[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
770
Castiel kan in het verleden wel een goede speler zijn geweest ( kan me daar niks van herinneren) maar prestaties in het verleden zegt niks over nu of de toekomst.

ja idd das echt een drogredenering. "Ja hij was euh paar potjes bewezen goedje en laatste potje was hij actief en stemde hij niet op mij voor wolfje dus hij mag er zeker wezen!". Nogal wiedes dat GreenGang meteen zijn stem uitbrengt ook op Castiel. Blind vertrouwen of een putsch?
 

DeletedUser32020

Guest
ik zie hier al wat rare dingen gebeuren. Ik vind vooral Castiel en Big Bear verdacht. Veel posts maar eigenlijk weinig te zeggen. Typisch wolfs.

Ik kan me een potje herinneren van een jaar of 4? geleden waarin ik dit verwijt ook kreeg, toen heb ik aangetoond dat ik nou eenmaal altijd zo post en toen werd ik gelynched en bleek ik goedje. ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden
 
Reactiescore
2.196
Wacht maar zou die zich dan zo op de voorgrond plaatsen denk je? als wof

Ja, waarom niet. Castiel zet zich sowieso op de voorgrond, ongeacht welk kamp hij zit. Zo hoort het ook btw.

ja idd das echt een drogredenering. "Ja hij was euh paar potjes bewezen goedje en laatste potje was hij actief en stemde hij niet op mij voor wolfje dus hij mag er zeker wezen!". Nogal wiedes dat GreenGang meteen zijn stem uitbrengt ook op Castiel. Blind vertrouwen of een putsch?

Niemand weet wie wof is atm, dan ga je stemmen op ervaring of gedachtegang van vorig potje. Niks te maken met of iemand vorig potje toevallig bewezen hoedje was.
 
Reactiescore
770
Op ervaring of gedachtegang afgaan is irrationeel en arbitrair. Liever elke pot tabula rasa spelen, beste methode. Anders zit je achter mensen aan die goedje zijn. Al paar keer gefaald ook, die techniek. Houdt geen steek.

Tabula rasa dus !
 
Reactiescore
1.707
dus iedereen zet nu zijn bm stem op castiel omdat hij 5 jaar terug een 'goede' speler was maar in het heden niet in staat is om de instellingen te lezen.
 
Reactiescore
1.049
Die kans bestaat uiteraard ook, maar is voor mij geen reden om het van een ander aan te nemen dat het zo is.
Of heeft ze jou ingefluisterd dat je dat even moest zeggen?
Ja want een spelfout moet 'ze' even influisteren....
Kan ze prima zelf zeggen maar ik wilde je even snel helpen dat je argument op lucht was gebaseerd
 
Reactiescore
770
Die kans bestaat uiteraard ook, maar is voor mij geen reden om het van een ander aan te nemen dat het zo is.
Of heeft ze jou ingefluisterd dat je dat even moest zeggen?

wat een gekke verdachtmaking dit haha

"ja je hebt wss een grammaticale correctie ingefluisterd je moet wel wolf zijn nu !!"

amai alee zo gek bedenk je het toch nie ? xD
 
Reactiescore
1.804
eerste reactie, meteen al zichzelf naar voren schuiven als BM, en de rest die er slaafs in meegaat. Dit houden we best in de gaten mijn mede grgriekjes

simeco voor BM , stelt altijd de juiste en kritische vragen en heeft al genoeg ervaring om te weten waar potentiële gevaartes liggen
goede beslissing hm hm
Wacht maar zou die zich dan zo op de voorgrond plaatsen denk je? als wof
ja, omgekeerde psychologie
Ik kan me een potje herinneren van een jaar of 4? geleden waarin ik dit verwijt ook kreeg, toen heb ik aangetoond dat ik nou eenmaal altijd zo post en toen werd ik gelynched en bleek ik goedje. ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden
ok dus omdat je vier jaar geleden ook zo speelde en toen goedje was ben je dat nu ook? beetje kromme redenering
 
Reactiescore
61
dus iedereen zet nu zijn bm stem op castiel omdat hij 5 jaar terug een 'goede' speler was maar in het heden niet in staat is om de instellingen te lezen.
Geen idee of iedereen het baseert op 5 jaar geleden, maar dat is voor mij de enige maatstaf die ik momenteel heb over iemand zijn manier van spelen.
 

DeletedUser32020

Guest
DDEOx1T.png

TPySLAH.png


wow er is ECHT niets veranderd
 
Reactiescore
770
wtf ook echt 3 jaar terug gaan om dat op te zoeken :D
 

DeletedUser32020

Guest
Ik klikte gewoon op mijn profiel en toen posts, het stond op de 6e pagina ofzo
 
Reactiescore
61
wat een gekke verdachtmaking dit haha

"ja je hebt wss een grammaticale correctie ingefluisterd je moet wel wolf zijn nu !!"

amai alee zo gek bedenk je het toch nie ? xD
Het is dag 1 de enige aanwijzingen die er zijn zal ik dan ook aangrijpen, hoe dun het ook mag lijken.
 
Bovenaan