Don't Get High on your own supply

DeletedUser77798

Guest
Idd, Elowyo lag toen nog ertussen. Ze hebben mooi gebruik gemaakt van de join besprekingen om desbetreffende speler te internen

Is ook niet ontkent geweest, en eerlijk toegegeven dat het uiteindelijk netto resultaat ons ten voordele is gekomen. Dit had nooit gebeurd geweest als de eenzijdige NAP niet kon opgezegd worden dan hadden we een ander verhaal...

Worden enkel nog beledigd voor dit opzettelijk te doen terwijl er vanuit mijn kant geen enkele opzet in zat.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
eve hier terug op komende volgens mij was dit tijdens de onderhandeling tussen Hi Ho en Toaw en hebben jullie die tijd gebruikt om elywo te recruiten terwijl we in overleg waren ? zelf weet ik uit die tijd dat de fusie met GH en Elywo al rond was en jullie er puur smerig mee vandoor wouden? verder wat GH verder heeft gedaan bemoei ik me niet mee , maar volgens deze shit show ook te danken aan het puberale gedrag van de leiding van Toaw het bijv uitschelden en tekeer gaan tege Hi ho omdat de BG niet door ging :)

Zoals je zou kunnen zien in de screens, mits je de gehele post daadwerkelijk zou lezen, zie je dat richting ons nogal wat andere dingen gecommuniceerd zijn dan dat Elowyo al rond was met *Get High*. Elowyo gaf namelijk aan niet te willen fuseren en zelfstandig door te spelen. Ze wilden een jump naar de rim maken om daar Get High een groter front te geven en vroegen een nieuwe nap aan ons. Uiteraard is niet naar ons gecommuniceerd dat Elowyo met *Get High* fuseert, waarom zou hij anders zo'n nap aanvragen als wij dat al wisten....? Dus nee, wij hebben nooit bewust geprobeerd de fusiepartner van *Get High* te kapen aangezien wij tot de 12de van januari (tot het internen begon) niet wisten dat het de fusiepartner van *Get High* was.

Elowyo.png

Verder ben ik zeer benieuwd naar waar jij vandaan haalt dat ik Hi Ho uitgescholden heb en vreselijk tekeer ben gegaan. Wat trouwens ook totaal niet relevant is voor deze kwestie.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
1.363
Ik gok van zijn Uiterst betrouwbare bron: @We Like Hot Chicks :D

Dude ik lach me de pleuris, wat Melvin gisteren ontkent etc, haalt ie nu hier in een fking lange onderbouwde post aan >.<.
En altijd mij weer pesten kut Thomas <3. Ga jij maar weer wat dorpjes edelen noobke, je loopt nog minimaal 100 achter :X.
 
Reactiescore
96
Opzet of chantage?

Paranoia ook een optie?

Het inbouwen van zo'n eenzijdige permanente NAP is nogal bizar in mijn ogen. Je moet wel heel weinig vertrouwen hebben in een potentieel lid als je dat soort bepalingen opneemt. Bovendien is het een vrij nutteloze bepaling, aangezien je er niks aan hebt. Jij bent bang dat je 'genaaid' wordt door GH, dat ze stiekem niet komen en er dan met een aantal intern dorpen vandoor gaan, wat jullie een (beetje) terrein kost. Stel dat ze echt zo doortrapt zouden zijn geweest om de hele join gesprekken enkel voor de show te houden om zo een paar dorpen te kunnen internen, hoe groot acht je dan de kans dat ze deze NAP zouden naleven?

Aan de andere kant, waarom denk je dat ze deze voorwaarden zouden accepteren als ze niet echt serieus van plan zouden zijn om te joinen?
Of om bovenstaande reden, het interesseert ze geen reet, waardoor je dus niks aan die NAP hebt. Met die NAP creëer je voor jezelf een soort schijnveiligheid door te denken dat ze je niet kunnen naaien, maar je geeft ze enkel de kans om je dubbel te naaien.
Of omdat ze echt serieus van plan zijn om te joinen waardoor die hele bepaling geen zak uitmaakt, hij gaat namelijk toch nooit in werking.

Het komt bij mij nu een beetje over alsof jij met die NAP bepaling jezelf hebt willen beschermen, jij wilt niet meer genaaid worden.
Maar het is volgens mij helemaal niet van belang of jij je genaaid voelt of niet, het is vervelend en leidt ongetwijfeld tot wat frustraties, maar thats part of the game. Soms moet je gewoon accepteren dat dingen niet helemaal lopen zoals je zou willen en dat mensen iets anders doen dan dat je denk/verwacht/hoopt.

