W70 - De nekslag van INNO & INNI

Reactiescore
300
Kun je aub niet oordelen over een andere stam zonder dat je er weet van hebt (op die paar AF posts na). In een stam heb je altijd wel iemand die je miss wat minder ligt. Deze wereld zijn wij niet gestopt door onderling gedoe ondanks dat er af en toe wel eens een lekkere discussie was ;)

Deze win terecht noemen slaat nergens op. De win word je in je schoot geworpen (en idc want daar kozen we voor) en niks anders. Je hebt 1 geslaagde actie uitgevoerd (-40 dorpen ofzo) en het desbetreffende account is daarna weer tot ver boven originele punten aantal terug gegroeid. Voor de rest hebben jullie niks klaar gespeeld.

Met alle respect, geniet van de wereldwinst, maar ga nu niet doen alsof die verdiend is. Want ook al was er een timebot (op 1 acc) de grootste winsten van ons zijn in het midden en op zuid geboekt (daar waar geen bot aanwezig was) en niet noord daar waar de timebot was. Die heeft dus amper tot geen invloed gehad op onze resultaten ;)

Ben nu aan het zuipen. Maar ik weet dat inni een groep spelers is die vast beraden was/is om de wereld winst binnen te halen.
 
Reactiescore
760
Ben nu aan het zuipen. Maar ik weet dat inni een groep spelers is die vast beraden was/is om de wereld winst binnen te halen.
Waarop ze ze alleen 1 massa op EJ die echt succus vol was en een gebanned acc die een time bot had weg te spelen en er nog een ban boven op aansmeren door een pm te rapporten chapeu man

Na w52 is dit weer een geval triest voor worden geen spijt van op del te gaan btw

En nee hier zeg ik niet dat pony niet fout zat want met die bot zaten ze fout maar dat zat autismal ook en lieten we gewoon herstellen of moeten we het nog hebben over de cfs die gemaakt zijn door mbs tijdens nap en vervolgens geen mbs zijn (andersom) ook wij edelen mb en opeens geen mb? Raar maar 1 ding aan de leider van inni voor de volgende wereld raap je zooi bij elkaar en als je afspraken maakt kom ze na en ga iemand niet bij de politie aangeven omdat die een troll apje stuurt :)
 
Reactiescore
489
Ben nu aan het zuipen. Maar ik weet dat inni een groep spelers is die vast beraden was/is om de wereld winst binnen te halen.

Dat is ook het verschil tussen ons en INNI. Voor velen van ons boeit die wereldwinst ook echt niet en spelen we voor ons plezier. Jullie daarentegen hebben heel wat regels aan jullie laars gelapt en deden inderdaad alles voor de winst (ook op de negatieve manier). Dus deze winst is niet verdiend, geen van beide stammen heeft op dit moment recht op de winst omdat er nog 0,0 gebeurd is deze wereld. Maar goed, geniet van de winst ;)
 
Reactiescore
1.363
Ben nu aan het zuipen. Maar ik weet dat inni een groep spelers is die vast beraden was/is om de wereld winst binnen te halen.

Vast beraden met 0 respect. Beetje jammer zo'n opmerking man. De politie was zelfs nog aan te pas gekomen, maar uiteindelijk hebben jullie de wereldwinst binnen! xD
 

Deleted User - 487957763

Guest
Opheldering account Pony

Beste AF lezers,

Het plotselinge einde van W70 heeft flink wat teweeggebracht. Helaas heeft het account waar ik op speelde hier een (negatieve) sleutelrol in gespeeld.

Zoals velen al weten is er een timebot gebruikt op het account Pony door een inval co van W69. Waar mij eerst verteld werd dat het enkel in zijn TM stond en niet gebruikt was weet ik nu helaas wel beter. Zelf ben ik helaas te goed gelovig geweest en heb het account + sommige uit het team lang verdedigd hier op het AF. Helaas ten onrechte.

Om een kort verhaallijntje te maken bespreek ik hier de drie bans waarbij ik speler was van Pony. Dit is dus de periode nadat het account Pony INNI al geleaved was. Destijds had het account 1 miljoen punten.

Op een rijtje:
Ban 1, een dag aanvalbaar na een PM gesprek tussen Pony en Arith het account van Antwan leider van INNI dat plaatsvond op 19-12-2019. Het was een onschuldig gesprek waarbij beide partijen aan het grappen waren. Helaas vond een van de CO’s van het account uit INNI nodig om dit gesprek te melden toen er wat frictie ontstond tussen Pony en INNI. Dit resulteerde in een ban van 1 dag aangezien er gesproken werd over een thaise massage en dit als seksuele content gezien werd. Hierna werd besloten om een non-contact policy te houden binnen het account Pony met de accounts en spelers van INNI. Helaas is deze policy meermaals verbroken.

