Global Stabbings

Reactiescore
376
Ik heb het AF grotendeels gelaten voor wat het is Corus, maar je blijft mij persoonlijk maar aanvallen en framen.

Ik ga dit 1 keer zeggen:

Ruvon heeft GEEN informatie naar mij specifiek of naar onze stam doorgespeeld;
Ik ken Ruvon
NIET irl;
Ruvon is NOOIT ingezet geweest als spion dan wel zich zo gedragen;
Er is NOOIT de intentie geweest om een stab te plegen. Toen ons duidelijk werd dat er een officiële BG was heeft globe ook de aanvallen stopgezet.

Verder ga ik weer door met mijn AF break, want zoals thomas al aangaf trekt het op niks.
 
Reactiescore
634
Ik heb het AF grotendeels gelaten voor wat het is Corus, maar je blijft mij persoonlijk maar aanvallen en framen.

Ik ga dit 1 keer zeggen:

Ruvon heeft GEEN informatie naar mij specifiek of naar onze stam doorgespeeld;
Ik ken Ruvon
NIET irl;
Ruvon is NOOIT ingezet geweest als spion dan wel zich zo gedragen;
Er is NOOIT de intentie geweest om een stab te plegen. Toen ons duidelijk werd dat er een officiële BG was heeft globe ook de aanvallen stopgezet.

Verder ga ik weer door met mijn AF break, want zoals thomas al aangaf trekt het op niks.

Screens geven voldoende bewijs en jij zit er serieus diep in.
Denk jij serieus dat jij als Mod serieus gaat worden genomen en Tickets gaat kunnen beantwoorden na deze goedkope actie van je :)

Ik wacht trouwens nog steeds op de namen en screens van wie de massaplanning met ruvon heeft gedeeld, voordat hij in Globe zat !
 
Reactiescore
286
Wat heeft het meedelen van een massaplanning te maken met het weten van een BG?

Ik zal Mark even aanvullen hierbij, ik begrijp de misvatting op het punt waarom Mark dit graag wilt weten.

Het feit dat iemand de massaplanning doorspeelt aan iemand uit een andere stam is net zo laf als de stab zelf. Diegene moet zich afvragen waarom Ruvon een planning toegestuurd krijgt, als hij pas later de stam gaat joinen.
Daarom wilt Mark weten wie dat was, het kan zijn dat dit gewoon naïef was van diegene die dit gedaan heeft. Maar het recruit beleid, om Ruvon pas net voor de Massa te laten joinen, terwijl hij de planning al lang had is behoorlijk laag wat mij betreft.

Daarom dat ook Globe er als stam op aan gekeken wordt, want waarom hebben jullie Ruvon niet meteen uitgenodigd in Globe, toen duidelijk was dat hij ging joinen. Waarom bleef hij nog in 1c zitten?
 
Reactiescore
117
Ik heb het AF grotendeels gelaten voor wat het is Corus, maar je blijft mij persoonlijk maar aanvallen en framen.

Ik ga dit 1 keer zeggen:

Ruvon heeft GEEN informatie naar mij specifiek of naar onze stam doorgespeeld;
Ik ken Ruvon
NIET irl;
Ruvon is NOOIT ingezet geweest als spion dan wel zich zo gedragen;
Er is NOOIT de intentie geweest om een stab te plegen. Toen ons duidelijk werd dat er een officiële BG was heeft globe ook de aanvallen stopgezet.

Verder ga ik weer door met mijn AF break, want zoals thomas al aangaf trekt het op niks.

Leuk al die CAPS stukken in je tekst maar het versterkt je punt nu niet bepaald. Ruvon heeft meer dan een week bij ons in de stam gezeten terwijl die eigenlijk jullie al gejoined was, denk je dat wij je dan op je blauwe ogen geloven dat er geen info is doorgespeeld? Dacht het niet.

Hou je inderdaad maar aan deze AF-break, ik zou ook geen verantwoordelijkheid nemen als ik mezelf zo diep in de nesten had gewerkt ;)
 
Reactiescore
306

Ik heb het persoonlijk het moeilijkst met deze.

Ruvon solliciteert bij Globe en zijn solli wordt aangenomen voor 26/04. Waarom in godsnaam wachten jullie met de uitnodiging? Dit moet toch een reden hebben?

Hoe heel de wereld het nu ziet, tot het tegendeel bewezen is, is dat het was om nog info te vergaren over de massa. Waarvan jullie ondertussen ongetwijfeld al afwisten. En dat is gewoonweg spionage. Dus hoop dat jullie met dingen komen die het tegendeel bewijzen.

Ook zoals hierboven aangehaald wordt, geven jullie al orders voor een massa terwijl de speler in kwestie nog bij de "vijand" zit. Ook hiervan ben ik benieuwd naar de uitleg.
 
Reactiescore
805
Hoe heel de wereld het nu ziet, tot het tegendeel bewezen is, is dat het was om nog info te vergaren over de massa. Waarvan jullie ondertussen ongetwijfeld al afwisten. En dat is gewoonweg spionage. Dus hoop dat jullie met dingen komen die het tegendeel bewijzen.
Dit gaat Globe ook gewoon nooit kunnen bewijzen. Dit is "ons woord" tegen dat van jullie. En ik begrijp 100% dat dit nooit in ons "voordeel" zal bekeken worden. :)
 
Reactiescore
286
Dit gaat Globe ook gewoon nooit kunnen bewijzen. Dit is "ons woord" tegen dat van jullie. En ik begrijp 100% dat dit nooit in ons "voordeel" zal bekeken worden. :)

Het is zeker het onze woord tegen die van jullie.
Maar er kan wel een verklaring gegeven worden, waarom hij niet eerder is uitgenodigd bij jullie, terwijl er wel al plannen gemaakt worden.
 
