Top & Flopspelers

Deleted User - 487959329

Guest
Ik heb alle vertrouwen in Martijn tho,erg makkelijk om te gaan bashen zonder iemand een kans gegeven te hebben.
En dat opvliegende?
Zal wss liggen aan degene die hem het spelletje heeft geleerd:cool:

Confirmed
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ook ik heb geen enkel probleem met Martijn en vind dat hij de leidersrol tot nu toe meer dan prima uitvoert :)
 
Reactiescore
5.602
Daarbij komend dat Martijn niet de enige is die Fier leiding geeft, maar ondersteund wordt door andere die wellicht zijn pijnpunten overnemen.
Deze discussie lijkt me sowieso vrij irrelevant aangezien de sfeer en zaken in Fier momenteel gewoon goed gaan, dus als degene met commentaar zelf iets voor of tegen Fier willen doen, ga jullie vriendelijke gang, maar kom niet speculeren en vingerwijzen naar iemand die zijn best doet no matter what.
 
Reactiescore
1.380
@Underground Tacticz. kom eens een keer op de koffie zal ik zeggen dan kunnen we de punten die jou nog steeds dwarszitten van W66 bespreken.

Daarbij de leiding was 2 keer over gestopt bij Fier om verschillende redenen (wat die zijn doet niet ter zake). Iemand moest dit op gaan pakken en ik wou niet dat de stam doelloos verder zou gaan en zo de eventuele ww (Alles is mogelijk he) weg te geven dus heb ik gezegd dat ik het wel wil proberen. Daarmee zijn er een paar erbij gekomen om samen dit op te pakken.

Dit is met succes gebeurd. De sfeer is serieus goed in de stam en we hebben de meeste zaken bij de horens gepakt en het loopt nu redelijk tot goed.
Ja als speler zijnde kan ik soms opvliegend zijn of meer gedreven en de wil om altijd de beste te willen zijn. Snap niet wat daar verkeerd aan is.

Over mijn pp gebruik? Ja dat moet ik toch helemaal zelf weten of betaal jij mijn PP? Als er geen spelers zijn die er geld in stoppen zal jij binnen korte tijd geen leven meer hebben want ik heb het gevoel dat dit jou alles is.

Ja ik heb op W66 fouten gemaakt maar is dat erg als dit mijn eerste wereld ooit was? Ook op W71 zal ik fouten maken aangezien dit pas mijn 2e wereld is en ik nog steeds veel kan leren.
Dat doe ik ook elke dag van mijn stamleden en van mijn vijanden (met de meeste zelfs een goede band en kan er prima mee kletsen).

Ook proberen wij de problemen van W71 onderling met de leiding van TAOW en HIHO goed te bespreken en volgens mij hebben wij als leiding Fier dit aardig opgepakt.

Jij bent enkel gefrusteerd nog over W66.
Probeer vooruit te kijken en je leven als eerste bij jezelf te verbeteren voor je een ander zwart probeert te maken.

Wat nog het meest trieste is dat er een leuk idee van @Kyuka nu weer verpest word door onzinnig bashen dus laten we aub weer voor die top 25 lijstjes gaan, want dat is gewoon mooi leesvoer en een mening van iemand wat je ook moet respecteren.

P.s. ook heb ik een aantal dingen van jou geleerd op w66 daarvoor mijn dank.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser82549

Guest
Hele stam? Heb er iets van 4/5 privé gesproken, die het toch allemaal met mij eens waren. Ben gekapt, omdat mn hele inventaris verkloot was + de pp verkloot. Er werd niet naar mij geluisterd + plezier was weg. Daarnaast werd ik ook nog als strond behandeld. Als je nog meer wilt weten, skype jij me maar. Heb NACHTEN alles in mn uppie gedaan hoor kerel, weet jij donders goed. Ga niet runnen of wtf. Als ik er niet was in die tijd om alles voor te werken, had acta 0 dorpen gehad. Mensen janken tegenwoordig nachters echt te vaak af, maar owee als ze er zelf geen 1 hebben. Want er moest vv gedraaid worden, wat ik vaak genoeg oa met alle liefde voor jou heb gedaan midden in de nacht. Toon aub wat respect, thanks.

