Global Stabbings

Reactiescore
760
Als wij echt een stab hadden begaan en willens en wetens een NAP was genegeerd was ik zelf wel van het acc gegaan. Had DRK toen nog bestaan had hij alle dorpen moeten terugkrijgen van ons.

Binnen globe bij jullie kan IHY vast wel bevestigen in de discordgroep die toen bestond dat wij op geen enkel moment doorhadden dat die NAP van 14 dagen er lag. Ook Drk herinnerde er ons niet aan die forumpost of NAP, wij hebben gevraagd wanneer de NAP was afgelopen van Ruvon en zijn daarna begonnen.

Dat terzijde als jij het echt zo erg had gevonden Frank had je het opgebracht toen het gebeurde, toen hield iedereen zijn mond en was ook de stilte van jou oorverdovend, maar nu komt het je goed uit he.


deze w is over dan kan elke blinde kip zien ;) volgens mij in je pm had je er gwn schijt aan lees terug en nee het is gwn leuk hoe hypocriet bepaalde mensen zijn

414ddaef9cc2b207468c653a3de06dc8.png
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
deze w is over dan kan elke blinde kip zien ;) volgens mij in je pm had je er gwn schijt aan lees terug en nee het is gwn leuk hoe hypocriet bepaalde mensen zijn

414ddaef9cc2b207468c653a3de06dc8.png

De forumpost die erbij hoorde waar niemand van ons toen aan dacht. Wij hielden ons toen expres aan de NAP van 10 dagen van Ruvon.

Maar ik heb al toegegeven dat wij daarmee zeker fout zaten.
 
Reactiescore
239
Formal 1C loopt te zeuren dat ze een 1v1v1v1 wouden maar hadden wel al lang heel de tijd banden met motr en deden gezamelijk aanvallen...
Mooie 1v1v1v1 ?

Anyways, het feit dat fresh meedoet aan deze dikke R2W zegt genoeg... had ze hoger ingeschat, maar ja ...
gg w72.
 
Reactiescore
760
De forumpost die erbij hoorde waar niemand van ons toen aan dacht. Wij hielden ons toen expres aan de NAP van 10 dagen van Ruvon.

Maar ik heb al toegegeven dat wij daarmee zeker fout zaten.


dan snap ik oprecht niet wrm je hier je grote bek komt trekken en je niet je eige stammies het laat doen :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Wanneer wist je hiervan af eigenlijk, na je berichtje naar me net op discord lees ik ook dat je 2 weken na dit gebeuren nog zei dat je DiD graag in Globe had gehad
 
Reactiescore
44
Afgelopen dagen werd er toch zo gehamerd op die BG? Waarom wordt die dan niet aangehaald in tijde bij overwicht op de wereld?
Of is dit proberen weer in de slachtofferrol te kruipen? Is toch een beetje gek dat dit nu wordt gedaan na afgelopen dagen nog helemaal mad te worden op die geweldige band die 1C en MoTr klaarblijkelijk hadden, waarvan MoTr nu de dupe wordt.

Het gaat om Ruvon's stab gedrag die door alle partijen (4 van Globe) NIET geaccepteerd werd.
Het probleem los daarvan is de rekruut van Ruvon (en wellicht nog een speler wat in screens terug te vinden is) een disbalans voor 1C zorgde.
Globe bepaald daarmee even dat 1C niet meer mee mogen doen aan een tot dan toe eerlijke strijd.

Omdat er kennelijk vanuit Globe (op 4 na) niet werd gehandeld op Ruvon met ongenoegen van uit de 3 andere stammen (Fresh!, 1C en MoTR) is dit de reactie er op.

Moet de rest het dan maar accepteren?
1C hiermee niet meer mee doen?
Fresh hiermee het vies gedrag van Globe accepteren?
MoTr hun BG verliezen en daarmee hun kanzen aanzienlijk verkleind worden?