Wat ik hier vooral mee wil doen is jou meegeven dat je bepaalde negatieve ervaringen uit het verleden niet ervoor moet laten zorgen dat je op een hele starre manier probeert bepaald gedrag af te dwingen. Hierdoor leg je alleen maar meer druk op een proces zoals deze join, waardoor het juist eerder mis kan gaan. Doordat het bij de tegenpartij frustraties wekt als je met zulke (in mijn ogen dan toch) bizarre voorwaarden komt.

Opzet of chantage?

Verder qua inhoudelijke reactie, voor mij is een heleboel niet duidelijk en dus kan ik ook niet echt een mening vormen over het feit of er hier sprake is van opzet en/of chantage. Ik mis de chronologie een beetje, zo is voor mij niet helemaal duidelijk wanneer wat precies gezegd en gedaan is door alle betrokken partijen. Wanneer is bijvoorbeeld definitief duidelijk geworden dat GH niet meer van plan was om te joinen? Wanneer is er feitelijk een einde gekomen aan de BG tussen TaoW en GH en in het verlengde daarvan wanneer is de permanente eenzijdige NAP ingegaan? Of wanneer heeft wie uit TaoW een VV gedraaid en al dan niet daarmee GH aangevallen?


EDIT: "zou" toegevoegd in de zin: "Soms moet je gewoon accepteren dat dingen niet helemaal lopen zoals je zou willen en dat mensen iets anders doen dan dat je denk/verwacht/hoopt."
 
Reactiescore
760
Verder ben ik zeer benieuwd naar waar jij vandaan haalt dat ik Hi Ho uitgescholden heb en vreselijk tekeer ben gegaan. Wat trouwens ook totaal niet relevant is voor deze kwestie
omdat ik er zelf in zat? oja ik was de gene die je beschuldigde van spye? wel jammer als je dan de post die ik eerder plaatste gewoon negeert?
en meerdere mensen van Toaw tekeer nadat op de laatste dag van de Enquete de stemming negatief was (terwijl die op dag 1 positief was , hierbij kan je @The American Sniper gerust na vragen want het was wel weer typisch hoe TOAW deze hele wereld al handelt nog steeds pist om Leone bijv jullie niet zijn gejoined maar Fier? en daarom het maar toelaat dat UNited loopt te clusterfucken? en dat maar met een dorpen ruil moet gefixed worden ? terwijl het een illegale CF was en het bijv stacken van spelers in ons cluster ?
 
Reactiescore
3.537
Paranoia ook een optie?

Het inbouwen van zo'n eenzijdige permanente NAP is nogal bizar in mijn ogen. Je moet wel heel weinig vertrouwen hebben in een potentieel lid als je dat soort bepalingen opneemt. Bovendien is het een vrij nutteloze bepaling, aangezien je er niks aan hebt. Jij bent bang dat je 'genaaid' wordt door GH, dat ze stiekem niet komen en er dan met een aantal intern dorpen vandoor gaan, wat jullie een (beetje) terrein kost. Stel dat ze echt zo doortrapt zouden zijn geweest om de hele join gesprekken enkel voor de show te houden om zo een paar dorpen te kunnen internen, hoe groot acht je dan de kans dat ze deze NAP zouden naleven?

Aan de andere kant, waarom denk je dat ze deze voorwaarden zouden accepteren als ze niet echt serieus van plan zouden zijn om te joinen?
Of om bovenstaande reden, het interesseert ze geen reet, waardoor je dus niks aan die NAP hebt. Met die NAP creëer je voor jezelf een soort schijnveiligheid door te denken dat ze je niet kunnen naaien, maar je geeft ze enkel de kans om je dubbel te naaien.
Of omdat ze echt serieus van plan zijn om te joinen waardoor die hele bepaling geen zak uitmaakt, hij gaat namelijk toch nooit in werking.

Het komt bij mij nu een beetje over alsof jij met die NAP bepaling jezelf hebt willen beschermen, jij wilt niet meer genaaid worden.
Maar het is volgens mij helemaal niet van belang of jij je genaaid voelt of niet, het is vervelend en leidt ongetwijfeld tot wat frustraties, maar thats part of the game. Soms moet je gewoon accepteren dat dingen niet helemaal lopen zoals je zou willen en dat mensen iets anders doen dan dat je denk/verwacht/hoopt.

