[Speeltopic] Biggetjes van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
CI haal je kleppen van Laila af en zeg me liever wat je van .Time, Smoke, Fam en Purple vindt.

Ik denk dat Time een serieuze infectiekandidaat is, net als jij en ik dat ook zijn. Maar ik heb ook een sterk verrmoeden dat glenn de infectie was.

Fam hebben wij het al eerder over gehad, ik denk dat zij redelijk verdacht is.

Smoke en Purple heb ik totaal niet opgelet, maar ik ga morgen of vannacht nog wel met een kopje koffie glenns posts terug kijken en zien of dat ik kan linken met andere spelers.
 
Reactiescore
559
pfff ik vind jullie allemaal verdacht nu -.-
jullie zijn allemaal wolven.

zal proberen om morgen het 1 en ander terug te lezen, ik blijf iig CI en purple verdacht vinden.
en niet alleen vanwege de oogkleppen die die op heeft :p

ben ook nog niet overtuigd van nonkel, maar ik zal wel weer verkeerd zitten :S
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
sorry glenn, heb hier over gelezen denk ik,
wat is je vraag aan mij?

Glenn?

Anyway ik vroeg dus. Waarom zat je eergister met vgm best een aardige theorie op glenn en vandaag ineens op mij met enkel 'hij is vandaag wat minder actief'
 
Reactiescore
564
ja, ik ben dus slecht in dat citaten zoeken en invoegen he,
maar voordien schreef je lange lappen tekst met argumenten en scenario's,
en vandaag was dat helemaal niet het geval.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
ja, ik ben dus slecht in dat citaten zoeken en invoegen he,
maar voordien schreef je lange lappen tekst met argumenten en scenario's,
en vandaag was dat helemaal niet het geval.

Als ik zeg dat ik er geen tijd voor had lieg ik, maar ik had er gewoon geen zin in haha.
 
Reactiescore
348
smokebomb -> dit is gewoon een wolf... deze mag gebeuld worden aub
Geef me eens argumentatie waarom dan? Vind het wel ontzettend verdacht dat je andere aanraad te stemmen met uitleg, maar dit zelf momenteel ook niet doet. Ook bij Glenn, ondanks dat hij een slechtje was, ging je er verder niet meer op in. Ook na mijn posts dat ik dat verdacht vind, reageer je niet en komt er vandaag een stem op mij nadat ik dat nogmaals aankaart. Graag antwoord. @chmegers
xena princes -> op zich ook wel heel de tijd op de achtergrond, die stem op jo han slaat ook nergens op, ik roep je op om deze keer eens uit te leggen waarom je op iemand stemt, want ondertussen moet je al wel goed in het potje zitten en ook zelf iets bedacht hebben
 
Reactiescore
564
euhm, mijn post met mijn stem op glenn was wel beargumenteerd hoor!

Hoewel je het niet vraagt geef ik wel toe dat de verandering van mijn stem vandaag echter, van tigor (wel beargumenteerd) naar jou niet beargumenteerd was,
reden daarvoor was dat ik dacht dat de deadline al voorbij was,
en toen bleek dat dat niet zo was ik zo snel mogelijk veranderd ben,

Waarom stem ik dan op jou?
Wel, je loopt meestal heel gemakkelijk mee met anderen hun argumenten, behalve toevallig wanneer het over de ondertussen dode slechtjes gaat.
Het nuanceren over westkip in die ene post, dat dat eigenlijk niet verdacht was zegt gewoon genoeg
 
Reactiescore
348
Na even alles terug te lezen vind ik xena prinses ook behoorlijk verdacht, niet heel veel posts maar toch weinig onderbouwing en rare stemmen.
Wel een hele.makkelijke stem zo vind ik .
Zet even de stem.op

Wat vind jij zo verdacht aan westkip?
Dit even omdat ik er nieuwsgierig ben waarom je op deze stem .
Ik zie tot nu toe alleen een actief persoon en nog geen verdachte dingen wat deze zeg

Dan zou ik time op zich verdachter vinden (zeg niet dat ik time meteen als slechtje ziet) dit is alleen maar een voorbeeld
Verdedigt hier Westkip tegen de stem van Jo Han.
Ik vind hoe jo-han zijn gemakkelijke stem zette erg appart dus ik ben benieuwd of er meer achter zit dus mijn stem zal op hem zijn vanavond
Stemt hier op Jo Han na zijn stem, opzich begrijpelijk omdat het vrijwel niet onderbouwd van Jo Han was.
Oeps haalde de 2 dingen door.elkaar
Maar t blijf dat tlf tigor als slecht zette
En hij ziener was (dus mogen we hopen dat hij dit enkel zei als hij haar als slecht gezien had )
Hier geeft ze aan dat ze hoopt dat TLF enkel Tigor verdacht vond als hij haar had gezien.
Oké daar heb je een punt wat inderdaad.klopt ....Ik ga even verder zoeken .
Geeft hier aan dat Time een punt heeft met het indekken van Tigor/Westkip.
Hier komt een random stem op Jo Han, met het verdedigen van Tigor acht ik de kans groot dat Jo Han een goedje is.
Waarom /hoezo

