Praathoek

Reactiescore
1.468
Even voor de mensen die het nodig vinden alles te reporten: ik snap de gedachte maar ik lees het forum zelf ook gewoon ;) posts die op het randje zijn worden op dit moment niet verwijderd, enkel er over omdat de sfeer IMO is verbeterd sinds vorige week dus hele strakke lijntjes zijn nu niet nodig :)
 
Reactiescore
967
Even voor de mensen die het nodig vinden alles te reporten: ik snap de gedachte maar ik lees het forum zelf ook gewoon ;) posts die op het randje zijn worden op dit moment niet verwijderd, enkel er over omdat de sfeer IMO is verbeterd sinds vorige week dus hele strakke lijntjes zijn nu niet nodig :)

Okay prima, maar hoe krijgt pony een 5 daagse aanvalbare ban voor "wil je mn dirty pony voelen" en mag kisho een foto van rimmende apen wel neerzetten op t AF?
 

DeletedUser81453

Guest
Wie zegt dat dat mag?
Ik ben op werk en heb de tijd nog niet gehad om er iets fatsoenlijks aan te doen.

Het is een meme, gaat met name om de tekst (zoals er overigens zoveel te vinden zijn op het AF). Het is vooral een grappig plaatje. Ook niet meer van maken natuurlijk. Geen idee dus wat @Sonemmontis ziet, rijke fantasie denk ik. Er is eigenlijk niet zo gek veel te zien. :)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Meeste gaan W73 spelen dus dat wordt weer een leuk forum ;)
 
Bovenaan