Ban 2, de timebot ban. De ban was voor een script/bot ban erg laag namelijk 3 dagen terwijl het minimum 7 is. Hierbij gingen we binnen SZN ervan uit dat de bot niet gebruikt was, maar wel actief was. Als ik er nu logischer over denk klinkt het inderdaad wel een beetje dom. Tijdens dit schrijven ga ik er nu vanuit dat enkel Teun de bot daadwerkelijk gebruikt heeft en de overige co’s zich gedragen hebben. Teun stuurde die nacht van de massa op Autismal ongeveer 15-25 aanvallen. De dag erna werd het account Pony om 16:45 gesloten met een 3 daagse aanvalbare ban. Achteraf gezien had dit een directe perma ban moeten zijn voor het gebruiken van een bot. Wat ik wel komisch vind, is dat INNI het account aangegeven had omdat er 100 vd 350 aanvallen binnen een tijdsbestek van 300-400ms aankwam. Ik denk dat menig speler op de server wel dat aantal aanvallen kan timen binnen dat tijdsbestek, maar om een goed voorbeeld te schetsen : als je een tijdbestek pakt van 8:00:59:850 tot 8:01:00:200. Dan is het toch niet zo heel moeilijk hier elke aanval met steady internet tussen te timen? Indien INNI hier dusdanig onder de indruk van was wens ik de spelers nog succes op 73. Daar spelen spelers van een nog veel hoger niveau. In een gap van 300-400ms kan iedereen snipen van dat niveau en met minimale focus de aanvallen er dus ook tussen timen. Als ik bijvoorbeeld iemand als @DragonShield3 neem die lacht zich rot als je een 200-300ms gap hebt tussen clear en edeltrein. Dan dropt hij er gewoon 60k pop tussen. Onze massa uitlachen nu op het AF omdat er maar 5 dorpen gewonnen werden op de eerste dag van de eerste massa midden in het Autismal cluster vind ik dan ook behoorlijk schrijnend. Zeker aangezien 70-80% van de off levend terugkeerde en dus op de vervolg dag normaliter weer zouden langsgaan. Was het niet dat er een terechte ban was uitgedeeld.

Het vervolg: na de driedaagse ban was er nog goede hoop door te gaan zowel binnen team Pony als SZN. Dit had er ook mee te maken dat iedereen (including me) er nog steeds van overtuigd was dat de bot niet gebruikt was.

De verlenging. Op de dag dat de ban opgeheven zou worden kreeg het account ineens bericht van de support. De ban was verlengd. De PM die eerder benoemd is van 19-12-2019 was heroverwogen en er kwamen 5 dagen bij. Dit demotiveerde de gehele stam direct, maar de genade klap was toch wel echt dat er geconfirmed werd dat de bot daadwerkelijk gebruikt was en mensen dus voorgelogen werden. Dit was erg pijnlijk.

Met de kennis van nu had ik liever gehad dat account Pony direct een perma had gehad. Dan was er waarschijnlijk veel meer mogelijk in de onderhandelingen.

Via deze weg wil ik iedereen bedanken die betrokken was bij deze wereld met een uitzondering voor Tidal. Willens en wetens grappen maken over iemand zijn gezondheid op het AF kan ik niet waarderen.

Dat ik dit nu moet schrijven is mijn eigen falen en naïviteit geweest. Ik wist dat sommige spelers met wie ik samenspeelde een bot hadden, maar mij werd beloofd dat deze niet gebruikt werd of zou worden. Ik ben hierin te naïef geweest. Dat uiteindelijk niet een van de vaste spelers maar een invaller het script wel daadwerkelijk gebruikt heeft maakt dan eigenlijk ook niet uit. Die scripts hadden nooit in handen mogen zijn. Ik las dat er mensen waren die vermoedens hadden van eerder gebruik, maar dit geloof ik niet. Dat had TW wel direct gemerkt aangezien ze er meteen als de kippen bij waren ditmaal.

Ik hoop dat dit verhaal de situatie omtrent Pony duidelijker maakt. Verder wens ik iedereen succes op andere werelden.
 
Reactiescore
242
Opheldering account Pony

Beste AF lezers,

Het plotselinge einde van W70 heeft flink wat teweeggebracht. Helaas heeft het account waar ik op speelde hier een (negatieve) sleutelrol in gespeeld.

Zoals velen al weten is er een timebot gebruikt op het account Pony door een inval co van W69. Waar mij eerst verteld werd dat het enkel in zijn TM stond en niet gebruikt was weet ik nu helaas wel beter. Zelf ben ik helaas te goed gelovig geweest en heb het account + sommige uit het team lang verdedigd hier op het AF. Helaas ten onrechte.

Om een kort verhaallijntje te maken bespreek ik hier de drie bans waarbij ik speler was van Pony. Dit is dus de periode nadat het account Pony INNI al geleaved was. Destijds had het account 1 miljoen punten.

Op een rijtje:
Ban 1, een dag aanvalbaar na een PM gesprek tussen Pony en Arith het account van Antwan leider van INNI dat plaatsvond op 19-12-2019. Het was een onschuldig gesprek waarbij beide partijen aan het grappen waren. Helaas vond een van de CO’s van het account uit INNI nodig om dit gesprek te melden toen er wat frictie ontstond tussen Pony en INNI. Dit resulteerde in een ban van 1 dag aangezien er gesproken werd over een thaise massage en dit als seksuele content gezien werd. Hierna werd besloten om een non-contact policy te houden binnen het account Pony met de accounts en spelers van INNI. Helaas is deze policy meermaals verbroken.

Ban 2, de timebot ban. De ban was voor een script/bot ban erg laag namelijk 3 dagen terwijl het minimum 7 is. Hierbij gingen we binnen SZN ervan uit dat de bot niet gebruikt was, maar wel actief was. Als ik er nu logischer over denk klinkt het inderdaad wel een beetje dom. Tijdens dit schrijven ga ik er nu vanuit dat enkel Teun de bot daadwerkelijk gebruikt heeft en de overige co’s zich gedragen hebben. Teun stuurde die nacht van de massa op Autismal ongeveer 15-25 aanvallen. De dag erna werd het account Pony om 16:45 gesloten met een 3 daagse aanvalbare ban. Achteraf gezien had dit een directe perma ban moeten zijn voor het gebruiken van een bot. Wat ik wel komisch vind, is dat INNI het account aangegeven had omdat er 100 vd 350 aanvallen binnen een tijdsbestek van 300-400ms aankwam. Ik denk dat menig speler op de server wel dat aantal aanvallen kan timen binnen dat tijdsbestek, maar om een goed voorbeeld te schetsen : als je een tijdbestek pakt van 8:00:59:850 tot 8:01:00:200. Dan is het toch niet zo heel moeilijk hier elke aanval met steady internet tussen te timen? Indien INNI hier dusdanig onder de indruk van was wens ik de spelers nog succes op 73. Daar spelen spelers van een nog veel hoger niveau. In een gap van 300-400ms kan iedereen snipen van dat niveau en met minimale focus de aanvallen er dus ook tussen timen. Als ik bijvoorbeeld iemand als @DragonShield3 neem die lacht zich rot als je een 200-300ms gap hebt tussen clear en edeltrein. Dan dropt hij er gewoon 60k pop tussen. Onze massa uitlachen nu op het AF omdat er maar 5 dorpen gewonnen werden op de eerste dag van de eerste massa midden in het Autismal cluster vind ik dan ook behoorlijk schrijnend. Zeker aangezien 70-80% van de off levend terugkeerde en dus op de vervolg dag normaliter weer zouden langsgaan. Was het niet dat er een terechte ban was uitgedeeld.

Het vervolg: na de driedaagse ban was er nog goede hoop door te gaan zowel binnen team Pony als SZN. Dit had er ook mee te maken dat iedereen (including me) er nog steeds van overtuigd was dat de bot niet gebruikt was.

De verlenging. Op de dag dat de ban opgeheven zou worden kreeg het account ineens bericht van de support. De ban was verlengd. De PM die eerder benoemd is van 19-12-2019 was heroverwogen en er kwamen 5 dagen bij. Dit demotiveerde de gehele stam direct, maar de genade klap was toch wel echt dat er geconfirmed werd dat de bot daadwerkelijk gebruikt was en mensen dus voorgelogen werden. Dit was erg pijnlijk.

Met de kennis van nu had ik liever gehad dat account Pony direct een perma had gehad. Dan was er waarschijnlijk veel meer mogelijk in de onderhandelingen.

Via deze weg wil ik iedereen bedanken die betrokken was bij deze wereld met een uitzondering voor Tidal. Willens en wetens grappen maken over iemand zijn gezondheid op het AF kan ik niet waarderen.

Dat ik dit nu moet schrijven is mijn eigen falen en naïviteit geweest. Ik wist dat sommige spelers met wie ik samenspeelde een bot hadden, maar mij werd beloofd dat deze niet gebruikt werd of zou worden. Ik ben hierin te naïef geweest. Dat uiteindelijk niet een van de vaste spelers maar een invaller het script wel daadwerkelijk gebruikt heeft maakt dan eigenlijk ook niet uit. Die scripts hadden nooit in handen mogen zijn. Ik las dat er mensen waren die vermoedens hadden van eerder gebruik, maar dit geloof ik niet. Dat had TW wel direct gemerkt aangezien ze er meteen als de kippen bij waren ditmaal.