Wat ik hier vooral mee wil doen is jou meegeven dat je bepaalde negatieve ervaringen uit het verleden niet ervoor moet laten zorgen dat je op een hele starre manier probeert bepaald gedrag af te dwingen. Hierdoor leg je alleen maar meer druk op een proces zoals deze join, waardoor het juist eerder mis kan gaan. Doordat het bij de tegenpartij frustraties wekt als je met zulke (in mijn ogen dan toch) bizarre voorwaarden komt.



Verder qua inhoudelijke reactie, voor mij is een heleboel niet duidelijk en dus kan ik ook niet echt een mening vormen over het feit of er hier sprake is van opzet en/of chantage. Ik mis de chronologie een beetje, zo is voor mij niet helemaal duidelijk wanneer wat precies gezegd en gedaan is door alle betrokken partijen. Wanneer is bijvoorbeeld definitief duidelijk geworden dat GH niet meer van plan was om te joinen? Wanneer is er feitelijk een einde gekomen aan de BG tussen TaoW en GH en in het verlengde daarvan wanneer is de permanente eenzijdige NAP ingegaan? Of wanneer heeft wie uit TaoW een VV gedraaid en al dan niet daarmee GH aangevallen?


EDIT: "zou" toegevoegd in de zin: "Soms moet je gewoon accepteren dat dingen niet helemaal lopen zoals je zou willen en dat mensen iets anders doen dan dat je denk/verwacht/hoopt."

De nagel op de kop, psychologisch ook.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Paranoia ook een optie?

Het inbouwen van zo'n eenzijdige permanente NAP is nogal bizar in mijn ogen. Je moet wel heel weinig vertrouwen hebben in een potentieel lid als je dat soort bepalingen opneemt. Bovendien is het een vrij nutteloze bepaling, aangezien je er niks aan hebt. Jij bent bang dat je 'genaaid' wordt door GH, dat ze stiekem niet komen en er dan met een aantal intern dorpen vandoor gaan, wat jullie een (beetje) terrein kost. Stel dat ze echt zo doortrapt zouden zijn geweest om de hele join gesprekken enkel voor de show te houden om zo een paar dorpen te kunnen internen, hoe groot acht je dan de kans dat ze deze NAP zouden naleven?

Aan de andere kant, waarom denk je dat ze deze voorwaarden zouden accepteren als ze niet echt serieus van plan zouden zijn om te joinen?
Of om bovenstaande reden, het interesseert ze geen reet, waardoor je dus niks aan die NAP hebt. Met die NAP creëer je voor jezelf een soort schijnveiligheid door te denken dat ze je niet kunnen naaien, maar je geeft ze enkel de kans om je dubbel te naaien.
Of omdat ze echt serieus van plan zijn om te joinen waardoor die hele bepaling geen zak uitmaakt, hij gaat namelijk toch nooit in werking.

Het komt bij mij nu een beetje over alsof jij met die NAP bepaling jezelf hebt willen beschermen, jij wilt niet meer genaaid worden.
Maar het is volgens mij helemaal niet van belang of jij je genaaid voelt of niet, het is vervelend en leidt ongetwijfeld tot wat frustraties, maar thats part of the game. Soms moet je gewoon accepteren dat dingen niet helemaal lopen zoals je zou willen en dat mensen iets anders doen dan dat je denk/verwacht/hoopt.

Wat ik hier vooral mee wil doen is jou meegeven dat je bepaalde negatieve ervaringen uit het verleden niet ervoor moet laten zorgen dat je op een hele starre manier probeert bepaald gedrag af te dwingen. Hierdoor leg je alleen maar meer druk op een proces zoals deze join, waardoor het juist eerder mis kan gaan. Doordat het bij de tegenpartij frustraties wekt als je met zulke (in mijn ogen dan toch) bizarre voorwaarden komt.



