd die gewoon zeiden dit gaat mij te ver af.

vgm vergelijk je me met iemand anders tbh, ik speel al enkele weken niet meer in fier dus lijkt me ook sterk dat je vv hebt gedraait tegen me bij prone :p
 
Reactiescore
1.075
het antwoord op je vraag is: Ja
3van de 4 mensen had een probleem/issue persoonlijk, en had TW gewoon als uitlaatklep.

Misschien stop je nu even met posten, want dit is schaamtelijk.

tja, ik weet de thuis situatie van anderen niet natuurlijk, beetje raar om dit aan te halen tbh.
 

DeletedUser79458

Guest
vgm vergelijk je me met iemand anders tbh, ik speel al enkele weken niet meer in fier dus lijkt me ook sterk dat je vv hebt gedraait tegen me bij prone :p

Verlaat dit forum dan. Je vijanden mogen je niet en grootste gedeelte van je eigen stamgenoten kotst je hier ook uit. Denk dat je is het probleem bij jezelf moet gaan zoeken.
 
Reactiescore
1.075
Verlaat dit forum dan. Je vijanden mogen je niet en grootste gedeelte van je eigen stamgenoten kotst je hier ook uit. Denk dat je is het probleem bij jezelf moet gaan zoeken.

Je bent nochtans zelf ook "gestopt" betekent dit dat je zelf ook moet ophoepelen?
Nogmaals, ik heb hier geen stamgenoten meer :p
 
Bovenaan