[Speeltopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.804
Niet zonder nadenken. Het is tactisch om een ervaren speler BM te maken, op dag 1 is het toch moeilijk te zeggen wie goed of slecht is.
Dit heeft meer te maken met ervaringen uit het verleden om al een stem uit te brengen?
ik vind het maar raar om al na 5 minuten te beslissen. Alsof hij de enige ervaren speler is.
Maar goed misschien ligt het aan mij??
 

Deleted User - 2075062

Guest
is het tegenwoordig de gewoonte om al meteen zonder enig nadenken BM-stemmen uit te brengen?

Jij hebt volgens mij geen idee wie ik ben? Dus hoezo trek jij de conclusie dat mensen dit zonder nadenken doen? Je begint het potje lekker zie ik!

Verder speel ik al een ruime tijd op een ander forum doordat het hier op begeven moment uitgestorven was. Is dus even wennen omdat het stemsysteem daar anders is. Dat je ook daar meteen iets over moet zeggen toont mijn inziens wat frustratie bij je. Waarom?
 
Reactiescore
1.049
Dit heeft meer te maken met ervaringen uit het verleden om al een stem uit te brengen?
Ja, je weet de eerste dag toch niet of het een goedje/slechtje is (althans vaak).
Dus dan ga je inspelen op ervaring, wie vind je vaak goed spelen etc.

Voor jou dus een vrij lastige stem om uit te brengen. Ik zou het doen op wie goed voelt voor je
 
Reactiescore
1.707
nou dat het rood en blauw is ben je heus niet vergeten. die vraag stel je gewoon om je post wat in te kleuren
 

DeletedUser82586

Guest
ik vind het maar raar om al na 5 minuten te beslissen. Alsof hij de enige ervaren speler is.
Maar goed misschien ligt het aan mij??
Castiel is sowieso 1 van de spelers met meeste ervaring, misschien wel het meest van allemaal zelfs. Vorige keren zou ik op CI of Time hebben gestemd, nu een keer een ander.
 
Reactiescore
1.804
Jij hebt volgens mij geen idee wie ik ben?
dooddoenertje dit
Dus hoezo trek jij de conclusie dat mensen dit zonder nadenken doen?
sta me toe te vinden dat er weinig opties overwogen worden??
Je begint het potje lekker zie ik!
is dat niet de bedoeling?

Verder speel ik al een ruime tijd op een ander forum doordat het hier op begeven moment uitgestorven was. Is dus even wennen omdat het stemsysteem daar anders is. Dat je ook daar meteen iets over moet zeggen toont mijn inziens wat frustratie bij je. Waarom?
Staat gewoon heel duidelijk in de eerste post hoor, weinig wennen aan. Daar mag ik je toch op wijzen? Ik zie bijlange na niet hoe daar frustratie uit zou moeten blijken maar goed het zal wederom aan mij liggen??
 
Reactiescore
603
Voorlopig ga ik voor Castiel. :p
vroeger enkele spellen met hem gespeeld en mag BM zerker zijn!
 
Reactiescore
293
Ja, je weet de eerste dag toch niet of het een goedje/slechtje is (althans vaak).
Dus dan ga je inspelen op ervaring, wie vind je vaak goed spelen etc.

Voor jou dus een vrij lastige stem om uit te brengen. Ik zou het doen op wie goed voelt voor je
Dat is zeker waar ik zal ook nog wachten om een keuze te maken.
Heb zeker nog even de tijd.
 
Reactiescore
1.707
hihi die castiel is me toch een zeer ervaren speler laten we hem bm maken want hij is in het verleden altijd supergoed geweest en op een ander forum was hij ook supergoed, maar we zijn niet in staat om te concluderen dat hij nog te wolfs is om de instellingen te lezen want hij weet niet hoe je moet stemmen en toch stemmen we op hem want hij is supergoed in dit spel hihi
 

DeletedUser82735

Guest
Hoihoi,

Ik ben hier nieuw, heb er zeker niets op tegen burgemeester te worden.
Castiel. en enkele anderen vertelden weleens over Weerwolven op dit forum, dus ik dacht, laat ik het eens proberen.

Voor nu zal mijn burgemeester stem ook gaan naar Castiel.
 
Reactiescore
1.577
Lijkt me duidelijk dat ik de enige logische BM ben? Zat ze vorig potje allemaal op het spoor en moest er daarom zelfs uit van de wolfkes.

Van die Castielgozer nog nooit gehoord, vind ik alvast verdacht !!!!
 

Deleted User - 2075062

Guest
nou dat het rood en blauw is ben je heus niet vergeten. die vraag stel je gewoon om je post wat in te kleuren

Hahahaha laat me niet lachen Anthraxxis. Na je oproep van gisteren waarbij je mensen opriep zelfmoord te plegen moet ik me enorm inhouden hier niet meteen jouw naam in het rood te zetten. Maar wil niet zoiets persoonlijks laten meespelen in een potje WvW. Je maakt het me lastig in elk geval.

Punt is dat het na jaren tijd veranderd kan zijn en heb de afgelopen potjes niet mee gelezen. Op het andere forum is er een apart stemforum, zodat het voor de spelleiding duidelijker te zien is. Had hier ook ingevoerd kunnen zijn. Dus nee, was niet om mijn post kleur te geven.
 

DeletedUser32020

Guest
Zijn naam is Anthraxxol je kan niet eens lezen hoe wil je dan bm worden
 
Reactiescore
1.707
Lijkt me duidelijk dat ik de enige logische BM ben? Zat ze vorig potje allemaal op het spoor en moest er daarom zelfs uit van de wolfkes.

Van die Castielgozer nog nooit gehoord, vind ik alvast verdacht !!!!

een post vol met waarheden daar kan ik wat mee
nonkel jos
 
Reactiescore
1.804
ik wil ook wel gerust BM worden overigens, lijkt me vanzelfsprekend
 
Reactiescore
1.707
Hahahaha laat me niet lachen Anthraxxis. Na je oproep van gisteren waarbij je mensen opriep zelfmoord te plegen moet ik me enorm inhouden hier niet meteen jouw naam in het rood te zetten. Maar wil niet zoiets persoonlijks laten meespelen in een potje WvW. Je maakt het me lastig in elk geval.

Punt is dat het na jaren tijd veranderd kan zijn en heb de afgelopen potjes niet mee gelezen. Op het andere forum is er een apart stemforum, zodat het voor de spelleiding duidelijker te zien is. Had hier ook ingevoerd kunnen zijn. Dus nee, was niet om mijn post kleur te geven.

haha je heb de voorzet al gegeven voor je latere stem op mij. je zal hem nog wel gaan zetten 'bij gebrek aan beter' of iets dergelijks
jij komt zo dag 1 wel door zonder iets uit te hoeven voeren. gg well played. maar ik heb je door

ik heb namelijk niemand opgeroepen tot zelfmoord, maar zelfmoord in dit spel als je zielig bent in het leven en er geen tijd meer voor heb. dat is iets heel anders
 

DeletedUser32020

Guest
Jij spreekt transgenders zeker ook aan met hun oude naam? Heeft hier gewoon niets mee te maken
 
Bovenaan