Top & Flopstammen

Reactiescore
1.365
Waarom zie ik jou regelmatig op werelden compleet uit je nek lullen? Elke keer zeg je veel maar heeft het weinig inhoud, een heel verhaal typen betekent niet dat je ook wat toe te voegen hebt. Word hier zo moe van.

''Naar de informatie ik beschik''
"ik geloof dat als hun het niet gedaan hadden deze BG er gewoon gekomen was.''
"Achteraf is het makkelijk zeggen dat ook Taow het niet wou voor de spanning in de wereld, daar geloof ik maar bar weinig van tbh.''

Welke informatie beschik jij over dan? Je zegt maar wat om iets te zeggen, maar als je niks te melden hebt moet je het gewoon niet doen Jannes.

Ik kan je als je wilt zo privé screenshots sturen dat wat jij denkt en de informatie waar je over beschikt bij lange na niet klopt dan.
In Taow stond niet iedereen er om te springen, sommige waren er zelfs fel op tegen. De gesprekken werden geopend door hi ho, en ben blij dat ze ook weer beendigd zijn. Want zo hoeft een wereld niet uitgespeeld te worden.

Die noob van een Melvin had Hiho benaderd slimbo, waarschijnlijk nadat door zijn eigen domme infodoorlulfout leone en aao naar ons kwamen. Ter gevolge daarvan was een stemming ofzo geweest en daarvanuit was een ''nee'' gekomen. Meneertje Melvin deed aardig butthurt naderhand op het af.
Daarnaast heeft meneertje Melvin ook nog rare gesprekken gehad met get high... En hebben jullie nog gezellig een gapje met alea.
Eerlijk? Moeten jullie zelf weten natuurlijk, maar zeik niet erover door.
 
Reactiescore
300
Die noob van een Melvin had Hiho benaderd slimbo, waarschijnlijk nadat door zijn eigen domme infodoorlulfout leone en aao naar ons kwamen. Ter gevolge daarvan was een stemming ofzo geweest en daarvanuit was een ''nee'' gekomen. Meneertje Melvin deed aardig butthurt naderhand op het af.
Daarnaast heeft meneertje Melvin ook nog rare gesprekken gehad met get high... En hebben jullie nog gezellig een gapje met alea.
Eerlijk? Moeten jullie zelf weten natuurlijk, maar zeik niet erover door.

Denk dat je niet helemaal op de hoogte bent van hoe het allemaal is gestart en is gelopen. Had melvin rare gesprekken met get high of get high met Melvin?
wederom denk ik dat je niet weet wat daar speelde. Maar goed, is niet aan mij om daar uitspraak verder over te doen of die hele zooi op het AF te gooien. Ik laat het voor wat het is.

Wat ik wel durf te zeggen is dat ik als TaoW speler mij in iedergeval niet in die BG kon vinden. en denk dat deze ook sowieso niet door gegaan was, ook vanuit de Taow kant niet. Hieronder enkele reacties van mij op de BG. Puur omdat ik de wereld uit wil hebben dat wij spelers zijn die zo een wereld willen uitspelen.

1581439494593.png
 
Reactiescore
1.365
Denk dat je niet helemaal op de hoogte bent van hoe het allemaal is gestart en is gelopen. Had melvin rare gesprekken met get high of get high met Melvin?
wederom denk ik dat je niet weet wat daar speelde. Maar goed, is niet aan mij om daar uitspraak verder over te doen of die hele zooi op het AF te gooien. Ik laat het voor wat het is.

Wat ik wel durf te zeggen is dat ik als TaoW speler mij in iedergeval niet in die BG kon vinden. en denk dat deze ook sowieso niet door gegaan was, ook vanuit de Taow kant niet. Hieronder enkele reacties van mij op de BG. Puur omdat ik de wereld uit wil hebben dat wij spelers zijn die zo een wereld willen uitspelen.

Bekijk bijlage 17266

Blij dat jij jouw mening zo hebt. Maar je zegt niks over de gap met alea.
Melvin had rare gesprekken met get high.. iets met perma naps ofzo. Hoe weet je dit, meneer dropt nog wel eens perongeluk info en screenshots in zijn w66 stamchat ;).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
94
Blij dat je jouw mening zo hebt. Maar je zegt niks over de gap met alea.
Melvin had rare gesprekken met get high.. iets met perma naps ofzo. Hoe weet je dit, meneer dropt nog wel eens perongeluk info en screenshots in zijn w66 stamchat ;).

