W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Als je een post wou maken waarin je wou duidelijk wou stellen dat je beschik over een zwakke persoonlijkheid kan ik alleen maar vaststellen je daarin geslaagd bent. Ik zal zo vrij zijn je politiek correcte post te vertalen.

Je stelt wederom zwaar teleur.

Jij denkt dat ik met jou in discussie ga terwijl dit jouw benaderingswijze is? De wereld is nog niet eens begonnen en je doet out of the blue een persoonlijke aanval. Als je niet eens normaal kunt communiceren dan zet ik je gewoon op mijn banlijst grapjas. Over zwakke persoonlijkheden gesproken zeg.
 
Reactiescore
1.166
Willen al die klote pp boosters eens opbokken aub? Ik start eindelijk een keer fatsoenlijk zeg :(

Wanneer aanvaard je eens dat het op normale werelden gewoon een optie is? Ga dan lekker de volgende classic starten..
 
Reactiescore
3.576
Jij denkt dat ik met jou in discussie ga terwijl dit jouw benaderingswijze is? De wereld is nog niet eens begonnen en je doet out of the blue een persoonlijke aanval. Als je niet eens normaal kunt communiceren dan zet ik je gewoon op mijn banlijst grapjas. Over zwakke persoonlijkheden gesproken zeg.

Als dit je uitleg word om weg te lopen van je verantwoordelijk moet je dat vooral doen.

Als jij in eerste instantie niet met zo'n slappe reactie komt hoef ik dat in 2de instantie niet te compenseren door hardere taal te gebruiken.
 
Reactiescore
1.478
funny hoe dit soort dingen toch altijd gebruikt wordt als argumenten als je zelf in het verliezende kamp zit.

HiHo heeft gewoon de betere spelers en of je ze nou laat bannen of niet, hun ODA-stats spreken voor zich.
Neem aan dat jullie gewoon op jullie pikkie zijn getrapt omdat je geen grootmacht meer kan halen sinds de barbs op zijn?

Niettedoen heeft zich op W65 ook voldoende bewezen, met of zonder PP.
Niettedoen was naar mijn mening late game een kansloos account.
 
Reactiescore
1.365
Zal ik anders een topic maken: 'Wie trekt de oudsten koeien uit de sloot?'

"trekt een hoogbejaarde frunk uit de sloot" Volgens mij is dat wel de oudste koe die ik uit de sloot kan trekken.
 
Reactiescore
581
Willen al die klote pp boosters eens opbokken aub? Ik start eindelijk een keer fatsoenlijk zeg :(
Ik had ook al zoiets... zegge en schrijven 21 PP kunnen besteden op de beurs x 30 GS, want voor de rest is alles continue weg... die beurs en de GS boost die je ervan kunt krijgen, is elke keer weer, niet voor mij :)
 
Reactiescore
263
Je hebt tenminste nog iets kunnen pakken, ik heb letterlijk niks kunnen pakken en daarbij een mega lekkere ligging :rolleyes:
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan