Praathoek

Reactiescore
273
Jimmy, ze zijn nog even de 200k hoge muren van Mea aan het beklimmen.
Kan dus nog even duren!

Wel leuk om te zien hoe trots jullie zijn met de behaalde dorpen van inactieve spelers ;)
 
Reactiescore
389
Jimmy, ze zijn nog even de 200k hoge muren van Mea aan het beklimmen.
Kan dus nog even duren!

Wel leuk om te zien hoe trots jullie zijn met de behaalde dorpen van inactieve spelers ;)

Ja, of je snapt gewoon dat eerder spelers zeiden dat ze mea wel even 1v1 weg zouden spelen, en er nu al meerdere spelers dorpen verliezen.

Ook slim om te zeggen dat het inactieve spelers zijn, of gewoon kansloos hinderlijk om 'te doen alsof' ze inactief zijn.

en dan nog die 200k muren van mea natuurlijk. Kan je rapportjes van noordter sturen met veel minder front, die veel hogere stacks heeft.

Dus echt een geweldige post, thanks.
 
Reactiescore
273
Carlo, elke keer als jij een bericht post hier op het AF kom je behoorlijk gespannen over.
Misschien een goed idee om eens te mediteren en helemaal tot rust te komen?
Ik kan wel reageren op al dat modder wat je aan het gooien bent, maar dan ervaar je straks alleen maar meer stress.
Dus ik doe eens lief en geef je alleen positieve reacties!

Carlo, je doet het ontzettend goed op TW! :)
 
Reactiescore
389
Carlo, elke keer als jij een bericht post hier op het AF kom je behoorlijk gespannen over.
Misschien een goed idee om eens te mediteren en helemaal tot rust te komen?
Ik kan wel reageren op al dat modder wat je aan het gooien bent, maar dan ervaar je straks alleen maar meer stress.
Dus ik doe eens lief en geef je alleen positieve reacties!

Carlo, je doet het ontzettend goed op TW! :)

Ja ik word gewoon ongelooflijk moe van die zinloze reacties hier.
Ben dan ook wel benieuwd wat ik nu aan modder gooi dus zeg maar hoor.

Lyonn heeft meermaals gezegd mea 1v1 makkelijk aan te kunnen.

Noordter stackt met 250k+, terwijl wij 7 dorpen front hebben als hele stam.

En je zegt zelf dat het inactieve spelers zijn.

Wat aan die post is moddergooien dan?
 
Reactiescore
273
Ja ik word gewoon ongelooflijk moe van die zinloze reacties hier.
Ben dan ook wel benieuwd wat ik nu aan modder gooi dus zeg maar hoor.

Lyonn heeft meermaals gezegd mea 1v1 makkelijk aan te kunnen.

Noordter stackt met 250k+, terwijl wij 7 dorpen front hebben als hele stam.

En je zegt zelf dat het inactieve spelers zijn.

Wat aan die post is moddergooien dan?

Het was hier stil tot Jand besloot een opmerking te maken. Jimmy reageert, ik reageer en toen...
Ja toen kwam jij.
Als je werkelijk moe word van al deze zinloze reacties dan heb ik een paar vragen voor je.

1. Waarom lees je het AF als je er moe van wordt?
2. Waarom reageer je dan?
3. Waarom haal je ineens Noordter er bij, terwijl Jand het gesprek begon over Rain en Mea.
4. Waarom denk jij dat Final doet als of die inactief is, terwijl ik toch echt beheer heb over dat account en het toch wel beter weet dan jij?
5. Waarom haal je Leon er bij, nogmaals, terwijl het om Mea en Rain gaat?

Beantwoord deze 5 vragen eens, en pas daarna kan ik begrijpen wat je bedoeld met je laatste post.
 
Reactiescore
389
Het was hier stil tot Jand besloot een opmerking te maken. Jimmy reageert, ik reageer en toen...
Ja toen kwam jij.
Als je werkelijk moe word van al deze zinloze reacties dan heb ik een paar vragen voor je.

1. Waarom lees je het AF als je er moe van wordt?
2. Waarom reageer je dan?
3. Waarom haal je ineens Noordter er bij, terwijl Jand het gesprek begon over Rain en Mea.
4. Waarom denk jij dat Final doet als of die inactief is, terwijl ik toch echt beheer heb over dat account en het toch wel beter weet dan jij?
5. Waarom haal je Leon er bij, nogmaals, terwijl het om Mea en Rain gaat?

Beantwoord deze 5 vragen eens, en pas daarna kan ik begrijpen wat je bedoeld met je laatste post.
Ik word niet moe van het af, word moe van posters zoals jij.
Ik reageer dus omdat jij bullshit praat.
Ik haal noordter erbij omdat jij insinueert dat Mea met behulp van hele grote stacks en inactieve tegenstanders winsten pakt. Maar de stacks zijn dus helemaal niet zo hoog.
Ik doe helemaal nie alsof final inactief is. Jij zegt dat Mea trots is met winsten op inactieve accounts. Mea heeft toch een dorp van final en van part gepakt? Dus je zegt het zelf.

Het gaat om mea en rain. Leon zit in rain. Snapje? Of is het nog lastig?
 
