Page 3: Boosten of tactiek (MB)

Reactiescore
1.049
De rest was een week geleden hot topic, waar ik me vanuit jullie perspectief best in kan vinden. Ik zou eerder zeggen dat het (door omstandigheden) een te vroeg gespeelde kaart, daarentegen wachten wij niet tot een event om dat op meerdere acc's te kunnen abusen om zo een nog groter voordeel te behalen. Benieuwd of er dan net zo objectief beoordeeld gaat worden.

Dat je nu opnieuw hierover begint nadat iemand ons (onterecht?) beschuldigde van boosten is enkel overbodige zwartmakerij die van geen enkele meerwaarde. Dat wij nu bij de rest van de community onder een vergrootglas liggen is prima maar daarbij kun je ook doorslaan

Wacht dus je praat internen goed omdat je het nu al doet in plaats van over een paar weken? Kan ik dat hieruit opmaken?
 
Reactiescore
972
Ik ben er even uit geweest (laatste wereld was w50), maar ik meen me te herinneren dat op vorige werelden AF-posters zoals @Roald97 of @.MortuaMemoria er als de kippen bij waren om interners/boosters/pp-abusers aan de kaak stellen op het AF?

Hoezo die plotse omslag? En hoezo het gepikeerd reageren, als het zelfde gedaan wordt bij hun?

Er is geen omslag. Tribal Wars is inderdaad veranderd, maar daarmee mijn mening over dergelijke zaken nauwelijks. Ik vind dat wij niet boosten, zeker niet in de schaal als andere accounts die mij hiervan beschuldigen het wel doen. Wij zijn alleen nu een makkelijk doelwit, omdat wij niet anders konden, dan onze MB internen. Ik respecteer ieders mening, maar enkelen slaan teveel door. Ik denk dat als gewaardeerd AF-ganger jij daar niet anders over denkt. Voor de rest verwijs ik je door naar mijn vorige post, wat betreft de gepikeerde reacties:

"Je maakt de insinuatie dat ik "schuldiger lijk". Daarmee kies je wat mij betreft een kant, maar ik kan het verkeerd interpreteren. Ik zou het logischer vinden als jij als zogenaamd 'neutrale' lezer wat objectiever naar deze situatie zou kijken en zou inzien dat dergelijke aantijgingen gewoon onbeschoft en oneerlijk zijn. Het is ook duidelijk dat de 'tegenpartij' in deze duidelijk meerdere posters nodig heeft om hun punt kracht bij te zetten, net als dat bij de vorige discussie wel 5 posters nodig waren om Interdictum als een booster account neer te zetten en daarbij ieder argument dat ik gaf compleet negeerden. Dat is geen propaganda, dat is zwartmakerij. Daar raak ik inderdaad geïrriteerd van, omdat de mensen die mij daarvan beschuldigen dondersgoed weten dat ik eerlijk spel hoog in het vaandel heb staan en nooit, maar dan ook nooit de regels van Tribal Wars overtreden heb. Het is laag en respectloos.

Hiermee ben ik dan ook weer klaar met deze hele discussie. Interdictum is een goed account en we zijn geen boosters. Als iemand met een gefundeerde mening wil komen, is dat altijd welkom."
 
Reactiescore
524
Wacht dus je praat internen goed omdat je het nu al doet in plaats van over een paar weken? Kan ik dat hieruit opmaken?
Ik praat de intern niet goed, ik ontken alleen niet dat we een MB hebben geïnternd en dat die ons fragiele team is komen versterken.
Misschien verklaard die extra activiteit ook onze farm ;)
 
Reactiescore
766
Het gaat ook niet om jou per definitie. Het trekt veel breder dan dat. Die hele pre-made is een lachertje en speelt op dezelfde manier als elke pre-made dat tot nog toe heeft gedaan. Terwijl Roald sprak over een streng beleid, dat beleid valt dus reuze mee, is gewoon een standaard "doe het niet te overdreven".
 
Reactiescore
972

Haha, jij bent ook niet de intelligentste hè Inge. Maar goed, hetzelfde geldt voor jou als voor Fabian: als jullie op niks inhoudelijks reageren en ons maar zwart blijven maken, blijf ik jullie inhoudelijke punten ook negeren. Al post je dat nog 100x, het doet nog steeds niks af van het punt dat wij maken. Daar zal je echter eerst voor moeten lezen, waar je meer moeite mee blijkt te hebben.
 
