Discussietopic Gok de Top

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.478
Begint het wel op te lijken, forum wordt op deze manier wel steeds minder actief. Ook gaan spelers minder de moeite nemen om leuke lijstjes te maken.

Onzin. Dit heeft niks met mods, maar juist met de community te maken :p
 
Reactiescore
37
Onzin. Dit heeft niks met mods, maar juist met de community te maken :p

Daar ben ik het niet mee eens, zoals ik zeg zeg: Als er een contest gedaan is, en er wordt niet eens de moeite genomen om de uitslag bekend te maken, waarom zouden spelers dan de volgende keer wel meedoen met een contest?
 
Reactiescore
2.478
Daar ben ik het niet mee eens, zoals ik zeg zeg: Als er een contest gedaan is, en er wordt niet eens de moeite genomen om de uitslag bekend te maken, waarom zouden spelers dan de volgende keer wel meedoen met een contest?

Ik ben het met je eens dat de uitslag te lang op zich heeft laten wachten, dit heeft ook een reden die jullie binnenkort vast zullen horen/merken.

Een contest is er voor vermaak en wat gratis punten te halen. 90% van de deelnemers zijn al actieve forumgebruikers, een contest is echt zo succesvol als het forum waar die op uitgevoerd wordt. Het is niet zo dat een forum voor een contest actiever wordt zegmaar ;)
 
Reactiescore
37
Ik ben het met je eens dat de uitslag te lang op zich heeft laten wachten, dit heeft ook een reden die jullie binnenkort vast zullen horen/merken.

Een contest is er voor vermaak en wat gratis punten te halen. 90% van de deelnemers zijn al actieve forumgebruikers, een contest is echt zo succesvol als het forum waar die op uitgevoerd wordt. Het is niet zo dat een forum voor een contest actiever wordt zegmaar ;)

Geen probleem, ik snap je.

Toch wil ik nog wel een reactie van @Hopeful, waarom hij mijn inzending ongeldig verklaard heeft.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Omdat ik een fout maakte waardoor mensen, in dit geval jij, een oneerlijke voorsprong kregen. Daarom heb ik ook de andere inzending niet meegerekend.
 

DeletedUser77845

Guest
Geef iedereen gewoon 500 PP ter compensatie, inclusief mij.
 
Reactiescore
30
Komt er nog een ronde?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan