Spotprenten competitie 1 - W72

Reactiescore
455
globe internt gewoon ongeoorloofde liefde

Misschien dat we nog eens moeten gaan praten over de definitie van internen. Ik ben wel benieuwd naar die van jou namelijk. Mijn interns zetten hun dorpen meestal leeg, vallen je niet aan met volle clears en deffen niet. Maar misschien hebben wij andere ervaringen in het spel, dan word ik graag slimmer :)
 
Reactiescore
2.477
Wist je dat shakedown in wereld 72 nog maar 11k pp gestoken heeft in HEEL deze wereld volgens hen?

Maar als ik met logische wiskunde dit event uitreken kom je al aan 6.7k enkel dit event... o_O

Had ik liever een spotprent van je over gezien :(
 
Reactiescore
805
3xb0ro.png
 
Reactiescore
534
De punten zijn weer bijgewerkt.

Als je ziet dat ik ergens een spotprent van iemand vergeten ben te beoordelen of je denkt dat ik een fout heb gemaakt met de bonuspunten telling aarzel dan niet om contact op te nemen!

Omdat ik her en der nog wat onduidelijkheid zie over de bonus punten telling:

- Wanneer je spotprent duidelijk over W72 gaat krijg je 2 bonuspunten. Een spotprent die bijvoorbeeld over PP abuse gaat zonder daar duidelijk een speler van W73 in te noemen krijgt geen 2 bonuspunten.
- Wanneer je template nog niet eerder is gebruikt krijg je 2 bonuspunten. Een template die deels hetzelfde is mag ook en hiervoor zul je ook 2 bonuspunten krijgen. Alleen (bijna) exact dezelfde templates krijgen geen 2 bonuspunten
- Wanneer je de dag ervoor iets hebt gepost krijg je 1 bonuspunt. Ook als deze inzending ongeldig is of laag beoordeeld krijg je een bonuspunt. Dit is om actieve deelname te belonen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.962
@Sule Silmad Waarom heb ik 0 bonuspunten gekregen voor het gebruiken van een nog niet gebruikte template :O? Deze was nog niet eerder gebruikt - of ik kijk er echt massaal over heen.

Ik heb ook al aangekaart dat de puntentelling soms niet klopt, mijn spotprent over de plunderaar van @POOHBEER1 kreeg ik nu 0 punten voor omdat het niet over W72 zou gaan? Lijkt me toch vrij obvious dat het wel over deze wereld ging.
 
Bovenaan