Reactiescore
3.452
Haha, jij bent ook niet de intelligentste hè Inge. Maar goed, hetzelfde geldt voor jou als voor Fabian: als jullie op niks inhoudelijks reageren en ons maar zwart blijven maken, blijf ik jullie inhoudelijke punten ook negeren. Al post je dat nog 100x, het doet nog steeds niks af van het punt dat wij maken. Daar zal je echter eerst voor moeten lezen, waar je meer moeite mee blijkt te hebben.
Blijf vooral persoonlijk bashen,siert je ook echt ...x
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.049
Haha, jij bent ook niet de intelligentste hè Inge. Maar goed, hetzelfde geldt voor jou als voor Fabian: als jullie op niks inhoudelijks reageren en ons maar zwart blijven maken, blijf ik jullie inhoudelijke punten ook negeren. Al post je dat nog 100x, het doet nog steeds niks af van het punt dat wij maken. Daar zal je echter eerst voor moeten lezen, waar je meer moeite mee blijkt te hebben.
Ik had die screen nog niet meegekregen maar je hebt daar toch duidelijke intenties om samen te spelen! Tis niet dat het zomaar 'toeval' is dat dat ineens gebeurd dan
 
Reactiescore
2.444
Ik praat de intern niet goed, ik ontken alleen niet dat we een MB hebben geïnternd en dat die ons fragiele team is komen versterken.
Misschien verklaard die extra activiteit ook onze farm ;)

Hiermee ben ik dan ook weer klaar met deze hele discussie. Interdictum is een goed account en we zijn geen boosters. Als iemand met een gefundeerde mening wil komen, is dat altijd welkom."

Het gaat hier alleen om een vooraf geplande fusie, niet om het simpelweg internen van een MB omdat jullie team 'fragiel' is. Jullie hebben voor de start in het topic van Roald aangegeven dat deze speler bij jullie account behoorden en dat jullie een team vormen. Vervolgens is er door forum account Interdictum ook nog eens toegegeven dat dit het geval is op het AF. Hiernaast heeft account Interdictum exact hetzelfde gedaan op W67, toen der tijd met Korjakskaja Sopka, een geplande fusie die net als hier is toegeven op het AF. Dus het account Interdictum zijn wel degelijk boosters, er zijn nu minstens twee werelden waarbij het account exact dezelfde boost tactiek toepast tijdens de start.
 
Reactiescore
3.452
Toch ingezien dat het woordje booster niet toepasselijk is? Aangezien je hem even weg-edit.
Oh ik dacht leuk,reactie van Maks op de vorige posts van Aburd en Tlf,maar helaas..het enige waar je op reageert is een bewerkte post van mij.
Jammer!
 
Reactiescore
973

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik ben er even uit geweest (laatste wereld was w50), maar ik meen me te herinneren dat op vorige werelden AF-posters zoals @Roald97 of @.MortuaMemoria er als de kippen bij waren om interners/boosters/pp-abusers aan de kaak stellen op het AF?

Hoezo die plotse omslag? En hoezo het gepikeerd reageren, als het zelfde gedaan wordt bij hun?

Er is helemaal geen omslag hoor. Ik verafschuw nog steeds pp abuse, grootschalig internen en boosten. Echter is de mate waarop je het alle drie doet wel belangrijk. Ik heb er op deze wereld ook geen doekjes om gewonden en ben daar ook niet op teruggekomen. Ik vraag mij ook af waarom je mij tagged, ik kom daarnaast ook niet op voor spelers die dit in schadelijke mate doen.
 
Reactiescore
735
Haha, jij bent ook niet de intelligentste hè Inge. Maar goed, hetzelfde geldt voor jou als voor Fabian: als jullie op niks inhoudelijks reageren en ons maar zwart blijven maken, blijf ik jullie inhoudelijke punten ook negeren. Al post je dat nog 100x, het doet nog steeds niks af van het punt dat wij maken. Daar zal je echter eerst voor moeten lezen, waar je meer moeite mee blijkt te hebben.
Blijf je nou piepen over dat ik niet inhoudelijk zou reageren? Er valt niet inhoudelijk te reageren op iets dat niet heeft plaatsgevonden he?
Ja er zijn spelers om Savior heen die je met Savior zou kunnen verbinden, dus?

Hebben wij ze gefarmd? Nope. Hebben ze voor ons gecleard? Nope. Hebben wij ze geinternd? Nope.

Heeft Interdictum Apog gefarmd? Geen idee. Heeft Interdictum Apog laten clearen voor hen zelf? Oh jazeker. Heeft Interdictum Apog geïnterned? Jep :)

De slachtofferrol is hier allesbehalve toepasselijk Maks;)
 
Reactiescore
2.444
Ik vraag mij ook af waarom je mij tagged, ik kom daarnaast ook niet op voor spelers die dit in schadelijke mate doen.

Het is inderdaad opvallend dat er niemand vanuit de pre-made account Interdictum verdedigd op het AF. Ik vind het mooi dat het merendeel van de community duidelijk tegen dit soort praktijken zijn, hopelijk zal dit uiteindelijk leiden tot een verandering in de interpretatie van de regelgeving.
 
Reactiescore
6
Er is helemaal geen omslag hoor. Ik verafschuw nog steeds pp abuse, grootschalig internen en boosten. Echter is de mate waarop je het alle drie doet wel belangrijk. Ik heb er op deze wereld ook geen doekjes om gewonden en ben daar ook niet op teruggekomen. Ik vraag mij ook af waarom je mij tagged, ik kom daarnaast ook niet op voor spelers die dit in schadelijke mate doen.

Ik tag je niet per sé omdat je niet op komt voor spelers die dit in schadelijke mate doen, maar omdat je de stamleider, en dus aanspreekpunt/boegbeeld bent van een stam die zich, in mijn opzicht wel schuldig maakt aan pp abuse en boosten en daar houd ik dan de leider aansprekelijk voor.

Bvb een acc als Schedel, die al in de rim start en nog voor hij uit beginnersbescherming gaat 2k punten aantikt, die gaat ook wel ettelijke duizenden PP's gespendeerd hebben. Ook vind ik starten met meerdere stammen, om dan waarschijnlijk samen te gaan met de sterke overblijvende acc's en de zwakkere te internen ook een vorm van boosten aangezien het je gewoon, zeker in deze fase van het spel, een oneerlijk voordeel bezorgd door de grotere clear capaciteiten/hogere kansen om de start goed te doorkomen.
 

DeletedUser75418

Guest
Om even de titel van het topic te ontleden (en dan praat ik even over de premade):
Ik vond het persoonlijk vrij overdreven hoe er werd gereageerd t.o.v. de premade toen jullie met 6 a 7 accounts zouden starten. Velen beweerden dat het al een overkill zou zijn met de shitload aan kwaliteit en activiteit die jullie met je meebrengen. Maar nu begin ik langzamerhand wel een beetje te twijfelen of jullie echt voor de challenge zijn gegaan. Aantal MB's lag al vrij hoog (althans ik vind 1,5 toch zeker niet weinig.) Maar vervolgens toen UM werd weggespeeld was het eerste wat iedereen te horen kreeg dat Smashinone niet tot de premade behoorde en 'hooguit als MB zou fungeren' (bewijs moet ik terugzoeken). Vervolgens hoor ik nu dat Smashingone ineens wel bij de stam hoort... Dan heb je ook nog ene Gregory die natuurlijk nog wordt ontkent als premade recruit maar over 2 weken er ineens wel bij hoort. Dan nog de APOG intern.

Wat ik met deze samenvatting probeer te bereiken is het volgende:
Jullie zeggen voor de challenge te staan, maar buiten een paar stamaanmeldingen te hebben geweigerd, welke dingen hebben jullie eraan gedaan om die challenge zo groot mogelijk te maken voor jezelf? Want op dit moment zie ik enkel een paar mensen die onzeker over hun eigen kunnen zijn en zich dus de start uit boosten of recruiteren wat niet bepaald uitdaging biedt of skill toont.

Zelf vind ik gemiddeld 1,5 mb per account niet echt veel, maar daar kunnen meningen natuurlijk in verschillen. Heb de vorige recente werelden niet gespeeld, maar volgens mij hadden HiHo en Ima. stukken meer mb's/du's. Voor een uitdaging gaan betekent niet gelijk dat niemand van ons een mb mag hebben. Roald had volgens mij al een keer aangegeven wat er nog meer onder zijn definitie van ''challenge'' viel, zoals het samen leiding geven met Warre. Persoonlijk is de uitdaging niet de voornaamste reden dat ik deze wereld speel. Toen Roald mij vroeg voor de premade leek het me leuk, aangezien ik w68 ook met hem speelde en goede contacten met een groot gedeelte van de premade had. Dat had Roald natuurlijk met meer mensen en dus logisch dat veel mensen bij de premade erbij wilden. Er zijn genoeg accounts afgewezen, zodat het geen overkill premade wordt. Verder door de premade open en bloot op tafel te gooien, creeër je al meer uitdaging. Er zijn zat kwalitatieve accounts gestart toen Roald het topic ''Challenge guarenteed, or not'' opende.

