Praathoek

Reactiescore
5.598
Willen jullie nog contest?

Ik wil wel cluster contest organiseren, like even als je mee wilt doen, dan weet ik een beetje hoeveel animo er is :)

Like de volgende post als je liever presenteer je account hebt.

Gaat dit door ?
 
Reactiescore
786
Beetje weinig animo denk ik :s
Hoe zou dat komen. Ons een beetje teasen al hele wereld lang met van alles en nog wat, om vervolgens te verdwijnen.

‘Alea. TAoW. Hi Ho. Fier. Lang geleden leefden de vier stammen in vrede samen, maar alles veranderde toen Hi Ho aanviel. Alleen Jo Han, meester van het AF, kon hen verzoenen. Maar toen de wereld hem het meest nodig had, verdween hij.

Weken gingen voorbij en Tom en ik vonden de nieuwe avatar, een actieve mod, genaamd Minion. Zijn modtechnieken zijn geweldig, maar hij moet nog veel leren van deze wereld voordat hij deze wereld kan modden.
Maar ik geloof dat Minion ons forum kan redden!’
#MinionAlsMod!
 
Reactiescore
1.468
Hoe zou dat komen. Ons een beetje teasen al hele wereld lang met van alles en nog wat, om vervolgens te verdwijnen.

‘Alea. TAoW. Hi Ho. Fier. Lang geleden leefden de vier stammen in vrede samen, maar alles veranderde toen Hi Ho aanviel. Alleen Jo Han, meester van het AF, kon hen verzoenen. Maar toen de wereld hem het meest nodig had, verdween hij.

Weken gingen voorbij en Tom en ik vonden de nieuwe avatar, een actieve mod, genaamd Minion. Zijn modtechnieken zijn geweldig, maar hij moet nog veel leren van deze wereld voordat hij deze wereld kan modden.
Maar ik geloof dat Minion ons forum kan redden!’
#MinionAlsMod!
Ik heb letterlijk gekeken wat de animo is dmv die berichten in dit topic. Het is gewoon de moeite niet waard wanneer je net aan 5 inzendingen hebt.

Ik wil evt als alternatief een spotprenten contest organiseren, maar dit forum is altijd mega inactief geweest.
W71 heeft de laagste postcount sinds tijden op het AF en dat is niet alleen omdat Elders vaker contests waren.
 
Reactiescore
603
Ik heb letterlijk gekeken wat de animo is dmv die berichten in dit topic. Het is gewoon de moeite niet waard wanneer je net aan 5 inzendingen hebt.

Ik wil evt als alternatief een spotprenten contest organiseren, maar dit forum is altijd mega inactief geweest.
W71 heeft de laagste postcount sinds tijden op het AF en dat is niet alleen omdat Elders vaker contests waren.
1588156522878.png

Ja man.. Echt laagste postcount sinds tijden!!!!
 
Reactiescore
786
Ik heb letterlijk gekeken wat de animo is dmv die berichten in dit topic. Het is gewoon de moeite niet waard wanneer je net aan 5 inzendingen hebt.

Ik wil evt als alternatief een spotprenten contest organiseren, maar dit forum is altijd mega inactief geweest.
W71 heeft de laagste postcount sinds tijden op het AF en dat is niet alleen omdat Elders vaker contests waren.

Ik ben je maar wat aan het plagen, Jo Han ;) en vooral de grote Aldo aan het aanbidden.
Al ben ik van mening dat een leuk contest wel voor een boost in activiteit kan zorgen. Buiten dat er hier af en toe een aantal discussies plaatsvinden waar ik mijzelf niet in wil moeien wegens desinteresse gebeurd hier inderdaad niet veel. Een leuke wedstrijd zoals we in het verleden al de rapbattles hadden bracht toch de nodige inzendingen.
Geef me aub een reden om in mijn pen te kruipen in plaats van de intro van Avatar aan te passen zodat die passend is met w71 hahah.
 
Reactiescore
490
Ik deel deze mening wel, en als het mogelijk zou zijn graag wat vlot. Voordat onze kwal een stuk kleiner gemaakt gaat worden!

Het matcht ook lekker met onze persoonlijkheid zo'n cluster!
kwal.png
 
Reactiescore
1.962
Hoe lang zou beter zijn volgens jou?

Ik zou het misschien terugbrengen naar 10 dagen of misschien zelfs halveren. 14 spotprenten maken is veel en je merkt ook dat het niveau op het einde hard achteruit gaat, dan is het meer gauw een spotprent plaatsen om toch wat puntjes te sprokkelen. Want als je een dag mist, mis je in principe al teveel punten om nog te winnen.
 
Reactiescore
1.468
waarom zou je een spotprent contest maken als er bitter weinig spotprenten worden gepost?
Omdat het laagdrempelig is en omdat het de creativiteit triggert. Ik denk dat er met een contest meer worden gemaakt dan onder normale omstandigheden. Ik zie niet hoe ik een ander type contest ga kunnen organiseren met voldoende animo.

Ik zou het misschien terugbrengen naar 10 dagen of misschien zelfs halveren. 14 spotprenten maken is veel en je merkt ook dat het niveau op het einde hard achteruit gaat, dan is het meer gauw een spotprent plaatsen om toch wat puntjes te sprokkelen. Want als je een dag mist, mis je in principe al teveel punten om nog te winnen.

Dank, dan ga ik het format nog heel even finetunen. Ik kom er zsm (sws deze week) nog op terug met een definitief format / start van het contest.
 
Reactiescore
490
1588283856571.png
 
Bovenaan