Verder qua inhoudelijke reactie, voor mij is een heleboel niet duidelijk en dus kan ik ook niet echt een mening vormen over het feit of er hier sprake is van opzet en/of chantage. Ik mis de chronologie een beetje, zo is voor mij niet helemaal duidelijk wanneer wat precies gezegd en gedaan is door alle betrokken partijen. Wanneer is bijvoorbeeld definitief duidelijk geworden dat GH niet meer van plan was om te joinen? Wanneer is er feitelijk een einde gekomen aan de BG tussen TaoW en GH en in het verlengde daarvan wanneer is de permanente eenzijdige NAP ingegaan? Of wanneer heeft wie uit TaoW een VV gedraaid en al dan niet daarmee GH aangevallen?


EDIT: "zou" toegevoegd in de zin: "Soms moet je gewoon accepteren dat dingen niet helemaal lopen zoals je zou willen en dat mensen iets anders doen dan dat je denk/verwacht/hoopt."

Dergelijke afspraken zijn ingevoerd om een grotere blokkade te creëren om na een akkoord er alsnog op terug te komen. De sancties van 180 graden omdraaien zijn in deze overeenkomst duidelijk in kaart gebracht. Uiteraard hebben wij vanuit TAOW ook gehoopt dat dit akkoord nooit in werking hoefde te treden, maar dit heeft helaas wel moeten gebeuren.

Of het nutteloos is geweest om dergelijke afspraken op te stellen is hoogtens discutabel, aangezien *Get High* hiermee een groter commitment heeft aangegaan. In mijn ogen lieten ze hiermee zien daadwerkelijk te willen joinen en 100% (99% bijkbaar) zeker van hun zaak te zijn. Niet joinen zou namelijk resulteren in het ofwel vastzitten aan deze NAP ofwel de eigen accounts naam flink door het slijk te halen en op de afspraken te moeten stabben. Een barriere die in ieder geval in mijn ogen vrij groot is. Iemand die met dergelijke afspraken akkoord gaat, moet dan ook wel zeer zeker van zijn zaak zijn zou je zeggen? Dat was de garantie die ik wilde hebben.

Dat het uiteindelijk anders heeft uitgepakt dan gehoopt klopt zeker, maar het heeft er wel in geresulteerd dat alles zwart op wit staat en heel Hi Ho hun kop in het zand steekt. Je hebt inderdaad gelijk dat ik de mate waarin spelers waarde hechten aan hun eigen reputatie, ego en eigenwaarde in deze staat van Tribalwars overschat heb.

Jammer dat de chronologie voor jou nog niet duidelijk is, ik zal timestamps toevoegen in de beginpost in de hoop dit op te helderen.
 

DeletedUser77798

Guest
We hebben deze NAP ook draadwerkelijk een aantal weken vastgehouden, naar schuldgevoel van mijn kant uit. Heb ook een aanval van jullie allen gekregen, zonder te counteren. Sterker nog ik ging ergens anders aanvallen IPV op jullie.

Als dit allemaal met opzet is geweest waarom zou ik deze NAP dan van het begin niet ongeldig verklaren?
Jij bent degene die ons de reden gaf om het te kunnen opzeggen, VV misbruik, en erover liegen.

Nogmaals dit komt neer op een Netto resultaat waar GH voordeel heeft uit gehaald, waarvoor excuses meerdere malen aangeboden gekregen.
Als ik jou op deze manier zie door trashen, begin ik spijt te krijgen dat ik steeds vriendelijk en redelijk ben geweest op skype zowel als sorry heb zitten zeggen.
 

DeletedUser81758

Guest
En wat is nu net de reden dat jullie de join niet gedaan hebben? Want jullie waren geïntereseerd en dan opeens na de intern enzo niet meer?
 

DeletedUser79332

Guest
Ik als neutrale lezer aangezien ik hier niet speel vind eigenlijk dat dat het altijd mogelijk is om van een join af te zien.
Als ik dit zo lees is GH dus ook teruggekomen op zijn join. Waarom weet ik niet, boeit ook niet. Dan hebben we hierna het feit dat die, in mijn ogen toch wel overdreven eenzijdige afspraak ingaat.
Ik zie nergens bewijs dat GH daadwerkelijk de join gebruikte om te edelen. Wel geeft hij zijn excuses aan mocht hij deze indruk gewekt hebben.
Ook zie ik nergens bewijs dat TAOW bewust gestabbed zou hebben mbt die afspraken.

Conclusie vanuit mij.
GH heeft zijn excuses al aangeboden voor het feit dat hij misschien de indruk heeft gewekt om de join te gebruiken voor zijn eigen gewin.
Ik zie geen concreet bewijs dat dit zo is dus geloof hem hier op zijn woord. Wat in zijn voordeel werkt is dat hij tenminste openlijk excuses maakt.