Zoals ik al zei de voornaamste reden om deze wereld te starten is niet het uitdagen van andere spelers/stammen, maar dit neemt niet weg dat ik niet open sta voor een uitdaging. Als je kijkt naar de laatste 2 weken, dan hebben enkele leden van de premade het zwaar te verduren gehad. Colla; 2 keer gebacktimed, sjondeer gebacktimed, UM weggeedeld en vele treintjes gesniped. Is het dan echt een overkill premade? Accounts als TAD en Savior doen zeker niet onder het niveau. Dan over het punt van rekrutering. Er is nooit gezegd dat we niet zouden rekruteren, we proberen het gewoon zolang mogelijk te vermijden. Er wordt nu gewoon vooruit gelopen op de zaak dat smashing en gregory al lid zijn. Mocht dat gebeuren dan zou er vast wel een goede reden voor zijn.


+/- 3/4 volle stammen maar joh.
Overdrijven is ook een vak. Kan je de stammen noemen die als mb/du fungeren of de 48 accounts? Waarschijnlijk ga jij er vanuit dat als een account van de premade in een random stam zit, dat gelijk heel die stam du/mb is. Om even een voorbeeld te pakken met jouw redenatie. TAD en savior zitten beide in de stam love. Zijn de overige 8 spelers dan gelijk hun du/mb?
 
Reactiescore
735
Zelf vind ik gemiddeld 1,5 mb per account niet echt veel, maar daar kunnen meningen natuurlijk in verschillen. Heb de vorige recente werelden niet gespeeld, maar volgens mij hadden HiHo en Ima. stukken meer mb's/du's. Voor een uitdaging gaan betekent niet gelijk dat niemand van ons een mb mag hebben. Roald had volgens mij al een keer aangegeven wat er nog meer onder zijn definitie van ''challenge'' viel, zoals het samen leiding geven met Warre. Persoonlijk is de uitdaging niet de voornaamste reden dat ik deze wereld speel. Toen Roald mij vroeg voor de premade leek het me leuk, aangezien ik w68 ook met hem speelde en goede contacten met een groot gedeelte van de premade had. Dat had Roald natuurlijk met meer mensen en dus logisch dat veel mensen bij de premade erbij wilden. Er zijn genoeg accounts afgewezen, zodat het geen overkill premade wordt. Verder door de premade open en bloot op tafel te gooien, creeër je al meer uitdaging. Er zijn zat kwalitatieve accounts gestart toen Roald het topic ''Challenge guarenteed, or not'' opende.

Zoals ik al zei de voornaamste reden om deze wereld te starten is niet het uitdagen van andere spelers/stammen, maar dit neemt niet weg dat ik niet open sta voor een uitdaging. Als je kijkt naar de laatste 2 weken, dan hebben enkele leden van de premade het zwaar te verduren gehad. Colla; 2 keer gebacktimed, sjondeer gebacktimed, UM weggeedeld en vele treintjes gesniped. Is het dan echt een overkill premade? Accounts als TAD en Savior doen zeker niet onder het niveau. Dan over het punt van rekrutering. Er is nooit gezegd dat we niet zouden rekruteren, we proberen het gewoon zolang mogelijk te vermijden. Er wordt nu gewoon vooruit gelopen op de zaak dat smashing en gregory al lid zijn. Mocht dat gebeuren dan zou er vast wel een goede reden voor zijn.



Overdrijven is ook een vak. Kan je de stammen noemen die als mb/du fungeren of de 48 accounts? Waarschijnlijk ga jij er vanuit dat als een account van de premade in een random stam zit, dat gelijk heel die stam du/mb is. Om even een voorbeeld te pakken met jouw redenatie. TAD en savior zitten beide in de stam love. Zijn de overige 8 spelers dan gelijk hun du/mb?
Jep, stuk voor stuk slaven, that's how we roll! :D
 
Reactiescore
201
Het is inderdaad opvallend dat er niemand vanuit de pre-made account Interdictum verdedigd op het AF. Ik vind het mooi dat het merendeel van de community duidelijk tegen dit soort praktijken zijn, hopelijk zal dit uiteindelijk leiden tot een verandering in de interpretatie van de regelgeving.

Omdat we zelfs in quarantaine wel wat beters te doen hebben haha :tongue:
 
Bovenaan