[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.804
big bear je geeft me de indruk een beetje random posts te maken hoe komt dat?
 

DeletedUser32020

Guest
Ik weiger een hem een haar te noemen ja.

Wow jullie vinden mij vervelend omdat ik zeg dat mensen met depressie therapie moeten zoeken, maar jij zegt hier gewoon van een X% van de wereldbevolking dat ze eigenlijk geen bestaansrecht hebben. Diep triest
 
Reactiescore
1.049
Wow jullie vinden mij vervelend omdat ik zeg dat mensen met depressie therapie moeten zoeken, maar jij zegt hier gewoon van een X% van de wereldbevolking dat ze eigenlijk geen bestaansrecht hebben. Diep triest
Dit gaat offtopic maar om te antwoorden voor de laatste keer:
Ze hebben zeker wel bestaansrecht, alleen ik noem ze hoe hun ouders ze hebben genoemd. Puur respect naar de ouders dus!
 
Reactiescore
1.707
hoe lezen mensen eigenlijk dit topic. stemmen ze meteen na de 1e post van castiel en gaan dan verder bij de pagina waarop hun stem komt, want elk zichzelf respecterend wolvenvanger zal echt niet op hem stemmen
 
Reactiescore
48
Ja Antraxxol daar heb je gelijk in
Laten we weet ontopic gaan .
 
Reactiescore
1.738
Castiel kan in het verleden wel een goede speler zijn geweest ( kan me daar niks van herinneren) maar prestaties in het verleden zegt niks over nu of de toekomst.
 
Reactiescore
1.804
Dit gaat offtopic maar om te antwoorden voor de laatste keer:
Ze hebben zeker wel bestaansrecht, alleen ik noem ze hoe hun ouders ze hebben genoemd. Puur respect naar de ouders dus!
@Hopeful alvast dank om dit stuk naar een ander topic te verplaatsen. Ontzettend geïnteresseerd om hier dieper op in te gaan maar dit is niet de plek
 
Reactiescore
603
Castiel kan in het verleden wel een goede speler zijn geweest ( kan me daar niks van herinneren) maar prestaties in het verleden zegt niks over nu of de toekomst.
Moeten we dan op een random iemand stemmen? lol!
Ik heb castiel altijd geweten als een goede WvW speler, TimeforplanB ook trouwens.
 
Bovenaan