Ik hoop dat dit verhaal de situatie omtrent Pony duidelijker maakt. Verder wens ik iedereen succes op andere werelden.

netjes dat je dit beschrijft.Vanuit Inni wisten we voor de massa überhaupt verstuurd werd dat er dergelijke scripts aanwezig waren om aanvallen automatisch te sturen. Bijzonder dat CO’s dan voorgelogen worden. De massa kwam op een perfect moment om dit ook door te geven aan support.

jammer dat het zo is gelopen. succes op een volgend account mocht je verder willen spelen
 

Deleted User - 487957763

Guest
netjes dat je dit beschrijft.Vanuit Inni wisten we voor de massa überhaupt verstuurd werd dat er dergelijke scripts aanwezig waren om aanvallen automatisch te sturen. Bijzonder dat CO’s dan voorgelogen worden. De massa kwam op een perfect moment om dit ook door te geven aan support.

jammer dat het zo is gelopen. succes op een volgend account mocht je verder willen spelen
De aanvallen tussen 00:00 tot 3:00 s’nachts op de aankomstdag waren verstuurd met de bot. Toen was Teun namelijk online. Alle aanvallen tussen 8:00 s’ochtends tot 16:00 heb ik gestuurd met de hand. Dat waren er ongeveer 200 :)
 
Reactiescore
967
Jammer dat een CO invaller twee werelden tegelijk weet te verpesten... Hadden we door kunnen gaan na Pony, volgens de eisen van INNI? Ja de optie was er, mijn MB Glassface, love naar hem, had 100 vrije edels. Hij had wellicht de dorpen van pony kunnen edelen en dat wij deze weer overnemen, dit is noodzakelijk wegens de tribelock regeling. Helaas was de motivatie ver te zoeken, zoals al eerder benoemd is, door het voorliegen van de inval co van pony, vage gedoe van INNO en het niet wederzijdse respect van INNI dat wij wel toonde bij de ban van Autismal.

Hoewel deze wereld echt met een domper eindigt is, kijk ik er niet met een slechte blik op terug. Ik ben een newgen speler, nee, ik ben een new-new-newgen speler en ik heb veel geleerd. Na 66 was deze wereld echt een opfrisser. De stam had weinig gezeik en er heerste een goede sfeer. Ja, er waren discussies en prikkelingen, maar dat is meer dan logisch met al deze baasjes in onze stam. Naar mijn inziens werd dit toch vaak goed opgelost en waren we allemaal amicaal met elkaar. Ik klikte eigenlijk met elk account wel en daardoor heb ik nieuwe "TW-vrienden" gekregen (te veel om te noemen, maar je weet wie je bent). Ook heb ik veel geleerd van zowel tuur als edwin, ook al hebben deze twee veel spanningen en zijn het eigenlijk directe tegenpolen. Ik geloof dat je een van de beste TW stam-spelers kan worden, als je in het midden van hun karakter en skills kan zitten, een perfecte balans.

Ik feliciteer INNI met deze winst, of het verdiend is valt te betwisten, maar ze hebben gewonnen. Ze hebben doorgezet en als een stam de winst kunnen behalen, dat zegt toch wel iets.

Groetjes en bedankt voor de leuke herinneringen en misschien, als ik een leuk teampje heb gevonden, tot 73.

(PS ik heb geleerd niet meer over corona te joken, want dan krijg ik ban o_O)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Mits genoeg tijd en motivatie had alles nog gekund :p

Maar is niet gebeurd, dus wint inni.
Tijd voor nieuw wereldje inderdaad :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Groetjes en bedankt voor de leuke herinneringen en misschien, als ik een leuk teampje heb gevonden, tot 73.

Ik maak gelijk even (mis)bruik van jouw post hier. Ik heb dit topic nauwlettend in de gaten gehouden en vind het vooral jammer dat het zo gelopen is, voor beide partijen en de wereld imo. Echter lobby ik momenteel voor een grote, kwalitatief sterke, fair play wereld 73. Graag nodig ik zij die wereld 70 helaas laten voor wat het is, in ieder geval uit om TW niet te verlaten, maar om met frisse energie op wereld 73 te komen spelen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Misschien met iemand die nog nooit heeft vals gespeeld? Ezzie, je bent altijd welkom... ook al begrijp ik het best, als ik na deze wereld niet de/je eerste keuze zal zijn.
Ik stuur je nog een berichtje met wat ik ga doen :)
Ben met een aantal teams in gesprek waaronder met wat RL vrienden iets op poten te zetten wat wel gaaf zou zijn mocht dat een succes worden :D
 
Reactiescore
69
Hee boyz, zullen we iederen vogelvrij verklaren, iedereen gaat op iedereen en en niemand mag ondersteund worden :p
 
Bovenaan