Page 3: Boosten of tactiek (MB)

Reactiescore
1.049
Om even de titel van het topic te ontleden (en dan praat ik even over de premade):
Ik vond het persoonlijk vrij overdreven hoe er werd gereageerd t.o.v. de premade toen jullie met 6 a 7 accounts zouden starten. Velen beweerden dat het al een overkill zou zijn met de shitload aan kwaliteit en activiteit die jullie met je meebrengen. Maar nu begin ik langzamerhand wel een beetje te twijfelen of jullie echt voor de challenge zijn gegaan. Aantal MB's lag al vrij hoog (althans ik vind 1,5 toch zeker niet weinig.) Maar vervolgens toen UM werd weggespeeld was het eerste wat iedereen te horen kreeg dat Smashinone niet tot de premade behoorde en 'hooguit als MB zou fungeren' (bewijs moet ik terugzoeken). Vervolgens hoor ik nu dat Smashingone ineens wel bij de stam hoort... Dan heb je ook nog ene Gregory die natuurlijk nog wordt ontkent als premade recruit maar over 2 weken er ineens wel bij hoort. Dan nog de APOG intern.

Wat ik met deze samenvatting probeer te bereiken is het volgende:
Jullie zeggen voor de challenge te staan, maar buiten een paar stamaanmeldingen te hebben geweigerd, welke dingen hebben jullie eraan gedaan om die challenge zo groot mogelijk te maken voor jezelf? Want op dit moment zie ik enkel een paar mensen die onzeker over hun eigen kunnen zijn en zich dus de start uit boosten of recruiteren wat niet bepaald uitdaging biedt of skill toont.
 
Reactiescore
735
Ik baseer me liever op feiten. Onze rover staat vandaag net zo hoog, dus niks vreemds aan. Bovendien is de rover van Savior ook een stuk hoger, is die dan ook geboost? Of die van TAD? Of welke dan ook? Dit is gewoon weer een goedkope manier van de premade bashen, je doet je naam weer eer aan Anton.



Nergens gezegd dat het onzin is! Maar je hebt in de vorige discussie ook moeite met lezen gehad, dus had niks anders verwacht.

Lekker goedkoop de premade bashen. Totaal ongenuanceerd en op niks gebaseerd.



Nogmaals, ik kijk naar de feiten. Iedereen die zich niet baseert op feiten en dit soort flauwekul als waarheid aanneemt, is gewoon slecht bezig. Als jij door mijn manier van posten mij schuldig acht van rover boosten, zegt dat meer over jou eerlijk gezegd :tongue:

Daarbij, de beschuldiging is zowel door mij als door Slave to the Rythm ontkracht en nog komen er 3 andere posters, waaronder jij, als vliegen op de stront af om de premade te beschuldigen met hetzelfde ontkrachte feit. Dit is niet stil te leggen, aangezien de haat jegens de premade bij enkelen vrij diep zit.
Ah de discussie die jij abrupt beëindigde door niet meer te antwoorden toen zelfs je stammie het met me eens was, ah ja die!
Maak jezelf niet zo belachelijk dat het gebaseerd zou zijn op niks, intern anders nog wat:)
Ik heb je overigens nooit beticht van vals spelen hoor, jullie hadden perfect nagevraagd bij Duckje wanneer iets 100% onder boosten valt (deze lijn is erg dun weten we allemaal), zodat jullie dit mooi konden omzeilen, althans een poging tot. Echter kunnen we zeer zeker wel concluderen dat Interdictum het zichzelf zo makkelijk mogelijk maakt;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
Je maakt de insinuatie dat ik "schuldiger lijk". Daarmee kies je wat mij betreft een kant, maar ik kan het verkeerd interpreteren. Ik zou het logischer vinden als jij als zogenaamd 'neutrale' lezer wat objectiever naar deze situatie zou kijken en zou inzien dat dergelijke aantijgingen gewoon onbeschoft en oneerlijk zijn. Het is ook duidelijk dat de 'tegenpartij' in deze duidelijk meerdere posters nodig heeft om hun punt kracht bij te zetten, net als dat bij de vorige discussie wel 5 posters nodig waren om Interdictum als een booster account neer te zetten en daarbij ieder argument dat ik gaf compleet negeerden. Dat is geen propaganda, dat is zwartmakerij. Daar raak ik inderdaad geïrriteerd van, omdat de mensen die mij daarvan beschuldigen dondersgoed weten dat ik eerlijk spel hoog in het vaandel heb staan en nooit, maar dan ook nooit de regels van Tribal Wars overtreden heb. Het is laag en respectloos.

Hiermee ben ik dan ook weer klaar met deze hele discussie. Interdictum is een goed account en we zijn geen boosters. Als iemand met een gefundeerde mening wil komen, is dat altijd welkom.

Daarmee begrijp je verkeerd. Ik zeg niet dat je schuldig of niet bent. Beide partijen heeft geen sterk bewijs. Enige wat ik zeg dat je schuldiger klinkt, niet dat je schuldiger bent.
 
