Top/flopspelers

Reactiescore
534
Als iemand nou ook nog in die MS sniped, is het dan random wat er eerst aankomt?
 
Reactiescore
1.278
Als iemand nou ook nog in die MS sniped, is het dan random wat er eerst aankomt?

Nu is het ook random welke aanval eerste aankomt. Met een snipe erbij wordt het dus een willekeurige volgorde van 3 bevelen.
 

DeletedUser78491

Guest
Nu is het ook random welke aanval eerste aankomt. Met een snipe erbij wordt het dus een willekeurige volgorde van 3 bevelen.
Volgens mij gaat het op de volgorde van de aanvallen in de screen. Alleen is het random welke als eerste en welke als tweede staat bij de bevelen.
 
Reactiescore
1.278
Volgens mij gaat het op de volgorde van de aanvallen in de screen. Alleen is het random welke als eerste en welke als tweede staat bij de bevelen.

Hmm dacht dat van niet hoor.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Gaat op volgorde van aanvals ID, na gedoe met vooral seconde werelden zijn alle ID's gerandomized dus pure willekeur of het er voor of er na is ja. Aanvals ID is wel direct al bekend bij het sturen vd aanval, staat dan ook tegenwoordig altijd goed bij je bevelen en dus ook op deze screen.
Seconde werelden is het overigens idd wel wat het eerst verstuurd is komt het eerst aan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ben ik de enige die het gek vind dat REL naar een andere stam gaat dag na een grote intern te hebben gekregen in zen oude stam?
 
Reactiescore
2.303
Joao is een debiel die enkel denkt aan zichzelf. Hij kan niets en zal nooit wat worden. R2w om de wereld ook maar haalbaar te maken. Zodra die front krijgt deffed die slechter dan steff. Triesten teun.
 

DeletedUser80640

Guest
Joao is een debiel die enkel denkt aan zichzelf. Hij kan niets en zal nooit wat worden. R2w om de wereld ook maar haalbaar te maken. Zodra die front krijgt deffed die slechter dan steff. Triesten teun.
Gaan we het af beetje actief maken met speculatie s
nice hierro antwoord ik met deze foto.
Ojah en neem me niet kwalijk voor het niet flekken loos deffen op tribal wars tegen allemaal spelers die al jaren het spelletje spelen waarintegen ik de 1 jaar na mijn kennis nog niet aanraak
 

Bijlagen

  • 1CE7489D-EE0C-4797-8CCE-708D5DB56614.jpeg
    1CE7489D-EE0C-4797-8CCE-708D5DB56614.jpeg
    35,4 KB · Weergaven: 46
Reactiescore
1.075
Benieuwd of miel al eens heeft moeten deffen of t aan zn cos overlaat en dan ragequit als er iets fouts gebeurd #CL20, of makkelijker is gewoon de winnende partij joinen en n wereldwinstje erbij schrijven #thesnipe
 
Reactiescore
2.303
Benieuwd of miel al eens heeft moeten deffen of t aan zn cos overlaat en dan ragequit als er iets fouts gebeurd #CL20, of makkelijker is gewoon de winnende partij joinen en n wereldwinstje erbij schrijven #thesnipe

Vorige classic ben jij gerekt tegen de spelers waar ik 2 weken aan een stuk tegen defte. Wil je weten wie de wereld daar won?
CL20 ben ik geragequit door Mark, 2 dagen later was ik terug en heb ik alle tegenstand kapot gemaakt.

Ik ben niet de spelers die alle credits opeist van iets die gedaan is. Cl21 heb ik maar overleeft door co's en door het wakker bellen van laurens dat hij moet deffen. Dus sterk argument.

Joao btw al uitgelegd dat ik meer ging bashen om wat te zeggen.
 
Bovenaan