Reactiescore
142
Jimmy, ze zijn nog even de 200k hoge muren van Mea aan het beklimmen.
Kan dus nog even duren!

Wel leuk om te zien hoe trots jullie zijn met de behaalde dorpen van inactieve spelers ;)

Is bijna heel RAIN inactief dan? Ik dacht dat jullie de super vver hadden in jullie stam? Of is die ook al inactief?

Waar komt trouwens de conclusie "trots" vandaan? Heb mijn vraag en de reactie van St.jimmy nog eens terug gelezen maar daar kan ik niet echt uit opmaken dat we nu heel "trots" overkomen.....
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
142
Ik heb een heel ander standaard dan de huidige leiding ja.
Van wat ik vanaf de gasten ingang kan zien noem ik ze zeker inactief.

En het antwoord op mijn tweede vraag?
 
Reactiescore
273
De timing. Je kunt het ontkennen, maar dat maakt niets uit. Het is een persoonlijke mening, een die ik deelde in de vorm van een iets wat luchtige reactie.
Misschien kun je in mijn reactie op jou/jullie ook opmaken dat ik Rain een beetje belachelijk aan het maken was.
Aangezien ik de volledige offensieve focus had gelegd op het noorden omdat je daar met goed gecoördineerde en frequente aanvallen Mea z'n dorpen af kunt pakken.

Maar Rain is blijkbaar niet zo offensief ingesteld en vandaar dat ik ook zei dat het beklimmen van de (200k hoge) muren wel even zal duren.
Dat Carlo vervolgens alleen maar het negatieve naar RABA er in ziet en niet het negatieve naar Rain toe is niet mijn probleem.
En dus ook mijn reactie dat Carlo even rustig moet worden, omdat ik jullie net zo "belachelijk" maak als ik dat bij Rain doe.

En je tweede vraag kwam denk ik door je edit, die zag ik net pas.
 
Reactiescore
142
De timing. Je kunt het ontkennen, maar dat maakt niets uit. Het is een persoonlijke mening, een die ik deelde in de vorm van een iets wat luchtige reactie.
Misschien kun je in mijn reactie op jou/jullie ook opmaken dat ik Rain een beetje belachelijk aan het maken was.
Aangezien ik de volledige offensieve focus had gelegd op het noorden omdat je daar met goed gecoördineerde en frequente aanvallen Mea z'n dorpen af kunt pakken.

Maar Rain is blijkbaar niet zo offensief ingesteld en vandaar dat ik ook zei dat het beklimmen van de (200k hoge) muren wel even zal duren.
Dat Carlo vervolgens alleen maar het negatieve naar RABA er in ziet en niet het negatieve naar Rain toe is niet mijn probleem.
En dus ook mijn reactie dat Carlo even rustig moet worden, omdat ik jullie net zo "belachelijk" maak als ik dat bij Rain doe.

En je tweede vraag kwam denk ik door je edit, die zag ik net pas.

Drie maal mooi. Al moet ik wel zeggen, dat sarcasme van jou is verdomd lastig te herkennen.
 
Reactiescore
389
Eerst zeg je dat er dorpen gepakt worden van inactieve spelers. Daar valt final dus onder volgens jou post.
Ik quote jou vervolgens en dan zeg je dat final helemaal niet inactief is want jij beheert het acc dus jij weet het beter.
Dus sws spreek je jezelf daar al tegen.
Dan zeg je daarna weer dat je enkel via de gast ingang kijkt en geen Rain zelf bent, dus helemaal niet beter kan weten dan iemand die daadwerkelijk de wereld speelt, hoe actief final is.
Dus je spreekt jezelf hier in een paar uur 2x tegen om hetzelfde punt.
Ben ook nog steeds benieuwd wat ik dan aan modder gooien deed?
 
Reactiescore
273
Carlo, je begreep me verkeerd.
Ik reageer op je ''te doen alsof' ze inactief zijn.'
En ik zeg 'waarom denk jij dat final doet alsof die inactief is'.
Dan kun je twee kanten op, aangezien de verwoording beide toe laat.

1. Final is helemaal niet inactief, want ik heb zelf toegang tot het account en weet het daarom toch wel beter.
2. Final is echt wel inactief, want ik heb zelf toegang tot het het account en weet het daarom toch wel beter.

Dat tweede bedoelde ik dan ook. Ik zie vanuit de gast ingang dat final al een lange tijd niets groeit en zelfs de dorpen waar muren naar beneden gehaald zijn lijken niet opnieuw opgebouwd te worden.
Op basis van wat ik zei over dat Final inactief is, had je van uit die context kunnen lezen dat Final juist WEL inactief is.

Maar nogmaals, ik blijf er bij dat je moet mediteren.
Je ziet alleen maar negatief naar jullie toe, en zo'n zelfbeeld is niet gezond.
Dus mijn advies: Meditatie Carlo!!
 
Reactiescore
264
Ja, of je snapt gewoon dat eerder spelers zeiden dat ze mea wel even 1v1 weg zouden spelen, en er nu al meerdere spelers dorpen verliezen.

Als die 200k prestacks van mea zijn account zelf kwamen dan had ik het nog gekwalificeerd als een 1v1 maar jij en ik weten beide dat dit niet het geval is :p
 
Bovenaan