[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.577
Reactiescore
603
dat vind ik weer opmerkelijk.
hij die zo'n goede BM zou zijn, de uitverkorene... maar speelt niet eens actief mee?
Dit maakt me zorgen, maar zouden we er na een paar uur al dingen achter kunnen zoeken, of zou hij nu al zo dom zijn om zich wat afzijdig te houden?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ok, zoals ik al zei, of in elk geval wilde zeggen, misschien niet gepost, zou ik reageren zodra ik op een PC zat. Zat eerder mobiel. Kreeg ook mobiel meteen een appje van de spelleiding dat het spel gestart was. Dit is ook een reden dat ik er zo vroeg bij was overigens. Interessant dat Anthraxxol meteen probeert hier iets van te maken waardoor ik ''wolf'' zou zijn. Het lijkt wel alsof je puur iets zoekt kerel, maar dat had ik wel ingecalculeerd dat dit zou gebeuren.


haha je heb de voorzet al gegeven voor je latere stem op mij. je zal hem nog wel gaan zetten 'bij gebrek aan beter' of iets dergelijks
jij komt zo dag 1 wel door zonder iets uit te hoeven voeren. gg well played. maar ik heb je door

ik heb namelijk niemand opgeroepen tot zelfmoord, maar zelfmoord in dit spel als je zielig bent in het leven en er geen tijd meer voor heb. dat is iets heel anders

Als je mijn post goed leest, zie je dat ik juist aangeef uit te willen gaan van gebeurtenissen in het spel. En niet van iets dat daarbuiten gebeurd is. Ik geef dus juist geen voorzet voor een stem op jou. Maar ook dat probeer je hier weer heel interessant meteen op mij te schuiven. Waarom? Je grijpt eigenlijk elk klein dingetje aan om mij op een bepaalde manier weg te zetten maar zie het praktisch nut er eigenlijk niet van. Jij duidelijk wel degene die om persoonlijke kwesties op mensen wil gaan?

Wat betreft je zelfmoord verhaaltje, dat gelooft niemand natuurlijk. Je probeerde jezelf snel te herstellen door dat er snel onder te posten. Maar we weten allemaal hoe je dat bedoelde. Vind het eigenlijk ook een beetje laf dat je het nu op deze manier recht probeert te lullen terwijl je het duidelijk op een andere wijze bedoelde. Wees een man en neem verantwoordelijkheid voor je eigen woorden.

hoe lezen mensen eigenlijk dit topic. stemmen ze meteen na de 1e post van castiel en gaan dan verder bij de pagina waarop hun stem komt, want elk zichzelf respecterend wolvenvanger zal echt niet op hem stemmen

Mensen lezen het topic zoals het hoort neem ik aan? Maar opnieuw probeer jij alles aan te grijpen om maar te blijven hameren op 1 en hetzelfde ding. Tunnelvisie much?

Castiel kan in het verleden wel een goede speler zijn geweest ( kan me daar niks van herinneren) maar prestaties in het verleden zegt niks over nu of de toekomst.

Interessante kijk op de situatie Niels. En hoe zie je dit voor je dan? Want dan kunnen we net zo goed puur random gaan stemmen. Immers mogen we niet naar voorgaande potjes kijken als ik je post zo goed lees.

Waaruit trek je deze conclusie? Hoor graag een verdenking met argumentatie en logica. Als je dat niet kan aanvoeren, hou dan gewoon je mond dicht.

Ik ga maar alvast van start. Leading by example noemen ze dat.

@Castiel.

Jij als ervaren speler. Wat kan je afleiden uit BM-stemmen?

Wat ik tot nu toe kan afleiden uit de BM-stemming? Dat mensen uit gaan dat een ervaren speler op de BM een slimme keuze is. Dit is natuurlijk een overhaast getrokken conclusie. Levert het daadwerkelijk op wat we als goed willen bereiken? Namelijk een goedje op de BM die ook daadwerkelijk een rol van betekenis gaat spelen en het voortouw kan nemen in het wolvenjagen? Het is natuurlijk te vroeg daar nu al uitspraken over te doen.

Ik denk dat het het best is om op iemand te stemmen voor BM die je als Wolf na verloop van tijd door zou hebben en die als goedje een rol van betekenis kan spelen in de jacht. Ikzelf ben daarom geneigd mijn BM stem op Time te zetten. Dit is mijn inziens 1 van de beste wolvenvangers die we hier hebben en ik zou hem op begeven moment als wolfje wel doorhebben.

Ik heb enkel aangegeven dat ik de juiste man zou zijn voor de rol en daar blijf ik bij. Vooral als dat ook betekent dat ik bekeken zal worden nacht 1.


Wel uit een recent verleden. Niet uit potjes van 5 jaar terug.

Relatief. Speel nog steeds WvW online. Zal hier net iets anders zijn maar ben het dus alles behalve verleerd.

ja heel knap dat hij zo actief deelneemt

echt mijn complimenten

Dank je. Sportief dat je dat zegt :rolleyes:

Ennn we zijn van start, zin in.

