Stelling van de dag

Reactiescore
80
Wil iedereen even applaudisseren voor het aanvallen van een inactief account. Ja dat kunnen ze wel. Grotere actieve mensen falen ze namelijk altijd op :)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wil iedereen even applaudisseren voor het aanvallen van een inactief account. Ja dat kunnen ze wel. Grotere actieve mensen falen ze namelijk altijd op :)
Of je zorgt ervoor dat je stam/bondgenoten actief zijn...

Wij kunnen niet ruiken of ze inactief zijn he
 
Reactiescore
80

Deleted User - 487957763

Guest
24 dorpies wow oorlog is verloren. Letterlijk 2 massa’s over en weer geweest. Waarbij wij in de tussentijd 1 Pion account en 4 Uno! accounts hebben weggevaagd, terwijl jullie een intern feestje hielden...

Presteer jij nou maar eens wat nu je front hebt voordat je zo’n grote bek trekt. Je klaagt over Triador dat internt, maar vergeet dat hij al 2x succesvol een Pion account aangevallen heeft. In die tussentijd heb jij enkel zitten internen...
 
Reactiescore
1.476
Wil iedereen even applaudisseren voor het aanvallen van een inactief account. Ja dat kunnen ze wel. Grotere actieve mensen falen ze namelijk altijd op :)
Nee daarvoor heb je gewoon stats die het echt wel aangeven ;)



Wellicht moet je eens aan dit grafiekje werken
Maar dat was ook op een klein inactief account?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wil iedereen even applaudisseren voor het aanvallen van een inactief account. Ja dat kunnen ze wel. Grotere actieve mensen falen ze namelijk altijd op :)
Btw noem je BigBanana/Yoda een klein inactief spelertje? :biggrin: ;)
 
Reactiescore
2.444
Wil iedereen even applaudisseren voor het aanvallen van een inactief account. Ja dat kunnen ze wel. Grotere actieve mensen falen ze namelijk altijd op :)

Laten we eerlijk zijn er is nog geen serieuze massa vanuit ons op INNI geweest en dat heeft verschillende redenen. Maar de grootste reden hiervoor is dat INNI samenwerkingen aangegaan is met de stammen -TNE-, ~AE~, Uno! en Hatari! in de rug van onze stam, naast de al bestaande samenwerking met Pion. Door deze samenwerkingen had jullie coalitie een gigantische kwantitatieve voorsprong op de onze en was er de mogelijkheid om op twee fronten aan te vallen. Hierdoor waren wij als stam genoodzaakt deze 'dreiging' in de rug van onze stam eerst uit te schakelen en de kwantitatieve voorsprong terug te dringen voordat we als stam onze volledige aandacht op INNI kunnen concentreren.

De samenwerkende stammen in de rug van onze stam hebben wij inmiddels zo goed als uitgeschakeld, de dreiging van een twee fronten oorlog is verwijderd en de kwantitatieve voorsprong is aanzienlijk terug gedrongen. Dus wees niet gevreesd Tidal we zullen er de komende periode daadwerkelijk achter gaan komen of wij falen als stam zijnde maar voor die tijd is daar niet over te spreken.
 
Reactiescore
80
24 dorpies wow oorlog is verloren. Letterlijk 2 massa’s over en weer geweest. Waarbij wij in de tussentijd 1 Pion account en 4 Uno! accounts hebben weggevaagd, terwijl jullie een intern feestje hielden...

Presteer jij nou maar eens wat nu je front hebt voordat je zo’n grote bek trekt. Je klaagt over Triador dat internt, maar vergeet dat hij al 2x succesvol een Pion account aangevallen heeft. In die tussentijd heb jij enkel zitten internen...
Ik doe al meer dan jij.. ik heb ook geen napjes nodig om de wereld te overleven. ;)

Ik klaag niet over intern. Juist andersom maar jij leest hoe dat je het wil lezen zoals gewoonlijk :rolleyes:
Eerst had ik geen front. Maak ik front ga jij huilen over cf ( bij intern ja je verzint het niet )
Dorpen zijn niet eens vol en je begint al dat we iets moeten doen. Wat jullie al maanden niet doen.

Makkelijk beetje bluffen hier maar speel ingame is iets klaar dan?

