Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

Reactiescore
139
Thank you, I will work on it .. must keep practicing!! I really want to learn pentool as it would greatly help with lighting, for example, I could go around the edge of the hat and pumpkin with neon yellow stroke and on the left hand side of the render a purple stroke around the edge.. it would help distinguish where the light is landing..

Thanks for tips!
 
Reactiescore
139
And do you think this is an improvement? excuse the sloppy pentool, just a draft... does it help correct the lighting problem? Also.. I added the sources of light to the background, should there be an additional source of light on top and should it just be white?

my1stPSsig44.png

from this

my1stPSsig.png

Just trying to get a better understanding..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
63
Ik zou de blur op dat plaatje wat minderen. Je render is nogal vaag, denk dat het mooier zou zijn als je het plaatje wat meer scherpte/kleur geeft.
 
Reactiescore
534
Spam verwijdert, dit topic houden we verder voor wat het bedoelt is. Inhoudsloze discussies kunnen hier verder gevoerd worden.
 
Reactiescore
1.777
Reactiescore
2.369
Reactiescore
1.777
Ik wil gerust feedback geven maar als je niet eens wat moeite kan doen om het juiste formaat te zoeken dan gaat feedback ook niet helpen
ik snap niet waarom jij moeilijk gaat doen, ik zeg toch dat ik de afmetingen nog kan aanpassen?
het gaat me om de algehele stijl van het plaatje hoeveel geef je op 10?
 
Reactiescore
139
De compositie van je afbeelding is vreselijk.
Zie je niet dat de afbeelding te donker is? Dat het brandpunt vreemd voelt om naar te kijken? Dat komt omdat je de regel van derden niet hebt toegepast en je hebt net de helderheid van de afbeelding verlaagd en een vignetvoorinstelling toegevoegd. Het is ook niet de juiste maat, dus wanneer u het uploadt naar TW, verliest het een aanzienlijke kwaliteit.



plaatje tw v4.jpg

Guides. <---
Hier kunt u de vele compositieprincipes zoals diepte, flow, het gebruik van brandpunten enz. Bestuderen, wat de esthetiek van uw afbeelding in het algemeen zal verbeteren en ze aantrekkelijker zal maken om naar te kijken. Je hebt nog een lange weg te gaan, maar het is niet onmogelijk, toen ik voor het eerst begon, produceerde ik afbeeldingen zoals die van jou hierboven.

Verwacht geen resultaten of ontvang van de ene op de andere dag goede reacties over je kunst, het duurt lang.

Ik zou eerlijk gezegd een meer diepgaande uitleg in het Engels kunnen geven. Good luck.
 
Reactiescore
55
samurai 2.png

hebben jullie wat leuke tips en opmerkingen?
 

Bijlagen

  • samurai 2.png
    samurai 2.png
    110,9 KB · Weergaven: 5
Reactiescore
308
Bekijk bijlage 20425

hebben jullie wat leuke tips en opmerkingen?
Border er om heen, text zou ik anders doen (fonts die ik gebruik zijn voornamelijk Trajan Pro & Bebas Neue).
Misschien leuk om de stock er bij te zetten om te laten zien wat er allemaal aangedaan is!

Mocht je niet weten hoe iets moet, of iets dergelijks. Stuur me maar een PM :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
55
Border er om heen, text zou ik anders doen (fonts die ik gebruik zijn voornamelijk Trajan Pro & Bebas Neue).
Misschien leuk om de stock er bij te zetten om te laten zien wat er allemaal aangedaan is!

Mocht je niet weten hoe iets moet, of iets dergelijks. Stuur me maar een PM :)


speed 2.jpgsamurai.jpg

dit waren de stocks waarvan ik gewerkt hebt.
 
Reactiescore
1.777
De compositie van je afbeelding is vreselijk.
Zie je niet dat de afbeelding te donker is? Dat het brandpunt vreemd voelt om naar te kijken? Dat komt omdat je de regel van derden niet hebt toegepast en je hebt net de helderheid van de afbeelding verlaagd en een vignetvoorinstelling toegevoegd. Het is ook niet de juiste maat, dus wanneer u het uploadt naar TW, verliest het een aanzienlijke kwaliteit.



Bekijk bijlage 20392

Guides. <---
Hier kunt u de vele compositieprincipes zoals diepte, flow, het gebruik van brandpunten enz. Bestuderen, wat de esthetiek van uw afbeelding in het algemeen zal verbeteren en ze aantrekkelijker zal maken om naar te kijken. Je hebt nog een lange weg te gaan, maar het is niet onmogelijk, toen ik voor het eerst begon, produceerde ik afbeeldingen zoals die van jou hierboven.

Verwacht geen resultaten of ontvang van de ene op de andere dag goede reacties over je kunst, het duurt lang.

Ik zou eerlijk gezegd een meer diepgaande uitleg in het Engels kunnen geven. Good luck.
dat is dan jouw mening
het donkere maakt het geheel net een beetje onheilspellend
 
Bovenaan