Stelling van de dag

DeletedUser81766

Guest
Zal deze alinea per alinea beantwoorden.

Snap vlaggen zijn super chill. Daarnaast zijn jullie relatief vroeg inni geleaved.

Weetje je weet niet hoe de strijd verder gaat. Maar om welk vies spel en cfs gaat het?

Heb ik bij jullie meer respect voor dan chef.intern aangezien de oorlog bij jullie nog niet was uitgebroken en bij chef wel. Niet op chef direct wel maar op stammies zeker wel. Ze zagen het niet zitten met hun stamgenoten van toen en zijn daarom overgelopen. Persoonlijk ga ik liever strijdent ten onder dan dat ik dat doen.

Puur dat INNI, SZN niet aanviel maakt niet dat ze geen oorlog hadden. Het is jou goedrecht strijdend ten onder te gaan, toch kan ik je verzekeren dat vrijwel de meeste spelers de stam zullen verlaten als zij niet tevreden zijn. Elke dag het gezeur van Pion naar je hoofd, dan kan je beter ontslag nemen van je werk want het is een full time baan met over uren om dat te verwerken.

Pion en Tring zou overigens starten met enkele leden, de leiding was zo slecht dat veel zaken nooit actief besproken werden met de stam en veel beslissingen gewoon verborgen. Er waren continue vragen bij iedereen wat de bedoeling was, continue dezelfde discussies. Je kan überhaupt niet verwachten dat je pre-made leden blijven als je alle beslissingen omgooit en een massa stam maakt. Bijna alle beslissingen werd met tegenzin geaccepteerd door Chef, na vertrek zijn wij nog altijd lang loyaal gebleven dus het is een zeer slap excuus om nu te zeggen dat wij tijdens een oorlog vertrokken. Je had daardoor ruim een maand als stam de tijd gekregen van ons alle zaken op orde te zetten.

Je kan jezelf wel sterk en strijdend laten tonen, wij weten wel beter na je houding.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Nou, zijn niet vies van wat vuil spel, as you know...
Nou ik zat er zelf in, snap niet hoe dat relevant is aan een andere wereld? Een stamgenoot hebben die in een stam zat in het verleden -die zonder wereldafspraken wenst te spelen- is een argument om een stam te verlaten? :/ Pfoe moet ik me zorgen maken dat in de toekomst mijn stamgenoten gaan leaven?
 

Deleted User - 697374

Guest
Puur dat INNI, SZN niet aanviel maakt niet dat ze geen oorlog hadden. Het is jou goedrecht strijdend ten onder te gaan, toch kan ik je verzekeren dat vrijwel de meeste spelers de stam zullen verlaten als zij niet tevreden zijn. Elke dag het gezeur van Pion naar je hoofd, dan kan je beter ontslag nemen van je werk want het is een full time baan met over uren om dat te verwerken.

Pion en Tring zou overigens starten met enkele leden, de leiding was zo slecht dat veel zaken nooit actief besproken werden met de stam en veel beslissingen gewoon verborgen. Er waren continue vragen bij iedereen wat de bedoeling was, continue dezelfde discussies. Je kan überhaupt niet verwachten dat je pre-made leden blijven als je alle beslissingen omgooit en een massa stam maakt. Bijna alle beslissingen werd met tegenzin geaccepteerd door Chef, na vertrek zijn wij nog altijd lang loyaal gebleven dus het is een zeer slap excuus om nu te zeggen dat wij tijdens een oorlog vertrokken. Je had daardoor ruim een maand als stam de tijd gekregen van ons alle zaken op orde te zetten.

Je kan jezelf wel sterk en strijdend laten tonen, wij weten wel beter na je houding.
Weetje ben denk ik 1 van de weinigen met die mentaliteit en dat vind ik jammer.

Idk piele is zelfs na de premade gejoind grappig genoeg.

Jullie weten wel beter? Ik heb alleen maar gestreden en altijd die kant op gestuurd. Dat jullie voor "plezier" zijn overgelopen is jullie zwakte in mijn ogen.
 
Reactiescore
533
Blijkbaar snappen maar weinig mensen dat dit stelling van de dag is.

Dus bij deze: szn verdient de wereld meer te winnen dan inni
 

Deleted User - 487957763

Guest
Nou ik zat er zelf in, snap niet hoe dat relevant is aan een andere wereld? Een stamgenoot hebben die in een stam zat in het verleden -die zonder wereldafspraken wenst te spelen- is een argument om een stam te verlaten? :/ Pfoe moet ik me zorgen maken dat in de toekomst mijn stamgenoten gaan leaven?
Kakaka is direct gelinkt aan kata’s. Wat natuurlijk vooraf was besproken en helemaal prima is aangezien het al aangegeven was tijdens de wereldstart zover ik weet.

