Top/Flop stammen

Reactiescore
1.278
Reactiescore
2.444
A challenge guaranteed

De afgelopen dag heeft POV getracht Pit door middel van een verbond van vijf stammen tegelijk aan te vallen. Een gezamenlijke aanval bestaande uit aanvallen uit de stammen POV, Spread, DINO!, .Mask en Be_Be. POV richten zich met hun twee nieuwe ex -SF- aanwinsten 'Mechanical Jonkies' en 'The Notorious One' op de mannen van 'Do Not Eat Yellow Snow.' net als -SF- dat een aantal weken terug deed. Ondanks dat de massa van een betere kwaliteit was dan die van een aantal weken terug werd deze met behoorlijke verliezen aan beide kanten zonder dorpenverlies afgeslagen.

099262c5940e64a62c903b3cc989c4d8.png


f5f3b7c18385dbed1da19e72872791f6.png


In het noorden van Pit was het een ander verhaal, daar waar eigenlijk door omstandigheden geen aanval werd verwacht kwam Spread met een blitz tegelijk met POV en aanhang aanzetten. De noordelijke accounts 'Jann0' en 'Feestjebouwen01' hadden hierdoor een behoorlijk zware dag met een aanval die behoorlijk onverwachts kwam maar die naar alle waarschijnlijkheid nog wel even voort zal zetten, een die leiden tot veel recap battles en wat dorpenverlies.

9a539cbee264f24367af8f526214c242.png

Wij hebben er in ieder geval enigszins van kunnen genieten, dit is toch waar we allemaal tw voor spelen, al zijn we wel benieuwd met hoeveel verschillende stammen er de volgende massa wordt aangevallen! Wij hebben uitdaging genoeg in ieder geval.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
416
A challenge guaranteed

De afgelopen dag heeft POV getracht Pit door middel van een verbond van vijf stammen tegelijk aan te vallen. Een gezamenlijke aanval bestaande uit aanvallen uit de stammen POV, Spread, DINO!, .Mask en Be_Be. POV richten zich met hun twee nieuwe ex -SF- aanwinsten 'Mechanical Jonkies' en 'The Notorious One' op de mannen van 'Do Not Eat Yellow Snow.' net als -SF- dat een aantal weken terug deed. Ondanks dat de massa van een betere kwaliteit was dan die van een aantal weken terug werd deze met behoorlijke verliezen aan beide kanten zonder dorpenverlies afgeslagen.

099262c5940e64a62c903b3cc989c4d8.png


f5f3b7c18385dbed1da19e72872791f6.png


In het noorden van Pit was het een ander verhaal, daar waar eigenlijk door omstandigheden geen aanval werd verwacht kwam Spread met een blitz tegelijk met POV en aanhang aanzetten. De noordelijke accounts 'Jann0' en 'Feestjebouwen01' hadden hierdoor een behoorlijk zware dag met een aanval die behoorlijk onverwachts kwam maar die naar alle waarschijnlijkheid nog wel even voort zal zetten, een die leiden tot veel recap battles en wat dorpenverlies.

9a539cbee264f24367af8f526214c242.png

Wij hebben er in ieder geval enigszins van kunnen genieten, dit is toch waar we allemaal tw voor spelen, al zijn we wel benieuwd met hoeveel verschillende stammen er de volgende massa wordt aangevallen! Wij hebben uitdaging genoeg in ieder geval.


Ik ben blij om te horen dat het genot er in zit man, daar draait het inderdaad om! =)

Ik moet zeggen dat jullie inderdaad goed stand houden en na dag 1 is het natuurlijk nog een beetje vroeg om al conclusies te gaan trekken, maar we wisten al van tevoren dat het een van de lange adem zal worden, we onderschatten jullie geen ogenblik ;) Het was natuurlijk wel wat makkelijker zien aankomen gezien de eerste aanvallen 24 uur van tevoren al verzonden werden dus het moest wel goed te regelen zijn denk ik (Sorry Michiel, k hoop dat je meisje niet te boos was dat je een dag achter de PC moest kruipen ipv tegen haar)

Dat andere hebben wij per IGM ook al besproken Abs, maar een verbond kan je het moeilijk noemen.

Die 3 kleine stammen hebben inderdaad een verbond tegen jullie, en wij zijn (per toeval een paar dagen voor we gingen lanceren) gevraagd om daaraan deel te nemen, echter hebben wij toen alleen een datum aan ze doorgegeven en verder is er geen contact geweest tussen ons en die stammen. Een toevallige samenloop van omstandigheden dus.

Desondanks vanuit jullie perspectief (allemaal aanvallende stammen op hetzelfde moment) kan ik snappen dat er het een en ander aan elkaar vast geknoopt wordt.

MJ en TNO zijn inderdaad bewuste rekruten geweest (dus dat stukje klopt als een bus), maar ongeacht hun toetreden stond het plan er al om jullie kant op te komen, dus ze hebben het proces enkel versneld. Dankje overigens voor het compliment dat onze aanval stukken beter georganiseerd was, er zat ook wel wat tijd en aandacht in om het goed op te zetten en goed uit te voeren, dit hoorden we ook al van onze SF jongens die tevergeefs al eens eerder dit soort dingen heeft gepoogd op te zetten maar daar dus niet de animo voor hadden.