Hoezo 'blij dat je jouw mening hebt'? MI kaart aan dat jij lang niet alles weet van de stand van zaken, iets wat compleet klopt als je jouw reacties erbij pakt. Het is eerder te stellen dat we aan 'jouw mening' niet zoveel hebben gezien die niet op feiten maar blijkbaar op giswerk en een of ander screentje van Melvin berust, blijkbaar nog niet eens een deeltje van het verhaal.
Ook lekker overigens, op een post reageren waarin een stam genoot van je verweten wordt lang niet alles te weten op een manier die uitstraalt dat je dat zelf ook niet doet.

Gezien je niet durf toe te geven dat je er inderdaad niet genoeg van afweet noem je dan maar de gap met Alea.
Waarom zou Erik nog iets moeten zeggen over Alea? Het is niet echt alsof je een nuttig punt maakte door dat gedeelte erbij te typen, gezien daar de discussie niet om gaat. Echter staan in je andere posts zover ik zie ook nooit nuttige punten, dus dat is op zichzelf niet echt een gemis.
 
Reactiescore
1.365
Hoezo 'blij dat je jouw mening hebt'? MI kaart aan dat jij lang niet alles weet van de stand van zaken, iets wat compleet klopt als je jouw reacties erbij pakt. Het is eerder te stellen dat we aan 'jouw mening' niet zoveel hebben gezien die niet op feiten maar blijkbaar op giswerk en een of ander screentje van Melvin berust, blijkbaar nog niet eens een deeltje van het verhaal.
Ook lekker overigens, op een post reageren waarin een stam genoot van je verweten wordt lang niet alles te weten op een manier die uitstraalt dat je dat zelf ook niet doet.

Gezien je niet durf toe te geven dat je er inderdaad niet genoeg van afweet noem je dan maar de gap met Alea.
Waarom zou Erik nog iets moeten zeggen over Alea? Het is niet echt alsof je een nuttig punt maakte door dat gedeelte erbij te typen, gezien daar de discussie niet om gaat. Echter staan in je andere posts zover ik zie ook nooit nuttige punten, dus dat is op zichzelf niet echt een gemis.

Je kunt wel leuk praten Thomas (als ik het nog goed herinner). Alles wat ik eigenlijk gooi qua feiten heeft amper uitleg nodig, dat weten de mensen die het verteld hebben zelf wel. Voor de rest ga ik niet op salty gepraat in.
Het onderliggende plaatje zegt genoeg over jouw reactie:

1581450143071.png
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
94
Je kunt wel leuk praten Thomas (als ik het nog goed herinner). Alles wat ik eigenlijk gooi qua feiten heeft amper uitleg nodig, dat weten de mensen die het verteld hebben zelf wel. Voor de rest ga ik niet op salty gepraat in.
Het onderliggende plaatje zegt genoeg over jouw reactie:

Toen ik op de AF hoofdpagina stond en een nieuwe post in dit topic van jou zag staan had ik dan toch even hoop, hoe naïef van mij.
Wederom weinig ontopic waar je op reageren durft, maar bon, met het huidige niveau op dit forum kan je daar nog mee weg komen :)

Om dan even in jouw straatje te blijven, draai ik even de situatie om. Erik post wat over Jannes, als stamgenoot vind jij dat wellicht vervelend en besluit vervolgens tweemaal salty te reageren op Erik. In deze woordenwisseling wijst laatstgenoemde jou op het feit dat jij net als Jannes niet van alles op de hoogte bent en daarom Erik's eerste post naar Jannes en de zijne richting jou compleet terecht zijn. Dit negeer je compleet en noemt de bijdrage van iemand die letterlijk betrokken is bij de gebeurtenissen een 'mening'. Dat je daarna nog een keer de discussie ontduikt nadat ik dezelfde onvolledige kennis aanduidt en mijn kritiek wegzet als salty is wel echt een enorm zwaktebod. ;)

Memes worden natuurlijk altijd gewaardeerd.
screenshot-forum.tribalwars.nl-2020.02.11-21_54_32.png
 
Reactiescore
3.582
''Naar de informatie ik beschik''
"ik geloof dat als hun het niet gedaan hadden deze BG er gewoon gekomen was.''
"Achteraf is het makkelijk zeggen dat ook Taow het niet wou voor de spanning in de wereld, daar geloof ik maar bar weinig van tbh.''

Welke informatie beschik jij over dan? Je zegt maar wat om iets te zeggen, maar als je niks te melden hebt moet je het gewoon niet doen Jannes.


