Top & Flopstammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Jij toch ook niet? Na een dagje is de def op en kan er niet meer gedeffed worden :/
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Klopt, 1tje per dag om te deffen, langer blijft een laurens toch niet hangen.

Van waar komt die grote smoel van je opeens? Je hebt in 10 jaar TW nergens tot de top behoort. Ik bedoel, de enige mensen waar je populair bij bent zijn fucking newgens.
 
Reactiescore
766
Ouch
 
Reactiescore
3.537
Blijkbaar maakt het Alea/Taow niet uit dat ze smerig spelen, ze nemen iig nergens afstand van dit gebeuren.

De CF van UM in Leone is wel opgelost geraakt. Weliswaar wel moeten ruilen met een eigen dorp. Wat in gaat tegen mijn principes, maargoed, omdat Leone op een niet leuke manier is vertrokken accepteren we het voor 1 keer.

Nee alea heeft andere mensen die hun best doen om CF's pakken en te behouden, smokey 2e x neutrale speler (2k dorpje) in men cluster gepakt jammer genoeg al zen def kapot op muurtje 0 en kunnen recappen. Heb hem vorige keer hierover al aangesproken maar hij vindt dit allemaal maar normaal en wilt er ook niets aan veranderen, MB's aan het front prima dat is mijn risico maar neutrale spelers?

Het illegaal CF akkefietje was nog maar net opgelost met Taow en Alea had er ook 1 in ons stammencluster. Benieuwd wat hun uitleg zal zijn en tot welke oplossing ze bekomen. Ruilen is in deze onacceptabel.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Voor deze opmerking is hier ook nooit contact over opgenomen op de moment zelf, toen dit werd aangehaald hebben we verhaal gehaald bij NBNG. Ik keur de situatie niet goed maar begrijp wel dat dit een gehele andere situatie is. killb had hier alle barbs tegen het front van NBNG had geëdeld (300pt) en NBNG had enkele dorpjes al dieper gelegen, hun vonden deze actie niet kunnen en hebben dan ook deze speler over het BB front gepakt. Dorpen van killb waren nog eens geen 3k toen, dus als een speler alle barbs rond een cluster edelt zou die dan enkel in principe de speler die de barbs edelt mogen pakken alvorens de kleinere speler te kunnen pakken in dat cluster.

In vergelijking wat smokey doet in het cluster van NT is het gewoon een zwakke en laffe actie, lage neutrale spelers stacken en pakken wanneer het uitkomt.

Ik heb je argument even gedubbelcheckt en wat ontdek ik:

Check.png

De roze dorpjes zijn gecheckt op punten op moment van plaatsing van de cf.

545|448
545 448.png

545|452
545 452.png

547|449
547 449.png

547|451
547 451.png


Daarnaast waren alle dorpen meer dan 2,5 a 3 weken in bezit, voordat de cf geplaatst werd. Dat is praktisch even lang als dat jij de dorpen in bezit hebt na het internen van Belastingdienst. Kortom, Hi Ho zet zelf even goed cf's op spelers. Als je wilt dat in de toekomst niet gebeurd, doe het dan zelf ook niet. Op deze manier geef je de indicatie dat je cf’en op spelers toestaat.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
490
Jij toch ook niet? Na een dagje is de def op en kan er niet meer gedeffed worden :/

houden jullie het toch een dag langer vol xx :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
En dat terwijl ik op vakantie was. Hoe hard zuig jij dan wel niet :/
 
Reactiescore
490
En dat terwijl ik op vakantie was. Hoe hard zuig jij dan wel niet :/

ow shit, hadden we even rekening mee kunnen houden natuurlijk, excuses!
desondanks wel genoten van de vakantie ?

wij wel! Van de jouwe dan :)
 
Reactiescore
1.363
Mag ik vragen naar wie Acta os heeft gestuurd gister?
Een cf om iaa te trollen op laag moraal:p.
Bang dat we jou blocken op cake noobke? Of misschien hebben we dat wel gedaan :eek:. Who knows..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78491

Guest
Een cf om iaa te trollen op laag moraal:p.
Bang dat we jou blocken op cake noobke? Of misschien hebben we dat wel gedaan :eek:. Who knows..
Oké oké prima dan, was idd stiekem wel bang. Maar nu weet ik dat er gewoon vies mobiele def is gebashed op lage muren :eek:
 
Reactiescore
1.363
Oké oké prima dan, was idd stiekem wel bang. Maar nu weet ik dat er gewoon vies mobiele def is gebashed op lage muren :eek:

Lekker toch :p. Gaan jullie nog groeien of wat :eek:
 
Reactiescore
1.075
Van waar komt die grote smoel van je opeens? Je hebt in 10 jaar TW nergens tot de top behoort. Ik bedoel, de enige mensen waar je populair bij bent zijn fucking newgens.

Haphap, wel leuk dat deze noob zowat altijd wint van je op n normale wereld :eek:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Mijn complimenten richting Hi Ho voor het geven van een 48h nap aan een account wat onder vuur ligt, maar waarvan de hoofdspeler met serieuze familiaire privé problemen kampt. Puur klasse om privé in dit geval boven TW te zetten en met de speler in kwestie mee te leven.

Bedankt voor het begrip en deze respectvolle actie.
 
Bovenaan