[Speeltopic] Biggetjes van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum
Reactiescore
1.577
Ik stel voor mij te lynchen, mensen blijven toch wel op mij gaan. Met die info heb je volledige toegang naar alle slechtjes.

Gekke post natuurlijk en een beetje een verdediging à la Fam. Maar ik ga mee in je hypothetische denkwijze, wat zouden we leren als jij gelyncht wordt en goedje blijkt te zijn?
 
Reactiescore
2.193
Gekke post natuurlijk en een beetje een verdediging à la Fam. Maar ik ga mee in je hypothetische denkwijze, wat zouden we leren als jij gelyncht wordt en goedje blijkt te zijn?

Elke theorie is schijnbaar afhankelijk van of ik wof ben ja nee. Ik zou schijnbaar mijn medewolf lynchen, like hoe graag willen jullie dat ik slechtje ben... alle theorieën worden gemaakt met de aanname dat ik wof ben, ik weet niet eens tegen welke argumenten ik me moet verdedigen, er zijn er geen.

Als dit dan de manier is om jullie oogkleppen af te doen, succes.
 
Reactiescore
1.577
.Time als je goedje bent, bewijs je ons het meeste dienst door eens te herbronnen. Ik blijf op Famdecibel, goede kans op een slechtje imo en als ik gelijk heb .Time ook bewezen goedje.
 

DeletedUser17472

Guest
.Time als je goedje bent, bewijs je ons het meeste dienst door eens te herbronnen. Ik blijf op Famdecibel, goede kans op een slechtje imo en als ik gelijk heb .Time ook bewezen goedje.
Ik vind het oke, maar als jij het verkeerd hebt, beloof je me dan dat je morgen Time lyncht? Het is niet dom mij te lynchen, dat maken bepaalde woorden van mij wellicht wel duidelijk. Ik ben alleen bang dat de wolven dan gaan winnen. Mijn lynch blijft op Time staan. Ik vertrouw hem echt voor geen meter. Sorry. Ik hoop dat het niet de laatste ronde is in ieder geval en dat na mijn dood het potje nog even doorgaat zodat de goedjes kunnen winnen.
 
Reactiescore
1.468
Famdecibel

Ik vanavond helaas niet veel tijd, heb afgesproken te gaan gamen met vrienden, dus ik plaats deze stem op basis van de huidige stand.

Ik ga voor fam omdat ik denk dat deze lynch ons meer informatie kan geven. (Zelfs als ze goedje zou zijn)


 
Reactiescore
560
ik heb besloten op famdecibel te gaan,
en ik ga er momenteel van uit dat zowel time, nonkel als calamus geen slechtjes zijn.

de post van nonkel heeft me overtuigd om inderdaad eens mijn vizier wat breder te zetten en niet meer heel de tijd een wolf tussen die drie te zoeken.

nonkel zei ook dat hij enkel famdecibel of laila ervoor zou zien kiezen om smokebomb te lunchen.

Ik neem aan dat als een van de twee ook echt wolf is ze zich heel slecht zou voelen nu er zo over die keuze wordt gedaan, maar spijtig genoeg hebben ze natuurlijk alle tijd om rustig te worden voordat ze een post maken. Ik heb doelbewust hun posts van vandaag namelijk bestudeerd om te zien of ze zich opmerkelijk anders (aangebrand) gedragen tov vorige dagen maar ben er niet echt wijzer van geworden.

laila is natuurlijk gered door onder andere westkip in die stemming op dag 2, maar ik heb al eerder gezegd dat ik dat niet perse verdacht vond.
Wat wel opmerkelijk is dat er op dag 3 door zowel westkip als purpletail op haar is gestemd maar dat westkip uiteindelijk zijn stem heeft veranderd naar thelightfighter (stemming was laila 5 - tlf 6 !!! )

maar momenteel ga ik op famdecibel, en wel om de 2 redenen die ik in mijn vorige post naar voren heb gebracht en omwille van deze reden hierboven.



//reden waarom ik time, calamus en nonkel overigens niet meer verdacht vind

Fam is de sjamaan, purple de wof. Bij deze.

ik wil wel dat je in het vervolg zo'n verdachtmakingen beargumenteerd @.TimeforplanB
want door zoon uitspraken te doen gaat niemand je volgen om er mee op te stemmen,
en kan je dus heel gemakkelijk jezelf indekken moest je een wolf zijn.
Als je iemand verdenkt moet je de rest wel overtuigen dat je verdachtmaking gestaafd is,
ik denk dat nonkel dat ook bedoelde met "herbronnen"
wat betreft nonkel en calamus kan ik me heel vaak vinden in wat zij zeggen, en heb ik het gevoel dat ze me vaak wel op weg zetten in het ontdekken van mogelijke scenario's hoe alles komt. Vandaar laat ik hen vandaag ook van mijn verdachtenlijstje
 

