Top/flop spelers

DeletedUser82113

Guest
We zijn weer lekker bezig heren!

Zit wel een stukje onderschatting van onze kant bij. Hebben we van geleerd!
Netjes gesniped so far. Zelfs met alle timebots ter wereld kom je er tussen.

Toen we eindelijk je troepen naar de knoppen hadden begon TAD de dorpen te recappen, hadden we ook ff geen rekening mee gehouden.

Achja de ervaring nemen we mee naar wereld 74. Nu nog ff lekker doorleren.
Wel zonde van dat half miljoen aan PP ;).
 
Reactiescore
1.367
We zijn weer lekker bezig heren!

Zit wel een stukje onderschatting van onze kant bij. Hebben we van geleerd!
Netjes gesniped so far. Zelfs met alle timebots ter wereld kom je er tussen.

Toen we eindelijk je troepen naar de knoppen hadden begon TAD de dorpen te recappen, hadden we ook ff geen rekening mee gehouden.

Achja de ervaring nemen we mee naar wereld 74. Nu nog ff lekker doorleren.
Wel zonde van dat half miljoen aan PP ;).
?
 
Reactiescore
1.478
Reactiescore
71
We zijn weer lekker bezig heren!

Zit wel een stukje onderschatting van onze kant bij. Hebben we van geleerd!
Netjes gesniped so far. Zelfs met alle timebots ter wereld kom je er tussen.

Toen we eindelijk je troepen naar de knoppen hadden begon TAD de dorpen te recappen, hadden we ook ff geen rekening mee gehouden.

Achja de ervaring nemen we mee naar wereld 74. Nu nog ff lekker doorleren.
Wel zonde van dat half miljoen aan PP ;).

Troepen naar de knoppen? Wel leuk dat de vijand meer weet wat er in me dorpen staat dan ik zelf, en dat beseffend dat er geen enkele scoutaanval info heeft verkregen, knap van je, kan je het me leren? Dan kan ik TAD even edelen, zijn toch maar noobs daar
 

DeletedUser82113

Guest
Haha, ik kan het je wel leren hoor.
Weet in al je dorpen wat er staat op 001 na (guess what vol off).

Althans een halve week geleden. Zal wel weer wat nieuw voer zijn gemaakt.

Ik ga het hier niet posten maar als je wilt doe ik het met alle liefde privé ;)

Verder kunnen we verder gaan met poken. Maar gezien een koste baten analyse was de aanval op u het stomste wat we hadden kunnen doen. Goede les geweest voor ons amateurs.

We voerde ook maar een opdracht uit.
 
Reactiescore
69
Haha, ik kan het je wel leren hoor.
Weet in al je dorpen wat er staat op 001 na (guess what vol off).

Althans een halve week geleden. Zal wel weer wat nieuw voer zijn gemaakt.

Ik ga het hier niet posten maar als je wilt doe ik het met alle liefde privé ;)

Verder kunnen we verder gaan met poken. Maar gezien een koste baten analyse was de aanval op u het stomste wat we hadden kunnen doen. Goede les geweest voor ons amateurs.

We voerde ook maar een opdracht uit.


Hier kunnen een hele aantal TW spelers nog wat van leren :p zelfreflectie :p! Was inderdaad niet de goede keuze ben ik bang ;)
 
Reactiescore
415
Ik durf iig te zeggen dat er minder is aangekocht dan de 20x die Jurrien heeft aangegeven, dat viel me nog mee want ik had een stuk meer verwacht :).
 
Reactiescore
766
Show dan gewoon een screentje, als het zo weinig is. Of vertel het exacte aantal, dat geheimzinnige gedoe maakt me nieuwsgierig!!
 
Reactiescore
415
Er is 16x aangekocht, en het account had voor de wereld nog geen pp. Dus met iets minder dan 140k pp kan je makkelijk eerste staan.

Maar waarom is t zo interessant we hebben toch al aangegeven veel pp te hebben gebruikt? Wat maakt het exacte aantal dan uit, er is zelfs al aangegeven dat er meer is gebruikt dan in werkelijkheid is gebruiken en iedereen geloofde dat. Dus snap niet zo erg waarom je wilt weten hoeveel minder we hebben...
 
Reactiescore
489
Er is 16x aangekocht, en het account had voor de wereld nog geen pp. Dus met iets minder dan 140k pp kan je makkelijk eerste staan.

Maar waarom is t zo interessant we hebben toch al aangegeven veel pp te hebben gebruikt? Wat maakt het exacte aantal dan uit, er is zelfs al aangegeven dat er meer is gebruikt dan in werkelijkheid is gebruiken en iedereen geloofde dat. Dus snap niet zo erg waarom je wilt weten hoeveel minder we hebben...

Omdat jullie heel wat pp gebruikt hebben, dus is gewoon denk ik uit pure interesse dat men wil weten hoeveel jullie al hebben verbrast aan dit spel :p
 
Bovenaan