Spotprenten

Reactiescore
1.962
3zwubh.jpg


Nog eentje sorry kon het niet laten :X
 
Reactiescore
319
Reactiescore
319
Voor zover ik weet hadden Globe en 1C elkaar de oorlog nog niet verklaard?
 
Reactiescore
319
Er zijn nog geen massa's geweest tussen 1C en Globe. Dus ik zie gewoon niet in waarom wij als vijand worden gezien. :(
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
225
Blijkbaar ben ik de enige die zich druk maakt als er iemand overloopt naar de vijand. Zegt wel genoeg over deze wereld
Nee hoor, belachelijke move van Ruvon.
Eerloos en rond uit beschamend. Waarschijnlijk is de hoofdspeler nog een kind van 12 die geen besef heeft van eergevoel. :rolleyes2:

Dat WhatheDuck deze move ook nog wil laten doen lijken alsof het de normaalste actie van de wereld is, is ook walgelijk. Maar dat soort lage manieren van spelen (of “tactiek” zoals ze daar ook wel zeggen) zijn we binnen motr! wel gewend van de EX 100. Leden :biggrin:
 
Reactiescore
656
Blij dat ik niet meer op deze wereld speel.
Stel sukkels op een hoop die in dit stadium de vijand joinen goedpraten.
Het gaat hier niet alleen om een account, maar ook kei veel informatie.
Ik dacht dat Fresh R2W was, maar blijkbaar zijn het de zielige droeftoeters bij Globe.
Wat een bullshit wereld.

Dit gaat trouwens speciaal uit naar de spelers van Ruvon + de ‘leiding’ van Globe.
Trieste zooi!
Hopen dat t Fresh. vs MoTr vs 1C wordt fso.
@Chicago Blackhawks schaamt oe eige
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
deze wereld is sowieso de slechtste sinds W63 denk ik. Geen niveau of überhaupt spelers die het niveau omhoog halen hier
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
286
Het trieste is dat Ruvon talloze informatie heeft en meteen mee doet met de massa van Globe op MOTR!.

Er was dus al wat langer gepland dat hij ging joinen en zat dus nog in 1c puur voor informatie. Trieste bedoeling dat je nog met ´´spionnen´´ moet werken.
Maar idd dit is waarschijnlijk weer ''tactiek''.
 
Reactiescore
634
Is maar goed dat schandpaal niet van toepassing is in W72.
Anders kan je heel Globe i.p.v. eraan nagelen, gelijk erop zetten ;)
 
Bovenaan