Uitleg waarom ik op jou stem ..Ik vind jou altijd verdacht ...maar nee hoor ik geloofde Tigor dus dacht ga ik op Johan die heeft niet echt een stem op zich staan :) wist even niet op wie ik verdacht genoeg vond
Ze geloofde hier Tigor, maar besloot om haar stem weg te gooien in plaats van te stemmen op mij of Laila. Ook ontbreekt enige argumentatie waarom ze Tigor gelooft, waardoor de stemming dus anders zou kunnen verlopen.
 
Reactiescore
348
euhm, mijn post met mijn stem op glenn was wel beargumenteerd hoor!

Hoewel je het niet vraagt geef ik wel toe dat de verandering van mijn stem vandaag echter, van tigor (wel beargumenteerd) naar jou niet beargumenteerd was,
reden daarvoor was dat ik dacht dat de deadline al voorbij was,
en toen bleek dat dat niet zo was ik zo snel mogelijk veranderd ben,

Waarom stem ik dan op jou?
Wel, je loopt meestal heel gemakkelijk mee met anderen hun argumenten, behalve toevallig wanneer het over de ondertussen dode slechtjes gaat.
Het nuanceren over westkip in die ene post, dat dat eigenlijk niet verdacht was zegt gewoon genoeg

Volgende keer post dit dan gelijk na de deadline, nu zorg je ervoor dat andere mogelijke informatie niet van jou krijgen.
Om terug te komen op je 'beargumenteerde' stem, vraag jij hem om te reageren op wie hij verdacht etc. vindt en het enige antwoord wat je geeft is dit;
excuses, heb de post terug gelezen en is idd niet zo duidelijk dat ik dat ook van je wilde horen.
ik had nog niet door hoe die multicitaten in elkaar zaten, want ik doelde dus op een post eerder aan je
Je gaat er niet verder op in en laat het opeens de dag later rusten, behalve het één keer benoemen in onderstaande citaat, en loopt nu lijstjes te posten met mensen die alleen maar op goedjes hebben gestemd. Lijkt er voor mij op dat je de anderen naar hen laat kijken en jezelf onder de radar vandaag wil blijven omdat je op Glenn hebt gestemd.
of één van mijn verdachten - smokebomb - glenn - ( en ci geïnfecteerd denk ik)


Die 'ene post' is een makkelijke manier om een beetje chaos te zaaien, welke post van mij?
Verder zie ik ook graag de manier waarop ik meeloop en hoe ik 'toevallig' niet meeloop als het over de dode slechtjes gaat.
 
Reactiescore
564
ik heb in mijn verdachtsmakingspost aan glenn inderdaad expliciet een vraag gesteld, door te verwijzen naar een post waarin een vraag werd gesteld, maar die post dus niet te citeren. Waardoor het logisch is dat hij die vraag niet beantwoorde.
Ik heb na de reacties van glenn mijn verdenkingen op hem ook niet laten varen,
omdat hij in plaats van zijn gedrag te verklaren zijn gedrag heeft veranderd. Met andere woorden, hij ging er mee akkoord dat hij als een wolf aan het spelen was en ging dan maar plots anders spelen. (Iets wat ik hier vaker zie terug komen)


enkel hannibal/jo han, maretan en ik hebben alle drie al wel op een bewezen slechtje gestemd.
En voor mij zijn ook zowel jo han als maretan niet verdacht.

en ok,
ik zal je post eens gaan zoeken, en hem citeren.
 
Reactiescore
1.577
Waar? Heb dat gemist dan.

In een vraag over wie hij verdacht vond, had Glenn het over Purple, Famdecibel en TLF (zie mijn uitgebreide post over Glenn pagina 38). Nu zou het slim zijn om ook een wolfje in dat lijstje te zetten, om elkaar wat in te dekken. Daar acht ik Glenn ook toe in staat. Dus grote kans dat Famdecibel of Purpletail een slechtje is. Voorlopig mijn stem dan ook op Fam, want ik vind de elementen tegen haar sterker én ze levert meer info op. Moet nu werken, maar zal straks zeker nog eens haar posts uitpluizen om connecties te leggen.

Ik denk dat Time een serieuze infectiekandidaat is, net als jij en ik dat ook zijn. Maar ik heb ook een sterk verrmoeden dat glenn de infectie was.

