Stelling van de dag

Reactiescore
290
Stelling: Eindbattles worden tegenwoordig saaier en korter omdat spelers sneller naar een nieuwe wereld verhuizen wanneer het even niet mee zit, ipv langer door te vechten.

(Heeft niet per se betrekking op deze wereld, maar in het algemeen;))
Eens, ook deels omdat er steeds vaker ww afspraken gemaakt worden door stammen. Of stammen massaal op del gaan.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stelling: Eindbattles worden tegenwoordig saaier en korter omdat spelers sneller naar een nieuwe wereld verhuizen wanneer het even niet mee zit, ipv langer door te vechten.

(Heeft niet per se betrekking op deze wereld, maar in het algemeen;))

Ik denk dat elementen als uitkijktorens, belegeringsdorpen, etc werelden zo eindeloos lang laten duren dat het minder leuk wordt. Tel daarbij op dat werelden tegenwoordig sneller achter elkaar starten en je hebt de reden dat mensen sneller verhuizen.
 

DeletedUser79704

Guest
Stelling: Eindbattles worden tegenwoordig saaier en korter omdat spelers sneller naar een nieuwe wereld verhuizen wanneer het even niet mee zit, ipv langer door te vechten.

(Heeft niet per se betrekking op deze wereld, maar in het algemeen;))
eens & het feit dat het lastig is om spelers te vinden die graag endgame spelen waardoor accounts nog sneller inactief worden
 
Reactiescore
1.380
daarom dus minder werelden starten achter elkaar althans minder snel dan moet je langer blijven spelen als je TW wil blijven spelen.

Persoonlijk vind ik early game ook leuker dan endgame, maar als je eenmaal zover bent wil je ook meer
 
Reactiescore
1.075
daarom dus minder werelden starten achter elkaar althans minder snel dan moet je langer blijven spelen als je TW wil blijven spelen.

Persoonlijk vind ik early game ook leuker dan endgame, maar als je eenmaal zover bent wil je ook meer

Halveert wel meteen de inkomsten van inno op de nl server wss
 
Reactiescore
1.075
Tja, alles wat de community wilt beperkt Inno's inkomsten.. daarom luisteren ze niet

Als je niet elke 2 maanden een wereld start bestaat je community na een jaar nog uit like 500 spelers waarvan 400 elke wereld pp farmt om dan zn wereldje uit te pikken en de noobs die niet voorbij 1 dorp komen en nooit meer terug komen :p
 
Reactiescore
3.536
Ik ga Inno binnenkort een groot TW hervormingsvoorstel doen waarin ze kunnen blijven cashen maar de kans op werelden uitspelen of zelfs meerdere werelden spelen tegelijkertijd makkelijker en leefbaarder met een druk RL gaan worden.

Kans wel klein dat dit allemaal zal lukken en of de community hierop zit te wachten. Maar wie niet waagt niet wint. Persoonlijk is mijn ervaring dat het spel zeker in lategame teveel vraagt van een mens om nog op een normale manier een RL leven te kunnen leiden. Denk dan aan edelspam, 1c spam, grootschalige massa's. Niet dat ik dit wil uitbannen in het spel maar het wel handelbaarder maken voor de verdedigende partij. Meer de focus leggen op het tactische aspect van het spel ipv het nolife aspect.
 
Reactiescore
603
Ik ga Inno binnenkort een groot TW hervormingsvoorstel doen waarin ze kunnen blijven cashen maar de kans op werelden uitspelen of zelfs meerdere werelden spelen tegelijkertijd makkelijker en leefbaarder met een druk RL gaan worden.

Kans wel klein dat dit allemaal zal lukken en of de community hierop zit te wachten. Maar wie niet waagt niet wint. Persoonlijk is mijn ervaring dat het spel zeker in lategame teveel vraagt van een mens om nog op een normale manier een RL leven te kunnen leiden. Denk dan aan edelspam, 1c spam, grootschalige massa's. Niet dat ik dit wil uitbannen in het spel maar het wel handelbaarder maken voor de verdedigende partij. Meer de focus leggen op het tactische aspect van het spel ipv het nolife aspect.

Wat voor hervormingsvoorstel?

Edelspam kan verholpen worden door pakketjes (duur herbouwen) en 1c spam door een hoger fakelimiet en eventueel de toren. Dit zijn allemaal al functies die Tribalwars al heeft dus benieuwd wat jouw innoverende voorstel gaat zijn.

Deze wereld is een hoge snelheid en het is goudmunten, dus in principe weet je van te voren al dat het zo gaat zijn. Zelfde geld voor 1c spam want als je gaat spelen op een wereld met 2 snelheid en fake limiet is 2% zonder toren dan weet je dat je in de mid/end game de spam kan verwachten.

Ben het natuurlijk wel met je eens dat erg tijdrovend is voor de verdediger, maar persoonlijk vind ik al deze discussies overbodig aangezien je zelf kiest om op zo'n wereld te spelen.
 
Reactiescore
3.536
Ik heb het niet over deze wereld in specifiek net zoals de stelling dat niet was!
 
Reactiescore
603
Ik heb het niet over deze wereld in specifiek net zoals de stelling dat niet was!

Mijn post hoeft ook niet persee over deze wereld te gaan. Doel er meer op dat je een eigen keus hebt wat voor wereld je speelt. Hou je niet van 1C spam? Ga een wereld spelen met een hoger fakelimiet en/of toren.

Er zit echt wel een groot verschil tussen de huidige werelden kwa verdedigende druk. Zonder toren is uiteraard intensiever dan met toren maar je gaat toch met een reden een specifieke wereld spelen :p Ben daarom ook benieuwd wat je voor ogen had om het tactische aspect meer naar de voorgrond te brengen zonder dat het te makkelijk word of juist te intensief wordt
 
Reactiescore
3.536
Ik moet het idee nog uitwerken, dus kan er nog niet te inhoudelijk op in. We zien wel of het iets word.
 
Reactiescore
259
Vond t laatste tijd gezelliger worden door die spotprentjes :p
 

Deleted User - 487966259

Guest
Stelling van de dag;

Als TAOW en Fier het nog beetje leuke wereld willen maken, moet de NAP er per direct af nu Hiho zoveel verliezen lijdt.
 

Deleted User - 487890096

Guest
Het is al klaar joh, Hi Ho valt uit elkaar door een NAP die gemaakt is om Hi Ho te slopen. Het wordt een 1v1 tegen Fier.
 
Bovenaan