W74

DeletedUser75260

Guest
Door lockdown zitten veel mensen nu thuis. Gezien W73 al even loopt en achterstand te groot is om er nog betekenis te spelen, vroeg ik mij af wanneer W74 zou uitkomen ? Is daar al enige informatie over ? Richtdatum ?
 

DeletedUser75260

Guest
Zal dus voor begin mei zijn ? Spijtig wel !
Veel mensen nu thuis en denk dat ik niet enige ben die nu plots TW wil herbeginnen door de extra vrije tijd !
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Aangezien Inno ook thuis zit te werken, verwacht ik niet dat er al snel een nieuwe wereld zal starten, maar @Duckje kan hier uitsluitsel over geven.

Wellicht een idee om een 2e classic/speed server in te richten gedurende “de corona tijd”?

Op de Franse server zal er een soort classic/speed met snelheid 8 op 26 maart starten met de lengte van 1 maand. Sneller dan een classic en vele malen slomer dan een speed.


Maar om het niet ten koste te laten gaan van alle speeds en de huidige classic stel ik een 2e classic/speed server voor waarop deze ronde gehouden kan worden.

Let wel op, op .fr wordt je bij het joinen automatisch in 1 van de 4 vooraf geregistreerde stammen ingedeeld. Na 4 dagen worden deze stammen opnieuw ingedeeld en gebalanceerd zodat later starten eerlijk blijft.

Ik denk dat hier wel veel animo voor zal zijn..
 

DeletedUser17472

Guest
Wellicht een idee om een 2e classic/speed server in te richten gedurende “de corona tijd”?

Op de Franse server zal er een soort classic/speed met snelheid 8 op 26 maart starten met de lengte van 1 maand. Sneller dan een classic en vele malen slomer dan een speed.


Maar om het niet ten koste te laten gaan van alle speeds en de huidige classic stel ik een 2e classic/speed server voor waarop deze ronde gehouden kan worden.

Let wel op, op .fr wordt je bij het joinen automatisch in 1 van de 4 vooraf geregistreerde stammen ingedeeld. Na 4 dagen worden deze stammen opnieuw ingedeeld en gebalanceerd zodat later starten eerlijk blijft.

Ik denk dat hier wel veel animo voor zal zijn..
De speedserver is er voor de speeder (en voor iedereen die deel wil nemen). @ropiloot11 stelt bewust overdag ronden in omdat er veel spelers thuis zitten. Overigens moet Ropiloot gewoon werken overdag. Maar ik zal je boodschap doorgeven.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
De speedserver is er voor de speeder (en voor iedereen die deel wil nemen). @ropiloot11 stelt bewust overdag ronden in omdat er veel spelers thuis zitten. Overigens moet Ropiloot gewoon werken overdag. Maar ik zal je boodschap doorgeven.

Ik meende dat er op de Duitse server voorheen 2 SDS (speed) servers waren, met de 1e server kunnen de speeds door blijven gaan en met de 2e server zou je zo’n “quarantaine ronde” kunnen instellen, ook kan je hier (internationale speed) toernooien ophouden en “rent a round”.

Ik zie alleen maar voordelen ;)
 
Reactiescore
575
Ik meende dat er op de Duitse server voorheen 2 SDS (speed) servers waren, met de 1e server kunnen de speeds door blijven gaan en met de 2e server zou je zo’n “quarantaine ronde” kunnen instellen, ook kan je hier (internationale speed) toernooien ophouden en “rent a round”.

Ik zie alleen maar voordelen ;)
Dank voor je idee.

We zullen kijken welke mogelijkheden er zijn op de speedwereld maar ik kan je niets beloven. ;)
 

DeletedUser75260

Guest
Bedankt allen voor respons ! Ik zie wel wat er uit de bus kom en zal anders even mijn Duits bijschaven.
Speedronden overdag zijn idd top ! Waarvoor dank @ropiloot11 !
 
Bovenaan