BM stem gaat na twijfel tussen Castiel en Time voorlopig naar Time. Ervaren speler die potjes vaak op sleeptouw neemt. Daarnaast gok ik zomaar dat Castiel hoe dan ook in de eerste dagen gezien gaat worden, of hij nou bm is of niet. Beide zijn spelers die het als wolf de goedjes erg moeilijk kunnen maken. Als de 1 BM is en de ander ook snel gezien wordt, kan dit voorkomen worden.

Met alle liefde. En kan me wel vinden in jouw theorie. Heb het liefst Time en mij vroeg bekeken idd.

Alle gekheid op een stokje, ik zie @Castiel. lezen maar niet reageren. Ik stelde je een vraag!!

Ik las mobiel gewoon mee. Zodat ik op mijn PC makkelijk alle posts al kon onderscheiden en niet alles nog moest doorspitten. Vind ervan wat je wil.

dat vind ik weer opmerkelijk.
hij die zo'n goede BM zou zijn, de uitverkorene... maar speelt niet eens actief mee?


Ohja? Speel ik niet actief mee? Opnieuw overhaast getrokken conclusies. Jouw handelsmerk zie ik?
 
Reactiescore
976
Plezante boel hier. Ook zoveel pret in de wolvenchat??
Ik heb enkel aangegeven dat ik de juiste man zou zijn voor de rol en daar blijf ik bij. Vooral als dat ook betekent dat ik bekeken zal worden nacht 1.

Meteen focus op ziener. Noted.

Verder wel akkoord met PlanB. Zijn wolvenradar kwam vorig potje extreem traag op gang maar hij was er uiteindelijk wel.
 
Reactiescore
770
amai westkippeke doe gij ook mee ? kom es hier kan ik je pluimen
 
Reactiescore
1.015
Omdat ik in nog 2 potjes zit naast deze en morgen nog een 4de ook, steek ik al van wal. BM voor Skunki.

Verder nog enkele toevoegingen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.707
Wat betreft je zelfmoord verhaaltje, dat gelooft niemand natuurlijk. Je probeerde jezelf snel te herstellen door dat er snel onder te posten. Maar we weten allemaal hoe je dat bedoelde. Vind het eigenlijk ook een beetje laf dat je het nu op deze manier recht probeert te lullen terwijl je het duidelijk op een andere wijze bedoelde. Wees een man en neem verantwoordelijkheid voor je eigen woorden.

dit is echt afschuwelijk hoe je dit brengt.
geen woorden voor. wat ben jij een naar vervelend arrogant mannetje
 
Reactiescore
1.804
Ok, zoals ik al zei, of in elk geval wilde zeggen, misschien niet gepost, zou ik reageren zodra ik op een PC zat. Zat eerder mobiel. Kreeg ook mobiel meteen een appje van de spelleiding dat het spel gestart was. Dit is ook een reden dat ik er zo vroeg bij was overigens. Interessant dat Anthraxxol meteen probeert hier iets van te maken waardoor ik ''wolf'' zou zijn. Het lijkt wel alsof je puur iets zoekt kerel, maar dat had ik wel ingecalculeerd dat dit zou gebeuren.
verspreking? ik kreeg gewoon een berichtje van mijn rol, niet daarbij dat het spel gestart was. Dat is misschien enkel gebeurd bij de wolfjes zodat ze niet inactief zouden zijn?



Ohja? Speel ik niet actief mee? Opnieuw overhaast getrokken conclusies. Jouw handelsmerk zie ik?
waar trek ik overhaaste conclusies? voorbeelden aub
daarnaast kan je toch moeilijk beweren dat je het voorbije uur heel actief meegespeeld hebt?

Omdat ik in nog 2 potjes zit naast deze en morgen nog een 4de ook, steek ik al van wal. BM voor Skunki.

Verder nog enkele toevoegingen:

Simeco is een latente paardenpoeper. antrhaxxol zit liefst met een stuk fruit in zijn kut en big bear is een verwijfde klaploper. Verder gedraagt Nonkel Jos zich als een randmongool.
aangename kennismaking? debiel
 
Reactiescore
1.577
Omdat ik in nog 2 potjes zit naast deze en morgen nog een 4de ook, steek ik al van wal. BM voor Skunki.

Verder nog enkele toevoegingen:

Simeco is een latente paardenpoeper. antrhaxxol zit liefst met een stuk fruit in zijn kut en big bear is een verwijfde klaploper. Verder gedraagt Nonkel Jos zich als een randmongool.

dank voor deze bijdrage

i would h8 not to r8 8/8

maar ik vind dat je nogal neerbuigend doet over klaplopers, beetje respect?
 

Deleted User - 2075062

Guest
dit is echt afschuwelijk hoe je dit brengt.
geen woorden voor. wat ben jij een naar vervelend arrogant mannetje

Vind je het lastig als iemand door je online pestgedrag heen prikt? Iemand online pesten is simpelweg 1 van de laagste dingen die je kan doen. Jij deed het jaren terug al en je doet het duidelijk nog steeds.