Je inventaris werd verkloot zeg je? Dit was niet nodig geweest als Acta zelf op orde had gestaan, mede door jouw toedoen. Toen ik er als vvér op kwam om het account recht te zetten stonden er nergens recap edels. Hier heb ik toen hoogstpersoonlijk je inventaris voor gebruikt, aangezien er bij bosjes dorpen geedeld werden door de vijand. Ik heb je ook meermaals gevraagd om vooruit te deffen tot x tijd zodat ik sochtends normaal mijn stage kon lopen en enkel in de gaten hoefde te houden op nieuwe edels etc. Dit heb je keer op keer niet gedaan dus wat mij betreft ben je toen al wezen runnen.

Dat er niet naar je geluisterd werd is mede door bovenstaande, je achte jezelf hoofdspeler alleen droeg die verantwoordelijkheid er niet naar. Hierdoor krijg je automatisch dat mensen dan eigen dingen gaan bepalen ( wat veelal in overleg was met mij). Als je de naam van hoofdspeler wilt hebben, draag deze verantwoordelijkheid dan ook in plaats van alleen maar te schreeuwen langs de zijlijn.

De PP die verkloot is komt door je eigen account spelers, aangezien jij hebt aangegeven dat er pp-abused was heb ik alles in een excel heb gezet en berekend. Je hebt toen je stopte het verwijt gebracht dat wij ( vvérs en mark) PP verkloot hebben van jou. Dit verwijt nam ik ten harte aangezien ik een van de vvérs was geweest die zeer actief je account gedeft heeft.

Hieronder korte samenvatting daarvan:

Tijds frame 10-03-2020 tot 29-03-2020
PP 10-03-2020: 54231
PP 29-03-2020: 22619

PP ingezet per wereld:
W71 3790
W72 2070
W73 26891

Hier is dus goed weergeven dat de PP niet verkloot is door de mensen wie je account gesaved hebben en waar je nu (terecht) niet meer op speelt.

Gr, Jorn
 
Reactiescore
786
@Underground Tacticz. je gaat hier toch weer aardig de mist in. In de discussie met Delefst bijt je zelf van je af dat hij verkeerde asumpties maakt als hij refereert naar je gebruik van premium punten. Maar dan ga je even later wel Against All Odds afschilderen op meerdere vlakken.

Hem afschilderen als slechte stamgenoot, door hem opvliegend en moeilijk in omgang te noemen. Dit baseer je op je ervaringen vanuit zijn eerste wereld? Ik weet niet wat jouw eerste wereld was maar ik denk dat je daar ook niet de ideale indruk hebt nagelaten. Tribalwars is meer dan enkel het spelletje te kennen ook de manier van omgaan met stamgenoten en dergelijke is een leerschool. En Martijn|AAO is zeker niet iemand die zich vanaf zijn tweede wereld god voelt en zich te goed voelt om nog bij te leren. Integendeel zelfs.

Daarnaast ga je zijn verhaal over de situatie Acta Est Fabula als onwaar bestempelen. Terwijl jij met de ‘waarheid’ komt vanuit het andere kamp van het verhaal, namelijk het oude team in kwestie. Je weet goed genoeg dat de waarheid hoogstwaarschijnlijk ergens tussenin zal liggen maar alsnog doe je het verhaal van Martijn|AAO als grove leugen af en heb jezelf zogezegd de volledige waarheid.

En als laatste is het een beetje jammer om met je verhaaltjes af te komen dat er leden zijn die Martijn|AAO als leiding niet serieus nemen. Je speelt zelf niet op deze wereld of al zeker niet binnen Fier en toch ga je even zijn leidingskwaliteiten in twijfel trekken? Hou toch op, Martijn|UT.
Samen met de overige spelers die het leidingsteam vormen verdient Martijn|AAO zijn plek in dat team. Is hij perfect? Dat niet. Maar hij is een enorme meerwaarde en zet zich keihard in voor de stam en binnen het leidingsteam. Daarbij geeft dit hem de kans om ook als speler te groeien in dit spel. Dus voor je nog eens puur op de man komt spelen, zorg dan dat je bronnen op zijn minst juist zijn en dat de zogezegde verhaaltjes en dergelijke die je hoort van noemenswaardige leden komen.