Dus het was oké dat er overwicht situatie werd gecreëerd t.o.v. 1C, maar doordat ons handelen (vanuit Globe) nu andersom is: zij zijn het.
Denk dat vanuit Fresh werd gehandeld op het niet handelen van jullie op de stab + evenwicht.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
dan snap ik oprecht niet wrm je hier je grote bek komt trekken en je niet je eige stammies het laat doen :)

Omdat ik niet duik, niet als mijn acc deels zeker terechte kritiek krijgt en kom gewoon een minuut later met een post of statement.
 
Reactiescore
760
Wanneer wist je hiervan af eigenlijk, na je berichtje naar me net op discord lees ik ook dat je 2 weken na dit gebeuren nog zei dat je DiD graag in Globe had gehad

ik wist hier al vrij snel vanaf maar heb nooit het bewijs kunnen krijgen tot deze week ;) en ja liefst had ik met de oud book leden nog samengewilt er zijn meerdere gesprekken geweest rondom motr en 1c
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
ik wist hier al vrij snel vanaf maar heb nooit het bewijs kunnen krijgen tot deze week ;) en ja liefst had ik met de oud book leden nog samengewilt er zijn meerdere gesprekken geweest rondom motr en 1c

Omdat je er nooit achteraan zat, het bewijs lag al bij je MB enkele dagen na het gebeuren?
 
Reactiescore
53
Het gaat om Ruvon's stab gedrag die door alle partijen (4 van Globe) NIET geaccepteerd werd.
Het probleem los daarvan is de rekruut van Ruvon (en wellicht nog een speler wat in screens terug te vinden is) een disbalans voor 1C zorgde.
Globe bepaald daarmee even dat 1C niet meer mee mogen doen aan een tot dan toe eerlijke strijd.

Omdat er kennelijk vanuit Globe (op 4 na) niet werd gehandeld op Ruvon met ongenoegen van uit de 3 andere stammen (Fresh!, 1C en MoTR) is dit de reactie er op.

Moet de rest het dan maar accepteren?
1C hiermee niet meer mee doen?
Fresh hiermee het vies gedrag van Globe accepteren?
MoTr hun BG verliezen en daarmee hun kanzen aanzienlijk verkleind worden?

Dus het was oké dat er overwicht situatie werd gecreëerd t.o.v. 1C, maar doordat ons handelen (vanuit Globe) nu andersom is: zij zijn het.
Denk dat vanuit Fresh werd gehandeld op het niet handelen van jullie op de stab + evenwicht.

Dus wat je hier eigenlijk zegt is het volgende:
Globe rekruteert 1 iemand, de wereldverhouding wordt verstoord (wat door de bg niet eens is als je de puntenverhouding ziet). Hier komt vervolgens felle kritiek op. Op morele redenen kan dit niet door de beugel etc.

Vervolgens wordt dit op grote schaal toegepast en hoor je niemand piepen omdat het de normaalste zaak is? Triestig, dat je andermans slechte eigenschappen dan nog erger overneemt...
 
Reactiescore
634
Als minst actieve maar wel zeer trotse MoTr! lid kan ik zeggen dat er een stam speelt in W72 die vriendschap en Fair spel boven punten kiest, aanwezig is i W72.

Hierbij niet te vergeten dat MoTr! de eerste stam is die een account (Mephitis) van de tegenstander wist weg te spelen en 2 stammassa's heeft weten af te slaan.
Daarnaast kan ik ook zeggen, dat MoTr! in de meeste fusie gesprekken aanwezig was, maar hier altijd voor vriendschap heeft gekozen en niet voor de punten.
Ons doel en visie is nog steeds een Fair wereld spelen en als groep zien hoe ver we kunnen raken.

Nu kan er natuurlijk gezegd worden, waarom was MoTr! dan een BG aangegaan.
Opzicht was het een logische stap om een samenwerking te zoeken om zo de overwicht van de overige 2 stammen iets in te kunnen dammen.
Helaas had de laatste gebeurtenis (ruvon) de wereldorde flink doen schommelen en zelfs binnen Globe en 1C de interne sfeer flink doen schommelen.

Nu heeft 1C besloten om te fuseren met Fresh en hierbij is er wederom een te grote overwicht ontstaan in W72, hoe dit gaat uitpakken en welke gevolgen dit voor W72 gaat hebben kan ik nu niet voorspellen.
In ieder geval gaat deze overwicht voor minder speelplezier zorgen en zal W72, indien het zo blijft ook een wereld zijn, die te snel beslist gaat worden.