M.b.t. de afspraken.
Ik ben van mening dat, ondanks dat het in mijn ogen kansloze afspraken zijn, GH icm met HiHo deze netjes hadden moeten beeindigen middels een duidelijk PM naar de leiding van TAOW. Hierin had in mijn beleving moeten staan dat de eenzijdige NAP opgezegd word en dat er een overgangsperiode ingaat van ongeveer een dag 10. Dan had HiHo in mijn ogen gewoon correct gehandeld. Nu kan je het een soort van stab noemen idd vanuit TAOW perspectief gezien.

Tot zover mijn mening als neutrale lezer.
 

DeletedUser77798

Guest
Ik had dit graag onderling opgelost gezien, met mij niet met Yorni. Maar het is blijkbaar makkelijker om GH op de schandpaal proberen te zetten op het AF...
 

DeletedUser81758

Guest
Ik had dit graag onderling opgelost gezien, met mij niet met Yorni. Maar het is blijkbaar makkelijker om GH op de schandpaal proberen te zetten op het AF...
En wat is nu net de reden dat jullie de join niet gedaan hebben? Want jullie waren geïntereseerd en dan opeens na de intern enzo niet meer?
 

DeletedUser77798

Guest
Persoonlijk ben ikzelf Nooit geïnteresseerd geweest in een join met TaoW. Nog heb ik de join proberen tegen te houden, heb al meerdere malen verteld dat ik niet de diplomatiek zaakvoerder ben.

Yorni zijn verklaring hiervoor is dat ''Interesse'' In de Join kwam door meermaals chantage met alles op het AF te gooien + Chantage door te Kataen
Volgens Melvin is er geen sprake van chantage, toch vallen er in de counterpost meerdere chanterende berichten te lezen. Denk dat als je hier nog eens over gaat het hele plaatje duidelijk genoeg is voor de neutrale AF lezer om dit eerder te zien als een misnoeging van GH dat opgeblazen is geweest op het AF.

Sterker nog probeert Melvin GH tegen zijn eigen stam op te zetten door te zeggen dat we ondersteuning zouden sturen naar Murus, met datum 20 januari 2020 toen de overstap naar TaoW vast stond. Dit soort berichten misbruiken als materiaal is in mijn ogen zeer onvolwassen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78491

Guest
Ik als neutrale lezer aangezien ik hier niet speel vind eigenlijk dat dat het altijd mogelijk is om van een join af te zien.
Als ik dit zo lees is GH dus ook teruggekomen op zijn join. Waarom weet ik niet, boeit ook niet. Dan hebben we hierna het feit dat die, in mijn ogen toch wel overdreven eenzijdige afspraak ingaat.
Ik zie nergens bewijs dat GH daadwerkelijk de join gebruikte om te edelen. Wel geeft hij zijn excuses aan mocht hij deze indruk gewekt hebben.
Ook zie ik nergens bewijs dat TAOW bewust gestabbed zou hebben mbt die afspraken.

Conclusie vanuit mij.
GH heeft zijn excuses al aangeboden voor het feit dat hij misschien de indruk heeft gewekt om de join te gebruiken voor zijn eigen gewin.
Ik zie geen concreet bewijs dat dit zo is dus geloof hem hier op zijn woord. Wat in zijn voordeel werkt is dat hij tenminste openlijk excuses maakt.

M.b.t. de afspraken.
Ik ben van mening dat, ondanks dat het in mijn ogen kansloze afspraken zijn, GH icm met HiHo deze netjes hadden moeten beeindigen middels een duidelijk PM naar de leiding van TAOW. Hierin had in mijn beleving moeten staan dat de eenzijdige NAP opgezegd word en dat er een overgangsperiode ingaat van ongeveer een dag 10. Dan had HiHo in mijn ogen gewoon correct gehandeld. Nu kan je het een soort van stab noemen idd vanuit TAOW perspectief gezien.

Tot zover mijn mening als neutrale lezer.
Volgens mij werd er 2 weken voor uberhaupt de aanval ingezet is een bericht naar leiding TAoW gestuurd dat de nap verbroken gaat worden. Is niet een officiele pm, maar toch wel duidelijk wat er gaat gebeuren.
 
Reactiescore
1.283
Ik als neutrale lezer aangezien ik hier niet speel vind eigenlijk dat dat het altijd mogelijk is om van een join af te zien.
Als ik dit zo lees is GH dus ook teruggekomen op zijn join. Waarom weet ik niet, boeit ook niet. Dan hebben we hierna het feit dat die, in mijn ogen toch wel overdreven eenzijdige afspraak ingaat.
Ik zie nergens bewijs dat GH daadwerkelijk de join gebruikte om te edelen. Wel geeft hij zijn excuses aan mocht hij deze indruk gewekt hebben.
Ook zie ik nergens bewijs dat TAOW bewust gestabbed zou hebben mbt die afspraken.

Conclusie vanuit mij.
GH heeft zijn excuses al aangeboden voor het feit dat hij misschien de indruk heeft gewekt om de join te gebruiken voor zijn eigen gewin.
Ik zie geen concreet bewijs dat dit zo is dus geloof hem hier op zijn woord. Wat in zijn voordeel werkt is dat hij tenminste openlijk excuses maakt.

M.b.t. de afspraken.
Ik ben van mening dat, ondanks dat het in mijn ogen kansloze afspraken zijn, GH icm met HiHo deze netjes hadden moeten beeindigen middels een duidelijk PM naar de leiding van TAOW. Hierin had in mijn beleving moeten staan dat de eenzijdige NAP opgezegd word en dat er een overgangsperiode ingaat van ongeveer een dag 10. Dan had HiHo in mijn ogen gewoon correct gehandeld. Nu kan je het een soort van stab noemen idd vanuit TAOW perspectief gezien.

Tot zover mijn mening als neutrale lezer.

Ben het in grote lijnen eens met je post (deels ook omdat ik natuurlijk Hi Ho bril op heb:oops:) maar er zijn wel gesprekken geweest over het beëindigen van de NAP. Heb op 3 Februari 2 uur lang gepraat met Melvin van Kyuka ongeveer. Daar ook duidelijk aangegeven dat de NAP niet stand ging houden en dat er geen gebied/dorpen niet een regeling ging zijn waar wij akkoord mee zouden gaan. Wel zou de NAP nog twee weken verder kunnen gaan zodat fronters zich konden voorbereiden. Als extra hebben we ook aangeboden om eventueel TAS bij die NAP te betrekken zodat TAoW bijvoorbeeld focus kon leggen op een ander front. Hier ging op teruggekomen worden maar dat is later niet gebeurd.

Zoals ook werd aangehaald door Melvin zelf in de post. Het is dus niet zo dat Hi Ho zich niet solidair heeft willen opstellen tegenover TAoW omwille deze kwestie. Wij begrepen dat de gang van zaken slecht is gegaan toendertijd en begrepen de frustratie. Er was de veronderstelling dat de NAP al snel was beëindigd maar toen bleek dat TAoW nog in de veronderstelling was dat de NAP is er een gesprek geweest waarin dit hierboven besproken is geweest.
 

DeletedUser79332

Guest
Ben het in grote lijnen eens met je post (deels ook omdat ik natuurlijk Hi Ho bril op heb:oops:) maar er zijn wel gesprekken geweest over het beëindigen van de NAP. Heb op 3 Februari 2 uur lang gepraat met Melvin van Kyuka ongeveer. Daar ook duidelijk aangegeven dat de NAP niet stand ging houden en dat er geen gebied/dorpen niet een regeling ging zijn waar wij akkoord mee zouden gaan. Wel zou de NAP nog twee weken verder kunnen gaan zodat fronters zich konden voorbereiden. Als extra hebben we ook aangeboden om eventueel TAS bij die NAP te betrekken zodat TAoW bijvoorbeeld focus kon leggen op een ander front. Hier ging op teruggekomen worden maar dat is later niet gebeurd.

Zoals ook werd aangehaald door Melvin zelf in de post. Het is dus niet zo dat Hi Ho zich niet solidair heeft willen opstellen tegenover TAoW omwille deze kwestie. Wij begrepen dat de gang van zaken slecht is gegaan toendertijd en begrepen de frustratie. Er was de veronderstelling dat de NAP al snel was beëindigd maar toen bleek dat TAoW nog in de veronderstelling was dat de NAP is er een gesprek geweest waarin dit hierboven besproken is geweest.

Als dit klopt dan valt er idd niet met een vinger te doen wijzen naar HiHo.
Dan is het eerder slecht dat TAOW zich niet of niet goed heeft voorbereid op het einde van de "belachelijke" NAP.

Dan is dit gewoon muggenziften en teleurgesteld zijn dat je gewenste rekruut niet komt.
 

DeletedUser81758

Guest
Als je een afpsraak maakt moet je je hier aan houden vind ik.
 

Deleted User - 487938986

Guest
Ik vind het raar dat de join gegooid wordt om chantage. Zoals te lezen is in het Skype gesprek geeft melvin GH duidelijk de keuze om te joinen of de dorpen van elwyo netjes te verdelen. Wat ook niet zo raar is aangezien GH frontdorpen tegen MI en Murus aan het internen is tijdens onderhandelingen over een bg. Dit wekt natuurlijk argwaan op van het gebruiken van de onderhandelingen om die intern af te ronden. Dat vervolgens gezegd wordt dat het anders op het AF komt is ook niet raar. Het misbruiken van onderhandelen om frontdorpen te internen is niet de slechtste reden om iets op het AF te posten als ik de eerdere berichten hier zie.

De NAP die in werking is getreden toen GH besloot niet te joinen is zeker zwaar. Maar vergeet niet dat GH hier zelf akkoord mee is gegaan. Hierin staat ook vermeld dat deze nap niet opzegbaar is door GH. Ik vind het dan ook raar dat hier wordt gezegd dat Hi-Ho gewoon een pm naar TAOW had kunnen sturen met het bericht dat de NAP voorbij is zonder enige compensatie. Want laten we eerlijk zijn, een NAP van 10 dagen is niet bepaald een goeie compensatie. De leiding van Hi-Ho is hier ook de dupe geworden van de domme beslissingen van GH. Maar dat betekent niet dat ze zomaar die NAP kunnen beëindigen omdat ze het er niet mee eens zijn.
 
Reactiescore
1.283
De NAP die in werking is getreden toen GH besloot niet te joinen is zeker zwaar. Maar vergeet niet dat GH hier zelf akkoord mee is gegaan. Hierin staat ook vermeld dat deze nap niet opzegbaar is door GH. Ik vind het dan ook raar dat hier wordt gezegd dat Hi-Ho gewoon een pm naar TAOW had kunnen sturen met het bericht dat de NAP voorbij is zonder enige compensatie. Want laten we eerlijk zijn, een NAP van 10 dagen is niet bepaald een goeie compensatie. De leiding van Hi-Ho is hier ook de dupe geworden van de domme beslissingen van GH. Maar dat betekent niet dat ze zomaar die NAP kunnen beëindigen omdat ze het er niet mee eens zijn.

GH is inderdaad akkoord gegaan ermee, maar je zit wel fout dat Hi Ho niet in staat zou kunnen zijn om een bericht te kunnen sturen dat de NAP voorbij is. Ook iets wat ik op skype al eerder heb vermeld maar al sinds het begin van TW is er de geschreven/ongeschreven regel dat stambelang ALTIJD voor NAP's/PBG's gaan. Ik hoef niet uit te leggen dat een NAP met deze voorwaarden ten nadele is van Hi Ho. Dus Hi Ho kan wel degelijk die NAP opzeggen als ze dat willen, puur om de bovengenoemde reden. Dat TAoW het daar niet mee eens is, dat is begrijpelijk maar maakt het niet minder waar.

En een NAP van 10 dagen is ook niet de compensatie die verkregen is. Het was al 14 dagen alvorens en een massa op *Get High* alvorens hier alweer over gesproken werd. Je zit eerder dichterbij een maand dat de NAP uiteindelijk heeft plaatsgevonden alvorens deze verbroken is.
+ Het is niet alleen de beslissingen van *Get High* waardoor Hi Ho de dupe is geworden, het is ook de dupe geweest van TAoW die moedwillig proberen een frontaccount al wekenlang/maandenlang actief probeert te recruiteren van Hi Ho.

Stel je voor dat GH had besloten te stoppen omwille van de situatie en TAS zou GH internen, dan zou volgens de regels (waar TAS overigens niets van wist) TAS de dorpen van GH nooit mogen gebruiken om aanvallen te sturen op TAoW. Kom op zeg, je moet wel heel kortzichtig zijn als je denkt dat zoiets aangehouden gaat worden voor onbepaalde tijd. :rolleyes2:
 
Bovenaan