Speedronde #4597 - Barbarenronde

Reactiescore
575
#4597 NLS(Speed)
Snelheid: 300
Start: Woensdag 25-03-20 14:00
Einde: Donderdag 26-03-20 22:00
Scenario: Alternatief
Barbarenronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Woensdag 25-03-20 14:00
* Einde: Donderdag 26-03-20 22:00
* Snelheid: 300
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de boostdorpen (bonusdorpen) wint!
* Prijs: De leden van de winnende stam krijgen 150 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 300 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 10 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2500 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Ingeschakeld

De slaapmodus is verplicht en moet 60 minuten op voorhand worden ingesteld!
* Minimum slaaptijd: 8 uur
* Maximum slaaptijd: 10 uur
* Minimum wakkertijd: 10 uur
* Maximum wakkertijd: 12 uur

Hoe werkt de slaapmodus?
Lees deze aankondiging voor een gedetailleerde handleiding van de slaapmodus.


Restricties

* Beginnersbescherming: 15 minuten
* Stamleden: 2
* Gesloten stammen: ja, vanaf woensdag 22:00 uur
* Boerderijlimietregel: ja, 2000 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer

Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde zullen op verschillende momenten boostdorpen op de kaart worden geplaatst (woensdag tussen 21:00-22:00 uur, donderdag tussen 13:00-14:00 uur). De boostdorpen zijn te herkennen aan het grote aantal punten (circa 75.000 punten) en geven zich niet zomaar gewonnen.

(!) Vanaf donderdag 18:00 uur is het niet langer mogelijk om barbarendorpen te edelen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
169
Na de eerste dag was het tussen ons 4'en 99% dominantie met voor de rest 0 tegenstanders. Toen heb ik je gezegd dat wij een fight wilde. Jij reageerden dat je dit niet wilde. Maar doelloos lopen farmen en bb's noblen zonder fights is niet te doen ;) , Je hebt goed gespeeld en wat mij betreft had je mogen winnen. Het stabben en triest noemen terwijl het gevraagd wordt, en wij in de minderheid zijn en je 100+ dorpen hebt noem ik wat raar. De fight duurde ook 5 uur.
 
Reactiescore
20
Na de eerste dag was het tussen ons 4'en 99% dominantie met voor de rest 0 tegenstanders. Toen heb ik je gezegd dat wij een fight wilde. Jij reageerden dat je dit niet wilde. Maar doelloos lopen farmen en bb's noblen zonder fights is niet te doen ;) , Je hebt goed gespeeld en wat mij betreft had je mogen winnen. Het stabben en triest noemen terwijl het gevraagd wordt, en wij in de minderheid zijn en je 100+ dorpen hebt noem ik wat raar. De fight duurde ook 5 uur.

De fight staat die ik er probeerde van te maken stond los van het stabben, helaas was het 2 tegen 1, was interessanter toen ik vv van mijn stam genoot had.

verder, voor de volgende keer zeg even dat de bg vervalt .. dan word je wat meer gerespecteerd
 
Reactiescore
169
De fight staat die ik er probeerde van te maken stond los van het stabben, helaas was het 2 tegen 1, was interessanter toen ik vv van mijn stam genoot had.

verder, voor de volgende keer zeg even dat de bg vervalt .. dan word je wat meer gerespecteerd

Dat zal ik doen excuse in dit geval.
 
Reactiescore
0
Sowieso eigenlijk best jammer als jullie met zn 4en tegen een stammetje van 2 gaan vechten, het hele punt van stamlimiet 2 is dan een beetje weg he...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan