Praathoek W69

DeletedUser77113

Guest
welja, ik ken Robienjo... en het was nu niet bepaald een hoogvlieger op w66 :redface:
 
Reactiescore
2.062
Stelling:

Wanneer zal Walk toegeven dat ze de wereld gaan winnen, doormiddel van een bot en 2vs1 situatie?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.759
Dat is geen stelling
 
Reactiescore
1.918
oei iedereen ineens triggered
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.759
Ben niet triggered, maar een "wanneer" vraag is geen stelling
 
Reactiescore
1.918
ah nee ik bedoelde die Cave luitjes omdat ik zei dat robienjo een moraalbrekertje is
 

Deleted User - 24028

Guest
Ach nog altijd beter 1 toegevoegd account dat een paar dorpen verliest dan 2 main accounts die weg zijn met een paar massa's :p
 
Reactiescore
57
Ik heb het toch nog even voor de zekerheid gecontroleerd, maar zowel Hope als Whynot bestaan nog :O
 
Reactiescore
2.366
Moet er niet eens een oorlogstopic komen ofzo? Denk dat Aldo dan gelukkig zal worden
 

Deleted User - 487710895

Guest
FEP was ook opeens heel actief op de dag van Walks massa, maar dat zou wel weer toevallig zijn. Ookal heeft Walk er een handje voor deze wereld om neutrale spelers op de vijand te laten gaan op de dag van hun massa.
 
Reactiescore
967
Haha waar heb jij het nu weer over? Walk die zogenaamd zou samenwerken met FEP? Om te beginnen moest ik op de kaart gaan kijken wie FEP überhaupt was en waar ze lagen en ten tweede is het nogal ironisch dat Cave over neutrale samenwerkingen begint terwijl de gehele oost rim vol ligt met rimspelers die met rust gelaten worden of gebruikt worden als deff voorzieningen.

Verder is er geen enkele vorm van bewijslast voor deze betichting dus ga maar lekker ergens anders je modder gooien.
 

Deleted User - 24028

Guest
FEP was ook opeens heel actief op de dag van Walks massa, maar dat zou wel weer toevallig zijn. Ookal heeft Walk er een handje voor deze wereld om neutrale spelers op de vijand te laten gaan op de dag van hun massa.
Is dit cave hun nieuwe uitvlucht waarom ze weeral dorpen verloren zijn tijdens onze massa? Omdat een mini rim stam toevallig ook aanviel...

En zelfs al zou je gelijk hebben. Dat zou cave hun verdiende loon zijn in mijn ogen. Hoe vaak moeten we nog zeggen dat je geen heel gebied kan claimen door vooruit te edelen terwijl je vervolgens niet de resources hebt om het gebied er tussen binnen een maand op te kuisen...

Het enige dat mij verbaasd is dat cave FEP nog niet gerecruteerd heeft net zoals ze met alle anderen in die regio deden ;)
 
Reactiescore
2.478
Wat doen jullie nu ineens actief
 
Reactiescore
1.015
Als het van RudyNiet afhangt halen ze het nooit en van niemand op het AF. Let wel op: als hij een argument niet onderuit kan halen, stelt hij voor dat je nieuwe hersens gaat kopen (ik quote, want dit is geen correct Nederlands)
 

Deleted User - 487710895

Guest
Als het van RudyNiet afhangt halen ze het nooit en van niemand op het AF. Let wel op: als hij een argument niet onderuit kan halen, stelt hij voor dat je nieuwe hersens gaat kopen (ik quote, want dit is geen correct Nederlands)
maar je quote me nu niet...?


Verder vind ik het alleen opmerkelijk dat tegen zo'n 2e rangs mbtje als robienjo de spelers van fep ingelicht moesten worden over een offensief op hem.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.759
Ik vind het opmerkelijk hoe dom je bent
 
Bovenaan