De Premiumbeurs

Reactiescore
1.892
Sowieso een kansloze bedoeling dat nieuwe beursconcept. Een beursdrop met de frequentie van 18 gs per minuut? Alsof het pay-2-win-gehalte sinds ingang van de premiumbeurs al niet erg genoeg was, heeft Inno het voor elkaar gekregen om hier een geheel nieuwe dimensie aan te geven. Chapeau voor het nog verder verneuken van het ooit zo leuke TW.
 
Reactiescore
786
ok dan is dus Inni met een smerig systeem bezig , zet er dan elke minuut 64-64-65 op , nu word er dus op een smerige manier geld verdiend want degene die koopt zal ook weer premiepunt moeten kopen
waar hun dus plezier aan beleven
pnt omzetten in geld is pnt witwassen want deze gegeven worden nergens opgegeven...
Opletten met het gebruiken van de afkorting Inni voor Innogames. Mag ik suggereren om Inno te gaan gebruiken. We hebben hier namelijk wat spelers in de community die dit kunnen verwarren met de stam Inni. En voor je het weet hebben we daar weer een complot forum topic over.
 
Reactiescore
1.454
Opletten met het gebruiken van de afkorting Inni voor Innogames. Mag ik suggereren om Inno te gaan gebruiken. We hebben hier namelijk wat spelers in de community die dit kunnen verwarren met de stam Inni. En voor je het weet hebben we daar weer een complot forum topic over.

Voordat je het weet proberen ze je een ban aan te smeren. Hebben ze op deze wereld ook al geprobeerd bij ons ;)
 

DeletedUser81766

Guest
ha ha deze word dus niet gesnapt , het gaat niet om degene , ik dus die deze pnt koopt ,
het gaat om degene die kans ziet om deze verkoop te doen , ff goed lezen
verkoop elke minuut 20-20-21 in een keer
niet ik verkoop 20 leem of hout of ijzer nee in een keer verschijnt dit
wat ook al niet mogelijk is omdat je slechts vanaf 64 kan verkopen

Je slaat de spijker op de kop, er zijn wel meer posters op het Algemeen Forum waar ik moeite mee heb om hun posts te lezen. Bij jou ga ik het niet eens proberen.

Sowieso een kansloze bedoeling dat nieuwe beursconcept. Een beursdrop met de frequentie van 18 gs per minuut? Alsof het pay-2-win-gehalte sinds ingang van de premiumbeurs al niet erg genoeg was, heeft Inno het voor elkaar gekregen om hier een geheel nieuwe dimensie aan te geven. Chapeau voor het nog verder verneuken van het ooit zo leuke TW.

Wat dacht je van de boost gehalte, pp farmers kunnen nu met hun “Premium-punten Heer (PPH)” noem ik het maar even afspreken wanneer deze en hoeveel pp deze speler op de beurs verkoopt. Doordat er continue gs beschikbaar is kan de PPH het getal al van te voren invoeren, geen schijn van kans dat een ander dit kan snipen.

Wereld 70 was deze continuïteit er niet, in plaats daarvan kwam om de ongeveer 2/3 uur tijd een hogere percentage (ook belachelijk maar goed..) op de beurs.

Zo gezegd, van slecht enkel slechter.
 
Reactiescore
766
Praktisch elke drop kan ik wat mee pakken. PC 90% en mobiel 25%. Gok dat jij gewoon erg sloom bent.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Dat kan uiteraard verschillen per continent. Er zijn volgens mij al eerder zulke bots in omloop geweest dus het zou zomaar kunnen.
 
Reactiescore
766
Tijdens wachten kijk ik af en toe en zie ik binnen seconden gs verdwijnen. Gewoon niet menselijk.
overtikken + enter + enter. Moet makkelijk kunnen in 1-2 seconden.
 
Reactiescore
766
Bovenaan