Stelling van de dag

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.318
Ha bekwaam
 
Reactiescore
3.536
Jullie zeggen toch precies het zelfde over hi ho en de rim stammen van acta. Nu word het tegen jullie gezegd en nu is het ineens allemaal onzin en kijken mensen te kort door de bocht. Dat vind ik het zwakke wat er steeds gedaan word.
hi ho doet iets alles is Fout doen jullie het zelf kan het ineens wel??

Wederom context Calimero. Wat je doet zijn appelen met peren vergelijken. Fier heeft gezegd dat al die rim stammen met IAA en/of Prone samenwerken en dus bij kamp Hiho horen, officieel of niet officieel, rechtstreeks of onrechtstreeks maakt weinig uit.

Daar is atm weinig tegenin te brengen, samen aanvallen, vv's voor elkaar draaien, elkaar met rust laten. Dat is wat Fier gezegd heeft, wat jij nu zegt is dat dit ook het geval is bij Fier en Prope. Want Prope werkt samen met Sint en dus onrechtstreeks met Fier. Het verschil is dat Fier (- Sint) Prope gewoon als een vijand ziet, een rechtstreekse vijand, waar aanvallen over en weer gaan. Dan kan je niet zeggen dat Fier en Prope samenwerken, officieel, onofficieel, rechtstreeks of onrechtstreeks. Dan kan je alleen maar concluderen dat Sint en Prope samenwerken en Fier daar onrechtstreeks voordeel uit haalt. Maar het is niet zo dat als je ergens voordeel uit haalt je dus met elkaar samenwerkt want in dat geval werken Fier en Hiho en op een bepaalde manier kan je zeggen dat heel de wereld dan met elkaar samenwerkt.

Ik wil daar trouwens nog aan toevoegen ik in het begin van de wereld zat vaak opgekomen ben voor Hiho als ik vond dat de kritiek onterecht was, men kan dit al vergeten zijn maar stellen alles wat Hiho fout doet moet je niet tegen mij gebruiken want ik heb het tegendeel meer dan regelmatig aangetoond.

het zelfde dat jij steeds zegt wij zijn een voorstander van een 1v1v1 je bewijst in alles wat fier doet dat dit gewoon bs is?

En wat is dat alles dan vooraleer ik het onderuit haal.

het is niet alleen sint die tegelijk met prope aanviel. Het was Sint/Acta/DesertFox, Dat is gewoon bijna je halve stam?

Dus jij hebt onderzoek gedaan waaruit bleek Sint met bv TDF heeft afgesproken dat Prope clears gaat droppen en hij graag wou dat TDF mee hielp. Of kan het zo geweest zijn dat Sint op eigen behoud zijn aanval geregeld heeft en TDF om clears heeft gevraagd zonder daarbij te vermelden wie er nog allemaal zou meesturen (Prope) en TDF op de coords die hij kreeg zen off gestuurd heeft. Ze vroegen aan ons ook clears om te sturen, ik kon zelf meegestuurd hebben, had ik alsnog niet geweten Prope ook mee deed. Gelijk sturen staat niet gelijk aan dat iedereen op de hoogte is van wie allemaal naar wat stuurt. Het wilt wel zeggen dat minstens 1 persoon (Sint) hiervan op de hoogte was.

Maar verder lees ik dus enkel insinuaties en geen onderbouwing/feiten en daar kan ik bar weinig mee. Ik zei het onlangs nog eens tegen iemand uit Hiho, ik wil best al mijn insinuaties de vrije loopt laten maar daar gaat niemand gelukkiger van worden.

Of wel kom je rustig dingen vragen op het forum, ofwel kom je bashe maar zorg je voor sterke bewijslast. Maar bashe met enkel een hoop insinuaties daar kom je gewoon niet ver mee en sla je een mal figuur door.


Ik zou eigenlijk alle uitspraken van Hiho eens op een rij moeten zetten van de afgelopen dagen en dan overlopen we samen eens welke van de hele lijst nu eigenlijk juist is gebleken.
 
Reactiescore
490
Ik denk dat Jannes zich hier al meerdere keren prima verdedigd heeft.
Dat de situatie een vertekend beeld heeft getekend is natuurlijk ook niet gek maar na wat uitleg weet iedereen wel hoe de vork in de steel zit.
 
Reactiescore
259
Misschien als we allemaal een schep zand erover heen doen dat we dit kunnen afsluiten? Laten we genieten van 't spelletje..;)
 
Reactiescore
983
Stelling:
De minimumtroepenregel van 2% moet eindelijk verhoogd worden (vooral op werelden zonder toren), dit zal veel fijnere werelden creëren voor alle partijen.
 