Zou even infectie laten voor wat ze is ouwe. Daarmee zaai je nu veel verwarring. Tenzij dat je bedoeling is? In principe ga ik uit van nog twee andere wolven naast infectie. Laten we eerst die vangen met de info die we hebben van Glenn + Westkip.

Voor mij trouwens eerder goedjes: Maretan, Jo Han, Chmegers en .Time (want Glenn stemde eerse dag op hem). Al bekruipt mij bij die laatste een vreemd gevoel.

Eerder slechtjes: Famdecibel, Purpletail of Smokebomb.
 
Reactiescore
564
Westkip is lastiger. Ik kan me wel vinden in zijn verdediging, de posts en acties waarop hij zich moet verdedigen blijven natuurlijk verdacht, kan je niet omheen. BI zie ik op zich wel als goed, al moet ik zeggen dat ik even moest terugzoeken naar zijn posts. Wat ik niet zozeer had verwacht bij BI, zit minder op de voorgrond dan ik had verwacht, misschien ligt dat aan mij. Maar goedje dus.

hier komt onmiddelijk de reden naar boven waarom ik moet citeren en niet blind op mijn geheugen vertrouwen.
Wat ik zei over dat je westkip verdedigde klopt dus niet,
mijn excuses, ik doelde namelijk op deze post, dacht dat jij hem had geschreven.

Maar net als bij glenn laat ik mijn verdenking op jou niet varen.
Je hebt gewoon te veel op de achtergrond gespeeld + heel laat gestemd tegen crazysobek
 

DeletedUser17472

Guest
Eerder slechtjes: Famdecibel, Purpletail of Smokebomb.

Als jij mij als slechtje ziet, dan ben je echt blind, sorry. Ik durf mijn stem zo op smoke te zetten, maar ik laat hem op purple staan en dan is smoke morgen aan de buurt.
 
Reactiescore
111
Bekijk bijlage 19183

welke spelers hebben nog nooit op een slechtje gestemd:
purpletail -> is ook opvallend stil, houd zich veel afzijdig, voor mij een verdachte
famdecibel -> moet posts daarvoor eerst nog eens teruglezen, valt mij tot nu toe niet bijzonder op
smokebomb -> dit is gewoon een wolf... deze mag gebeuld worden aub
IC -> is voor mij ook een echte kanshebber op geïnfecteerde wolf
nonkel jos -> heeft mij met zijn latere posts terug meer overtuigd een goedje te zijn (omdat hij mij heel veel volgde in mijn denkwijze ;) en omdat hij ook wel glenn verdacht heeft gemaakt zonder dat daar echt reden toe was, maar dat zie ik hem ook wel doen om zich als geïnfecteerde wolf al onmiddelijk veiliger te maken
timeforplanb -> hij heeft wel tijdje zijn stem op een slechte gestaan, maar niet uiteindelijk. Hij speelt dit spelletje heel goed, maar stemt toch altijd op goedjes, en gewoon mee met de meute (al beïnvloed hij wel vaak de meute, dus misschien stemt de meute zoals hem, en niet hij zoals de meute) ... Kan natuurlijk ook gewoon pech zijn ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat hij de andere wolven heeft overtuigd om NOOIT te lunchen, en te proberen het spel te winnen door de burgers elkaar te laten afmaken.
Het is een crazy theorie, beter nog wachten totdat er minder spelers overschieten om daar verder op in te gaan.
laila -> is opvallend stil laatste tijd, in het begin zou ze vreemde posts geschreven hebben, als ik ze tegenkom post ik ze terug
xena princes -> op zich ook wel heel de tijd op de achtergrond, die stem op jo han slaat ook nergens op, ik roep je op om deze keer eens uit te leggen waarom je op iemand stemt, want ondertussen moet je al wel goed in het potje zitten en ook zelf iets bedacht hebben
tim019 -> ook na de vraag om actiever te zijn blijf je inactief, maar stemmen doe je wel... ook verdacht

Dit bewijst meer dat ik slecht ben ik het spelletje, de aanname dat de wolven niet minimaal 1x op een andere wolf gestemd hebben kan je niet maken.

Ik denk wel dat de mensen die nacht 3 op westkip zaten goedje zijn. Jo Han en Maerten zijn dus goedjes in mijn ogen.
Ook Nonkel is voor mij een goedje omdat die Glenn verdacht maakte, iets wat klopte.


De redenaties waarom @Smoke Bomb slecht is begrijp ik niet. Gisteren krijg hij al een aantal stemmen maar daar zijn toch geen argumenten voor?
 
Reactiescore
559
ik ben aan het proberen of ik wat linken kon leggen door de posts van westkip en glenn te bekijken.
enige wat me opviel bij westkip is dat hij soms een hint of verdenking laat vallen waardoor anderen dat weer oppakken. en dat hij later die verdenking weer afvlakt. verwarring zaaien of iig twijfel?
dit deed hij bij tigor dacht ik en iig bij mij. en ik weet van mezelf dat ik goed ben en bij tim19, al was het bij tim dat hij daar meer reacties van andere afvlakte.
dus moet tim ook nog even bekijken.

