Kata's, respect verloren

DeletedUser78317

Guest
deze speler is eerlijk uitgespeelt,
geeft hij al ze dorpen aan acta est fabula en sint, block alleen onze incs O:

wat een kwaliteit :D
was bijna bang dat het te makkelijk werd deze wereld!
 
Reactiescore
1.380
jankers

dit is ook al in een andere chat gezegd. Hou het ff lekker bij elkaar.

Dit gebeurd elke keer. Moeten wij dan nu ook gaan janken omdat stam zzeeqq wie zogenaamd met ons werkte en alles gratis aan qqeezz gegeven heeft?
Ga lekker bij je moeder zielig doen. Dit is TW en zal nooit weggaan dus deal ermee of kap gewoon met tw spelen.

Kata's gooien of cf leggen is ander verhaal maar serieus grow up
 
Reactiescore
16
Inge weet de like knop alleen bij stamgenoten te vinden, poh wat een mascotte van Fier is ze toch he
 
Reactiescore
54
Team IAA jullie zijn een bende zielige AF roepers, we zullen zien hoe jullie het ingame waarbrengen.


Nee wij zijn geen AF jankers ik reageer alleen waar nodig zoals me post aantallen van de laatste 13 jaar wel aan zullen geven.... Heb vrij weinig met dat janken om het janken op het AF en ingame zelf helemaal niks presteren..... Wij daarin tegen zijn Ingame gewoon pro schijnbaar zoals onze status, ligging en stam zullen vertellen ;)
 
Reactiescore
3.452
Pro genoeg voor Fier om het nodig te vinden een NAP af te sluiten blijkbaar :wink:
Tja dat was ook niet echt iets waar wij achter stonden en ook tot voor kort niet wisten
En 1 lid maakt nog niet heel Fier
 
Reactiescore
54
lezen kan je ook niet he Inge! :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
54
Daarbij moeten beide onder spanning gezet worden om het object wat je wilt lanceren in beweging te laten komen!

Dus lijkt me wel duidelijk zo ;)
 
Bovenaan