Ik baseerde mij op mensen die mee in de onderhandeling zaten tussen Taow en Hiho dus zomaar uit te lucht gegrepen is het niet. Alsnog was ik er zelf niet bij en zolang ik zelf geen getuige ben ga ik geen dingen verkondigen met enige zekerheid maar geef ik eerder aan dat ik de indruk heb 'dat dit en dat zo' in elkaar zit.

Het staat Taow niet in de weg dit tegen te gaan, maar doen alsof ik zomaar in het rond schiet is niet juist. Dat MI erop tegen was en dit aantoont zegt verder bar weinig. Het kan gerust zo zijn geweest dat de meningen in Taow verdeeld waren en de leiding voor was, vervolgens Hiho het idee de vuilbak in verwijst en dat Taow dan zegt 'ja wij wouden het eigenlijk ook niet want kleine helft in de stam was er toch op tegen'. Hoe het precies was gelopen als Hiho dit niet deed is puur gis werk.

Ik gaf enkel met de informatie waar ik over beschik wat dus niet uit de lucht gegrepen is, wel de indruk had Taow er niet de stekker had uit getrokken als Hiho het niet deed. Mag je best op reageren dat jij denkt van niet. Verschil in perceptie mag er zijn.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik baseerde mij op mensen die mee in de onderhandeling zaten tussen Taow en Hiho dus zomaar uit te lucht gegrepen is het niet. Alsnog was ik er zelf niet bij en zolang ik zelf geen getuige ben ga ik geen dingen verkondigen met enige zekerheid maar geef ik eerder aan dat ik de indruk heb 'dat dit en dat zo' in elkaar zit.

Het staat Taow niet in de weg dit tegen te gaan, maar doen alsof ik zomaar in het rond schiet is niet juist. Dat MI erop tegen was en dit aantoont zegt verder bar weinig. Het kan gerust zo zijn geweest dat de meningen in Taow verdeeld waren en de leiding voor was, vervolgens Hiho het idee de vuilbak in verwijst en dat Taow dan zegt 'ja wij wouden het eigenlijk ook niet want kleine helft in de stam was er toch op tegen'. Hoe het precies was gelopen als Hiho dit niet deed is puur gis werk.

Ik gaf enkel met de informatie waar ik over beschik wat dus niet uit de lucht gegrepen is, wel de indruk had Taow er niet de stekker had uit getrokken als Hiho het niet deed. Mag je best op reageren dat jij denkt van niet. Verschil in perceptie mag er zijn.

Je laat het nu overkomen of enkel TAOW hierin geinteresseerd was, even voorop gesteld dat dit zeker niet het geval was. In eerste instantie zijn we immers ook door leden vanuit Hi Ho benaderd, al ontken ik zeker niet dat er na de steal van 2 recruits van ons interesse was in een bg. Dat het uiteindelijk doodgelopen is omwille van een spannendere wereld klopt echter wel.

Er is een orienterend gesprek geweest op verzoek van enkele Hi Ho leden, waar vanuit TAOW leiding interesse in was. Een van deze spelers is later zelfs van zijn account gegaan en heeft plaatsgenomen in Fier, waarschijnlijk de gene waarvan jij deze informatie hebt. In dit gesprek is enkel wederzijdse interesse gemeten en zijn geen concrete afspraken gemaakt.

Uiteindelijk zijn deze gesprekken gestopt omwille van de wereld spannend houden. Zoals je in mijn post kan lezen is er nooit vanaf mijn kant gezegd dat TAOW leiding dit gezegd heeft, dit heb jij erzelf bij geintepreteerd. Ik beaam enkel dat dit de reden was waarom het doodliep. Het enige waartegen ik me verdedig is dat TAOW als enige geïnteresseerde neergezet werd, aangezien dit onterecht is.

Blij dat jij jouw mening zo hebt. Maar je zegt niks over de gap met alea.
Melvin had rare gesprekken met get high.. iets met perma naps ofzo. Hoe weet je dit, meneer dropt nog wel eens perongeluk info en screenshots in zijn w66 stamchat ;).

Deze post is tekenend voor de mate waarin jij verkeerd geinformeerd bent.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.582
Mijn informatie komt niet van die persoon, zelfs geen 1x met hem over gesproken. Zoveel interesseert het mij nu ook weer niet. Mijn punt is meer dat er wel heel makkelijk als excuus 'de spanning in de wereld' word gebruikt. Mij lijkt het dat het praktisch gewoon niet realistisch was met edelruimtes en stel mij luidop de vraag dat het toch Hiho was die de stekker eruit trok en jullie toen nog niet in de onderhandelingen spraken over het belang van de spanning in de wereld, maar eerder over het praktische gedeelte.

