[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.699
Haha als jij die conclusie wil trekken, dan mag dat. Ik heb al aangegeven hoe dit zat. En ik kan je verzekeren dat ik bij de spelleiding heb aagegeven het niet eens te zijn met mijn rol. Maar helaas mocht het niet baten. Had graag een herhaling van potje 246 gedaan :) Denk dat GreenGang en Westkip die ook nog wel weten haha

de arrogantie. het niet eens te zijn met je rol :D

jij speelt echt een rol naast je wolvenrol.
 
Reactiescore
1.733
Wie wel? Tis lockdown. Gokken is online, kan allemaal tegelijk nu. En ik doe in elk potje mijn best en probeer actief te zijn. Al zal ik nu wel niet al dit gespam lezen of eens vlug globaal.

Ik moet gewoon werken :(

Maar fijn dat je wel actief mee speelt :)
 
Reactiescore
1.014
even hierop terugkomen trouwens
wat een bizarre post. Wat bedoel je precies?
Het was vrij makkelijk mn 1e post op de 6e pagina te laten belanden. Gezien de snelheid van anderen
 
Reactiescore
182
Ik meen me te herinneren dat vroeger ergens de postcount van iedereen in het topic werd bijgehouden, kan dit nogsteeds? En zoja waar?
 
Reactiescore
559
sjee 10 pagina's al en potje is net begonnen :|
eerst eten en dan op mn gemak terug lezen
 
Reactiescore
1.804
Het was vrij makkelijk mn 1e post op de 6e pagina te laten belanden. Gezien de snelheid van anderen
aha klopt
maar de inhoud van je post was wel heel beperkt nadat er al heel veel gezegd werd, niet?
bovendien reageer je quasi nergens op behalve als je naam genoemd wordt...
Ik meen me te herinneren dat vroeger ergens de postcount van iedereen in het topic werd bijgehouden, kan dit nogsteeds? En zoja waar?
vroeger kon dat dacht ik door op het totaal aantal berichten van het topic te duwen maar het lijkt me niet meer te gaan
 
Reactiescore
656
Goeden middag Grieken .
Ik ga zo even goed bijlezen, maar aangezien ik in Amerika woon loop ik iets achter qua tijd, maar geen zorgen. Eerst mezelf even uit bed hengelen .
Ik ga nog even wachten met BM, want wil graag op de hoogte zijn van wat iedereen aan het zeggen is.
 
Reactiescore
1.014
aha klopt
maar de inhoud van je post was wel heel beperkt nadat er al heel veel gezegd werd, niet?
bovendien reageer je quasi nergens op behalve als je naam genoemd wordt...

Klopt helemaal. Ik lees alles gewoon mee, totdat er wat van mij verwacht/gevraagd wordt
 
Reactiescore
559
Je kan die 10 pagina,s beter overslaan
Minder frustrerend !
ja vooral de laatste pagina's :O vroeg me al af waar ik in beland was.
Dacht een gezellig spelletje wvw te doen.
iets meer respect voor de makers mag ook wel en voor elkaar ;-)

mijn bm stem gaat iig naar time
 
Reactiescore
1.014
Gekke uitspraak. Waarom wil je zo graag op de achtergrond blijven?
Gekke uitspraak? Is gewoon zo Ik zit hier in het zonnetje en daar geniet ik meer van, dan dat ik op alles hier reageer.
Spelers die elkaar volop citeren af en aan en elkaar wel/niet persoonlijk aanvallen, daar ga ik niet tussen zitten
 
Reactiescore
1.804
Gekke uitspraak? Is gewoon zo Ik zit hier in het zonnetje en daar geniet ik meer van, dan dat ik op alles hier reageer.
Spelers die elkaar volop citeren af en aan en elkaar wel/niet persoonlijk aanvallen, daar ga ik niet tussen zitten
tis wel de bedoeling de wolven te vinden natuurlijk en dat lijk me daar niet de geschikte tactiek voor
 
Reactiescore
2.193
Gekke uitspraak? Is gewoon zo Ik zit hier in het zonnetje en daar geniet ik meer van, dan dat ik op alles hier reageer.
Spelers die elkaar volop citeren af en aan en elkaar wel/niet persoonlijk aanvallen, daar ga ik niet tussen zitten

Het spel bestaat uit elkaar aanvallen. Bon, het persoonlijk gedeelte hoort er niet bij maar door aanvallen krijg je info en kan je op gegeven moment woffen aanwijzen. Zou iedereen maar afwachten gebeurd er niks en is elke dag een infoloze dag.
 
Bovenaan