[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.804
Inactief in WvW houdt in dat je een hele speeldag geen post gemaakt hebt en geen stem geplaatst heb. Je hebt de volledige speeldag, niet enkel een uur. Althans dat is hoe ik het zie. Geduld is een schone zaak, ik reageer vanzelf wel.
tuurlijk, ik bedoelde alvast niet de hele dag maar het voorbije uur ;-)

Opvallend trouwens dat er maar zeer selectief gereageerd wordt op mijn bericht. Ik reageer namelijk in mijn grote post vooral op Anthraxxol maar die komt met een zeer kort statement die geeneens spelinhoudelijk is en negeert al het spelinhoudelijke. Waarom?
doet'ie nooit
 
Reactiescore
167
je bedoelt deze?


ik had dit blijkbaar fout geïnterpreteerd, ik dacht dat je sprak over mensen die een big deal maken om BM stemmen te ontvangen en dat je het dus over Castiel had.
Ik vond en blijf het nog steeds raar vinden dat iedereen meteen blindelings op 1 persoon stemt voor het BM-schap. Maar dat komt wellicht omdat ik uit een tijdperk stam waar dat niet de gewoonte was

Hmm ja opzich ook wel begrijpelijk aangezien ik mijn post nu teruglees en die niet heel erg duidelijk was... Ik snap wel wat je bedoelt, alleen Castiel is sowieso wel goede keuze voor BM (Goede speler, ervaring, laat zich niet gek maken etc.) en ik heb hier niemand ooit een BM stem zien baseren op hoe hij/zij zich gedraagd de eerste dag, maar eigenlijk altijd op basis van verleden. Dus in dat opzicht is het volkomen logisch dat iemand als castiel veel BM stemmen binnenkrijgt.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ze vallen jou toch niet persoonlijk aan? Of heb ik iets gemist?

Dat ligt eraan hoe je het interpreteert. Ik wil graag een leuk potje WvW spelen. Maar helaas ging het in het inschrijvingstopic mijn inziens al fout. Ik heb daar vervolgens op gereageerd en heb mijn mening gegeven. Een aantal mensen kan bevestigen dat ik toen al gezegd had dat ik 100% zeker dag 1 aangevallen zou worden door deze spelers. En suprise suprise gebeurd het door precies deze mensen die ik noemde. Dus ja, ik denk zeker wel dat het een stukje persoonlijk aanvallen is. Zonde, maar niks aan te doen helaas.
 
Reactiescore
1.804
Dat ligt eraan hoe je het interpreteert. Ik wil graag een leuk potje WvW spelen. Maar helaas ging het in het inschrijvingstopic mijn inziens al fout. Ik heb daar vervolgens op gereageerd en heb mijn mening gegeven. Een aantal mensen kan bevestigen dat ik toen al gezegd had dat ik 100% zeker dag 1 aangevallen zou worden door deze spelers. En suprise suprise gebeurd het door precies deze mensen die ik noemde. Dus ja, ik denk zeker wel dat het een stukje persoonlijk aanvallen is. Zonde, maar niks aan te doen helaas.
als je wil janken doe het aub in het discussietopic maar hier hoort dit niet thuis
 
Reactiescore
1.014
Wie overtuigt mij (speltechnisch) om mijn BMstem te krijgen. Gezien ik niet terugkijk naar vorige potjes.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Jemig wat een activiteit. Mijn bm stem gaat naar .TimeforplanB

Goede wolvenvanger en lijkt dit potje alweer scherp
 
Reactiescore
1.733
Omdat ik in nog 2 potjes zit naast deze en morgen nog een 4de ook, steek ik al van wal. BM voor Skunki.

Verder nog enkele toevoegingen:

Simeco is een latente paardenpoeper. antrhaxxol zit liefst met een stuk fruit in zijn kut en big bear is een verwijfde klaploper. Verder gedraagt Nonkel Jos zich als een randmongool.

Jij hebt echt geen leven he.

Maar je gaat dit potje dus niet actief spelen of hoe moet ik het zien?
 
Reactiescore
1.699
Inactief in WvW houdt in dat je een hele speeldag geen post gemaakt hebt en geen stem geplaatst heb. Je hebt de volledige speeldag, niet enkel een uur. Althans dat is hoe ik het zie. Geduld is een schone zaak, ik reageer vanzelf wel.

