Spotprenten

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Opeens is Mike terug een hot topic, huh
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Shh we hebben over hem gestemd toch noah niet door de mand vallen nu
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
2 (inmiddels 3) reacties op minder dan 10 minuten. Dit is peak performance qua activiteit hoor
 
Reactiescore
2.386
3zrc2g.jpg
3zrc1s.jpg
Kijk zelfs hier is je rang goed weergegeven @purpletail!!!
Achter de reeds gestopte @Gilfoyle @lord-toms en @Dr. Hannibal Lecter
 
Reactiescore
467
Die mening deel ik volledig, ik had het ook liever anders gezien. Echter moet ik bekennen dat ik simpelweg de tijd niet heb om dit overactieve AF nauw te volgen, alleen mijn naam is de afgelopen 6 dagen bijna zeventig keer genoemd in discussies. Ik ben nog altijd van mening dat wat deze wereld nodig heeft; een concrete tegenpartij is (dan zul je ook zien dat 95% van de anti-premaders in één voorbedachte stam zal zitten) Zolang dat nog niet is, kan ik posten wat ik wil, ongeacht de kwaliteit ervan zal men er toch modder om gooien. Om die reden spendeer ik mijn beschikbare tijd (en dat is niet heel veel) liever in account en stam en in beide gevallen gaat dat heel prima en put ik daar ook mijn spelplezier uit. Zodra de tijd rijp is zal ik mogelijk weer een uitgebreidere post schrijven :smile:

In mijn optiek ben je sowieso niet verstandig als je je zelf al profileert als een anti-partij of je je rekent tot een anti-premader. Leg mij überhaupt eens uit wat je er mee wint om anti wat dan ook te zijn, behalve dat je jezelf en je kansen beperkt? Werelden zijn dynamisch, je weet nooit hoe het loopt of waar je terecht komt of kunt komen (zijn er werelden waar alles altijd volgens plan liep?). Mogelijk komt er een moment dat je 'de premade' of een paar spelers daarvan hard nodig gaat hebben voor je eigen voortbestaan. Stel dat je de premade een keer nodig hebt om een andere stam op te ruimen, denk je dat we die gunst dan gaan doen? Je moet altijd kritisch zijn, maar ik zie niet in wat anti-profileren je nou voor voordelen gaat bieden ingame (waar het uiteindelijk om draait).

Ik heb mij nog nooit als een anti-partijX persoon geprofileerd en zal dat ook nooit doen. Ik schat veel spelers wel slimmer in. Daarnaast reken ik mensen niet tot anti-premader als ze zo nu en dan of regelmatig tegen Amen posten, maar wel als ze louter posten tegen Amen/Swift en al de rest op de wereld wegwuiven, of zij die letterlijk alles maar aangrijpen om amen/swift zwart te maken - zodra er sprake is van een bepaalde obsessie eigenlijk.

Het feit dat jullie hier al willen doen alsof het aantal anti-premaders enorm hoog is, spreekt al boekdelen over jullie motieven. In realiteit is dit zeker niet zo. Uit alle windhoeken van de wereld komen ook posts / berichtjes waaruit blijkt dat zij dat schijnoffensief hier wel zat zijn of dat ze juist sympathiseren met Amen/Swift. Ook weet ik dat véél stammen wel degelijk diplomatiek met ons zouden willen voeren. Vergeet niet dat we een spelletje spelen en mensen gewoon willen winnen, als jullie denken dat veel spelers/stammen kansen met Amen zouden laten liggen omwille van jullie offensief hier jegens Amen dan schat je de waarde van het AF en de kracht van jullie 'propaganda' veel te hoog in.

Ik zeg alvast: Ik ga geen uren spenderen aan deze discussie en reacties kunnen dagen uit blijven.

3zwucj.jpg
 
Bovenaan