Einde wereld awards W68

Reactiescore
301
De PM die wij kregen zegt iets anders :rolleyes: Sommige van AASB zijn echt (tot 2x toe) door jullie huidige leiding benaderd ;) Als je het niet geloofd plaats ik met alle liefde de screens van de PM's, maar ik wil jullie dit ook best besparen. Ik zou dit intern wel even doornemen, want deze openbaring kan voor sommige een dolk in de rug zijn.
Is wolfpack nog van wobke?

Jups
 

Deleted User - 487776907

Guest
Mooie lijst @Roald97 . Oprecht en transparant.

Dat ik te weinig credits heb gekregen is daarentegen wellicht wat overdreven, of ik trek het me niet zoveel aan. Dat we de wereld winnen en dat Colla toch in elk lijstje in dit topic staat doen mij meer dan voldoende denken dat ik genoeg credits krijg.
 
Reactiescore
2.303
Mooie lijst @Roald97 . Oprecht en transparant.

Dat ik te weinig credits heb gekregen is daarentegen wellicht wat overdreven, of ik trek het me niet zoveel aan. Dat we de wereld winnen en dat Colla toch in elk lijstje in dit topic staat doen mij meer dan voldoende denken dat ik genoeg credits krijg.

Nja zou ook wel maar normaal zijn, je deed amper wat voor het account.
 
Reactiescore
2.303
Wil je je grote smerige bek houden zwartjoekel
Ik heb je gereport voor taalgebruik.
Je speelt dit spelletje nu al zo lang en toch haal je het nog in je bol zo te reageren ?

Ale je zou toch haast denken dat je geleerd bent van alles wat hier al gepasseerd is op het forum van personaliteiten?
Roald die continu anderen onder tafel praat met een toontje waar je U tegen zegt?
Mike die mentaal handicapt is?
Paul de mongol?

En toch doe jij nog zo en denkt; "dat zal vast zonder gevolgen zijn?"
Sorry hoor Bonayaya met je kutnaam, maar dit kan ik zomaar niet laten passeren?

Doe gewoon effe normaal man, godverdomme waarom doe je nu zo? Is de katoen weer op?

Godverdomme dit kwetst mij.

Lul
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik heb je gereport voor taalgebruik.
Je speelt dit spelletje nu al zo lang en toch haal je het nog in je bol zo te reageren ?

Ale je zou toch haast denken dat je geleerd bent van alles wat hier al gepasseerd is op het forum van personaliteiten?
Roald die continu anderen onder tafel praat met een toontje waar je U tegen zegt?
Mike die mentaal handicapt is?
Paul de mongol?

En toch doe jij nog zo en denkt; "dat zal vast zonder gevolgen zijn?"
Sorry hoor Bonayaya met je kutnaam, maar dit kan ik zomaar niet laten passeren?

Doe gewoon effe normaal man, godverdomme waarom doe je nu zo? Is de katoen weer op?

Godverdomme dit kwetst mij.

Lul

OKE SORRY HOOR. Ben je gatachterlijk ofzo met je kut belgentaal. Ja ik ben geleerd, ik heb het echter niet. Ik heb je gereport voor slecht taalgebruik. Doei
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
c8irm2qimw2h8.jpg
 
Reactiescore
760
En dezs debielen willen een premade op w73 :rolleyes: dat word extra over uren
 
Bovenaan