Top & Flopspelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Stab van roald en UT vergeten?
Het was overigens vooral mas mad waarmee ik frontte, en vanneste, dus kom nou geen credits opnemen noobke .
Heeft er overigens wel gewoon mee te maken als een leidingsacc van ctrl. me erbij wou toen.
Daarbij was toen ook gewoon school weer begonnen toen jullie me wegspeelden, ik speelde zonder cos en de helft van de accs waren op del gegaan of gequit vanwege de stab, ik herinner me een massa daarvoor, met circa 20k incs die helemaal te pletter liep en me een vvdd van 26 mil opleverde. Leuke tijden daar niet van, maar zonder de stab waren jullie er helemaal niet zo snel doorgeraakt.

De echte belangrijke vragen zijn bv hoe je na zo'n lang tw verleden nog steeds zo noob kunt zijn :oops:
 
Reactiescore
1.363
Logies dat je stopt als je geen tijd meer hebt, niks mis mee! Maar het feit dat je met alea en later TM hebt of wou samenwerken tegen fier.... en dan op het moment dat je stopt je account aan fier geeft is dat diep triest... Dat is dan het bedankje naar alea voor al die deff die ze constant bij je neer gezet hebben?

Hoe had alea + tm gehandeld dan toen hij n ban had :p
 
Reactiescore
3.536
Logies dat je stopt als je geen tijd meer hebt, niks mis mee! Maar het feit dat je met alea en later TM hebt of wou samenwerken tegen fier.... en dan op het moment dat je stopt je account aan fier geeft is dat diep triest... Dat is dan het bedankje naar alea voor al die deff die ze constant bij je neer gezet hebben?

Mensen mogen best kritiek hebben op de morele overtuigingen van spelers, enkel als een spelers zoals IAA die naderhand al een redelijke reputatie heeft opgebouwd als stabber. Komt je kritiek/boodschap niet bepaald goed over.


De kritiek van Hiho op Fier is mij ook niet geheel duidelijk, met een hoop spelers/mb's beginnen of random de kans krijgen tot interens is een heus verschil. Wil dat gerust even in een A4'tje eens uitleggen :s

Dat terzijde internen we uiteindelijk allemaal en maakt iedereen samenwerkingen, dat Taow en Alea een GAP hebben zie ik ook totaal het probleem niet van in, hun goed recht, zou wellicht hetzelfde doen in hun positie. Om maar even bepaalde uitspraken van mijn eigen stam ook tegen te gaan.
 
Reactiescore
2.367
Reactiescore
983
Naar wat ik heb horen zeggen moet Fier echt wel niet klagen over def en vv bij andere spelers hoor, hypocrietjes :rolleyes:
 
Reactiescore
1.380
Zou jij niet doen zeker, vven/deffen bij rimspelers van de vijand :rolleyes:

jullie doen het al van begin af aan.
Wij hebben serieus een keer iemand geholpen daarna niet meer.
Jullie zijn hypocriet. HIHO hele tijd in de zeik zetten en alles van hun beschuldigen maar jullie doen het zelf continu.
Door de dorpsnamen van bepaalde spelers wisten wij al gelijk dat jullie er vv draaien. Althans TAOW en je bevestigt het ook nog

Triest gewoon maar prima hoort bij het spel blijkbaar. Als je zo de wereld wil winnen is dat aan jullie. Wij doen het in ieder geval niet op die ene keer na.
Je kan trots zijn als je zo de wereld wint dan heb je echt een top prestatie geleverd.
 
Reactiescore
5.591
@QQEEZZ Jij bent echt de meest ethische speler op w71 heb ik wel door.
 

Deleted User - 487938986

Guest
jullie doen het al van begin af aan.
Wij hebben serieus een keer iemand geholpen daarna niet meer.
Jullie zijn hypocriet. HIHO hele tijd in de zeik zetten en alles van hun beschuldigen maar jullie doen het zelf continu.

Wat heeft het beschuldigen van Hiho betreft stabben te maken met vv draaien in iemand rim? Vv draaien in de rim is zeker niet heel netjes maar het is zeker geen stab. Ik denk dat deze wereld gevuld is met niet nette acties van elke grote stam. De vv van killb lag ook in fier. Weet ook niet wat jullie daarmee moeten maar dan hoor je ons ook niet meteen moord en brand schreeuwen op het AF.
 
Reactiescore
3.536
Ik geloof dat die vv er enkel was om effe iets te bekijken en niet om te deffen of offen tegen Hiho. Dat is wel een verschil.
 

Deleted User - 487938986

Guest
Zijn allemaal speculaties jannes en dat weet jij ook. Zo kan je elke vv wel gaan verantwoorden met die reden. Maar op zo'n vv is al bergen met info te halen door alleen maar even te kijken.
 
Reactiescore
3.536
Wil enkel maar zeggen het niet gebruikt is geweest voor oorlog. Dat terzijde heeft Killb dit vrijwillig afgegeven en is hij geen onderdeel van een stam.
 
Reactiescore
5.591
Wat heeft het beschuldigen van Hiho betreft stabben te maken met vv draaien in iemand rim? Vv draaien in de rim is zeker niet heel netjes maar het is zeker geen stab. Ik denk dat deze wereld gevuld is met niet nette acties van elke grote stam. De vv van killb lag ook in fier. Weet ook niet wat jullie daarmee moeten maar dan hoor je ons ook niet meteen moord en brand schreeuwen op het AF.
Volgens mij was er ooit vanuit TAOW kritiek op Hi Ho omdat zij hun MB vol stackte en lieten aanvallen oid. Nu gebeurt er dus precies hetzelfde door TAOW zelf, maar dan met een ''bg''. Op zich niet erg, maar denk dat AAO ook mede hierop doelt.
 

Deleted User - 487938986

Guest
Wil enkel maar zeggen het niet gebruikt is geweest voor oorlog. Dat terzijde heeft Killb dit vrijwillig afgegeven en is hij geen onderdeel van een stam.
Nja dat is natuurlijk nooit te bewijzen. Blame jullie ook niet dat jullie die vv aanpakken, wil er meer mee zeggen dat het ook niet waar is dat het maar 1 keer gebeurd is zoals Martijn beweert.

Volgens mij was er ooit vanuit TAOW kritiek op Hi Ho omdat zij hun MB vol stackte en lieten aanvallen oid. Nu gebeurt er dus precies hetzelfde door TAOW zelf, maar dan met een ''bg''. Op zich niet erg, maar denk dat AAO ook mede hierop doelt.
Ja dat zou zeker kunnen. Excuus als ik dit niet helemaal heb meegekregen. Ik ben me pas recentelijk bezig gaan houden met andere stammen etc. Gaat mij er meer om dat iedereen hier vingers aan het wijzen is terwijl geen enkele stam een geheel schoon geweten heeft.
 
Bovenaan