Martijn is gewoon een leider die je niet serieus kan nemen. Erg opvliegend en te emotioneel in z'n handelen. Hij kan misschien geëvolueerd zijn maar is nog lang niet waar hij moet zijn om een degelijk leider te zijn en een rustbaken te vormen voor Fier

Je legt dan ook de nadruk op één bepaald aspect die een speler in de leiding bezit, namelijk een rustbaken zijn voor de stam. Het kan in mijn ogen perfect zo zijn dat er andere spelers binnen de leiding dit aspect beter beheersen en als klaagpaal en algemeen aanspreekpunt gelden. En dat een persoon als Martijn|AAO eerder als aanjager fungeert. Ik ben vroeg in de wereld met hem in contact gekomen en hij is als persoon enorm geëvolueerd. ;)
 
Reactiescore
1.363
Je inventaris werd verkloot zeg je? Dit was niet nodig geweest als Acta zelf op orde had gestaan, mede door jouw toedoen. Toen ik er als vvér op kwam om het account recht te zetten stonden er nergens recap edels. Hier heb ik toen hoogstpersoonlijk je inventaris voor gebruikt, aangezien er bij bosjes dorpen geedeld werden door de vijand. Ik heb je ook meermaals gevraagd om vooruit te deffen tot x tijd zodat ik sochtends normaal mijn stage kon lopen en enkel in de gaten hoefde te houden op nieuwe edels etc. Dit heb je keer op keer niet gedaan dus wat mij betreft ben je toen al wezen runnen.

Dat er niet naar je geluisterd werd is mede door bovenstaande, je achte jezelf hoofdspeler alleen droeg die verantwoordelijkheid er niet naar. Hierdoor krijg je automatisch dat mensen dan eigen dingen gaan bepalen ( wat veelal in overleg was met mij). Als je de naam van hoofdspeler wilt hebben, draag deze verantwoordelijkheid dan ook in plaats van alleen maar te schreeuwen langs de zijlijn.

De PP die verkloot is komt door je eigen account spelers, aangezien jij hebt aangegeven dat er pp-abused was heb ik alles in een excel heb gezet en berekend. Je hebt toen je stopte het verwijt gebracht dat wij ( vvérs en mark) PP verkloot hebben van jou. Dit verwijt nam ik ten harte aangezien ik een van de vvérs was geweest die zeer actief je account gedeft heeft.

Hieronder korte samenvatting daarvan:

Tijds frame 10-03-2020 tot 29-03-2020
PP 10-03-2020: 54231
PP 29-03-2020: 22619

PP ingezet per wereld:
W71 3790
W72 2070
W73 26891

Hier is dus goed weergeven dat de PP niet verkloot is door de mensen wie je account gesaved hebben en waar je nu (terecht) niet meer op speelt.

Gr, Jorn

Ik had al zo'n jankpost verwacht van jou ;). Je haalt nu weer maart erbij, gaat ook oa om ervoor. Edels is gewoon n dom gebral excuus wat jij weer aanhaald, omdat je zo'n domme oldgen bent. Jullie hadden gewoon GEEN geduld om gs te schuiven. Als je logisch nadenkt(wat jullie niet kunnen), had acta easy de potentie om rang 1 te halen en vooral een HOOG edellimiet te halen, maarja die hele potentie is WEG door domme luie ontwetendheid van oa jou! "vooruit te deffen". Dit is ook weer dom, ik heb gewoon alles netjes vooruit gedeft toen ik er was. Alleen wisten iaa, prone etc dat ik rond 5/6/7 wel sliep, dan gooien ze het meeste wel ja. Tags had ik altijd netjes gedaan en had meestal tot 9/10 uur vooruit gedeft op wat al liep jorntje. En idd cos hebben ook pp verkloot, maar dat was al zo sinds januari/februari. En laten we het maar niet over die pakketten hebben die jij oa verkloot hebt door jouw eigen luiigheid. Wat voor pp die wel niet gekost hebben, daar heb ik het niet eens over gehad. Erg leuk dat je nog ff lekker na wilt steken, maar kom aub eens met wat normaals, zeg t wel weer nog n keer: ben ook niet de beste deffer. Maar heb gewoon op n paar keer na, tenzij ik snachts er eens niet was (ben ook n mens) of ik was sweekends stappen ( daar doel je grotendeels op) of Wouter was aan het deffen geweest, die ook gewoon een klote irl situatie had. En de vv was nodig idd, omdat alles niet goed liep en ik ook gewoon moet slapen, leven etc. T blijft n spel. Nou Jorntje de piepdoos, heb je nog meer te janken? Heb hier echt geen zin in man. Luister de volgende keren ook naar mij. Dan zou ik wel wat meer edels maken. (waarvan waarschijnlijk de helft doodging, omdat de vv te laat werd aangenomen). Nu hou ik erover op. Denk aub verder dan jouw neus lang is, ty.
 

