Spotprenten

Reactiescore
301
1.5mil ODA en een nettowinst van 1 dorp tot nu toe?

+ 1 dorpje van Coruscant. Dit is echter wel wave 1 natuurlijk. We zullen zien hoe het zich verder ontwikkelt. Ik gok dat je wel op de hoogte gehouden zal worden via het forum. Ofwel door de verdedigende stam (als zij iets goeds doen) of de aanvallende stam (als wij iets goeds doen) ;)
 
Reactiescore
2.433
+ 1 dorpje van Coruscant. Dit is echter wel wave 1 natuurlijk. We zullen zien hoe het zich verder ontwikkelt. Ik gok dat je wel op de hoogte gehouden zal worden via het forum. Ofwel door de verdedigende stam (als zij iets goeds doen) of de aanvallende stam (als wij iets goeds doen) ;)

Jullie hebben enkel het dorpje van Coruscant hoor ^^
 
Reactiescore
805
+ 1 dorpje van Coruscant. Dit is echter wel wave 1 natuurlijk. We zullen zien hoe het zich verder ontwikkelt. Ik gok dat je wel op de hoogte gehouden zal worden via het forum. Ofwel door de verdedigende stam (als zij iets goeds doen) of de aanvallende stam (als wij iets goeds doen) ;)
Van onze kant zal er altijd reactie zijn ;)

Voor een keer proficiat aan @Coruscant voor het deffen van 2 accounts ^^
 
Reactiescore
392
+ 1 dorpje van Coruscant. Dit is echter wel wave 1 natuurlijk. We zullen zien hoe het zich verder ontwikkelt. Ik gok dat je wel op de hoogte gehouden zal worden via het forum. Ofwel door de verdedigende stam (als zij iets goeds doen) of de aanvallende stam (als wij iets goeds doen) ;)

Ik zal t sowieso in de gaten blijven houden via tw stats, maar wat updates van beide kanten is natuurlijk altijd leuk :) misschien wat leven brengen in het rapportjes topic ;)
 
Reactiescore
161
dorpje Ajacied -> SBL

Dit dorpje toch ook normaal gezien?

Ja hoor. 5 dagen geleden :).
Van onze kant zal er altijd reactie zijn ;)

Voor een keer proficiat aan @Coruscant voor het deffen van 2 accounts ^^

35f3cfc402632be238fd804fdc5b06f5.png
 
Reactiescore
349
Als je met 5 man tussen de 40 en de 60k zit, zit je al op 1/1 deffen. Naar mijn weten deden er minstens 5 man mee aan deze massa.

xoxo

Zitten wel maar 3 man tussen de 40 en 60k, Duck onbekend maar verwacht dit wel.
Legende amper, whitch als die al oda heeft amper, kanarie niks en wat mbs misschien een beetje :D

4 Insomnia Has Yoda.
140199_thumb
100.
61.773gisteren
10 Seduced by Lies
140199_thumb
100.
45.430gisteren
6 What the Duck
140199_thumb
100.
55.51510.03.2020
40 triballégende
140199_thumb
100.
17.71303.03.2020
 
Reactiescore
301
Laatst bewerkt:
Bovenaan