[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.238
Nu het potje klaar is wil ik nog even mijn ei kwijt over het no claim potje.

Het staat in de instellingen, dus het recht had de spelleiding, maar burger = goedje. Ik heb nog nooit mee gemaakt dat iemand daar voor doodvalt in een potje. Beetje rare redenatie, het hele spel is erop gericht dat iedereen een burger is, maar sommige (wolven en andere speciaaltjes) niet.

Ik hoor graag meer meningen daarover.
 
Reactiescore
1.015
Als je burger claimt, kan je mijn inziens evenwel niet claimen. Mij stoort het niet, maar is nergens voor nodig.

Hinten naar speciaaltjesrollen, wat ik mensen zag doen zowel voor als na mijn dood, vind ik wel niet kunnen. Het spel is ook niet gemaakt om je overal uit te claimen, maar om je er uit te praten. In een no-claim potje, is een hint naar je rol voor mij not done (ook al is die heel subtiel en bijna niet uit te vogelen).
 
Reactiescore
167
Hmm ik zie al weer dat de slechtjes het niet zonder mij kunnen winnen :rolleyes: zal volgende potje weer meedoen
 

Deleted User - 487963986

Guest
Beul

BI had er genoeg van, met grote handgebaren maakte hij een grote vuurbal (jonge) en schoot die naar Tigor toe. Tigor schrok ervan en verstijfde van de schrik.

BI beult Tigor
Tigor
was
Dwaze heks


Dat was een pijnlijke dood, nog nooit zo snel er uit gegaan voor de eerste lynch :oops: :D
 
Reactiescore
2.369
Tis een kunst, hij wou gewoon niet tegen je spelen als slechtje x
 
Bovenaan