Serieuze vraag

Reactiescore
1.226
Als je voor optie 2 gaat, en iedereen zou dat doen, dan krijg je op een mooie zomerse dag een orkest aan fietsbellen. Lijkt me dat de bel dan zijn doel voorbij gaat. Waarbij je dus bij optie 1 uitkomt. Alleen in geval van mogelijk gevaar. Zie het als een claxon.

Zie bovenstaande. Waarschijnlijk heb je er in alle fanatisme over heen gelezen. :)
 
Reactiescore
110
ik zat ooit in een taxi in thailand en die man vertelde me dat hij amper ongevallen ziet. Wie gaat het weten een of andere drol op een forum of een man die in de praktijk staat?

Tja, wat is 'amper', het is maar net wat je gewend bent natuurlijk.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Optie 1 en als ik zo'n situatie zie met jonge kinderen oid ga ik gewoon een stuk langzamer rijden. Heb er geen zin in dat ze schrikken van mijn bel en ik tegen ze aan rijd. Bovendien heb ik er nog wel begrip voor als ze in de weg lopen (in tegenstelling tot vervelende jongens die in de weg lopen. Die sodemieteren maar een eind op)
 
Reactiescore
2.367
Ik bel eigenlijk nooit behalve als ze echt in de weg rijden. Ik probeer ze natuurlijk gewoon voorbij te steken, maar als ze in de wegrijden vallen ze maar omver? Kansloos.
 
Reactiescore
770
wat

simeco en nonkel jos die opeens actief zijn???

wat is dit wat gebeurt hier ?
 
Reactiescore
770
onzin
 
Reactiescore
770
ja idd nonkel wie
 
Bovenaan