Reactiescore
489
Om even de titel van het topic te ontleden (en dan praat ik even over de premade):
Ik vond het persoonlijk vrij overdreven hoe er werd gereageerd t.o.v. de premade toen jullie met 6 a 7 accounts zouden starten. Velen beweerden dat het al een overkill zou zijn met de shitload aan kwaliteit en activiteit die jullie met je meebrengen. Maar nu begin ik langzamerhand wel een beetje te twijfelen of jullie echt voor de challenge zijn gegaan. Aantal MB's lag al vrij hoog (althans ik vind 1,5 toch zeker niet weinig.) Maar vervolgens toen UM werd weggespeeld was het eerste wat iedereen te horen kreeg dat Smashinone niet tot de premade behoorde en 'hooguit als MB zou fungeren' (bewijs moet ik terugzoeken). Vervolgens hoor ik nu dat Smashingone ineens wel bij de stam hoort... Dan heb je ook nog ene Gregory die natuurlijk nog wordt ontkent als premade recruit maar over 2 weken er ineens wel bij hoort. Dan nog de APOG intern.

Wat ik met deze samenvatting probeer te bereiken is het volgende:
Jullie zeggen voor de challenge te staan, maar buiten een paar stamaanmeldingen te hebben geweigerd, welke dingen hebben jullie eraan gedaan om die challenge zo groot mogelijk te maken voor jezelf? Want op dit moment zie ik enkel een paar mensen die onzeker over hun eigen kunnen zijn en zich dus de start uit boosten of recruiteren wat niet bepaald uitdaging biedt of skill toont.

Dit vind ik heel mooi verwoord. Ikzelf ben niet het type dat gaat bashen op de premde zelf. Het is juist goed dat Roald dit openbaar heeft gemaakt. Dat heeft er zeker voor gezorgd dat dit de wereld met het meeste kwaliteit zal zijn van de afgelopen werelden en de toekomstige. Dit idee zorgde er voor mij persoonlijk voor om nog een laatste x echt te knallen en kijken hoe deze wereld zal vorderen.

Het punt dat ik wilde aanhalen, is dat jullie al een premade hadden, geen probleem. Maar als je ziet hoeveel accs (premade + hulpaccs) jullie nu hebben, kan je toch al spreken over een grote kwantitatieve voorsprong boven alle kwaliteit die jullie al hebben. Dan moeten jullie mij eens uitleggen waar jullie momenteel de uitdaging zoeken...
 
Reactiescore
1.363
Zwaar hypocriet weer. Mensen die zelf iedereen altijd met 5 lui minimaal (premade kaknoobs) Gaan janken als ze n keer op hun plek worden gezet. Jullie zijn gewoon een stel zielige boosters, die niet anders kunnen winnen. Hopelijk wordt hier goed tegen gehandeld vanuit tw.
 
Reactiescore
7.918
Ah daar is de runner ook weer die zijn ongefundeerde gal komt spuwen zodat ie weer wat te haten heeft. Ben benieuwd wanneer je hier je accountje weer op delete gaat jatsen wanneer de kaknoobs weer jou kant op komen. Ben weinig newgen noobs tegengekomen die zo achterlijk posten als jou, holy shit.
 
Reactiescore
967
Ik vind het wel omgekeerde wereld dat Interdictum hier "geprikkeld" reageert. Wellicht was het niet jullie intentie, maar als je iemand aanspreekt op boosten (waarbij je zegt geen bewijs te hebben), zet je hun alsnog in slecht daglicht. Dan zijn zij in hun recht om zichzelf te verdedigen en dat dit dan middels een geïrriteerde reactie komt is meer dan logisch.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik vind het wel omgekeerde wereld dat Interdictum hier "geprikkeld" reageert. Wellicht was het niet jullie intentie, maar als je iemand aanspreekt op boosten (waarbij je zegt geen bewijs te hebben), zet je hun alsnog in slecht daglicht. Dan zijn zij in hun recht om zichzelf te verdedigen en dat dit dan middels een geïrriteerde reactie komt is meer dan logisch.
Iedereen kan toch zien dat APOG zijn ODA elke keer omhoog ging zodra inter een dorp pakte en vervolgends gaat APOG uit Amen om door Inter geinternt te worden. Hoeveel meer bewijs heb je nodig :p?
 
Reactiescore
6
Ik ben er even uit geweest (laatste wereld was w50), maar ik meen me te herinneren dat op vorige werelden AF-posters zoals @Roald97 of @.MortuaMemoria er als de kippen bij waren om interners/boosters/pp-abusers aan de kaak stellen op het AF?

Hoezo die plotse omslag? En hoezo het gepikeerd reageren, als het zelfde gedaan wordt bij hun?
 