Zonder dorpenverlies is natuurlijk een beetje subjectief, daadwerkelijk wel dorpen verloren in gebieden waar jullie geen aanvallen verwacht hadden (van anderen). Echter wel als je enkel kijkt naar de aanvallen vanuit POV, die hebben jullie goed afgeweerd en ik denk ook dat daar de grotere uitdaging ligt gezien het cluster dat daar ligt en de spelers die daar spelen, niet de minste namelijk en daarom ook het meest spannend. Maar wij (jij en ik) hadden al bijna een week gesprekken lopen om afspraken te maken over geen CF's geen Kata's en geen Rim-VV's dus om nou te zeggen dat wij het verrassingselement nog hadden, ik denk het niet =(

Maargoed, petje af voor de eerste ronde ;) op naar de volgende! =)
 
Reactiescore
119
Mooi berichtje @Ho-Lee Foek , normaal reageer ik amper op AF, maar voor vandaag maak ik een uitzondering! Gelukkig kon mijn vriendin zich erbij neerleggen haha anders was het denk ik wel anders gelopen. Gelukkig voor ons is het niet gebeurd! Verder bedankt weer voor de massa, hoop dat jullie volgende keer op iemand anders gaan! Momenteel heeft team Snow al 3 volledige massa's moeten afslaan en tussendoor kleine prikjes, maar wij gaan niet opgeven. Bedankt en tot de volgende!

Michiel
 

Deleted User - 487946583

Guest
A challenge guaranteed

De afgelopen dag heeft POV getracht Pit door middel van een verbond van vijf stammen tegelijk aan te vallen. Een gezamenlijke aanval bestaande uit aanvallen uit de stammen POV, Spread, DINO!, .Mask en Be_Be.

.Mask?
Wij zijn als stam totaal niet betrokken bij de gezamenlijk aanval die jij hierboven benoemd en zitten ook niet in het verbond waar je het over hebt;)

Er hebben 6-7 fakes gestuurd vanuit Mien.

En pas vanochtend hebben Speedy en Mien samen een aanval gepleegd op een dorp van feestje, die was niet uit vanuit Mask. maar vanuit Speedy en Mien zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
766
.Mask?
Wij zijn als stam totaal niet betrokken bij de gezamenlijk aanval die jij hierboven benoemd en zitten ook niet in het verbond waar je het over hebt;)

Er hebben 6-7 fakes gestuurd vanuit Mien.

En pas vanochtend hebben Speedy en Mien samen een aanval gepleegd op een dorp van feestje, die was niet uit vanuit Mask. maar vanuit Speedy en Mien zelf.
En die zitten in mask toch?o_O
 
Reactiescore
0
En die zitten in mask toch?o_O
Ja, en ze spelen ook op w73.
Maar het is niet heel w73 tegen Pit.
En het was niet .Mask die als stam betrokken was in de aanval.
 
Reactiescore
766
Ja, en ze spelen ook op w73.
Maar het is niet heel w73 tegen Pit.
En het was niet .Mask die als stam betrokken was in de aanval.
Niemand impliceert dat, enkel dat die stammen meededen in de aanval. Het feit blijft dat leden van mask hebben aangevallen, dus spelers van die stam hebben meegedaan met de aanval.

Je mag dus pas stammen bij een aanval betrekken als elk lid van desbetreffende stam individueel bijdraagt aan de aanval?
 
Reactiescore
0
Niemand impliceert dat, enkel dat die stammen meededen in de aanval. Het feit blijft dat leden van mask hebben aangevallen, dus spelers van die stam hebben meegedaan met de aanval.

Je mag dus pas stammen bij een aanval betrekken als elk lid van desbetreffende stam individueel bijdraagt aan de aanval?
Het leek me vooral dat er officieel werd gezegd dat .Mask niet aan de aanval meedeed.
En dat er twee enkelingen onafhankelijk meededen.

Zo zie ik het toch.
Zit niet in die stam, dus ik kan niets meer zeggen
 

Deleted User - 487946583

Guest
Niemand impliceert dat, enkel dat die stammen meededen in de aanval. Het feit blijft dat leden van mask hebben aangevallen, dus spelers van die stam hebben meegedaan met de aanval.

Je mag dus pas stammen bij een aanval betrekken als elk lid van desbetreffende stam individueel bijdraagt aan de aanval?

Er wordt gezegd dat er een gezamelijke aanval gepleegd is die bestaat uit een verbond van 5 stammen en in dat lijstje wordt .Mask ook genoemd.
Dit klopt niet omdat .Mask niet in dat verbond zit wat er genoemd wordt en vandaar dat ik reageerde erop.
Jij zegt dat het feit blijft dat leden en spelers van mask hebben aangevallen, het feit is dat er 1 lid wat fakes heeft gestuurd, dus heeft 1 speler meegedaan en dus niet leden of spelers van .Mask.