Tijdens een mass van jullie pakt een inni speler nog aanvaller van de dag, kunnen we best om lachen :)


Maar annika roept, ik zie je aanvallen wel verschijnen, moet voor jullie een eitje zijn mijn front daar ff weg te spelen nietwaar?
 
Reactiescore
1.454
Ik doe al meer dan jij.. ik heb ook geen napjes nodig om de wereld te overleven. ;)

Ik klaag niet over intern. Juist andersom maar jij leest hoe dat je het wil lezen zoals gewoonlijk :rolleyes:
Eerst had ik geen front. Maak ik front ga jij huilen over cf ( bij intern ja je verzint het niet )
Dorpen zijn niet eens vol en je begint al dat we iets moeten doen. Wat jullie al maanden niet doen.

Makkelijk beetje bluffen hier maar speel ingame is iets klaar dan?

Tijdens een mass van jullie pakt een inni speler nog aanvaller van de dag, kunnen we best om lachen :)


Maar annika roept, ik zie je aanvallen wel verschijnen, moet voor jullie een eitje zijn mijn front daar ff weg te spelen nietwaar?

Na k1sho ben jij echt de grootste grap op deze wereld man. Ik vind het wel mooi dat je non-stop met je fingertje loopt te wijzen maar zelf echt nog helemaal niks gepresteerd hebt.
 
Reactiescore
80
Na k1sho ben jij echt de grootste grap op deze wereld man. Ik vind het wel mooi dat je non-stop met je fingertje loopt te wijzen maar zelf echt nog helemaal niks gepresteerd hebt.
Fijn weer een zinloos postje erbij, krijg je iets gratis bij een bepaald aantal?

Mijn doel is hem voorbijstreven. Wellicht ga je dan ingame eens iets doen, maar dat zal je wel niet durven. hier blaffen is veiliger :)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik doe al meer dan jij.. ik heb ook geen napjes nodig om de wereld te overleven. ;)

Ik klaag niet over intern. Juist andersom maar jij leest hoe dat je het wil lezen zoals gewoonlijk :rolleyes:
Eerst had ik geen front. Maak ik front ga jij huilen over cf ( bij intern ja je verzint het niet )
Dorpen zijn niet eens vol en je begint al dat we iets moeten doen. Wat jullie al maanden niet doen.

Makkelijk beetje bluffen hier maar speel ingame is iets klaar dan?

Tijdens een mass van jullie pakt een inni speler nog aanvaller van de dag, kunnen we best om lachen :)


Maar annika roept, ik zie je aanvallen wel verschijnen, moet voor jullie een eitje zijn mijn front daar ff weg te spelen nietwaar?
Als je zo met die NAP zit waarom zeggen jullie hem dan niet op?

Denk dat ik met mijn front binnenkort genoeg te doen zal hebben.

Tja dat een Inni speler aanvaller pakt als iedereen op stacks dood loopt is ook niet zo gek. Gister heb ik de hoogste aanvaller met 250k verbroken. Betekend dan dat ik een ziek goeie aanvaller ben of gewoon een makkelijke prooi had die niet actief deffte...
 
Reactiescore
80
Als je zo met die NAP zit waarom zeggen jullie hem dan niet op?

Denk dat ik met mijn front binnenkort genoeg te doen zal hebben.

Tja dat een Inni speler aanvaller pakt als iedereen op stacks dood loopt is ook niet zo gek. Gister heb ik de hoogste aanvaller met 250k verbroken. Betekend dan dat ik een ziek goeie aanvaller ben of gewoon een makkelijke prooi had die niet actief deffte...
Was dat ook tijdens een mass? Maar jij bent ziek goed hoor.

Zal ik helpen met een mass op mij plannen? Timen hoeft niet die noob snapt toch niks
 

Deleted User - 487957763

Guest
Was dat ook tijdens een mass? Maar jij bent ziek goed hoor.

Zal ik helpen met een mass op mij plannen? Timen hoeft niet die noob snapt toch niks
Wat ik bedoelde was dat een aanvaller van de dag niet zoveel zegt, omdat het puur aan het target ligt. Als jullie gisteren een massa hadden gedaan had je nooit die 767k overtroffen. Volg je me?