Reactiescore
306
Dit gaat Globe ook gewoon nooit kunnen bewijzen. Dit is "ons woord" tegen dat van jullie. En ik begrijp 100% dat dit nooit in ons "voordeel" zal bekeken worden. :)

Begrijp ik, alles kan niet bewezen worden. Maar er moeten toch gesprekken oid zijn die dit zelfs maar een beetje kunnen ontkrachten.
 
Reactiescore
239
Met alle respect maar word dit allemaal niet wat TE veel opgeblazen?
Laat ons dit gewoon intern uitzoeken allemaal, daarna komen we wel met het verhaal naar buiten.
 
Reactiescore
117
Met alle respect maar word dit allemaal niet wat TE veel opgeblazen?
Laat ons dit gewoon intern uitzoeken allemaal, daarna komen we wel met het verhaal naar buiten.

Er wordt niks opgeblazen, want de situatie wordt niet erger beschreven dan dat die is en er wordt niet eens overdreven. Er liggen hier feiten op tafel die jullie in een slecht daglicht zetten, maar jullie hebben erg veel moeite om er iets tegenin te brengen. Sommige van Globe blijven ontkennen en anderen durven niet een te reageren. Zo'n post van Predec bijv is lachwekkend, hij ontkend alles even zonder enige bewijs te tonen en zegt dat ie AF Break pakt. Wat moet je daarmee? Daar kun je niks mee.
 
Reactiescore
349
Geef allereerst al eens antwoord op de simpele vraag waarom Ruvon niet eerder joinde als alles al zolang bekend en rond was?
 
Reactiescore
519
Uiterlijk morgenavond om 23.00 komt er een nieuw statement van globe waar alles aangehaald zal worden :)
Graag aan alle partijen even geduld gevraagd tot die post er is!
Al jullie vragen zullen hierin beantwoord worden op basis van de nieuwe informatie die wij intussen ontvangen hebben

Mvg
Tony
 
Reactiescore
225
Met alle respect maar word dit allemaal niet wat TE veel opgeblazen?
Laat ons dit gewoon intern uitzoeken allemaal, daarna komen we wel met het verhaal naar buiten.

Neuh, kick ruvon nu.
dan mag je intern verder ff bespreken hoe en wat ;)

Edit: En jullie hebben al een statement gebracht LOL. Hoeveel statements wil je intern nog verzinnen? ;p

Edit-Edit: ik zie nu why not's post. Prima berichtje, bedankt daarvoor. Negeer eerste Edit maar (;
 
Reactiescore
306
Ik hoop, net zoals de rest dat er een statement wordt gemaakt.

Er zitten genoeg spelers in Globe met eer en geweten, dus heb hier wel vertrouwen in.
 
Reactiescore
760
Neuh, kick ruvon nu.
dan mag je intern verder ff bespreken hoe en wat ;)

Edit: En jullie hebben al een statement gebracht LOL. Hoeveel statements wil je intern nog verzinnen? ;p

Edit-Edit: ik zie nu why not's post. Prima berichtje, bedankt daarvoor. Negeer eerste Edit maar (;
Weet niet wat jij heb yme maar moet jij niet voor al eve dimmen of moet ik je nog eve herhalen dat @Coruscant midden in onderhandeling met Ons een Cf bij AR legt ?

Dan nog eve terug komen op @Sjondeertrekker

het is ons wel duidelijk dat de aanvallen van @ruvon tegen over MOtr gwn vies spel is maar jullie kunnen ook wel zeiken ,
hier nog even over jullie eigen stamgenoten gesproken

65130d206e9f818351dffa7272e6ac64.png


5f85a6e5f0d679e0601fd3a4bbbd6387.png



6f8423ab9992c2d1a79c954084f5c3ba.png



dit eve op getelt zou DId ook moeten worden gekicked uit 1c omdat die goor speelt tege Darkhunter?

Heb je ons brand over de daken horen schreeuwen toen dit gebeurde nee?
kortom ik vind het heel leuk dat gejank van 1c zijnde zeker nu jullie weer de Moraalridder kunnen uithangen met ze alle op Globe want ja wij zijn de grootste boosdoeners hier?

ik kom hier niet goed praten wat ruvon doet voor jullie me verkeerd begrijpen maar het kan wel wat dimmen hier verder is globe intern bezig om te kijken wat de beste straf is voor Ruvon en jari heeft al van meerdere mensen gehoord in onze stam dat dit niet acceptabel is ? maar het is en blijft een spel waar mensen fouten kunnen maken voor zover ik weet is na de join(waarvoor ik me never ga voor verantwoorden want het is geen stab) de aanval op Motr! de enigste fout die hij deze wereld heeft gemaakt? zo niet correct me eve?
 
Reactiescore
760
Er wordt niks opgeblazen, want de situatie wordt niet erger beschreven dan dat die is en er wordt niet eens overdreven. Er liggen hier feiten op tafel die jullie in een slecht daglicht zetten, maar jullie hebben erg veel moeite om er iets tegenin te brengen. Sommige van Globe blijven ontkennen en anderen durven niet een te reageren. Zo'n post van Predec bijv is lachwekkend, hij ontkend alles even zonder enige bewijs te tonen en zegt dat ie AF Break pakt. Wat moet je daarmee? Daar kun je niks mee.


als je andere posts lees zie je dat meerdere het niet ontkennen :) fijne dag nog
 
Bovenaan