DeletedUser82549

Guest
Mooi om te zien naar de manier hoe je reageert op mijn post.

Klopt ik ben oldgen. Die zogeheten oldgen hebben wel het respect naar elkaarzonder op zo’n toon te gaan praten zoals jij doet richting mij.

Alsje op een normale toon kunt gaan praten zonder leugens te verkondigen ga ik graag met je in discussie. Wat je hier neer kwakt klopt van geen kant namelijk.

9/10 keer is er namelijk niet vooruitgedeft door jou. Edels die 4 uur liepen waren wel als edels getagd maar niks mee gedaan, leuk dat ik dan om 8u online kom en nog 15 minuten heb om ze te fixen naast al het dodge werk waar jij geen zin in had...

Misschien had je toch wat meer moeten opsteken van de oldgen mensen dan had deffen je een stuk beter afgegaan.

Ik heb op 2 momenten pakketten gebruikt.

Het ene moment was toen ik de vv kreeg toegespeeld nadat er niks gedaan was door jou en alle gs op was. op dat moment moesten er asap recap edels komen, dan gaat geen weldenkend mens daar gs voor schuiven totdat hij een ons weegt...

Het andere moment was nadat jij gerund was omdat je teveel terechte kritiek kreeg vanuit verschillende kanten. Als ik jou was zou ik toch wat met die kritiek doen wil je zo’n situatie voorkomen op een volgende wereld.

Als je het over nasteken hebt, begon je hier net zelf mee een aantal punten aan te stippen die gewoon compleet onjuist zijn.


Ik heb nergens specifiek op gedoeld, wel grappig dat vv’ers mogen opdraaien voor jouw account als jij stappen bent. Dat duidt bij mij alweer je niveau aan, hoe je omgaat met stamgenoten.
 
Reactiescore
3.540
Ken ik mijn weg ermee? Als er iemand tegen pp abuse is ben ik het wel haha. Ik heb nooit en ik zal nooit minimaal 10K pp per dag aan halveren besteden.

Of je pp abuse doet of niet maakt mensen weinig uit, denk dat vele al blij zijn als je geen fake AF accounts gaat maken waarin je mensen op een persoonlijke manier wilt belachelijk maken met rl foto's enzoverder. Snap oprecht niet dat je kritiek op mensen geeft, je zou in de grond van schaamte moeten kruipen.

Ik kan oprecht 10 pagina's opvullen met kritiek aan jouw adres. Denk niet dat iemand lessen van jouw te leren heeft.

Martijn is algemeen gekend als een opvliegend type en wat die hier ook weer aantoont door zo te praten over iets wat een grove leugen blijkt.

Ik heb een call gehad met Martijn (de goede Martijn) en daaruit bleek die toch wel over bepaalde leiderskwaliteiten te beschikken. Als die omringt word door andere die zijn zwakke punten kunnen opvullen kan dit gewoon prima werken.

Maar zoals ik al zei speelde ik met een aantal van Acta op 1 account. Kreeg dus wel degelijk veel mee. Kort erover nagedacht om te helpen. Maar omwille van mensen zoals jou of Jannes niet gedaan.

'Veel mee' veranderen we in 'veel selectief mee'. Eigenlijk weet je niets. Ik wil gerust mijn boekje over Acta open doen maar daar zit niemand op te wachten geloof ik. Om kort samen te vatten is Chris wel een leuk persoon maar gewoon geen speler die een acc kan dragen of zich effectief nuttig maakte. Hij deed wel wat maar veel te weinig, daarbovenop werd die in de steek gelaten door zen team, alsnog mooi hij wel verder bleef doen.