Waar de hoofd Pony voor bang was destijds is dat Inni naar kata’s zou grijpen op W70 als ze het te heet onder voeten zou worden. Ze wouden eerst ook in de afspraken dat de boer gekata’ed mocht worden. Dus vies van een kata’ed zijn ze niet :p

Zou er niet bang voor zijn dat er stamgenoten leaven als jij ze niet het gevoel geeft dat je bij eerste tegenslag gaat kata’en. (Zeg hierbij niet dat je dit zou doen)
 
Reactiescore
533
Kijk dat zie ik graag! Ik denk dat het me weinig uit maakt wie er wat verdient, iedereen heeft zijn moeite en tijd in zijn of haar account gestopt en iedereen zal hier ook voor vechten!
Dat klopt. Iedereen steekt energie in het spelletje en verdient daarom de wereld te winnen.

Persoonlijk vind ik de weg dat we bij szn hebben afgelegd meer tot de verbeelding spreekt dan inni.
Szn was begonnen met tad en Johnny. De alcoholische Johnny's. Daarna door gericht te rekruteren gegroeid. We hebben tot op heden geen enkele vertrekker gehad of weggespeeld account of intern binnen de stam. Dat maak je niet veel meer mee. (als je de stats bekijkt de join en leaves van de spelers die er staan waren trol accounts).

Dat vind ik oprecht anders dan inni. Ik heb op zich inni ook lang verdedigd en als ik hun vergelijk met andere stammen op deze wereld vind ik ze een goeie 2e. Op Tidal na natuurlijk.
Als dat zo was had jij niet meer gelegen waar je nu lag...
Door kata's? Niet bepaald een prestatie.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Als dat zo was had jij niet meer gelegen waar je nu lag...
Dat is ook niet lief :(

Maar van wat ik begrepen heb hier en daar spelen de kwalitatief betere kakakers inderdaad niet in Inni. Stel je voor een kameel die een Pony bestijgt:eek2:
 

DeletedUser81766

Guest
Ik had al een keer eerder een vrouw op de nek van een kameel zien zitten, het leek wel een titanic. Ik verwacht dat een paard/pony die strijd nog altijd wint. Volgens mij zijn die vele malen sterker gebouwd in het algemeen, ten opzichte van de kameel.
 
Reactiescore
470
1 stamgenoot? Minimaal de helft van inni = kakaka...

Hier is niks van waar.

Op W67 bestond de stam INNI ook en is er hiervan 1 lid naar Kakaka gekomen, de spelers daarvan zijn nu weer de stam INNI begonnen op W70. Als de kern van Kakaka hier had gespeeld had je geen kans gehad als ik eens naar het niveau van de wereld kijk.
 
Reactiescore
533
Hier is niks van waar.

Op W67 bestond de stam INNI ook en is er hiervan 1 lid naar Kakaka gekomen, de spelers daarvan zijn nu weer de stam INNI begonnen op W70. Als de kern van Kakaka hier had gespeeld had je geen kans gehad als ik eens naar het niveau van de wereld kijk.
Dat zijn van die als als als dingen natuurlijk.
Het klopt dat deze wereld laag qua niveau is. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet in andere werelden kunnen draaien.

Wel absurd dat kakaka als zijnde goede stam wordt gepercipieerd terwijl ze ook met kata worden gelinkt. Een gegeven dat in de tijden van de echte topwerelden ondenkbaar was.
 
Reactiescore
2.444
Wel absurd dat kakaka als zijnde goede stam wordt gepercipieerd terwijl ze ook met kata worden gelinkt. Een gegeven dat in de tijden van de echte topwerelden ondenkbaar was.

Afhankelijk van wat je de topwerelden vindt. Want heb op zowel w6 en w10 gespeeld en hier werd vol katas gebruikt. Ook wel direct de reden waarom ik geheel anti kata ben.
 
Reactiescore
470
Dat zijn van die als als als dingen natuurlijk.
Het klopt dat deze wereld laag qua niveau is. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet in andere werelden kunnen draaien.

Wel absurd dat kakaka als zijnde goede stam wordt gepercipieerd terwijl ze ook met kata worden gelinkt. Een gegeven dat in de tijden van de echte topwerelden ondenkbaar was.

Kakaka kan je door het kata gebruik natuurlijk snel bestempelen als een slechte stam(wat toch echt heel minimaal is geweest op W67), toch functioneren leden van kakaka in zowat elke andere top stam waar ze wel volgens de regels spelen. Ik zie Kakaka eerder als goed door de kwaliteit van een groot deel van de leden.
 
Reactiescore
69
Kakaka kan je door het kata gebruik natuurlijk snel bestempelen als een slechte stam(wat toch echt heel minimaal is geweest op W67), toch functioneren leden van kakaka in zowat elke andere top stam waar ze wel volgens de regels spelen. Ik zie Kakaka eerder als goed door de kwaliteit van een groot deel van de leden.


Dus wereld 75 wordt Kakaka vs classic? om een x hoog niveau wereld te krijgen :p
 
Bovenaan