@simeco, als je even naar mijn inschrijving kijkt kan je zien dat ik daar vraag om een appje als het spel start. Dit omdat ik niet non stop op dit forum zit en anders dus een aanzienlijk deel van het begin zou hebben gemist.

Het voorbeeld is waar ik je in citeer? Daar trek je al overhaaste conclusies. Je stukje daaronder is eigenlijk nog wat vreemder. Dus omdat ik een uur niks gepost had betekent het dat ik inactief was? Hier zou je dus concluderen dat minstens het halve potje inactief zou zijn? Opnieuw, overhaaste conclusies. Voorbeelden heb ik niet echt nodig bij je huidige postgedrag.
 
Reactiescore
1.736
Interessante kijk op de situatie Niels. En hoe zie je dit voor je dan? Want dan kunnen we net zo goed puur random gaan stemmen. Immers mogen we niet naar voorgaande potjes kijken als ik je post zo goed lees.



Relatief. Speel nog steeds WvW online. Zal hier net iets anders zijn maar ben het dus alles behalve verleerd.

Zoals ik al eerder zei kijk ik niet naar potjes die 5 jaar geleden zijn gespeeld en waarbij jij een top speler was. Ik kijk naar de meest recente potjes en wie daar goed speelde verdiend in mijn ogen de BM stem.

En dat jij veel WvW speelt op een ander forum kan zo zijn, maar daar baseer ik mijn BM stem niet op.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Laten we aub eens niet op de man spelen maar ons gewoon bezig houden met het potje:)

Dit was 100% mijn insteek. Echter wordt me dit vrijwel onmogelijk gemaakt door de houding van bepaalde spelers hier ten opzichte van mij vind ik.

@Niels, ik vind dat niks meer dan terecht dat je op basis daarvan op iemand anders stemt. Ik vind het alleen ook niet vreemd dat mensen op basis van een paar jaar terug bepaalde keuzes maken.
 
Reactiescore
1.804
@simeco, als je even naar mijn inschrijving kijkt kan je zien dat ik daar vraag om een appje als het spel start. Dit omdat ik niet non stop op dit forum zit en anders dus een aanzienlijk deel van het begin zou hebben gemist.
fair enough

Het voorbeeld is waar ik je in citeer? Daar trek je al overhaaste conclusies. Je stukje daaronder is eigenlijk nog wat vreemder. Dus omdat ik een uur niks gepost had betekent het dat ik inactief was? Hier zou je dus concluderen dat minstens het halve potje inactief zou zijn? Opnieuw, overhaaste conclusies. Voorbeelden heb ik niet echt nodig bij je huidige postgedrag.
lol je was toch ook een uur lang inactief of niet?? net als vele anderen in dit topic inderdaad maar die waren er niet als de kippen bij om zichzelf als ideale BM-kandidaat te bestempelen. Bovendien zeg ik van hen toch ook helemaal niet dat ze wel actief zijn? Goedkoop potje whataboutism dit.
 
Reactiescore
167
@simeco Ik vind het interessant dat jij een post waar ik jou toch een soort van verdacht maak compleet negeert terwijl je super actief bent?
 
Reactiescore
1.804
@simeco Ik vind het interessant dat jij een post waar ik jou toch een soort van verdacht maak compleet negeert terwijl je super actief bent?
je bedoelt deze?
Ik vind mensen die een big deal maken van BM stemmen altijd wel verdacht... Keek ik eerst nooit naar maar @anthraxxol verdacht mij ooit op deze manier toen ik wolf was en sinds dien is dit me altijd opgevallen bij wolfjes.

ik had dit blijkbaar fout geïnterpreteerd, ik dacht dat je sprak over mensen die een big deal maken om BM stemmen te ontvangen en dat je het dus over Castiel had.
Ik vond en blijf het nog steeds raar vinden dat iedereen meteen blindelings op 1 persoon stemt voor het BM-schap. Maar dat komt wellicht omdat ik uit een tijdperk stam waar dat niet de gewoonte was
 

Deleted User - 2075062

Guest
lol je was toch ook een uur lang inactief of niet?? net als vele anderen in dit topic inderdaad maar die waren er niet als de kippen bij om zichzelf als ideale BM-kandidaat te bestempelen. Bovendien zeg ik van hen toch ook helemaal niet dat ze wel actief zijn? Goedkoop potje whataboutism dit.

Inactief in WvW houdt in dat je een hele speeldag geen post gemaakt hebt en geen stem geplaatst heb. Je hebt de volledige speeldag, niet enkel een uur. Althans dat is hoe ik het zie. Geduld is een schone zaak, ik reageer vanzelf wel.

Opvallend trouwens dat er maar zeer selectief gereageerd wordt op mijn bericht. Ik reageer namelijk in mijn grote post vooral op Anthraxxol maar die komt met een zeer kort statement die geeneens spelinhoudelijk is en negeert al het spelinhoudelijke. Waarom?
 
Bovenaan