Reactiescore
5.598
Stelling:
De minimumtroepenregel van 2% moet eindelijk verhoogd worden (vooral op werelden zonder toren), dit zal veel fijnere werelden creëren voor alle partijen.
Ben het hier wel mee eens, 1c spam kan een taktiek zijn maar van mij mogen ze 1c lekker ergens stoppen waar het licht niet schijnt. Alleen zal dit niet snel gebeuren dus om dan het fake limiet omhoog te schuiven is inderdaad een interessant alternatief.
 
Reactiescore
983
Ben het hier wel mee eens, 1c spam kan een taktiek zijn maar van mij mogen ze 1c lekker ergens stoppen waar het licht niet schijnt. Alleen zal dit niet snel gebeuren dus om dan het fake limiet omhoog te schuiven is inderdaad een interessant alternatief.

Dat ze 1c helemaal moeten afschaffen ben ik het niet helemaal mee eens. Ik gebruik het soms ook wel en zelfs voor clears te sturen gebruik ik het regelmatig.
Ben dus niet van mening dat dat programma weg moet, echter zijn er veel te veel spelers die geen leven hebben (zeker momenteel) en hier gretig gebruik van maken. Er zit wel een tactisch aspect in, maar niet als je met 3 accounts om de zo veel uren constant er op los gaat spammen puur zodat de tegenstander op meerdere k incs zit. Vandaar dus een leuk alternatief, de verhoging van de minimumtroepen.

Als ik een hele dag clears verstuurd met 1c moet dodgen zal je mij niet horen klagen. Maar als ik een hele dag incs zit te dodgen waar dan uiteindelijk 4 clears tussen zitten, tja dan komt bij mij toch wel het besef waarom ik zo van torenwerelden hou.
 
Reactiescore
603
Stelling:
De minimumtroepenregel van 2% moet eindelijk verhoogd worden (vooral op werelden zonder toren), dit zal veel fijnere werelden creëren voor alle partijen.

Timen is overrated
 
Reactiescore
603
En wat heeft timen precies te maken met het hersenloos spammen van 1c?

Ik snap sowieso niet waarom je op deze wereld komt spelen als je niet tegen 1C spam kan. Ga dan lekker een classic spelen waarbij het fakelimiet hoger ligt.

Ik ga toch ook niet in een land wonen waar de belasting hoog is en dan vervolgens klagen dat de belasting te hoog is? Kies je toch zelf voor om daar te wonen.
 
Reactiescore
5.598
Ik snap sowieso niet waarom je op deze wereld komt spelen als je niet tegen 1C spam kan. Ga dan lekker een classic spelen waarbij het fakelimiet hoger ligt.

Ik ga toch ook niet in een land wonen waar de belasting hoog is en dan vervolgens klagen dat de belasting te hoog is? Kies je toch zelf voor om daar te wonen.
Zit een verschil in “er tegen kunnen” en “het leuker vinden als het er in mindere mate was”.

1c en edelspam is nu eenmaal deel van het huidig TW, waar ik prima mee deal. Maar als je mij vraagt heb je liever hoger fake limiet of een 1c ban, ben ik daarvoor. Al kan ik prima leven met zoals het nu is.
Al is een 1c ban misschien iets teveel van het goede, daarom ook een hoger fakelimiet.
 
Reactiescore
983
Ik snap sowieso niet waarom je op deze wereld komt spelen als je niet tegen 1C spam kan. Ga dan lekker een classic spelen waarbij het fakelimiet hoger ligt.

Ik ga toch ook niet in een land wonen waar de belasting hoog is en dan vervolgens klagen dat de belasting te hoog is? Kies je toch zelf voor om daar te wonen.

Een classic heeft geen hoger fakelimiet, know your facts.
Geen enkele wereld heeft momenteel een hoger fakelimiet dan 5% en dat vind ik belachelijk.

Overigens speel ik al lang op deze wereld, maar had ik daar geen problemen mee tot nu, omdat ik nu tegen tegenstanders speel die het doen alsof hun leven er van af hangt (of nieuwe teams weg te pesten, zoals ze bij Taow doen)

De bedoeling was trouwens de discussie op gang brengen zonder te verwijzen naar deze wereld, is niet de eerste wereld waar dit gebeurt. Neem het dus niet persoonlijk op, het is gewoon een algemene stelling die nu in me op kwam ;)
 
Bovenaan