Reactiescore
967
Iedereen kan toch zien dat APOG zijn ODA elke keer omhoog ging zodra inter een dorp pakte en vervolgends gaat APOG uit Amen om door Inter geinternt te worden. Hoeveel meer bewijs heb je nodig :p?

Dat is toch een geheel andere zaak dan waar jullie in eerste instantie over posten? Jullie beginnen over een gebooste rover, Interdictum reageert daarop.
 

DeletedUser75418

Guest
Iedereen kan toch zien dat APOG zijn ODA elke keer omhoog ging zodra inter een dorp pakte en vervolgends gaat APOG uit Amen om door Inter geinternt te worden. Hoeveel meer bewijs heb je nodig :p?

Discussie ging er toch over dat de farms werden geboost? Dat het raar(geboost) was dat er 440k is gefarmd, terwijl er 12k dorpen zijn geplunderd.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dat is toch een geheel andere zaak dan waar jullie in eerste instantie over posten? Jullie beginnen over een gebooste rover, Interdictum reageert daarop.
Discussie ging er toch over dat de farms werden geboost? Dat het raar(geboost) was dat er 440k is gefarmd, terwijl er 12k dorpen zijn geplunderd.
Vgm werd er gezegd dat Inderdictum aan t boosten is. Vervolgends maken ze zelf een opmerking over een ''gebooste'' farm, die ik niet serieus nam integenstelling tot andere.

Iets verder terug lezen dan 3 posts.
 
Reactiescore
967
Interdictum die zen rover boost gisteren, daar heb ik geen bewijs van.

Dit was het gegeven voorbeeld... Sta zelf buiten de discussie, maar zeg alleen dat het meer dan logisch is dat interdictum geprikkeld reageert als dit soort post ongefundeerd worden neer gezet. Iedereen gaat zichzelf dan verdedigen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dit was het gegeven voorbeeld... Sta zelf buiten de discussie, maar zeg alleen dat het meer dan logisch is dat interdictum geprikkeld reageert als dit soort post ongefundeerd worden neer gezet. Iedereen gaat zichzelf dan verdedigen.
T ging dus al 1,5 pagina over meer dan die rover.
 
Reactiescore
489
Zoals gezegd kan ik die rover niet bewijzen, maar heb het zelf gehoord uit het kamp van de premade. Maar omdat ik hier nogmaals geen bewijs voor heb, is het idd een losse flodder. Wil niet zeggen dat ik dit niet even mag aangeven toch :p
 
Reactiescore
524
Vgm werd er gezegd dat Inderdictum aan t boosten is. Vervolgends maken ze zelf een opmerking over een ''gebooste'' farm, die ik niet serieus nam integenstelling tot andere.

Iets verder terug lezen dan 3 posts.
De rest was een week geleden hot topic, waar ik me vanuit jullie perspectief best in kan vinden. Ik zou eerder zeggen dat het (door omstandigheden) een te vroeg gespeelde kaart, daarentegen wachten wij niet tot een event om dat op meerdere acc's te kunnen abusen om zo een nog groter voordeel te behalen. Benieuwd of er dan net zo objectief beoordeeld gaat worden.

Dat je nu opnieuw hierover begint nadat iemand ons (onterecht?) beschuldigde van boosten is enkel overbodige zwartmakerij die van geen enkele meerwaarde. Dat wij nu bij de rest van de community onder een vergrootglas liggen is prima maar daarbij kun je ook doorslaan
 

DeletedUser75418

Guest
T ging dus al 1,5 pagina over meer dan die rover.

Je tagged een bericht van Sonemmontis, die had het erover dat er geen bewijs is van het boosten van farms en dat hij de geprikkelde reactie van Maks begrijpt. Jij reageert hier vervolgens op dat APOG een intern is, wat een ander onderwerp/discussie is
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
De rest was een week geleden hot topic, waar ik me vanuit jullie perspectief best in kan vinden. Ik zou eerder zeggen dat het (door omstandigheden) een te vroeg gespeelde kaart, daarentegen wachten wij niet tot een event om dat op meerdere acc's te kunnen abusen om zo een nog groter voordeel te behalen. Benieuwd of er dan net zo objectief beoordeeld gaat worden.

Dat je nu opnieuw hierover begint nadat iemand ons (onterecht?) beschuldigde van boosten is enkel overbodige zwartmakerij die van geen enkele meerwaarde. Dat wij nu bij de rest van de community onder een vergrootglas liggen is prima maar daarbij kun je ook doorslaan
Je tagged een bericht van Sonemmontis, die had het erover dat er geen bewijs is van het boosten van farms en dat hij de geprikkelde reactie van Maks begrijpt. Jij reageert hier vervolgens op dat APOG een intern is, wat een ander onderwerp/discussie is

Aangezien @thelightfighter een groter topic aanhaalde dan de farms en waar Erebos, MeGusta & Farmox op door gaan. Er lopen hier twee discussies door elkaar die beide op boosten discussie belanden.
 
Bovenaan