Als 1 iemand zijn hulp niet gewenst is zal het die van u wel zijn. Blij dat mijn persoon dat verholpen heeft door enkel en alleen aanwezig te zijn. Waardeer de hoofdletter voor men naam wel!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik heb een call gehad met Martijn (de goede Martijn) en daaruit bleek die toch wel over bepaalde leiderskwaliteiten te beschikken. Als die omringt word door andere die zijn zwakke punten kunnen opvullen kan dit gewoon prima werken.

Ik vind het op z'n minst een dappere keuze dat Martijn op zijn 2de wereld al de taak als leider op zich neemt. Daarbij is Fier ook niet de makkelijkste stam lijkt het. Dat hij nog veel te leren heeft lijkt me duidelijk als je het voor de eerste keer doet, maar met een gezonde dosis enthousiasme en activiteit kan je een heel eind komen. Laat Martijn van beide soms net wat té veel hebben.
 
Reactiescore
3.540
Er zit wel meer in Martijn AAO dan enkel enthousiasme en activiteit. Hopelijk leert die nog wat rustiger worden ja, al zal dat lastig worden met zijn leeftijd al ^^
 
Reactiescore
1.363
Gaan we zo doen ja Jorn?
Aangezien het weer dom is.
Ik praat idd zo ja, omdat ik hoe jij praat tegen mij (en nog speciaal voor de eerste keer gaat posten om mij) niet accepteer.
Weet niet welke van 2 jij bent, maar heb tegen de ene in de app alles netjes uitgelegd met Steff erbij, wat die Jorn gewoon netjes snapte en we hadden alles netjes uitgepraat, neem aan dat het met die Jorn gewoon goed is.
Die andere Jorn zat alleen maar te flippen, was eerst echt een super goeie gozer om mee te praten.

En de kritiek, kan ik eventueel wel wat mee doen. Heb alleen erg vaak gevraagd om tips of wtf, werd alleen niet maar mij geluisterd, werd alleen maar geflipt of genegeerd, wat ik me erg aantrok. En waardoor ik chats verlaatte, omdat ik gewoon boos werd, omdat ik naar mijn idee gewoon constant genaaid voelde, omdat ik genegeerd werd.
En logisch als ik eens wil stappen? Ik zit verdomme 6 nachten iedere week (ook wel eens 7, omdat niemand kon), gewoon wat voorwerk te doen op mn accountje. Op den duur werd mn motivatie wel minder ja, lijkt me ook logisch als ik wat wil beslissen, maar alles werd achter jou om gedaan, of niet tegen mij gezegd. Dus kan wel zijn dat ik ipv om 4/5/6/7 uur dacht, maar om 2/3 uur van: goh ik ben er klaar mee, ik gooi vv en ga slapen. Neem aan dat ook gewoon menselijk is, als ik ook ging liet ik dat meestal wel weten, maarja, ik werd constant genegeerd. Komt vaak voor hé?
Kan snachts idd ook geen accountje dragen wat Jannes zegt. Lijkt me logisch toch? Je hoort dit spel gewoon met n team te spelen, als je met zo'n hoge snelheid speelt etc.. + als je front. Lijkt me logisch?

Ben daarnaast altijd gewoon netjes/respectvol met mijn stamgenoten om gegaan, weet jij wss donders goed.
Op den duur werd ik gewoon super gestressed, lijkt mij logisch, niet?
Kan wel doorbrabbelen, maar als er wat is benader je me maar via skype of wtf. Hoeft niet openbaar te staan, vind ik. Vindt het ook zwaar irritant dat ik runner genoemd ben, wat gewoon zwaar onredelijk is in mijn ogen.
 

Deleted User - 487966259

Guest
Ik vind dat de schuld nu ook niet op Chris mag afgeschoven worden. Ja hij heeft fouten gemaakt, ja hij heeft soms de nacht niet efficiënt gebruikt, maar hij was wel niet gaan rennen wanneer z'n voltallige team dit wel was. Zoals hij zelf ook zegt kan je als nachter solo vrij weinig doen aangezien je dan gewoon overdag gepakt wordt, wat duidelijk gebeurde op acta.

Verder ben ik het ook eens dat Chris defensief te kort kwam, maar dat weet hij zelf ook wel dus daar hoeft zelf geen discussie over te komen. Maar hier zeggen dat Chris nooit meer tw hoeft te spelen of niemand hem meer op een account moet nemen, dat is een brug te ver.
 

