Earlygame Awards / Verwachtingen

DeletedUser69389

Guest
Gejat van @R.E.L


Misschien wel leuk om te kijken hoe iedereen de wereld nu ziet, dan kunnen we richting mid - lategame eens kijken hoe het er voor staat.

PHP:
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio mei in de top 10 staan?

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?
Zonder twijfel Act of Divinity, Collationem, Honeybooboo, Savior of the North & Wrath of the Dragon

Het zijn accounts/spelers die bewezen hebben een wereld te kunnen sturen, alsook doorgaans enorm actief te zijn. Ik denk dat deze accounts gaan bepalen welke stammen er komen en ook gaan bepalen hoe ze eruit komen te zien.

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?
Wanneer Monkey Guy niet tot de premade van Roald behoort zie ik voor dit account geen positief toekomstperspectief gezien zijn ligging. Ook Dagobert en Prope Periculosius ben ik niet direct overtuigd van. Voor de rest de spelers die standaard vlot zullen wegvallen zoals een Lecoq of Reol.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?
Misschien dat ze al zijn opgericht in naam, maar nog niet in de praktijk zoals die van Amen of Swift. Misschien dat in 1 van die stammen uiteindelijk de premade van Roald zal opgaan. Maar die stam zal alleszins de wereld gaan bepalen.

Ook denk ik dat Savior kennende zij wel iets zullen beramen. Ik hoop het voor de tegenstand.

Onze eigen stam denk ik niet, want wij zijn vooral gestart voor de gezelligheid en om te kijken waar het schip strandt. Staat nog helemaal niet vast of we mensen gaan recruiten en zoja wie. Een stam waar ik wel van denk dat daar iets gaat gebeuren is met Level. Ik verwacht dat die wel lang mee gaan doen. Ook de Inni groep verwacht ik wel, ondanks dat ze zeggen van niet.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?
Lada en THS!

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?
Contradistinctions en dan vooral omdat ik dit account niet had verwacht. Was een aangenaam account op wereld 50. Ook Ruiter valt voor mij positief op.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?
Of het de grootste wordt geen idee. Maar ik verwacht dat op den duur de stam van Roald tegen een ander kamp zal gaan opnemen onder leiding van Savior. Dat scenario lijkt mij gezien het verleden het meest voor de hand liggend. Of er moeten stammen er tussendoor gaan fietsen zoals de stam Level, de Inni groep of de stam waar ondergetekende in zit wanneer wij misschien toch gaan groeien.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?
Ik denk dat dit 45 en 55 zijn. Die werelden lijken mij vooralsnog het minst gecontroleerd.

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?
Wrath door ODD, Colla door efficiënte ODA en offc Savior.

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio mei in de top 10 staan?
Ruiter, Valar, Noo Noo, Niettedoen, Do Not Eat Yellow, The Alcoholic Dream, Ruiter, Pschyedelic, Savior of The North en Interdictum.

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Ik hoop dat de verrassing is dat deze wereld iets van de grandeur krijgt zoals vroeger op bijvoorbeeld wereld 18, 30, 34, 39, 42 of 47 met echt spanning en strijd. Niet dat het een wereld als alle anderen wordt die bij een beetje strijd zo gespeeld is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.018
Vond de uiteindelijke winnaars op 30, 34 en 39 niet echt verrassend tbh Martijn
 
Reactiescore
1.018
Kan zijn dat ik me vergis maar waren toch 2 stammen waarbij Sven uiteindelijk een stab uitvoerde?
 
Reactiescore
1.278
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze classic hebben?
Zonder twijfel Act of Divinity, Collationem, Honeybooboo, Savior of the North & Wrath of the Dragon

Het zijn accounts/spelers die bewezen hebben een wereld te kunnen sturen, alsook doorgaans enorm actief te zijn. Ik denk dat deze accounts gaan bepalen welke stammen er komen en ook gaan bepalen hoe ze eruit komen te zien.

classic????? Zit ik nu gvd al hele tijd op verkeerde wereld te farmen
 
Reactiescore
656
Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?
Ik hoop dat de verrassing is dat deze wereld iets van de grandeur krijgt zoals vroeger op bijvoorbeeld wereld 18, 30, 34, 39, 42 of 47 met echt spanning en strijd. Niet dat het een wereld als alle anderen wordt die bij een beetje strijd zo gespeeld is.
Als ik het me goed herinner was het op W47 niet echt spannend Martijn. Fire was vele maten beter, en nadat Fire de eerste x aanviel was het al voorbij. Dus was meer te vergelijken met W49 als spanning. Beide was totaal niet spannend...
 
Reactiescore
1.015
W42 was in principe ook niet spannend. Seau. heeft die zeer simpel gewonnen. Enkele andere stammen zijn groot geworden maar eens Seau begon was het snel beklonken.
 

DeletedUser69389

Guest
Als ik het me goed herinner was het op W47 niet echt spannend Martijn. Fire was vele maten beter, en nadat Fire de eerste x aanviel was het al voorbij. Dus was meer te vergelijken met W49 als spanning. Beide was totaal niet spannend...
Aanloop daar naartoe wel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
W42 was in principe ook niet spannend. Seau. heeft die zeer simpel gewonnen. Enkele andere stammen zijn groot geworden maar eens Seau begon was het snel beklonken.

Hm tot het moment dat er wat bans vielen bij Vitae had Seau echt niet de beste kaarten hoor. Oost Seau was gewoon zwak, zoals het account van jasey, greylady en nog zo een account wat er tussen lag. Het was een geluk dat Il burat zich met meerdere teamwissels overeind hield en er wat bans bij vitae vielen. het was een kwestie van tijd voordat oost-seau gekraakt had geweest en het phalanxsysteem van de rest van Seau een zeer negatieve factor had kunnen worden.
 
Reactiescore
1.015
Hm tot het moment dat er wat bans vielen bij Vitae had Seau echt niet de beste kaarten hoor. Oost Seau was gewoon zwak, zoals het account van jasey, greylady en nog zo een account wat er tussen lag. Het was een geluk dat Il burat zich met meerdere teamwissels overeind hield en er wat bans bij vitae vielen. het was een kwestie van tijd voordat oost-seau gekraakt had geweest en het phalanxsysteem van de rest van Seau een zeer negatieve factor had kunnen worden.

Daar kan je inderdaad gelijk in hebben. Ik dacht me wel te herinneren dat de Oostacc's ook zonder de bans puur qua stats zich wel goed standhielden. Tegen dan was het Westen wel grotendeels van jullie. Ik denk alsnog dat jullie de wereld wel gewonnen zouden hebben zonder 'al te veel moeite', ook zonder de bans. Maar daar zal jij een veel beter zicht op hebben uiteraard.
 
Reactiescore
362
Kan zijn dat ik me vergis maar waren toch 2 stammen waarbij Sven uiteindelijk een stab uitvoerde?
Vergeet niet dat wij met ODA dik voorstonden. Veel van +/- hadden het al opgegeven/geen zin meer en toen maar via een stab de wereld beëindigd. Die zouden anders niet gewonnen hebben.
 
Bovenaan