Top/flop spelers

Reactiescore
2.303

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ah dus als wij namens TAD het gewoon verwoord hadden als “we gunnen het deze speler om door te spelen” was t wel oke geweest om de vijand binnen te hengelen.

nou dat had veel getyp bespaard @The Pianist
 
Reactiescore
1.454
Ah dus als wij namens TAD het gewoon verwoord hadden als “we gunnen het deze speler om door te spelen” was t wel oke geweest om de vijand binnen te hengelen.

nou dat had veel getyp bespaard @The Pianist

Niet alleen had het me veel getyp bespaart, maar ook zes jaar van mijn leven, die afgenomen is door frustratie, omdat bepaalde mensen net zo goed konden lezen als een infantiele dodo.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Kreeg gister toevallig een random troependump op 36 uur lopen, En ook de andere stamleider is er dus niet vies van. De volgende keer niet TAD hypocriet noemen hoor, zou oneerlijk zijn :/.

ksLg4Ec.jpg
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789

Fijn dat je de pm wisseling ook post in je 'roast', aangezien ik daar alles al zeg wat je roast onwaar maakt. Iedereen heeft moraalbrekers, wij wilde er ook één bij. We hebben alleen Claujo en Schaapje benaderd. Schaapje omdat we hem een kans wilde bieden om verder te raken in het spel. Hij gaf zelf aan dat hij namelijk nog weinig speelervaring had. Echter zette hij eerder wel wat leuke snipes en is hij hartstikke actief. Hij gaf aan te willen minderen/stoppen/niet meer serieus spelen, waardoor ik hem een uitweg bood. Claujo ken ik al van veel werelden. Je hoopt ons nu voor lul te zetten omwille van de poging tot het aanwerven van een moraalbreker. Uitgerekend een dag nadat je met dit voorstel kwam en werd afgewezen:

1588093590614.png
Jij bood ons dus aan om een moraalbreker (beukaccount) te worden van 200k, wij slaan dat af. Vervolgens beschuldig je Collationem van een poging om een mb'tje met een paar dorpen te werven. Poeh Poeh, sterk verhaal wel.

Hoi Roald heb je pp nodig of wa?
Altijd welkom.
 
Reactiescore
3.457
Vind het wel aardig van Roald dat hij toch de moeite doet om de lozers voor zich te winnen dmv aanbod mb,dus niet zo mopperen allemaal:eek:
89187EBC-F6B5-40CF-9B66-86FF25ADC3EF.jpeg
 
Reactiescore
656
Kreeg gister toevallig een random troependump op 36 uur lopen, En ook de andere stamleider is er dus niet vies van. De volgende keer niet TAD hypocriet noemen hoor, zou oneerlijk zijn :/.

ksLg4Ec.jpg

Ik kan deze post niet serieus nemen Valentijn.
Probeer de volgende x een serieuze post neer te zetten.
Als je uitleg wil waarom het geen serieuze post is, je weet me te vinden ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik kan deze post niet serieus nemen Valentijn.
Probeer de volgende x een serieuze post neer te zetten.
Als je uitleg wil waarom het geen serieuze post is, je weet me te vinden ;)
Hoef er niks serieus van te maken hoor Jannick. Hoef er ook geen uitleg of ''t spijt me voor te hebben. Gewoon een beetje herres he altijd leuk.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vraag mij af op welke wijze dit in het spectrum der uitdaging past.... Al moet ik wel aangeven dat het gezeur vanuit Justin tikkeltje overdreven is. Maar de toon vanuit Colla (Roald) getuigt niet van klasse en dat vind ik spijtig.
 
Reactiescore
2.303
Ik vraag mij af op welke wijze dit in het spectrum der uitdaging past.... Al moet ik wel aangeven dat het gezeur vanuit Justin tikkeltje overdreven is. Maar de toon vanuit Colla (Roald) getuigt niet van klasse en dat vind ik spijtig.

Heel u leven vertoont geen klasse.
 
Reactiescore
614
Jij bood ons dus aan om een moraalbreker (beukaccount) te worden van 200k, wij slaan dat af. Vervolgens beschuldig je Collationem van een poging om een mb'tje met een paar dorpen te werven. Poeh Poeh, sterk verhaal wel.


Altijd welkom.

En dat jullie Wow Who afwijzen als beukaccount heeft op welke manier te maken met dat je vijandelijke spelers als mb wil nemen?

Fout begaan, nu mag zelfs roald op de blaren zitten.
Maar wees niet getreurd, uiteindelijk ben je immers altijd een winnaar *snik* ;)
 
Reactiescore
656
Wat zijn loZers?

Lozers zijn mensen die dinge lozen.
Ik zal het in een zin gebruiken.
Oh, kijk. Die man is al die dozen aan het lozen, dus hierdoor is hij een lozer.
 
Bovenaan