Ja prima zie hem wel in me inbox verschijnen.
 
Reactiescore
80
Wat ik bedoelde was dat een aanvaller van de dag niet zoveel zegt, omdat het puur aan het target ligt. Als jullie gisteren een massa hadden gedaan had je nooit die 767k overtroffen. Volg je me?

Ja prima zie hem wel in me inbox verschijnen.

Geef even door hoeveel clears enzo je kan missen.

Ja hoor ik heb je aan de lasso ik volg je overal.
Maar als ik mijn bankrekening plunder dan overtref ik dat wel, helaas krijg ik dan ruzie met de leidinggevende. Geloof me die is enger dan heel szn bij elkaar.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Geef even door hoeveel clears enzo je kan missen.

Ja hoor ik heb je aan de lasso ik volg je overal.
Maar als ik mijn bankrekening plunder dan overtref ik dat wel, helaas krijg ik dan ruzie met de leidinggevende. Geloof me die is enger dan heel szn bij elkaar.
Is dat serieus het enige waarover je door kan blijven zagen? Beetje uitgekookt nu toch of moet ik weer TW2 referenties erbij pakken?

Dat je vrouwtje eng is heb ik wel uit de pm’s gemerkt
 
Reactiescore
80
Is dat serieus het enige waarover je door kan blijven zagen? Beetje uitgekookt nu toch of moet ik weer TW2 referenties erbij pakken?

Dat je vrouwtje eng is heb ik wel uit de pm’s gemerkt
Mijn gewonnen wereld op tw2? Is het de bedoeling dat ik me daarvoor schaam? Oh jeetje vervelend!
Ja ik was daar slechte leiding denk ik.

Euhm je hebt ook nog de keuze in: -Nap
-Geld
-Massa's
-Co's
-Mb's


ik heb 236 clears, kan je me even ergens indelen tidal
Je hebt me per ongeluk geblokkeerd geloof ik
 

Deleted User - 487957763

Guest
Mijn gewonnen wereld op tw2? Is het de bedoeling dat ik me daarvoor schaam? Oh jeetje vervelend!
Ja ik was daar slechte leiding denk ik.

Euhm je hebt ook nog de keuze in: -Nap
-Geld
-Massa's
-Co's
-Mb's



Je hebt me per ongeluk geblokkeerd geloof ik
Naja toen we elke keer de TW2 opmerkingen maakte kon je dat na verloop van tijd niet meer waarderen ;)

NAP is voor Inni nadeliger geweest naar mijn inziens.

Geld tja ik kan er weinig aandoen dat mensen geld in een spelletje stoppen waar ik mee samen speel.

Co’s ja echt ziek erg 4 actieve en wat backups. Volgens mij is jouw leider ook niet vies van een leger spelers. Ik zie het probleem niet echt. We hebben een sociaal leven naast TW en willen daarom wat extra handjes... can you blame me?

MB’s waren er inderdaad wel een aantal teveel imo. Blij dat we er een paar hebben laten liggen nu Inno moraal aan heeft gelaten :tongue:

Maar dit gaat offtopic dus hierbij een stelling waar jij vast een mening over hebt. De NAP tussen Pony en Inni had al eerder opgezegd moeten worden.
 
Reactiescore
80
Naja toen we elke keer de TW2 opmerkingen maakte kon je dat na verloop van tijd niet meer waarderen ;)

NAP is voor Inni nadeliger geweest naar mijn inziens.

Geld tja ik kan er weinig aandoen dat mensen geld in een spelletje stoppen waar ik mee samen speel.

Co’s ja echt ziek erg 4 actieve en wat backups. Volgens mij is jouw leider ook niet vies van een leger spelers. Ik zie het probleem niet echt. We hebben een sociaal leven naast TW en willen daarom wat extra handjes... can you blame me?

MB’s waren er inderdaad wel een aantal teveel imo. Blij dat we er een paar hebben laten liggen nu Inno moraal aan heeft gelaten :tongue:

Maar dit gaat offtopic dus hierbij een stelling waar jij vast een mening over hebt. De NAP tussen Pony en Inni had al eerder opgezegd moeten worden.


Van mij mag hij zelfs zo zijn:

NAP tussen pony en inni had nooit moeten bestaan
 
Bovenaan