In ieder geval zullen wij als MoTr! blijven strijden voor hetgeen waar wij als stam vanaf dag 1 voor zijn gaan strijden en zullen zien wat W72 gaat brengen.
Voor alle overige Noobs die hebben zitten haten op AF, veel plezier met de binnen gehaalde punten :)
 
Reactiescore
44
Dus wat je hier eigenlijk zegt is het volgende:
Globe rekruteert 1 iemand, de wereldverhouding wordt verstoord (wat door de bg niet eens is als je de puntenverhouding ziet). Hier komt vervolgens felle kritiek op. Op morele redenen kan dit niet door de beugel etc.

Vervolgens wordt dit op grote schaal toegepast en hoor je niemand piepen omdat het de normaalste zaak is? Triestig, dat je andermans slechte eigenschappen dan nog erger overneemt...

Basically is dit eigenlijk de reactie op Globe die NIET handelt op de gehele situatie met Ruvon.

Jullie zijn eerst in de fout gegaan, kregen de kans om te handelen wat NIET werd gedaan.
Stond uiteindelijk als stam(?) achter de beslissing met dat 1C het mag uitzoeken tussen Globe en Fresh.

Door eerst de fout in te gaan en niet handelen op de situatie van 1C (het ze laten uitzoeken) en nu uiteraard zeiken omdat je zelf in de situatie zit.
En dan maar hopen dat de andere stammen niet handelen en de situatie accepteren? (die nu ook door sommige van jullie uiten als NoGo.)

Slaap er een nachtje over.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
286
Dat dit enig gedoe met zich mee brengt was te verwachten, maar waar ik nog steeds op zit te wachten is:

Een verklaring waarom mensen Ruvon na zijn gedrag willen behouden in Globe en waarom @Predec zich nog steeds niet laat horen hier op het AF. Wees een vent Huib!
Je vraagt in Skype aan mijn collega om excuses van ons, maar nog steeds heb ik helemaal niets van je gezien hier op het AF. Geen enkele verklaring van jou waarom jij hier in zee mee bent gegaan, waarom jij ja hebt gestemd op het behouden van Ruvon en heb je nog steeds niet weerlegd waarom jij niets met de stab te maken hebt.
Ik heb er al over geklaagd bij de CM, maar ik vind het schandalig dat jij een voorbeeldfunctie bent en je niet eens een verklaring kan geven omtrent deze hele situatie.

Want of de wereld nou wel of niet gespeeld is, ik wil graag nog steeds weten wat de beweegredenen zijn van deze mensen.

Daarnaast vind ik het nogmaals om te gieren dat Ruvon zelf heeft mogen mee stemming in de poll. Wie gaat daar een verklaring voor geven?
 
Reactiescore
760
Dat dit enig gedoe met zich mee brengt was te verwachten, maar waar ik nog steeds op zit te wachten is:

Een verklaring waarom mensen Ruvon na zijn gedrag willen behouden in Globe en waarom @Predec zich nog steeds niet laat horen hier op het AF. Wees een vent Huib!
Je vraagt in Skype aan mijn collega om excuses van ons, maar nog steeds heb ik helemaal niets van je gezien hier op het AF. Geen enkele verklaring van jou waarom jij hier in zee mee bent gegaan, waarom jij ja hebt gestemd op het behouden van Ruvon en heb je nog steeds niet weerlegd waarom jij niets met de stab te maken hebt.
Ik heb er al over geklaagd bij de CM, maar ik vind het schandalig dat jij een voorbeeldfunctie bent en je niet eens een verklaring kan geven omtrent deze hele situatie.

Want of de wereld nou wel of niet gespeeld is, ik wil graag nog steeds weten wat de beweegredenen zijn van deze mensen.

Daarnaast vind ik het nogmaals om te gieren dat Ruvon zelf heeft mogen mee stemming in de poll. Wie gaat daar een verklaring voor geven?


deze is bij mij ook echt een groot vraag teken atm :S
 
Bovenaan