Heb eerst die van smoke gepakt omdat dat die bij de meeste op het verdachtenlijstje staat, en nu bij mij ook

Ik vind momenteel Jo Han, TLF en chmegers verdacht.
  • Jo Han door z'n makkelijke stem op Westkip, zonder uitleg.
  • chmegers door het stemmen op Glenn op de argumentatie dat Glenn niet reageert, wanneer hij dit wel doet blijft zijn stem staan?
  • TLF door hetgeen wat er aan is gehaald door anderen ook vind ik zijn onderstaande redenen heel ver gezocht. Ook zijn z'n 'verdachte citaten' nog steeds nergens te vinden.

Denk dat Tigor hierbij inderdaad een confirmed wofje is.
Omdat ik helaas nu op werk ben en geen tijd heb om op alles in te gaan, hou ik het voor nu kort. Hopelijk heb ik vanavond nog tijd om op alles te reageren.

De reactie op TLF z'n citaat dat Tigor een confirmed wofje was, was niet slim en had ik anders moeten verwoorden. Echter stond hier wel 'denk' bij, waarbij ik dit dus nog niet zeker wist.

Ook is de post op de klaagmuur niet door mij gemaakt, zal hier nog geen eens op komen. Weet dat dit makkelijk gezegd is, maar lijkt dus echt een manier om mij te framen.

Ik vind chmegers nog steeds verdacht, heeft nog steeds niet gereageerd op waarom die z'n vote op Glenn liet staan, ondanks Glenn z'n verdeging.

Verder blijf ik bij Tigor door de manier waarop TLF op haar bleef doordrammen.
die uitleg hebben we niet meer gehad.

Geef me eens argumentatie waarom dan? Vind het wel ontzettend verdacht dat je andere aanraad te stemmen met uitleg, maar dit zelf momenteel ook niet doet. Ook bij Glenn, ondanks dat hij een slechtje was, ging je er verder niet meer op in. Ook na mijn posts dat ik dat verdacht vind, reageer je niet en komt er vandaag een stem op mij nadat ik dat nogmaals aankaart. Graag antwoord. @chmegers
reactie op chmegers die met een stem op jou komt
waarop je terug in de aanval gaat

Volgende keer post dit dan gelijk na de deadline, nu zorg je ervoor dat andere mogelijke informatie niet van jou krijgen.
Om terug te komen op je 'beargumenteerde' stem, vraag jij hem om te reageren op wie hij verdacht etc. vindt en het enige antwoord wat je geeft is dit;

Je gaat er niet verder op in en laat het opeens de dag later rusten, behalve het één keer benoemen in onderstaande citaat, en loopt nu lijstjes te posten met mensen die alleen maar op goedjes hebben gestemd. Lijkt er voor mij op dat je de anderen naar hen laat kijken en jezelf onder de radar vandaag wil blijven omdat je op Glenn hebt gestemd.



Die 'ene post' is een makkelijke manier om een beetje chaos te zaaien, welke post van mij?
Verder zie ik ook graag de manier waarop ik meeloop en hoe ik 'toevallig' niet meeloop als het over de dode slechtjes gaat.
je reacties op posts van chmegers, ik zie jou anders ook niet actief meezoeken.
je
 
Reactiescore
2.196
In een vraag over wie hij verdacht vond, had Glenn het over Purple, Famdecibel en TLF (zie mijn uitgebreide post over Glenn pagina 38). Nu zou het slim zijn om ook een wolfje in dat lijstje te zetten, om elkaar wat in te dekken. Daar acht ik Glenn ook toe in staat. Dus grote kans dat Famdecibel of Purpletail een slechtje is. Voorlopig mijn stem dan ook op Fam, want ik vind de elementen tegen haar sterker én ze levert meer info op. Moet nu werken, maar zal straks zeker nog eens haar posts uitpluizen om connecties te leggen.



Zou even infectie laten voor wat ze is ouwe. Daarmee zaai je nu veel verwarring. Tenzij dat je bedoeling is? In principe ga ik uit van nog twee andere wolven naast infectie. Laten we eerst die vangen met de info die we hebben van Glenn + Westkip.

Voor mij trouwens eerder goedjes: Maretan, Jo Han, Chmegers en .Time (want Glenn stemde eerse dag op hem). Al bekruipt mij bij die laatste een vreemd gevoel.

Eerder slechtjes: Famdecibel, Purpletail of Smokebomb.

Ja daar zit sowieso een wolf tussen, maar in die post valt hij fam harder aan dan purple, dus ik blijf op purple
 
Bovenaan