Ook zegt absurd bij de post van 01:38 dat het afgelopen dag een aanval massa was en de aanval van Speedy en Mien was pas vanochtend.
Maar als je de hele stam .Mask erbij betrekt omdat Mien solo 6-7 fakes heeft gestuurd, dat klinkt natuurlijk wel mooier dat begrijp ik!;)
 
Reactiescore
2.444
Er wordt gezegd dat er een gezamelijke aanval gepleegd is die bestaat uit een verbond van 5 stammen en in dat lijstje wordt .Mask ook genoemd.
Dit klopt niet omdat .Mask niet in dat verbond zit wat er genoemd wordt en vandaar dat ik reageerde erop.
Jij zegt dat het feit blijft dat leden en spelers van mask hebben aangevallen, het feit is dat er 1 lid wat fakes heeft gestuurd, dus heeft 1 speler meegedaan en dus niet leden of spelers van .Mask.

Ook zegt absurd bij de post van 01:38 dat het afgelopen dag een aanval massa was en de aanval van Speedy en Mien was pas vanochtend.
Maar als je de hele stam .Mask erbij betrekt omdat Mien solo 6-7 fakes heeft gestuurd, dat klinkt natuurlijk wel mooier dat begrijp ik!;)

Ik heb er nog over nagedacht welk woord ik ervoor moest gebruiken, ik begrijp al te goed dat alle stammen geen bondgenoten zijn en er geen vaste samenwerking is. Maar het feit blijft wel dat er op dezelfde dag aanvallen kwamen van vijf verschillende stammen, er is wel degelijk contact geweest over de datum tussen deze vijf stammen. Dat terzijde werkt .Mask/Mien Merk al langer met Spread samen dan alleen gisteren, zoals is af te leiden aan de recaps die Oelewapper zetten bij overgenomen dorpen van Mien Merk.

Maar goed dit is wel echt muggenziften zeg. Noem het hoe je wilt: pact/alliantie/associatie of een akkoord, dat kun je allemaal vrij vertalen naar een verbond en zo benoem ik het.

Zonder dorpenverlies is natuurlijk een beetje subjectief, daadwerkelijk wel dorpen verloren in gebieden waar jullie geen aanvallen verwacht hadden (van anderen). Echter wel als je enkel kijkt naar de aanvallen vanuit POV, die hebben jullie goed afgeweerd en ik denk ook dat daar de grotere uitdaging ligt gezien het cluster dat daar ligt en de spelers die daar spelen, niet de minste namelijk en daarom ook het meest spannend. Maar wij (jij en ik) hadden al bijna een week gesprekken lopen om afspraken te maken over geen CF's geen Kata's en geen Rim-VV's dus om nou te zeggen dat wij het verrassingselement nog hadden, ik denk het niet =(

Maargoed, petje af voor de eerste ronde ;) op naar de volgende! =)


Ik begrijp onderstreepte stukken niet, ik geef vrij duidelijk aan dat er geen dorpenverlies was bij POV en geef vervolgens aan dat dit er wel is in het noorden? Dorpenverlies is juist iets dat absoluut niet subjectief is, ik denk dat je mijn post verkeerd gelezen hebt? Ik geef overigens ook nergens aan dat jullie aanval als een verassing kwam? Alleen de aanvallen van Spread kwamen door bepaalde omstandigheden als een verassing.
 
Reactiescore
1.278
Mooie strijd. Leuk om te volgen ook zou leuk zijn al houden jullie ons een beetje op de hoogte via het AF.
 
Reactiescore
416
Ik begrijp onderstreepte stukken niet, ik geef vrij duidelijk aan dat er geen dorpenverlies was bij POV en geef vervolgens aan dat dit er wel is in het noorden? Dorpenverlies is juist iets dat absoluut niet subjectief is, ik denk dat je mijn post verkeerd gelezen hebt? Ik geef overigens ook nergens aan dat jullie aanval als een verassing kwam? Alleen de aanvallen van Spread kwamen door bepaalde omstandigheden als een verassing.

Ik denk niet dat wij verschillen van kijk of mening, ik snap dat van het AF inmiddels altijd verwacht wordt dat er tegenstrijdige berichten geplaatst worden om de discussie te voeden, maar dat is nu niet het geval. Ik denk dat je met je eerste post behoorlijk goed reflecteert op de gebeurtenissen van de dag/avond ervoor. Alleen vulde ik het aan met wat vanuit mijn hoek ook bij de analyse hoort. Geen reden voor hakken in het zand dus xD

Subjectiviteit als in dat er wel verliezen zijn geleden alleen heeft POV daar niet van kunnen profiteren helaas, (dus een opmerking die eerder gevoed is door jaloezie, minder door het oneens zijn met jouw uitspraken) en ik denk dus o.a. dat dat komt omdat wij geen verrassingselement hadden, wat in sommige gevallen bijdraagt aan het succes. Maar natuurlijk staat bovenop dat jullie gewoon Uber pro spelers zijn en het daarom wel konden handelen ;P

Maar goed man, op naar de volgende toch? =)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766
Reactiescore
254
Wellicht nog wat updates en/of leuke rapportjes o.i.d. :)?
 
Bovenaan