Praathoek W69

Deleted User - 24028

Guest
ik meen niet te stellen dat cave er 'perfect' stond, wel dat we er staan in die zin dat op een aantal losse flodders na we erin slagen van op een degelijke manier inc's te deffen. Iets wat tot een paar maand geleden zowel voor One. als voor een aantal leden van cave een groot probleem was.

- 500 clears block ok zetten van een stam met +/- 5K dorpen is misschien geen massa maar is imo wel meer dan wat random clears sturen
- De spelers van Robienjo zijn meer online geweest gedurende de inc's dan er VV is geweest, schitterend hoe jij hier weer meer lijkt te weten dan de mensen van cave zelf ...
- PP is eigen aan het spel helaas, ik ben er nooit voorstander van geweest, misschien hebben de boys van robienjo enorm diepe zakken en they don't give a fuck of hebben ze bergen gefarmd in het verleden?
- Totale optelsom is altijd moeilijk te maken op basis van AVVD, weet je zelf ook. Aangezien er toch zoveel kwam van de buren kan je moeilijk de VVD gebruiken om alles uit te rekenen. Indien er duur gedeffed zou zijn dan is het zonde van hier niet door gedruk te hebben?

De community probeert al een hele tijd van een uitdovende community als tribalwars nieuw leven te brengen, als je dan een wat jonger team/account op deze manier zit te behandelen (2e rangs mb'ertje etc.), I know it's part of your game, maar dat ze dan wat opgefokt reageren is toch mooi? Wees blij dat ze de clears geblocked hebben en ervoor willen gaan .

Het klopt dat jullie tenminste iets doen met de clears, ik hoop gewoon dat er meer zal komen dan lukraak dumpen van clears, al dan niet omdat ze stil staan of voor andere doeleinden ...

In alle geval ken je mijn opinie over hopelijk de komende maanden minder AF en meer in game fun laat het 'nutteloos' leggen van cf door team Geit een eerste stapje zijn vanuit Cave dat we er zeker nog iets moois van willen maken.


Oja en Abuser > Cacturne
Je beseft toch dat je nu gewoon verder zit te bitchen he?
 
Reactiescore
4
Als je 500 clears verbruikt op zeg 30 dorpjes en je bent alsnog niet in staat om ook maar 1 dorpje te veroveren. Wat ben je dan?

A. Stelletje prutsers
B. Warreg in je hoofd
C. Arrogant

Meeste stemmen gelden!
 
Reactiescore
983
Als je hier met een dikke nek komt praten hoe je een 500 tal clears op block ok hebt gezet nadat je vorige keer met een serieuzere wave heel veel fouten maakte en ook dorpenverlies leed. Wat ben je dan?

A. Stelletje prutsers
B. Warreg in je hoofd
C. Arrogant

Nee maar @Robienjo oprecht proficiat, je hebt deze luie actie prima afgehandeld met een hele hoop blocks en pp. Blij om te zien dat er nog leven in Cave zit en ik hoop dan ook dat dit zich op offensief gebied ook gaat tonen!

Ik kijk uit naar het verdere verloop van de wereld en naar een leuke strijd!
 
Reactiescore
75
Well, that escalated quickly?

Het AF is er natuurlijk om een beetje te bitchen, anders zou het nog meer uitdoven. Maar als Walk eerst komt met "moraalbrekertje", moeten jullie er ook tegen kunnen dat onze moraalbreker tevreden is met zijn defensief werk.

Er zal inderdaad hier en daar wel eens duur gedeffed zijn, maar dat is dan maar zo. PP schiet ik de mannen van Robienjo graag voor, geld moet rollen! En ok, dit was een luie actie van Walk, maar een goeie oefening voor ons "moraalbrekertje".

Betreffende het onder VV liggen, dat vind ik nu jammer. Het account heeft in de paar dagen inderdaad een aantal x onder VV gelegen, maar onderschat de uren niet die Team Robienjo er zelf heeft ingestoken.
 
Reactiescore
967
De enige reden waarom de connectie tussen het deffen van Robienjo en het vv'en werd gelegd is omdat diezelfde vv'er in pm ruig kwam doen over het afblocken van de 'massa'. Daar werd tevens ook verteld dat er genoeg pp aanwezig was waardoor Warre dus de logische conclusie trok dat de vv'er deze muren upte en ook grotendeels van de massa als vv'er gedeft zou hebben. Mocht deze arrogantie niet getoond zijn, waren dergelijke assumpties ook uitgebleven.
 
Reactiescore
1.365
Vind dat gezeur over muren met pp uppen zwaar hypocriet.. Toen we noobmassas op schedel deden, uppte ze zelf ook alle muren met pp naar 20..
 
Reactiescore
75
Iedereen doet daar toch van wat hij/zij wilt. Snap daar de commotie niet rond.

Als ik muren wil boosten met PP wil ik enkel maar commentaar van mijn medespelers, want zij betalen mee. @conductedhero
 
Reactiescore
2.386
Vind dat gezeur over muren met pp uppen zwaar hypocriet.. Toen we noobmassas op schedel deden, uppte ze zelf ook alle muren met pp naar 20..
Mooi, hebben we dit ook weer gehad. Hier eens komen moeien, nu hup weer naar w73.
 
Reactiescore
983
Iedereen doet daar toch van wat hij/zij wilt. Snap daar de commotie niet rond.

Als ik muren wil boosten met PP wil ik enkel maar commentaar van mijn medespelers, want zij betalen mee. @conductedhero

Zoals Slizz al zei is het niet per se het pp'en zelf waar scheef naar gekeken wordt, maar de pm's er rond (misschien eens bekijken in je mailbox hoe de vv'er zich daar zo stoer mee voelde)

Zoals je zegt, het hoort er bij. Wie er echt niet tegen kan moet zich maar beperken tot de classics.
 
Reactiescore
75
Ik speel niet op Robienjo, maar op Geit.
Maar als er inderdaad PMs zijn van een VVer, is dat niet correct.
 
Reactiescore
4
Was 1 regeltje uiteindelijk. Maar had de vv-er beter niet kunnen doen.
Sowieso niet communiceren op account van een ander.
 
Reactiescore
57
Iedereen doet daar toch van wat hij/zij wilt. Snap daar de commotie niet rond.

Als ik muren wil boosten met PP wil ik enkel maar commentaar van mijn medespelers, want zij betalen mee. @conductedhero

Commentaar van mij krijg je altijd, of je er nou om vraagt of niet :)
Maar ik moet zeggen, je bent een van de weinige (samen met die andere(vrouwelijke) geit) die niet gillend weg loopt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan