[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.736
Moeten we dan op een random iemand stemmen? lol!
Ik heb castiel altijd geweten als een goede WvW speler, TimeforplanB ook trouwens.

Je moet stemmen op wie jij het meest geschikt acht. Ik spreek hierboven puur voor mijzelf.
 
Reactiescore
1.804
Hetzelfde geldt voor jou. Ik ga mijn bm stem baseren op de laatst gespeelde potjes waar ik aan mee heb gedaan.
is dat niet een beetje hetzelfde als prestaties uit het verleden?
 
Reactiescore
338
volwassen? hij wil mensen weren omdat ze een andere mening als hem zijn toegedaan. wat volwassen :D

Nee, hij weet wanneer hij zich in moet houden en trollt niet. Bovendien ik heb redelijk wat potjes met Castiel gespeeld en op basis daarvan plaats ik deze stem. Daarnaast vind ik het leuk dat een oude rot terugkomt en gelijk zo actief deelneemt. Chapeau.
 
Reactiescore
61
Jahoor! Ik stel me beschikbaar als BM. Denk dat ik wel de juiste man ben voor deze rol.

Hoe werkt het stemmen hier ook alweer? Gewoon Blauw en Rood in dit forum?
Wat ik mij nog kan herinneren van mijn laatste paar potjes hier met Castiel. waren zijn BM-schappen vaak niet heel succesvol

Ik wil ook ooit wel bm worden hoor :)
Dus mag ook hier geen die blauwe stemmen
Zeggen dat je BM wil worden maar volgens geen blauwe stemmen hoeft klinkt niet heel erg geloof waardig, of is het een manier om je in te dekken?

erg verdacht.
vooral die Jahoor!
je bent enthousiast dat betekend dat je een leuke belangrijke rol heb waar je nog veel van zal genieten, maar niet als het aan mij ligt want ik heb je al gevangen dat is me wat! Castiel

bm stemmen mogen uiteraard ook naar mij
Gelukkig bestaan de oude vetes nog steeds na al die jaren ;)
 
Reactiescore
1.804
ik zie hier al wat rare dingen gebeuren. Ik vind vooral Castiel en Big Bear verdacht. Veel posts maar eigenlijk weinig te zeggen. Typisch wolfs.
 
Reactiescore
770
Jahoor! Ik stel me beschikbaar als BM. Denk dat ik wel de juiste man ben voor deze rol.

Hoe werkt het stemmen hier ook alweer? Gewoon Blauw en Rood in dit forum?

eerste reactie, meteen al zichzelf naar voren schuiven als BM, en de rest die er slaafs in meegaat. Dit houden we best in de gaten mijn mede grgriekjes

simeco voor BM , stelt altijd de juiste en kritische vragen en heeft al genoeg ervaring om te weten waar potentiële gevaartes liggen
 
Reactiescore
61
dit vind ik wel interessant, vertel meer?
Waren verschillende oorzaken voor toen der tijd, wat ik mij nog het meeste herinner waren vrij snel lynch/lunch op hem.
Zal wel het nadeel zijn van actief met weinig spelers waardoor je al snel gelynched/gelunched werd.
Maar dat was een mooie tijd geleden, dus zegt niks over dit potje.
 
Reactiescore
182
Ennn we zijn van start, zin in.

BM stem gaat na twijfel tussen Castiel en Time voorlopig naar Time. Ervaren speler die potjes vaak op sleeptouw neemt. Daarnaast gok ik zomaar dat Castiel hoe dan ook in de eerste dagen gezien gaat worden, of hij nou bm is of niet. Beide zijn spelers die het als wolf de goedjes erg moeilijk kunnen maken. Als de 1 BM is en de ander ook snel gezien wordt, kan dit voorkomen worden.
 
Reactiescore
293
Lijkt me duidelijk dat ik de enige logische BM ben? Zat ze vorig potje allemaal op het spoor en moest er daarom zelfs uit van de wolfkes.

Van die Castielgozer nog nooit gehoord, vind ik alvast verdacht !!!!
Als je dit potje ook even alle wolven vangt;) dan zal ik voorlopig mijn stem uitbrengen op Nonkel Jos
Verder vind ik dit voor mij een lastige keuze, omdat dit mijn eerste potje is dus ook niet kan meepraten over iemand zijn/haar verleden in WvW.
 
Reactiescore
2.196
Castiel is een heel goede wof, maar een belabberd hoedje. Ga potjes teruglezen en je komt zo op die conclusie.
 
Bovenaan