DeletedUser17472

Guest
Ik neem aan dat als een van de twee ook echt wolf is ze zich heel slecht zou voelen nu er zo over die keuze wordt gedaan, maar spijtig genoeg hebben ze natuurlijk alle tijd om rustig te worden voordat ze een post maken.
Die zin snap ik totaal niet. Ik lees en reageer impusief. Ik hoef echt niet rustig te worden hoor.
ik wil wel dat je in het vervolg zo'n verdachtmakingen beargumenteerd
In het vervolg.... dus je neemt zijn woorden zomaar aan en als ik het goed zie, krijg je nog een snauw van hem na ook. Jij laat ook over je heenlopen hoor. Meeloper.
 

DeletedUser17472

Guest
Time

chmegers

Reden: komt af en toe om de hoek kijken en praat iedereen na. Kom eens voor jezelf op.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik heb famdecibel nog nooit zo hard en furieus zien verdedigen als de afgelopen dagen. Ik was nog in twijfel maar hoe ze nu reageert op chmegers ben ik niet van haar gewend.

Dit doet me toch vermoeden dat ze wellicht als laatste wolf er (terecht) alles aan doet om niet de lynch te worden.

MIjn stem dan ook: famdecibel
 
Reactiescore
559
ik was de posts van tim en chmegers eens naa aan het kijken.
Maar doordat hij regelmatig smoke aan haalt heb ik die posts er ook eens bijgepakt
bleek dat smoke chmegers op zijn verdachtenlijstje had staan.


Ik vind momenteel Jo Han, TLF en chmegers verdacht.
  • Jo Han door z'n makkelijke stem op Westkip, zonder uitleg.
  • chmegers door het stemmen op Glenn op de argumentatie dat Glenn niet reageert, wanneer hij dit wel doet blijft zijn stem staan?
  • TLF door hetgeen wat er aan is gehaald door anderen ook vind ik zijn onderstaande redenen heel ver gezocht. Ook zijn z'n 'verdachte citaten' nog steeds nergens te vinden.
na deze post was chmegers stil geworden, volgende post van hem was een dag later.
en was niet een reactie op de post van smoke

Geef me eens argumentatie waarom dan? Vind het wel ontzettend verdacht dat je andere aanraad te stemmen met uitleg, maar dit zelf momenteel ook niet doet. Ook bij Glenn, ondanks dat hij een slechtje was, ging je er verder niet meer op in. Ook na mijn posts dat ik dat verdacht vind, reageer je niet en komt er vandaag een stem op mij nadat ik dat nogmaals aankaart. Graag antwoord. @chmegers
dit was een reactie op bericht van megers dat smoke slecht is en gebeuld mag worden.

euhm, mijn post met mijn stem op glenn was wel beargumenteerd hoor!

Hoewel je het niet vraagt geef ik wel toe dat de verandering van mijn stem vandaag echter, van tigor (wel beargumenteerd) naar jou niet beargumenteerd was,
reden daarvoor was dat ik dacht dat de deadline al voorbij was,
en toen bleek dat dat niet zo was ik zo snel mogelijk veranderd ben,

Waarom stem ik dan op jou?
Wel, je loopt meestal heel gemakkelijk mee met anderen hun argumenten, behalve toevallig wanneer het over de ondertussen dode slechtjes gaat.
Het nuanceren over westkip in die ene post, dat dat eigenlijk niet verdacht was zegt gewoon genoeg
Volgende keer post dit dan gelijk na de deadline, nu zorg je ervoor dat andere mogelijke informatie niet van jou krijgen.
Om terug te komen op je 'beargumenteerde' stem, vraag jij hem om te reageren op wie hij verdacht etc. vindt en het enige antwoord wat je geeft is dit;

Je gaat er niet verder op in en laat het opeens de dag later rusten, behalve het één keer benoemen in onderstaande citaat, en loopt nu lijstjes te posten met mensen die alleen maar op goedjes hebben gestemd. Lijkt er voor mij op dat je de anderen naar hen laat kijken en jezelf onder de radar vandaag wil blijven omdat je op Glenn hebt gestemd.



Die 'ene post' is een makkelijke manier om een beetje chaos te zaaien, welke post van mij?
Verder zie ik ook graag de manier waarop ik meeloop en hoe ik 'toevallig' niet meeloop als het over de dode slechtjes gaat.
heb de posts van megers bekeken en ik vond zijn reactie op smoke wel apart.
verder heeft hij idd stem op glenn gehad maar was wel een hele veilige.
 
Bovenaan