Ik snap wel dat Taow met een uitleg komt dat het ook maar iets carred om de spanning in de wereld, geloof er alsnog niks van. Maar het is oke, ander onderwerp.
 
Reactiescore
767
Deze post is tekenend voor de mate waarin jij verkeerd geinformeerd bent.


hoe is hij verkeerd geïnformeerd als die info van je eigen stamleden komt? aka zelfde verhaal waarom leone an aao niet wouden overkomen :) iets van een gekke nap die er permanent is ?

Er is een orienterend gesprek geweest op verzoek van enkele Hi Ho leden, waar vanuit TAOW leiding interesse in was. Een van deze spelers is later zelfs van zijn account gegaan en heeft plaatsgenomen in Fier, waarschijnlijk de gene waarvan jij deze informatie hebt. In dit gesprek is enkel wederzijdse interesse gemeten en zijn geen concrete afspraken gemaakt.

dit komt niet van mij als je hiernaar verweert :) , weet ook niet hoe de info er in gekomen is, zelf heb ik er geen baat bij zulke shit te lekken anders had ik allang de hele edellijnen van Hi Ho in fier chat gedumped , Sorry ik speel dit spel voor de plezier en heb nog steeds normaal contact me @The American Sniper want hun willen wel gewoon een leuke oorlog inplaats van vies cf,s gaan leggen en lopen stacken midden in ons cluster? aka UM alvast fijne dag verder.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Sinds Arjan killb onder perma VV heeft gezet en hier waarschijnlijk niets mee te maken heeft omdat het wel gewoon een speler is die het spel eerlijk speelt. Vraag ik mezelf af wat de VV'er hiermee wilt bereiken (die eerst bij alea roteerde, weet niet of dit nog steeds zo is) . Worden momenteel overal in NBNG en NT hun cluster BB's gepakt via killb zijn VV (wit)



Bekijk bijlage 17263

Blijkbaar maakt het Alea/Taow niet uit dat ze smerig spelen, ze nemen iig nergens afstand van dit gebeuren.
 

DeletedUser81758

Guest
Blijkbaar maakt het Alea/Taow niet uit dat ze smerig spelen, ze nemen iig nergens afstand van dit gebeuren.
Waarom is meteen Alea/Taow degene die smerig spelen? Ik weet niet wie de VV bezig maar er meteen vanuit gaan dat het Alea/Taow zonder bewijzen?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Sinds Arjan killb onder perma VV heeft gezet en hier waarschijnlijk niets mee te maken heeft omdat het wel gewoon een speler is die het spel eerlijk speelt. Vraag ik mezelf af wat de VV'er hiermee wilt bereiken (die eerst bij alea roteerde, weet niet of dit nog steeds zo is) . Worden momenteel overal in NBNG en NT hun cluster BB's gepakt via killb zijn VV (wit)



Bekijk bijlage 17263
Vieze cf’s inderdaad. Hopelijk komt hier snel opheldering over.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Waarom is meteen Alea/Taow degene die smerig spelen? Ik weet niet wie de VV bezig maar er meteen vanuit gaan dat het Alea/Taow zonder bewijzen?

Het is ondertussen vrij algemeen bekend dat alea en taow ermee samenwerken, plus de laatst bekende plek waar de vv lag was in hun kamp.

Als er dan vervolgens niemand komt om te zeggen dat alea en taow de vv niet meer hebben of dat ze afstand nemen van het hele gedrag, kan je al snel de conclusie trekken dat beide stammen dit gewoon acceptabel gedrag vinden
 
Reactiescore
3.457
Maar Alea. is altijd al een BG geweest al vanaf moment dat we in Rep! zaten.
Is het dan raar dat het account OS krijgt, en TaoW is contact is er ook altijd al geweest.
Dus dat er dan OS word gestuurd en zo nu en dan VV word gedraaid hoort geen probleem te zijn.
Waarom is meteen Alea/Taow degene die smerig spelen? Ik weet niet wie de VV bezig maar er meteen vanuit gaan dat het Alea/Taow zonder bewijzen?
Killb gaf zelf al aan dat hij geholpen werd door Taow/Alea,dus het is niet zo heel raar dat deze stammen worden genoemd nu?
 
Bovenaan