DeletedUser82549

Guest
Gaan we zo doen ja Jorn?
Aangezien het weer dom is.
Ik praat idd zo ja, omdat ik hoe jij praat tegen mij (en nog speciaal voor de eerste keer gaat posten om mij) niet accepteer.
Weet niet welke van 2 jij bent, maar heb tegen de ene in de app alles netjes uitgelegd met Steff erbij, wat die Jorn gewoon netjes snapte en we hadden alles netjes uitgepraat, neem aan dat het met die Jorn gewoon goed is.
Die andere Jorn zat alleen maar te flippen, was eerst echt een super goeie gozer om mee te praten.

En de kritiek, kan ik eventueel wel wat mee doen. Heb alleen erg vaak gevraagd om tips of wtf, werd alleen niet maar mij geluisterd, werd alleen maar geflipt of genegeerd, wat ik me erg aantrok. En waardoor ik chats verlaatte, omdat ik gewoon boos werd, omdat ik naar mijn idee gewoon constant genaaid voelde, omdat ik genegeerd werd.
En logisch als ik eens wil stappen? Ik zit verdomme 6 nachten iedere week (ook wel eens 7, omdat niemand kon), gewoon wat voorwerk te doen op mn accountje. Op den duur werd mn motivatie wel minder ja, lijkt me ook logisch als ik wat wil beslissen, maar alles werd achter jou om gedaan, of niet tegen mij gezegd. Dus kan wel zijn dat ik ipv om 4/5/6/7 uur dacht, maar om 2/3 uur van: goh ik ben er klaar mee, ik gooi vv en ga slapen. Neem aan dat ook gewoon menselijk is, als ik ook ging liet ik dat meestal wel weten, maarja, ik werd constant genegeerd. Komt vaak voor hé?
Kan snachts idd ook geen accountje dragen wat Jannes zegt. Lijkt me logisch toch? Je hoort dit spel gewoon met n team te spelen, als je met zo'n hoge snelheid speelt etc.. + als je front. Lijkt me logisch?

Ben daarnaast altijd gewoon netjes/respectvol met mijn stamgenoten om gegaan, weet jij wss donders goed.
Op den duur werd ik gewoon super gestressed, lijkt mij logisch, niet?
Kan wel doorbrabbelen, maar als er wat is benader je me maar via skype of wtf. Hoeft niet openbaar te staan, vind ik. Vindt het ook zwaar irritant dat ik runner genoemd ben, wat gewoon zwaar onredelijk is in mijn ogen.


Ik ben de Jorn van Iamnoob. Degene die elke keer de vv sochtends overpakte en erachter kwam dat er keer op keer puin geruimd moest worden. Ik verwacht dan ook wel wat respectvollere taal dan wat je hierboven hebt uitgesproken.

Als er enkel waarheden verkondigd werden had je mij niet gehoord hier.

Ik heb een heel aantal chats bewust niet gevolgd, de fier stamchat is daar één van. Grote stamchats zijn een brandhaard aan problemen binnen een stam vaak daarom volg ik het niet. Hetgeen wat denk ik wordt bevestigd door wat je geschreven hebt.

Begrijp mij niet verkeerd, ik zeg niet dat je nooit wat anders of leuks mag doen als je onder aanval ligt. Echter werd het mij te gortig dat ik meerdere dagen hetzelfde liedje voor mijn kiezen kreeg, door op kantoor te komen in te loggen en direct alles moest verwerken, iets wat ik juist elke keer vroeg om te doen zodat het geen chaos zou worden. ik wist dat je alleen was nadat de rest was gaan runnen of prive redenen had. Hierdoor heb ik juist een stap naar voren gezet om te helpen, ik kreeg alleen het gevoel dat jij mij (en andere vv’ers) meer aan het helpen was dan ik (wij) jou. steekt mij.

Ik vind dat de schuld nu ook niet op Chris mag afgeschoven worden. Ja hij heeft fouten gemaakt, ja hij heeft soms de nacht niet efficiënt gebruikt, maar hij was wel niet gaan rennen wanneer z'n voltallige team dit wel was. Zoals hij zelf ook zegt kan je als nachter solo vrij weinig doen aangezien je dan gewoon overdag gepakt wordt, wat duidelijk gebeurde op acta.

