[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.014
@maretan jouw post heeft wel geholpen, het is gelijk rustig
 
Reactiescore
2.193
En nu ga ik woffen vangen.

Ik heb op dit moment 2 verdachten, namelijk TLF en Simeco.

TLF:
Geeft heel veel antwoorden op vragen ookal zijn ze niet op hem gericht. Dit is best wel een woffeneigenschap, je bent zo namelijk actief zonder dat je gevaar loopt om zelf aandacht te krijgen.

Simeco:
Stelt veel vragen maar komt uiteindelijk niet met een conclusie uit die vragen. Als wof is het makkelijk om te vragen maar moeilijker om conclusies eruit te trekken.

En @Castiel. ga eens meespelen noob.
 
Reactiescore
1.577
Maar jouw profiel is wel helemaal afgeschermd. Wat te verbergen?

ja ben nogal gehecht aan mijn privacy

ga hier niet lopen verkondigen dat ik depressieke heb ofzo?

Alle gekheid op een stokje, ik zie @Castiel. lezen maar niet reageren. Ik stelde je een vraag!!

Simeco

Nonkel Jos

Licht je even toe? Of gewoon ook van kleurkes vergist?

Van 2 potjes kan je zulke dingen niet zeggen, just saying.

je kan van twee potjes nochtans heel veel zeggen

har har
 
Reactiescore
1.804
En nu ga ik woffen vangen.

Ik heb op dit moment 2 verdachten, namelijk TLF en Simeco.

TLF:
Geeft heel veel antwoorden op vragen ookal zijn ze niet op hem gericht. Dit is best wel een woffeneigenschap, je bent zo namelijk actief zonder dat je gevaar loopt om zelf aandacht te krijgen.

Simeco:
Stelt veel vragen maar komt uiteindelijk niet met een conclusie uit die vragen. Als wof is het makkelijk om te vragen maar moeilijker om conclusies eruit te trekken.

En @Castiel. ga eens meespelen noob.
svp geen afkortingen gebruiken dan moet ik telkens gaan kijken in de eerste paar posts wie bedoeld wordt
wel raar dat je verwacht dat ik na een uurtje al met conclusies ga komen. Ik gaf - net als jij hier - eerder al mijn verdachten. Maakt dat jou dan een wolf?
 
Reactiescore
2.193
svp geen afkortingen gebruiken dan moet ik telkens gaan kijken in de eerste paar posts wie bedoeld wordt
wel raar dat je verwacht dat ik na een uurtje al met conclusies ga komen. Ik gaf - net als jij hier - eerder al mijn verdachten. Maakt dat jou dan een wolf?

Uit vragen komt een conclusie en die mis ik. Verdachte waar?
 
Reactiescore
770
Van 2 potjes kan je zulke dingen niet zeggen, just saying.

in potje #69 en #420 was je een wolfje dus nu moet je wss ook een wolfje dat zegt mijn waterdichte logica :)
 
Reactiescore
1.733
ja ben nogal gehecht aan mijn privacy

ga hier niet lopen verkondigen dat ik depressieke heb ofzo?

Alle gekheid op een stokje, ik zie @Castiel. lezen maar niet reageren. Ik stelde je een vraag!!



Licht je even toe? Of gewoon ook van kleurkes vergist?



je kan van twee potjes nochtans heel veel zeggen

har har

Dat vind ik verdacht. Je wilt wel de activiteiten van de andere spelers bekijken maar ze mogen jou activiteit niet zien.

Nonkel jos
 
Reactiescore
1.804
Dat vind ik verdacht. Je wilt wel de activiteiten van de andere spelers bekijken maar ze mogen jou activiteit niet zien.

Nonkel jos
typische wolvenstreek wel om je stem 'per ongeluk' niet in het vet te zetten...
 
Reactiescore
1.014
na 6 pagina's is dit je eerste post? ik vind dit best wolfs. Ver op de achtergrond blijven maar inactiviteit vermijden door dit soort posts...
Dat was vrij makkelijk, gezien de snelheid van anderen
 
Bovenaan