Opvallend trouwens dat er maar zeer selectief gereageerd wordt op mijn bericht. Ik reageer namelijk in mijn grote post vooral op Anthraxxol maar die komt met een zeer kort statement die geeneens spelinhoudelijk is en negeert al het spelinhoudelijke. Waarom?

hoezo zou ik nog op jou reageren na die harde beschuldigingen.

en jij heb ook nooit mijn argument weerlegt dat je een zogenaamde goede bm bent maar niet capabel genoeg om een instelling te lezen.

je bent gewoon bezig met een hetze tegen mij omdat je weet dat ik altijd al de betere speler ben geweest en pakt mij nu op een dikke vinger die op een telefoon alvast op reageer drukte ipv een bericht af te maken.
 

Deleted User - 2075062

Guest
als je wil janken doe het aub in het discussietopic maar hier hoort dit niet thuis

En ik maar denken dat er toch nog een dialoog met jou aan te gaan was en je voor reden vatbaar bent? Heb ik ongelijk dan Simeco? Ik stel gewoon iets dat simpelweg te onderbouwen is door deze 9 pagina's hier terug te lezen. Als je het ermee oneens bent, proof me wrong met argumentatie.

Daarnaast, dit is het discussietopic? En eigenlijk is wat ik zei nog relevant ook voor dit potje dus ik snap niet helemaal waar je heen wil met je post.

@anthraxxol Toegegeven, ik had daar beter moeten lezen. Echter is dat geen argumentatie om iemand incapabel of juist capabel te bevinden voor de rol van Bm. Dat gaat mijn inziens om wat die persoon spelinhoudelijk in te brengen heeft.

Wat betreft je te dikke vinger, ik heb aangegeven in het andere topic dat als je een excuses zou maken voor mij de kous af was. Jij bent degene die hier meteen openlijk de aanval opende op basis van een hele hoop gebakken lucht. En dat maakt jou dus degene die het persoonlijk speelt en niet mij.

Wat betreft wie de betere speler is, ik laat dat aan anderen om te bepalen. Maar het is tekenend dat je het blijkbaar zo belangrijk vindt het hier te benoemen.
 
Reactiescore
1.015
Jij hebt echt geen leven he.

Maar je gaat dit potje dus niet actief spelen of hoe moet ik het zien?

Wie wel? Tis lockdown. Gokken is online, kan allemaal tegelijk nu. En ik doe in elk potje mijn best en probeer actief te zijn. Al zal ik nu wel niet al dit gespam lezen of eens vlug globaal.
 
Reactiescore
1.699
neemt niet weg dat je nog steeds een te blij wolfje bent die ziet dat hij wolf is en blij komt posten.
 
Reactiescore
770
Simeco is een latente paardenpoeper. antrhaxxol zit liefst met een stuk fruit in zijn kut en big bear is een verwijfde klaploper. Verder gedraagt Nonkel Jos zich als een randmongool.

nou nou nou nou nou wat een taaltje zeg dat kan hier toch niet zomaar getverdikkeme !!
 

Deleted User - 2075062

Guest
neemt niet weg dat je nog steeds een te blij wolfje bent die ziet dat hij wolf is en blij komt posten.

Haha als jij die conclusie wil trekken, dan mag dat. Ik heb al aangegeven hoe dit zat. En ik kan je verzekeren dat ik bij de spelleiding heb aagegeven het niet eens te zijn met mijn rol. Maar helaas mocht het niet baten. Had graag een herhaling van potje 246 gedaan :) Denk dat GreenGang en Westkip die ook nog wel weten haha
 
Reactiescore
1.804
en jij heb ook nooit mijn argument weerlegt dat je een zogenaamde goede bm bent maar niet capabel genoeg om een instelling te lezen.
technisch gezien was dat mijn argument
En ik maar denken dat er toch nog een dialoog met jou aan te gaan was en je voor reden vatbaar bent? Heb ik ongelijk dan Simeco? Ik stel gewoon iets dat simpelweg te onderbouwen is door deze 9 pagina's hier terug te lezen. Als je het ermee oneens bent, proof me wrong met argumentatie.
Waar heb je het hier eigenlijk nog over? ik heb op jouw post toch al lang geantwoord?

Daarnaast, dit is het discussietopic? En eigenlijk is wat ik zei nog relevant ook voor dit potje dus ik snap niet helemaal waar je heen wil met je post.
ik heb het over het hele gedoe van het inschrijvingstopic. Dat hoort hier niet thuis maar in het algemeen discussietopic
sjonge
 
Bovenaan