Verder ben ik het ook eens dat Chris defensief te kort kwam, maar dat weet hij zelf ook wel dus daar hoeft zelf geen discussie over te komen. Maar hier zeggen dat Chris nooit meer tw hoeft te spelen of niemand hem meer op een account moet nemen, dat is een brug te ver.

Ik geef ook zeker niet de voltallige schuld bij hem. Ik geef hem de schuld aan het deel waarvoor hij te blamen valt. Als er geen onwaarheden verteld waren had je mij hier nooit gehoord.

Ik heb nergens gezegd dat Chris nooit meer tw hoeft te spelen of dat niemand hem meer op een account moet nemen...
 
Reactiescore
3.540
Je kan solo spelende prima een acc dragen ook met weinig tijd. In het geval van Acta natuurlijk iets moeilijker door de ligging en het veelvuldig onder aanval staan. Een acc dragen betekend vooral je verantwoordelijkheid opnemen en alles goed regelen. Doel ik niet eens op het actief deffen.

Dat de stam niet luisterde is ook niet bepaald waar eerder omgekeerd. Er werd 2 weken, ik herhaal 2 weken gevraagd om de save def van Acta aan het front te plaatsen. Was er dan 2 weken geen enkel moment waarin je 30 minuten had om dit te regelen? Als wij er niet om zeurde stond die eigen save def daar nu nog altijd. Maar ondertussen wel stamdef vragen omdat het natuurlijk makkelijker is om coords door te sturen met een getal en een K erachter geplakt.


En toen je dan eindelijk de save def wou gaan sturen waarbij ik een duidelijk kaartje had gemaakt waarin ik de dorpen had aangeduid waar de save def naartoe moest en in welke hoeveelheden. Vraag ik 2 uur later, is de save def al gestuurd? Antwoord je met ja. Vraag ik, heb je ze gestuurd naar de dorpen ik zei? Was het antwoord nee.


Toen vroeg ik of jij zo actief ging zijn om de dorpen die ik wou stacken te kunnen behouden (binnen 1 uur edelafstand aan de frontlinie) antwoordde je met ja. Ipv dit stuurde je de def naar cf's in IAA.

Met als gevolg dat de dorpen ik wou laten stacken 2 dagen later ge edeld werden en Prone nog dieper in Acta kwam, de save def die naar de CF's gestuurd werd in IAA moesten dan teruggestuurd worden om dan eindelijk ze te plaatsen waar het echt nodig is maar je ondertussen weer enkele dagen verder bent nadat de save def al 2 weken stond te niksen.


Als ik dan hierboven lees je om tips vroeg en dat er niet geluisterd werd draai ik mij om in men zetel. Ik heb u handje vastgehouden met 10 jaar TW ervaring, ge hebt het vriendelijk bedankt en in de vuilbak gesmeten om vervolgens u eigen idee te volgen met alle gevolge vandien.


Dat is dan 1 situatie, zo waren er nog een aantal. Wat wij verwachte was niet 24/7 nolife spelen. Wat wij verwachte was dat het acc goed stond, save def uitzetten op de juiste plaatsen, zien dat er elke nacht weer de mobiele def troepen terug getrokken werden, nieuwe recap edels elke nacht weer aanzetten, recruit en AM. Dodge je 1 uur al voorruit voor de VV'r in de ochtend en je kon dan een hele werk/schooldag afwezig zijn want mensen zoals Jorn hierboven hebben tonnen tijd en erg kutte tijd op die vv gezeten en werden aan hun lot overgelaten 9 op de 10 keer.


Wil er gerust nog dieper op ingaan want heb nog wel ergere voorbeelden dan dit. Denk dat we kunnen samenvatten zoals ik al reeds probeerde dat Chris een leuke man is in de omgang als alles goed verloopt en hij een leuke aanvulling als medespeler op een account is, maar een account dragen zit er gewoon niet in. Desalniettemin mooi je het soort van solo zolang hebt volgehouden, liever iemand die er nog een beetje is en een beetje dingen doet dan iemand die echt gaat runnen. Echt runnen runnen deed je opzich niet.
 
Bovenaan